Şimdi Ara

Türk şirketinden Tayland’a metro ihracatı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
2.857
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ürettiği yüzde yüz elektrikli otobüsler ihraç ederek ülke ekonomisine katkıda bulunan Bozankaya Otomotiv bu defa ürettiği metroları ihraç edecek. İlk metro ihracı 2018 yılında başlayacak.


    Bozankaya, Tayland’ın başkenti Bangkok için yapılan Green Line Metro Projesi ihalesine girdi ve ihaleyi kazandı. Ülkemizde marka değeri oturan ancak yurt dışında henüz kabul görmeyen Bozankaya Otomotiv, bu proje için Siemens ile konsorsiyum oluşturdu.


    Bangkok Green Line Metro Projesi’nin hat uzunluğu 68,25 kilometre olacak ve hat üzerinde 59 metro istasyonu bulunacak. Bu hatta kulanılmak üzere toplam 88 metre uzunluğunda 22 trene ihtiyaç olacak. 22 trenin üretimini ve ihracatını Bozankaya Otomotiv yapacak. Ankara Sincan’da üretilecek trenler saatte 1840 kilovat güce sahip olacak, 80 kilometre hızla yol alabilecek ve tek seferde 1596 yolcu taşıyabilecek
     

    Yerli Üretim Şartı Firmaların Elini Güçlendirdi

     

    Bozankaya Otomotiv Makina İmalat İthalat ve İhracat Anonim Şirketi, 2003 yılından beri Türkiye’de faaliyet gösteriyor. Şirketin bine yakın çalışanı bulunuyor. Türkiye’nin ilk yüzde 100 elektrikli otobüsünü üreten firma olan Bozankaya, Türkiye’de elektrikli otobüsler için açılan 7 ihaleyi de kazandı. Yurtdışına ihraç edilen elektrikli otobüsler, Almanya’da 9 farklı şehirde hizmet veriyor. Firmanın hedefi 2018’de 200, 2019’da 500 elektrikli otobüs ihracatı yapabilmek.


     
     

    Bozankaya firmasının ürettiği ikinci nesil elektrikli otobüs SILEO'yu ekimde düzenlenen Busworld 2017 Fuarı’nda tanıtıldı. SILEO, 4 saat şarj ile 400 kilometre gidebiliyor.

     

    Geçtiğimiz ay Resmi Gazete’de yayınlanarak yürürlüğe giren bir genelge ile şehir içi raylı ulaşım projelerine yerlilik şartı getirildi. Karara göre metro, hafif raylı metro, tramvay ve benzeri tüm raylı sistem çalışmalarında en az %51 yerlilik oranı aranacak. Bu karar, raylı ulaşıma yatırım yapmak isteyen yerli firmaların elini güçlendirdi.

     







  • Esasında Bozankaya 1989'da Almanya'da bir Ar-Ge şirketi olarak kurulmuş sonrasında faaliyetlerini Türkiye'ye taşımış. İlk etapta türkiyede 20ye yakın çaılışanla bişeyler yapma girşiminde bulunan şirket sonrasında bin kişilik bir ekibe dönüşmüş

    Şehirlerimizin yüzölçümü geniş olduğu için ve fosil yakıt tutarları yüksek olduğundan dolayı bu tarz elektrikli otobüs ve raylı ulaşım firmaları tutunabiliyor. Son olarak getirilen yerli üretim şartı da bu pazara yatırım yapmayı düşünen yerli firmaların ilgisini çekti. Bi kaç seneye yerli firmalar arasındaki rekabet giderek artacak. Umalım da bozankaya gibi yurt dışına ürün satabilen firmaların sayısı artsın
    Bence büyük bir başarı. Tayland deyip geçmeyin.Bugün Tayland olur, yarın başka ülke olur.
    Elbette %100 yerli olacak diye bir kaide yok. Bugün herhangi bir şeyi ithal bile alsanız %100 o ülkenin ürünlerinden oluşmuyor.
    Böyle bir kuralı kimse koymadı, bu forumda var bu kural.

