- x
Lig TV Programla kaçak izlenirmi?
32 Cevap10007 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


3006 Mesaj
19 Mart 2007; 23:01:26 

Eskiden Cine 5 felan kaçak yolla değişik programlarla izlenebiliyodu şimdi gene aynı şekilde Lig TV yi izlemek mümkünmüdür? Bazıları forumlarda izlenebilir diyolar ben pek inandırıcı bulmadım bunu sizce olabilirmi ?


_____________________________



1714 Mesaj
19 Mart 2007; 23:55:48 

öyle yapan şebekeleri çökertiler dıgıturk teknolojininde vermiş olduğu destekle bu işi sıkı tutuyor


_____________________________

Pc sistem: İntel Q9450 2.66 Ghz 12 MB Cache * CoolerMaster RC-690 *GIGABYTE P35c* Wd 1tb Caviar Black Sata 3.0 64mb Cache +500Gb Caviar Black 32Mb 640Gb Caviar Blue 16 mb Cache * 600 Watt Psu* 2Gb OCZ Gold 1333 Mhz Ram* Sapphıre X1650 Pro / Nokıa 6233 - Panasonic SB WA110 100 WATT/ Sony 5+1 Ev sinema sistemi/ LG 42' 106 Cm Full Hd LF2500 /Dreambox 500* Playstatıon 2 Sakarya Web Tasarım
Psikolojimiz Hakkında Herşey


2696 Mesaj
20 Mart 2007; 0:51:43 

yok ama kart paylaşımı yapılıyor ve hiç bir yakalanma olayı yok sanal bir ip üzerindenmillet tıkır tıkır izletiyor ticretinide yapn oluyor risk fazla taşımıyor yani


_____________________________

dıablo yola devam

Uzaklaştırılmış
7 gün cezanın,
1 gün 20 sa. 45 dk. kadarı kaldı.
20 Mart 2007; 8:47:55 

herseyin vardir bir yolu..


 
419 Mesaj
20 Mart 2007; 21:47:08 

Vardır ama bayağı bi kasmak gerekir diye düşünüyorum...


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
20 Mart 2007; 22:01:18 

vardır vardır hemde nasıl vardır işine gelen arayan mevlasınıda bulur liginide


797 Mesaj
21 Mart 2007; 8:02:32 

boş veeeer.
tuttuğumuz takımdan zaten bize bir hayır geldiği yok.


_____________________________

pera kullanıcısı!


205 Mesaj
21 Mart 2007; 11:48:51 

Bir arkadaşım çözdüğünü söylemişti ama adam bilgisayar konusunda uçmuş


_____________________________



 
2483 Mesaj
22 Mart 2007; 20:34:48 

Kart paylaşımı aksine en çok riski taşıyor.
Zaten ondan hariç izleme yöntemi yok şu an.
İzleten her kişinin ipi açıktır ve yetkililer görürse ayvayı yersiniz home-ip dyndns ip numaranızı asla gizlemez sadece maskeler.ping isminiz.dyndns.org yazdığınız zaman ip adresiniz görünür.
tıkır tıkır izletenlerde genelde yurtdışından oluyor türkiyeden de yok mu var tabi ki ama gizli yaparlar açıktan yapanlarda bilgisizlikten yaparlar.
açık açık yapan kişinin paylaşımına digiturk görevlisi katılır host adresini alır doğru avukata gider.ve hakkınızda işlem başlatılır.
eğer paylaşım yapılan serverda loglar kaydediliyorsa sizle beraber müşterileriniz de işlemden nasibini alabilir.
yani kısaca şunu diyorum herkesden cardsharing alınmaz ve her cardsharing güvenilir değildir cardsharing de daima risk altındasınız.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
22 Mart 2007; 21:11:50 

yerli bulaşmazsanız en iyi şey kart paylaşımdır eger bulaşırsanız hapis yolu bile var dikkat edin başınız agrımasın


4771 Mesaj
22 Mart 2007; 21:21:46 


quote:

Orjinalden alıntı: sumituran

boş veeeer.
tuttuğumuz takımdan zaten bize bir hayır geldiği yok.


Aynen öyle.


