Şimdi Ara

Volkswagen I.D modelinin üretimi için geri sayım başladı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
734
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tarihindeki en büyük ürün ve teknoloji atılımını yapmaya hazırlanan Volkswagen, MEB platformu tedarikçileri zirvesinde parça üreticileriyle anlaşma imzaları attı. Markanın I.D. ailesinin ilk modelini bir kompakt elektrikli hatchback oluştururken, bu aracın 2019 sonunda piyasaya çıkması planlanıyor. Geri sayıma başlayan firma 100 hafta sonra üretime başlıyor.
     
    Anlaşmayı VW CEO'su Dr. Herbert Diess imzalarken, bu adımı uygun fiyatlı elektrikli araçların ilk basamağı olarak tanımlıyor. CEO aynı zamanda firmanın Saksonya'da yer alan fabrikanın tamamen I.D. üretimine ayrılacağını ve Avrupa'nın en büyük e-mobilite merkezi olacağını söylüyor.
     
    Volkswagen'in bu hırslı planına göre firma 2022 yılına kadar 20 tane tamamen elektrikli model piyasaya sürecek. Aynı zamanda bütün VW Grubu da önümüzdeki 5 yılda toplamda 32 MEB platformunu temel alan model piyasaya sürecek. Volkswagen, 2020'de 100 binden fazla MEB tabanlı araç üretmiş olmayı hedefliyor.
     
    Tamamen yeni bir platform olan MEB, tamamen elektrikli ve hibrit araçlar için özel olarak geliştirildi. MEB tabanlı modellerin üretiminde 100'den fazla tedarikçinin parmağı olması planlanırken, Volkswagen bu tedarikçilerin çoğuyla imza atmış durumda. Piyasaya ilk olarak çıkacak olan I.D. hatcback'i kısa sürede sırasıyla I.D. Buzz SUV ve I.D. Cross van modelleri takip edecek.
     


    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Volkswagen I.D. Crozz
    Volkswagen I.D. Crozz
    Volkswagen I.D. Crozz
    Volkswagen I.D. Crozz
    Volkswagen I.D. Crozz
    Volkswagen I.D. Crozz
    Volkswagen I.D. Crozz
    Volkswagen I.D. Crozz
    Volkswagen I.D. Crozz
    Volkswagen I.D. Crozz
    Volkswagen I.D. Crozz
    Volkswagen I.D. Crozz
    Volkswagen I.D. Crozz
    Volkswagen I.D. Crozz
    Volkswagen I.D. Crozz
    Volkswagen I.D. Crozz
    Volkswagen I.D. Crozz
    Volkswagen I.D. Crozz
    Volkswagen I.D. Crozz
     







  • "Bu adımı uygun fiyatlı elektrikli araçların ilk basamağı olarak tanımlıyor."



    Volkswagen ve uygun fiyat !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Omega Speedmaster -- 4 Aralık 2017; 20:22:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok iyi haber ben VW in fiyatları düşüreceği ne inanıyorum fakat Türkiye de ne olur bilemem

  • quote:

    Orijinalden alıntı: x4343

    "Bu adımı uygun fiyatlı elektrikli araçların ilk basamağı olarak tanımlıyor."



    Volkswagen ve uygun fiyat !

    Orda ucuz burda pahalı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: x4343

    "Bu adımı uygun fiyatlı elektrikli araçların ilk basamağı olarak tanımlıyor."



    Volkswagen ve uygun fiyat !

    Kompakt sinifin en cok satan markası olarak elektrikli araclari bu sınıfa indirirse digerleri de hizla rakip modeller cikarir.tesla c segmentinde araba yapacak diye bosuna beklemeyin,yapmayacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu tasarımı gördükten sonra almak istesem bile almam...

    Hele ortada ki araç , 80’ler de ki o vosvos minibüse benziyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aycibin


    quote:

    Orijinalden alıntı: x4343

    "Bu adımı uygun fiyatlı elektrikli araçların ilk basamağı olarak tanımlıyor."



    Volkswagen ve uygun fiyat !

    Kompakt sinifin en cok satan markası olarak elektrikli araclari bu sınıfa indirirse digerleri de hizla rakip modeller cikarir.tesla c segmentinde araba yapacak diye bosuna beklemeyin,yapmayacak

    Benim öyle bir beklentim yok kardeşim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kerim5100

    quote:

    Orijinalden alıntı: x4343

    "Bu adımı uygun fiyatlı elektrikli araçların ilk basamağı olarak tanımlıyor."



    Volkswagen ve uygun fiyat !

    Orda ucuz burda pahalı

    Avrupa fiyatları da (diğer markalara göre) pek ucuz sayılmaz...


    Evet, Ben de Türkiye fiyatlarını kastettim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Omega Speedmaster -- 4 Aralık 2017; 21:5:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TITRE TESLA

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar daha iyisini daha önce yapan hepkazanır. Tesla malesef üretim konusunda başarılı olamadı. Ana akım üreticiler bu modeleri üretmeleri çok daha mümkün ve bu bizim faydamıza.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: sınav_testmis_kanka

    Tipler Pelinsu oyuncağı olan Beetle modeline benziyor.

    Çok modelle pazara hakim olma çabası.

    Fanları hemen koşar alır.

    DSG'yi utanmadan dayatan firma pille çalışan arabada ne sakatlıklar çıkarır tahmin edemiyorum.

    Teslalar zaten tasarim harikasi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaşına girmiş bebesinin yaşını hala haftayla söyleyen cins ebeveynler gibi, 100 hafta ne arkadaş? 2 sene desenize şuna... O da ertelenmezse.

  • sınav_testmis_kanka S kullanıcısına yanıt
    Segment ayrımlığı başlı başına saçmalık zaten. Ben firmalar yerinde olsam , sadece ürettiğim ürünün maaliyetine göre fiyat belirlerim , yok premium , yok şu segment diye değil ki genelde fiyatlar dediğiniz gibi segmentlerden dolayı yükseliyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • "kısa sürede sırasıyla I.D. Buzz SUV ve I.D. Cross van modelleri takip edecek"



    Model isimlerini yanlış yazmışsınız.



    I.D. Buzz van ve I.D Crozz suv olması lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Minumum 100 binden girer büyük ihtimal ülkemize.

  • Uygun derken büyük ihtimalle 100 bin tl den bahsediyorlar.

  • Bence içleri çok güzel ama dış tasarımları çirkin. Dışı daha estetik olabilirdi. Ayrıca o köşeli direksiyon tam bir facia benim için ve param olsa idi sırf bu sebeple kesinlikle almazdım. Ben hep tek elle kullanıyorum direksiyonu ve tam kontrol, hakimiyet sağlıyorum. Direksiyonu daha hassas ve daha kolay kontrol ediyorum bu şekilde. Çift elle tuttuğunda kontrol çok zor oluyor.

  • 100 hafta? 2 yıl demek çok mu zor acaba...

  • VW in Türkiye de hiç üretimi yok. Ama ne çok satıyor. Yerli almasak bile en azından içeride herhangi bir aracının üretimi olan markalardan araç almalı. Ne bileyim Ford olur, Hyundai olur, Renault olur, Fiat olur, Mercedes bile olur.

  • Sanırım SUV modeli hybrid. Hiçbir full elektrikli modele menzil kaygısından dolayı o kalınlıkta lastik takmazlar.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.