    %100 yerli olamaz hiç bir şey. Hammadde yerli olsa, onu işleyecek makina yerli olsa, o makina üzerindeki bir röle, bir invertör ithal olur, bu defa yine "%100 yerli değil ama bu" der bu tayfa.

    %100 yerli komşunun bahçesindeki erik ağacıdır.

    Ona da "Balkanlardan gelen yağmurla oldu bu erik" der bunlar.
  • 2003 yılında faaliyete geçip ihracat yapmaya başlamış.Demek ki hiç bir şey için geç değil.

  • Adamlar yapmış ya
    Bide buna tüp takacan daha az yaksın diye üfff

  • quote:

    Orijinalden alıntı: pCkOpAtuS

    2003 yılında faaliyete geçip ihracat yapmaya başlamış.Demek ki hiç bir şey için geç değil.

    Esasında Bozankaya 1989'da Almanya'da bir Ar-Ge şirketi olarak kurulmuş sonrasında faaliyetlerini Türkiye'ye taşımış. İlk etapta türkiyede 20ye yakın çaılışanla bişeyler yapma girşiminde bulunan şirket sonrasında bin kişilik bir ekibe dönüşmüş

    Şehirlerimizin yüzölçümü geniş olduğu için ve fosil yakıt tutarları yüksek olduğundan dolayı bu tarz elektrikli otobüs ve raylı ulaşım firmaları tutunabiliyor. Son olarak getirilen yerli üretim şartı da bu pazara yatırım yapmayı düşünen yerli firmaların ilgisini çekti. Bi kaç seneye yerli firmalar arasındaki rekabet giderek artacak. Umalım da bozankaya gibi yurt dışına ürün satabilen firmaların sayısı artsın




  • youtube girdim tayland genel diye bişeyle karşılaştım,, demek ki çok araştıran var ,,

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: theJuDGe_41

    quote:

    Orijinalden alıntı: pCkOpAtuS

    2003 yılında faaliyete geçip ihracat yapmaya başlamış.Demek ki hiç bir şey için geç değil.

    Esasında Bozankaya 1989'da Almanya'da bir Ar-Ge şirketi olarak kurulmuş sonrasında faaliyetlerini Türkiye'ye taşımış. İlk etapta türkiyede 20ye yakın çaılışanla bişeyler yapma girşiminde bulunan şirket sonrasında bin kişilik bir ekibe dönüşmüş

    Şehirlerimizin yüzölçümü geniş olduğu için ve fosil yakıt tutarları yüksek olduğundan dolayı bu tarz elektrikli otobüs ve raylı ulaşım firmaları tutunabiliyor. Son olarak getirilen yerli üretim şartı da bu pazara yatırım yapmayı düşünen yerli firmaların ilgisini çekti. Bi kaç seneye yerli firmalar arasındaki rekabet giderek artacak. Umalım da bozankaya gibi yurt dışına ürün satabilen firmaların sayısı artsın

    Çok ciddi bir başarı var.tebrik edilesi bir durum. Bu kadar kısa bir sürede 1.000 çalışana ulaşıp yurtdışında ihale kazanmak gerçekten çok iyi.
    Umarım dediğiniz gibi bu tür şirketlerimiz artar.Ekim ayında elektrikli otobüs tanıtmış. Sanırım o ürün ile ilgili yakında ihracat haberleri duyarız.
    Ne kadar çok elektirkli o kadar az ses kirliliği , 0 emisyona ve ekonomik bir çözüm.keşke belediyeler bu elektrikli otobüs olayında daha hızlı davransalar.




  • 45-50 Milyon getirisi olur herhalde. =)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sınav_testmis_kanka


    quote:

    Orijinalden alıntı: pCkOpAtuS


    quote:

    Orijinalden alıntı: theJuDGe_41

    quote:

    Orijinalden alıntı: pCkOpAtuS

    2003 yılında faaliyete geçip ihracat yapmaya başlamış.Demek ki hiç bir şey için geç değil.