_____________________________



 
5226 Mesaj
22 Mart 2007; 22:07:56 

izlenebiliyordu.
ben birproğram la izledim ancak çok donmalar vs yaşanıyordu. (telekom sağolsun)
ancak şu and oproğramda izlenemiyor. eğer izleyen varsa şu anda herhangi bir proğramla pm atarsa sevinirim


_____________________________


''İki Mustafa Kemal vardır: Biri ben, et ve kemik, geçici Mustafa Kemal... İkinci Mustafa Kemal, onu "ben" kelimesiyle ifade edemem; o, ben değil, bizdir! O, memleketin her köşesinde yeni fikir, yeni hayat ve büyük ülkü için uğraşan aydın ve savaşçı bir topluluktur. Ben, onların rüyasını temsil ediyorum. Benim teşebbüslerim, onların özlemini çektikleri şeyleri tatmin içindir. O Mustafa Kemal sizsiniz, hepinizsiniz. Geçici olmayan, yaşaması ve başarılı olması gereken Mustafa Kemal odur!'' Mustafa Kemal ATATÜRK


681 Mesaj
24 Mart 2007; 2:30:07 

artık eskisi gibi değil
digitürk bugün için dünyanın en iyi şifreleme sistemini kullanıyor
kırmak isteyenler ona göre tekrar düşünsün


_____________________________

electronic bash hack'im


445 Mesaj
24 Mart 2007; 9:31:34 

Ben bir ara izliyordum bedevaya..sistemin calisma sekli suydu diyelimki ben digiturk lig tv abonesiyim ve hizlida bir baglantim var kamerayi aliyorum mac basladiginda televizyonun ekranina yonlendiriyorum ve online tv yayini yapabilecegimiz programlar var onlardan birinde kendi kanalim olarak bu webcam goruntusunu yayinliyorum boylece evden ligtv izleyebiliyoruz :) bunada sanal kahvehane diyelim giris beles olsun ama :) bu sayede izledim uzun sure ama suan bu iyiligi yapan arkadas yapmiyor..varsa ligtvsi olan yapsinda faydanalim bizde.


_____________________________

..


466 Mesaj
25 Mart 2007; 21:32:04 

kardeş biz burda bazen kahveye gidince bakıyorum ki adamlar dijitalden lig TV yi açıyor
sonra bilgisayarı dijitala bağlıyorlar ondan sonra da bilgisayardan bi siteye girip lig Tv nin şifresini buluyorlar ordan lig tv ye yüklüyorlar sonra işte bişeyler yapıyorlar lig tv nin şifresi ne zaman değişse o yaptıkları şeyde dijitale değişen şifreyi giriyor TV de hiç bir değişme olmadan devam ediyor

işte bu ama ben bir türlü bu girdikleri siteyi öğrenemedim


_____________________________



 
1006 Mesaj
19 Nisan 2007; 15:22:17 

kart paylaşımı yakın arkadaşlarınıza verırsen bır şey olmaz


_____________________________

//ViewSonic 2230wm /E2180@3200 //-gıga gtx 460 1gb oc-//-Galacial 550w power-//WD 1 tb green-//-- tt big typhoon-vx-//---- FEEL HURRICANE II PHILIPS 42PFL4307K/12-3D-led tv. samsung glaxy s2-Megane 2 privilege 2006 sedan platin gri triptonic-atiker lpg


 
165 Mesaj
19 Nisan 2007; 19:21:24 

geçenlerde bi şebeke yakalnmış .ünlülerde dahil olmak üzere baya abonesi varmış diye çıkmıştı.bi ara da gizli çekimdebirisi anlatıyordu.kadıköyden yapılmıştı sanırım.adam takır takır anlatıyordu.


_____________________________

ats

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
19 Nisan 2007; 20:32:32 

adamlar milyon dolar ödüyor ve bedava izlemenize musaade edecek ?


1610 Mesaj
20 Nisan 2007; 9:58:54 

Ben çok kolay çözdüm lig tv'yi.Ayda 65 lira ödüyorum 24 saat açık


_____________________________

2008 MODEL POLO 1.4 TİPTRONİC-37P3000BRAVIA-DIGITURKPLUS-NOKIA LUMIA 920-TOSHIBAA100-233-LUMIX FZ38-MACBOOK PRO 2.66GHZ 15 INC 320 GB


2048 Mesaj
20 Nisan 2007; 10:00:00 

girmemek lazım bu işlere bence...


