Şimdi Ara

Huawei’den müşteriye kolaylık sağlayan VIP servis hizmeti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
22
Cevap
0
Favori
638
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj

  • Huawei, geliştirdiği teknolojiler ile kullanıcı deneyimini yukarı taşımayı hedefliyor. Firma, üst seviye telefonları için sunduğu VIP servis hizmeti ile satış sonrası deneyimi geliştiriyor.

     

    VIP servis hizmeti ile üst seviye telefonların onarımını hızlı bir şekilde gerçekleştiren Huawei, satış sonrası destek konusunda kullanıcı dostu çözümleriyle pazarda farklılık yaratıyor.

     

    Kapıdan Kapıya Teslim

    Huawei kapıdan teslim hizmeti sayesinde randevu, kuyruk ve ne kadar süreceği bilinmeyen beklemelerin önüne geçiliyor. Kullanıcı hizmete değil, hizmet kullanıcıya gidiyor. Ücretsiz olarak adresinizden alınan telefon, hızlı bir şekilde teknik servise ulaşıyor. Teknik serviste tamiri gerçekleştirilen akıllı telefon yine en hızlı ve güvenli bir şekilde adresinize teslim ediliyor. Bu süreçte kullanıcılarını yormayan ve sonsuz konfor sunmayı planlayan Huawei, bu hizmetini  bir yılı aşkın süredir gerçekleştiriyor. Huawei akıllı telefon kullanıcıları bu hizmetin varlığı ile sonsuz güven yaşarken, hizmeti kullananlar ise oldukça memnun olduklarını belirtiyorlar.

     

    Üst seviye modellerine VIP hizmeti sunan Huawei, tüm cihazları için anlık hizmet sunuyor. Kullanıcılar İstanbul ve Ankara’da bulunan servis merkezine uğrayıp çayını yudumlarken servis hizmetinden yararlanabiliyor. Kullanıcılar isterlerse servis merkezine doğrudan gelip hızlıca çözüm bulabilirken, kargo ile gönderimini  gerçekleştirdikleri cihazlarının onarımını yaptırabiliyorlar.

     

    Hızlı ve güvenli hizmetini tüm kullanıcılarına yaşatmayı planlayan marka; hem VIP hizmet, hem tüm satış sonrası hizmetleri hem de servis merkezi ile sunduğu hizmetle yapılmayanı yapıyor ve tamamen tüketici memnuniyetine odaklanıyor.

     



  • Sorunlarla dolu bir telefon olmasına rağmen iyi ki almışım Ideos X5'i. Şu ana kadar olan Android ve genel programlama bilgimi Ideos X5'in sorunlarını düzeltmeye çalışırken yaşadığım tecrübeye borçluyum diyebilirim. Bir kıvılcım yaratmakla kalmadı, ateşin yanmasını sağlayan odun da olmuştur kensisi.

    X5 geliştiricilerin yeri bambaşkadır benim için. Hem biz Türk'ler, hem de yabancılar olarak çok samimi bir ortam vardı. Özellikle dzo, Blefish, stockwell ve genokolar'ın yaptıklarını hayretle izliyor, bir sonraki hamlelerini bekliyorduk hep.

    O günleri özlemiyorum değil hani

    Huawei'nin gidişatı da beni çok mutlu ediyor.
  • Onu bunu geçinde yılın bombası Walt Disney, Foxu satın aldı ve bu haber DH'de yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BilirKişi00 -- 14 Aralık 2017; 18:52:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Huawei kocaman adam oldu, ben Huawei ile İdeos x5 alarak tanışmıştım o zamanların f/p cihazı.

  • Apple yöneticileri kesinlikle bu haberi okumalı ...

  • Reklamları izlediniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi strathmorea -- 14 Aralık 2017; 20:4:36 >
  • Yeni mi haberiniz oldu? P9 Lite 2016 üst seviye mi ondada var bu hizmetler... Ekran kırolma garantisini unutmuşsunuz. Kullandıkları kargo bile UPS o kadar diyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Xloud -- 14 Aralık 2017; 20:05:58 >
  • Umarım zte örnek alır biraz, ikisi de çinli firma. Zte markalı cihazım yazın bozuldu. Teknik servisi arıyorum kayıt okuşturacam aylarca telefona bakan yok. En son istanbula geldim, gidip cihazı elden teslim ettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • REKLAMLAR

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel hizmet diğer firmalarda kargoyla gönderin diyor gidip kargoya kendin veriyorsun üstüne üstün telefonun başına gelen her işten ben sorumluyum diye kağıt imzalatıyor yani kargoda kırılırsa sorumlusu biziz ama Huawei'nin bunu kapıdan alması ve UPS kargo ile çalışması büyük avantaj UPS bizim kargo firmaları gibi değil adamlar işlerinde hem dikkatliler hemde siz evde olmasanız bile arayıp başka gün tekrar getirip veriyorlar.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: incicibin

    Huawei kocaman adam oldu, ben Huawei ile İdeos x5 alarak tanışmıştım o zamanların f/p cihazı.