    Esasında Bozankaya 1989'da Almanya'da bir Ar-Ge şirketi olarak kurulmuş sonrasında faaliyetlerini Türkiye'ye taşımış. İlk etapta türkiyede 20ye yakın çaılışanla bişeyler yapma girşiminde bulunan şirket sonrasında bin kişilik bir ekibe dönüşmüş

    Şehirlerimizin yüzölçümü geniş olduğu için ve fosil yakıt tutarları yüksek olduğundan dolayı bu tarz elektrikli otobüs ve raylı ulaşım firmaları tutunabiliyor. Son olarak getirilen yerli üretim şartı da bu pazara yatırım yapmayı düşünen yerli firmaların ilgisini çekti. Bi kaç seneye yerli firmalar arasındaki rekabet giderek artacak. Umalım da bozankaya gibi yurt dışına ürün satabilen firmaların sayısı artsın

    Çok ciddi bir başarı var.tebrik edilesi bir durum. Bu kadar kısa bir sürede 1.000 çalışana ulaşıp yurtdışında ihale kazanmak gerçekten çok iyi.
    Umarım dediğiniz gibi bu tür şirketlerimiz artar.Ekim ayında elektrikli otobüs tanıtmış. Sanırım o ürün ile ilgili yakında ihracat haberleri duyarız.
    Ne kadar çok elektirkli o kadar az ses kirliliği , 0 emisyona ve ekonomik bir çözüm.keşke belediyeler bu elektrikli otobüs olayında daha hızlı davransalar.

    İhale kazandığı ülke de üçüncü dünya ülkesi.

    Ticaret yapabilmeleri elbette güzel ama bu bence bir başarı değil.

    Sevinilecek bir durum değil.

    Bişeyi de beğenseniz şaşarım.
    Ne yapacak adamlar? Kendi metrosunu üretebilen ülkeye mi satacaklar?




  • Başarılarının devamını diliyoruz. Ülkeye ne kadar döviz girdisi olursa -tabi ihracat ile- o kadar iyi olur. Böyle şirketlerin sayısı artar umarım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • sınav_testmis_kanka S kullanıcısına yanıt
    dışarda hepsi daha ucuz.bu durumun en basit ve çarpıcı örneği et ithalatı.hani ilkokulda osmanlı çöküş zamanını anlatırken düğmeyi bile dışardan alıyorlardı diyoduya hocalarımız işte o zamanları yaşıyoruz.

  • Şu %100 yerli değil bilmem ne diye eleştiri yapan arkadaşlar var ya onların gen haritasını çıkarıp bir kontrol etmek lazım bakalım %50 bile olsa Türk çıkabilecekler mi? Benim bu konuda baya bir şüphem var!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi addidas_85 -- 5 Aralık 2017; 16:44:38 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sınav_testmis_kanka


    quote:

    Orijinalden alıntı: forumu


    quote:

    Orijinalden alıntı: sınav_testmis_kanka


    quote:

    Orijinalden alıntı: pCkOpAtuS


    quote:

    Orijinalden alıntı: theJuDGe_41

    quote:

    Orijinalden alıntı: pCkOpAtuS

    2003 yılında faaliyete geçip ihracat yapmaya başlamış.Demek ki hiç bir şey için geç değil.