_____________________________

www.bahadironsoz.com


1413 Mesaj
20 Nisan 2007; 12:17:51 

bu tip konuların yeri burası değildir forumda yerli ve yabancı platformların ilagel yolla izlenmesine yönelik konuşmalar yasaktır


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


47 Mesaj
20 Nisan 2007; 15:42:50 

sadece kartı çoğaltıyolar o işte de çok para var ama yapan nın halini görmem lazımkaç euro ceza yiyor


_____________________________

KALBİNDE YER YOKSA GÜZELİM ZİYANI YOK BEN AYAKTADA GİDERİM


1261 Mesaj
20 Nisan 2007; 23:45:37 

hayır asla izlenemez digiturk izlemek ne demek cıs cıs
ne o öyle kart paylaşım falan


2127 Mesaj
21 Nisan 2007; 0:09:58 

valla bi adam çözmüştü ama adamı daha sonra yakaladılar yazık oldu digitürk asla çözülemez diyo ama lig tv yi çoktan patlattılar rahat olun


_____________________________

Katılım zamanı: 17 Şubat 2007

We are not English! We are scouse!


2696 Mesaj
21 Nisan 2007; 9:44:09 


quote:

Orjinalden alıntı: xswordfishx

valla bi adam çözmüştü ama adamı daha sonra yakaladılar yazık oldu digitürk asla çözülemez diyo ama lig tv yi çoktan patlattılar rahat olun

bu dogru oalbilir lagları çalanllar var


_____________________________

dıablo yola devam


 
2006 Mesaj
22 Nisan 2007; 11:22:38 

Kart paylaşımıyla izleyemeceğimiz kanal yok gibi.Onun için izlenir.


_____________________________



 
2483 Mesaj
22 Nisan 2007; 18:31:00 

quote:

Orjinalden alıntı: xswordfishx

valla bi adam çözmüştü ama adamı daha sonra yakaladılar yazık oldu digitürk asla çözülemez diyo ama lig tv yi çoktan patlattılar rahat olun


Bu kaç yıl önce gerçekleşti ve Digiturk 4-5 yıldır blockerlar yardımıyla vs. izlenebilliyordu.
Sonradan bu adamların o zamanlarda başka bir platform olan Star Digital çalışanı ve çalışanın abisi olduğu ortaya çıkmıştı.
Bundan 1-1.5yıl önce ise Opos kart ile blockerlara gerek kalmadan direk çözüldü ondan 5-6 ay sonra ise emuya kadar düştü ve Digiturk bu gidişe artık son vermek için Bios5 kartları sürdü piyasaya.Eski kartları devre dışı bıraktı ve şifre çözme işlemi sona erdi.
Şu an bildiğimiz kart, modül veya blocker gibi aletlerle çözülmüyor.
Kart paylaşımı ile yayın açılabiliyor


_____________________________



359 Mesaj
23 Nisan 2007; 10:34:55 

Kart paylaşımıyla çözülebilir ama riskli.Uydu üzerinden keyleri alıp da çözen makinalar son günlerde piyasaya çıkmaya başladı.Yine de tam bir bilgim yok.Eğer dataları uydudan veren keyleri veriyorsa, çözeceğine inanıyorum.


_____________________________



2228 Mesaj
23 Nisan 2007; 11:20:50 

bunlara kafa yormaktansa işi usulüne göre yapmak daha iyi ve mantıklı bence

herşeyi de bedavaya getirirsek olur mu dimi programı korsan kullanıyoruz filmleri korsan alıyoruz xp miz korsan kitapları e-kitap olarak bedavadan okuyoruz bari lig tv ye para verelim dimi arkadaşlar


_____________________________



2151 Mesaj
23 Nisan 2007; 20:52:20 

abi ne uydusu digiturkü biz daha oralara gelemedik


_____________________________



1532 Mesaj
23 Nisan 2007; 21:20:40 


quote:

Orjinalden alıntı: nowanda

abi ne uydusu digiturkü biz daha oralara gelemedik

aynen


_____________________________



16635 Mesaj
23 Nisan 2007; 22:42:36 

adamlar milyon dolar para veriyorlar bedava seyrettirmezler


_____________________________

Opel Vectra 1.9 CDDesign Edition
150 ps 320 nm 6 ileri Active Select

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
24 Nisan 2007; 1:03:51 

Valla dijitürk işi sıkı tutmuş şehirlerde falan özel donanımlı araçlarla kaçak arıyorlarmış. Adamlar okadar para vermiş kaçak yakalarsa hayatını karartır avukatla felan. Ondan sonra cezaevinde bedavaya izlersiniz maçları
Sayfa:   [1]
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.281