    Ah o güzel eski günler, aurora lar,miui ler,brickler,blefishler,forumberler daha neler neler... :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Müşteri hizmetlerini arayınca çıkmayan huwaeimi bu?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: djkubi

    Müşteri hizmetlerini arayınca çıkmayan huwaeimi bu?

    Servise götürünce 1,5 saatte ekran anakartı değiştirip geri veren Huawei.
  • Bir Xperia kullanıcı olarak Ey Sony duy sesimizi kendine ait bi servis kur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ERIKCI


    quote:

    Orijinalden alıntı: incicibin

    Huawei kocaman adam oldu, ben Huawei ile İdeos x5 alarak tanışmıştım o zamanların f/p cihazı.

    Ah o güzel eski günler, aurora lar,miui ler,brickler,blefishler,forumberler daha neler neler... :)

    Sorunlarla dolu bir telefon olmasına rağmen iyi ki almışım Ideos X5'i. Şu ana kadar olan Android ve genel programlama bilgimi Ideos X5'in sorunlarını düzeltmeye çalışırken yaşadığım tecrübeye borçluyum diyebilirim. Bir kıvılcım yaratmakla kalmadı, ateşin yanmasını sağlayan odun da olmuştur kensisi.

    X5 geliştiricilerin yeri bambaşkadır benim için. Hem biz Türk'ler, hem de yabancılar olarak çok samimi bir ortam vardı. Özellikle dzo, Blefish, stockwell ve genokolar'ın yaptıklarını hayretle izliyor, bir sonraki hamlelerini bekliyorduk hep.

    O günleri özlemiyorum değil hani

    Huawei'nin gidişatı da beni çok mutlu ediyor.
  • kraix kullanıcısına yanıt
    Ne gelip alması, boş zamanımız yok diye telefonu tamir ettirmek için servisten günlerce randevu alamıyorsun. Arkadaşı telefonunu tamir ettirmesi için Mecidiyeköy Profilo'daki Huawei servisine gönderdim, arkadaş eve dönene kadar telefonu yapmışlar, peşine kargoya vermişler.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: kraix

    quote:

    Orijinalden alıntı: Marrusia

    REKLAMLAR

    Banlayın şu gereksizi.
    Bunun nesi reklamlar haberi görmesen belki böyle bilgin olmayacak.
    Bu hizmetin haberini yapan herkes reklam mı yapıyor oluyor?
    Apple da 6000 e telefon alıyorsun gelip evinden alıyorlar mı bozulunca?
    Bırakın bu boş yorumları.
    Umarım gelecekte hepsi bu hizmete geçer.
    Şuan elektrikli süpürgeyi bile evden gelip alıyorlar telefonlar ki daha pahalı ürünler bence bunda hizmeti arttırmaları gerekiyor.

    Neyin kafasını yasiyorsun reklama reklam demeyelim mi ?

    Kendi kendine tripe girmissin cozemedim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu sistem yeni değil ki,uzun zamandır var zaten.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: u.r.k.


    quote:

    Orijinalden alıntı: djkubi

    Müşteri hizmetlerini arayınca çıkmayan huwaeimi bu?

    Servise götürünce 1,5 saatte ekran anakartı değiştirip geri veren Huawei.

    Apple genius bar'a randevu ile gidince 5 dakikada yeni 5s vermişlerdi. 1.5 saat çokmuş.
  • Amerikada çogu insan bu markayı kullanıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: djkubi


    quote:

    Orijinalden alıntı: u.r.k.


    quote:

    Orijinalden alıntı: djkubi

    Müşteri hizmetlerini arayınca çıkmayan huwaeimi bu?

    Servise götürünce 1,5 saatte ekran anakartı değiştirip geri veren Huawei.

    Apple genius bar'a randevu ile gidince 5 dakikada yeni 5s vermişlerdi. 1.5 saat çokmuş.

    Ben randevusuz gittim, hafta sonu kapanış saatine doğru. Apple a randevuyla gitmişsin ,o randevuyu hemen alabildiysen ne mutlu sana.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.