    Esasında Bozankaya 1989'da Almanya'da bir Ar-Ge şirketi olarak kurulmuş sonrasında faaliyetlerini Türkiye'ye taşımış. İlk etapta türkiyede 20ye yakın çaılışanla bişeyler yapma girşiminde bulunan şirket sonrasında bin kişilik bir ekibe dönüşmüş

    Şehirlerimizin yüzölçümü geniş olduğu için ve fosil yakıt tutarları yüksek olduğundan dolayı bu tarz elektrikli otobüs ve raylı ulaşım firmaları tutunabiliyor. Son olarak getirilen yerli üretim şartı da bu pazara yatırım yapmayı düşünen yerli firmaların ilgisini çekti. Bi kaç seneye yerli firmalar arasındaki rekabet giderek artacak. Umalım da bozankaya gibi yurt dışına ürün satabilen firmaların sayısı artsın

    Çok ciddi bir başarı var.tebrik edilesi bir durum. Bu kadar kısa bir sürede 1.000 çalışana ulaşıp yurtdışında ihale kazanmak gerçekten çok iyi.
    Umarım dediğiniz gibi bu tür şirketlerimiz artar.Ekim ayında elektrikli otobüs tanıtmış. Sanırım o ürün ile ilgili yakında ihracat haberleri duyarız.
    Ne kadar çok elektirkli o kadar az ses kirliliği , 0 emisyona ve ekonomik bir çözüm.keşke belediyeler bu elektrikli otobüs olayında daha hızlı davransalar.

    İhale kazandığı ülke de üçüncü dünya ülkesi.

    Ticaret yapabilmeleri elbette güzel ama bu bence bir başarı değil.

    Sevinilecek bir durum değil.

    Bişeyi de beğenseniz şaşarım.
    Ne yapacak adamlar? Kendi metrosunu üretebilen ülkeye mi satacaklar?

    Kendi metrosunu üreten ülkeden daha kaliteli bir metroyu daha ucuza üretebilirlerse neden olmasın?

    Ekip çalışıyor tabi. 5 arkadaş hemen artılamış.

    Sümeyye hanıma selamlar.

    Onu da sen yap.
    Sümeyye kim? Yakınınız mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sınav_testmis_kanka


    quote:

    Orijinalden alıntı: forumu


    quote:

    Orijinalden alıntı: sınav_testmis_kanka


    quote:

    Orijinalden alıntı: forumu


    quote:

    Orijinalden alıntı: sınav_testmis_kanka


    quote:

    Orijinalden alıntı: pCkOpAtuS


    quote:

    Orijinalden alıntı: theJuDGe_41

    quote:

    Orijinalden alıntı: pCkOpAtuS

    2003 yılında faaliyete geçip ihracat yapmaya başlamış.Demek ki hiç bir şey için geç değil.

    Esasında Bozankaya 1989'da Almanya'da bir Ar-Ge şirketi olarak kurulmuş sonrasında faaliyetlerini Türkiye'ye taşımış. İlk etapta türkiyede 20ye yakın çaılışanla bişeyler yapma girşiminde bulunan şirket sonrasında bin kişilik bir ekibe dönüşmüş

    Şehirlerimizin yüzölçümü geniş olduğu için ve fosil yakıt tutarları yüksek olduğundan dolayı bu tarz elektrikli otobüs ve raylı ulaşım firmaları tutunabiliyor. Son olarak getirilen yerli üretim şartı da bu pazara yatırım yapmayı düşünen yerli firmaların ilgisini çekti. Bi kaç seneye yerli firmalar arasındaki rekabet giderek artacak. Umalım da bozankaya gibi yurt dışına ürün satabilen firmaların sayısı artsın

    Çok ciddi bir başarı var.tebrik edilesi bir durum. Bu kadar kısa bir sürede 1.000 çalışana ulaşıp yurtdışında ihale kazanmak gerçekten çok iyi.
    Umarım dediğiniz gibi bu tür şirketlerimiz artar.Ekim ayında elektrikli otobüs tanıtmış. Sanırım o ürün ile ilgili yakında ihracat haberleri duyarız.
    Ne kadar çok elektirkli o kadar az ses kirliliği , 0 emisyona ve ekonomik bir çözüm.keşke belediyeler bu elektrikli otobüs olayında daha hızlı davransalar.

    İhale kazandığı ülke de üçüncü dünya ülkesi.

    Ticaret yapabilmeleri elbette güzel ama bu bence bir başarı değil.

    Sevinilecek bir durum değil.

    Bişeyi de beğenseniz şaşarım.
    Ne yapacak adamlar? Kendi metrosunu üretebilen ülkeye mi satacaklar?

    Kendi metrosunu üreten ülkeden daha kaliteli bir metroyu daha ucuza üretebilirlerse neden olmasın?

    Ekip çalışıyor tabi. 5 arkadaş hemen artılamış.

    Sümeyye hanıma selamlar.

    Onu da sen yap.
    Sümeyye kim? Yakınınız mı?

    Para ver?

    Vergileri düşür?

    İthal ürünü yasakla, vergisini arttır?

    Bence senin ticaretle alakan yok.
    Anlaşılan bu işlerin dışındasın. Ne iş yapıyorsunuz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sınav_testmis_kanka

    Malum yöneticiler yerli üretim şartını neden 15 yıl önce Dolar 1 lira iken, alım gücü daha yüksek iken getirmediler? Bunu sorarım size.

    Üreticinin sitesine baktım, gördüğüm kadarıyla ana parçalar dışarıdan getiriliyor.

    http://www.bozankaya.com.tr/tr/content/referanslar/44

    http://www.bozankaya.com.tr/tr/content/demiryolu/32

    Gömülü sistem ve yarı iletkenler haricinde her şeyi üretebilecekken neden dışarıdan alıyoruz anlamıyorum.

    Almanya'da kurulup da Ar-ge'de ilerleyememişler mi bunu anlamadım.

    Tayland Türkiye den bence daha gelişmiş bir ulke. Thai nin işsizlik orani. Hayattaki mutluluğu, suç orani, alim gücü gibi faktörleri ortaya koyarsaniz durum belli olur. Örneğin Bangkok ta ayda 20k thb yani 2000 tl maasa adam bulamazsin. Tr de mühendis bile çalışıyor o paraya...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bence büyük bir başarı. Tayland deyip geçmeyin.Bugün Tayland olur, yarın başka ülke olur.
    Elbette %100 yerli olacak diye bir kaide yok. Bugün herhangi bir şeyi ithal bile alsanız %100 o ülkenin ürünlerinden oluşmuyor.
    Böyle bir kuralı kimse koymadı, bu forumda var bu kural.

    %100 yerli olamaz hiç bir şey. Hammadde yerli olsa, onu işleyecek makina yerli olsa, o makina üzerindeki bir röle, bir invertör ithal olur, bu defa yine "%100 yerli değil ama bu" der bu tayfa.

    %100 yerli komşunun bahçesindeki erik ağacıdır.

    Ona da "Balkanlardan gelen yağmurla oldu bu erik" der bunlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sınav_testmis_kanka


    quote:

    Orijinalden alıntı: ThisisaNightmare


    quote:

    Orijinalden alıntı: sınav_testmis_kanka

    Malum yöneticiler yerli üretim şartını neden 15 yıl önce Dolar 1 lira iken, alım gücü daha yüksek iken getirmediler? Bunu sorarım size.

    Üreticinin sitesine baktım, gördüğüm kadarıyla ana parçalar dışarıdan getiriliyor.

    http://www.bozankaya.com.tr/tr/content/referanslar/44

    http://www.bozankaya.com.tr/tr/content/demiryolu/32

    Gömülü sistem ve yarı iletkenler haricinde her şeyi üretebilecekken neden dışarıdan alıyoruz anlamıyorum.

    Almanya'da kurulup da Ar-ge'de ilerleyememişler mi bunu anlamadım.

    Tayland Türkiye den bence daha gelişmiş bir ulke. Thai nin işsizlik orani. Hayattaki mutluluğu, suç orani, alim gücü gibi faktörleri ortaya koyarsaniz durum belli olur. Örneğin Bangkok ta ayda 20k thb yani 2000 tl maasa adam bulamazsin. Tr de mühendis bile çalışıyor o paraya...

    20.000 para 2000 birim paraya denk geliyorsa bence sıkıntı vardır hocam.

    Türkiye'de o kadar fakülte açarsan altına bile çalışan adam bulursun.

    Türkiye'de üniversitelerin iki amacı vardır biri oyalama, diğeri çöpçatanlık.

    En yüksek banknotu 10 bin baht problem yok. Iskandinav kronlarida euronun bir sifir almis hali gibi...

    Sokakta yumurtali noodle 20 30 baht. Mekanda bir bira 70 100 baht. Bakkalda 40 baht yani 4 lira. Lokantada etli yemek 100 baht yani 10 lira. Turkiyeden her türlü daha iyi durumda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ThisisaNightmare -- 6 Aralık 2017; 1:24:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sınav_testmis_kanka


    quote:

    Orijinalden alıntı: ThisisaNightmare

    quote:

    Orijinalden alıntı: sınav_testmis_kanka


    quote:

    Orijinalden alıntı: ThisisaNightmare


    quote:

    Orijinalden alıntı: sınav_testmis_kanka

    Malum yöneticiler yerli üretim şartını neden 15 yıl önce Dolar 1 lira iken, alım gücü daha yüksek iken getirmediler? Bunu sorarım size.

    Üreticinin sitesine baktım, gördüğüm kadarıyla ana parçalar dışarıdan getiriliyor.

    http://www.bozankaya.com.tr/tr/content/referanslar/44

    http://www.bozankaya.com.tr/tr/content/demiryolu/32

    Gömülü sistem ve yarı iletkenler haricinde her şeyi üretebilecekken neden dışarıdan alıyoruz anlamıyorum.

    Almanya'da kurulup da Ar-ge'de ilerleyememişler mi bunu anlamadım.

    Tayland Türkiye den bence daha gelişmiş bir ulke. Thai nin işsizlik orani. Hayattaki mutluluğu, suç orani, alim gücü gibi faktörleri ortaya koyarsaniz durum belli olur. Örneğin Bangkok ta ayda 20k thb yani 2000 tl maasa adam bulamazsin. Tr de mühendis bile çalışıyor o paraya...

    20.000 para 2000 birim paraya denk geliyorsa bence sıkıntı vardır hocam.

    Türkiye'de o kadar fakülte açarsan altına bile çalışan adam bulursun.

    Türkiye'de üniversitelerin iki amacı vardır biri oyalama, diğeri çöpçatanlık.

    En yüksek banknotu 10 bin baht problem yok. Iskandinav kronlarida euronun bir sifir almis hali gibi...

    Sokakta yumurtali noodle 20 30 baht. Mekanda bir bira 70 100 baht. Bakkalda 40 baht yani 4 lira. Lokantada etli yemek 100 baht yani 10 lira. Turkiyeden her türlü daha iyi durumda

    Rakamdan çok onun alım gücü, biçildiği değer önemli ama bu rakamlar tuhaf geliyor.

    Biz genelde binleri milyonları büyük şeyler olarak görüyoruz maalesef.

    Mesaji editledim. Alim gucu bile daha iyi. Ben hiltonda 8 tane kokteyl e 150 lira mi ne verdim hemde rooftop 30 kusuruncu kat. Tr de 300 liradan asagi olmazdi o.

    Git 1 saat masaj yaptir en kral yerde 30 lira... Iyi araştır 20 ye de bulursun...



    Gourmet markete gir turk tatlisindan tut ulker çikolatalı gofretine kadar her sey makul fiyat.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Madem metro treni üretebiliyoruz Ankara metrosundaki trenleri neden Çin'den aldık?

  • Önce bizdeki metroları düzeltsinler de Çinlilerin metro trenleri kullanılıyor hala

  • Allah basarılarını arttırsın.

  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.