Şimdi Ara

Yenilenen Mazda6 artık daha güçlü!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
1.529
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mazda, 2017 Los Angeles Otomobil Fuarı kapsamında yenilenen 2018 Mazda6 sedan modelini tanıttı. Dışarıdan pek fazla değişikliğe uğramayan otomobilin farları ve ızgarasında markanın yeni modellerinde uyguladığı "Mazda Premium" dokunuşları gerçekleşmiş. En büyük değişiklikler aracın iç kısımlarında gerçekleşirken, makyajlanan Mazda6'da yeni turbo beslemeli motor ve elden geçirilen daha komforlu bir kabin yer alıyor.
     
    Yenilenen Mazda6 kaputunun altında markanın CX-9 SUV modelinde de gördüğümüz Skyactiv-G 2.5 litrelik turbo beslemeli benzinli motora kavuşmuş. Dört silindirli olan bu motor 250 beygir güç ve 420 Nm tork üretiyor. Mazda'nın Dinamik Basınçlı turbo teknolojisine sahip olan motor bu sayede maksimum torkunu 2.000 d/d'dan itibaren vermeye başlıyor. Tasarımı ve yol tutuş yetenekleriyle pek çok kişinin takdirini toplayan Mazda6 yetersiz performansı nedeniyle eleştirilere maruz kalıyordu, anlaşılan o ki Mazda bu eleştirilere kulak asmış.
     
    Aktarma tarafında Mazda'nın Skyactiv-Drive isimli 6-ileri otomatik şanzımanı yer alırken, marka bu şanzımanın diğer ortalama otomatiklere göre daha dinamik olduğunu ifade ediyor. Güncel modelde yer alan atmosferik 2.5 litrelik Skyactiv-G motor makyajlanan versiyonda da yerini korurken, yakıt tasarrufu sağlayan silindir kapama özelliğine kavuşmuş.
     
    Aracın sürüş konforunu arttırmak için koltuklarını S şeklindeki yeni nesil koltuklarla güncelleyen Mazda, kabinin diğer yerlerinde de daha kaliteli malzeme kullanımına yönelmiş. Yenilenen Mazda6'nın 2018'in ilkbahar döneminde satışa sunulması bekleniyor.
     


    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    2018 Mazda6
    2018 Mazda6
    2018 Mazda6
    2018 Mazda6
    2018 Mazda6
    2018 Mazda6
    2018 Mazda6
    2018 Mazda6
    2018 Mazda6
    2018 Mazda6
    2018 Mazda6
    2018 Mazda6
    2018 Mazda6
    2018 Mazda6
    2018 Mazda6
    2018 Mazda6
    2018 Mazda6
    2018 Mazda6
    2018 Mazda6
    2018 Mazda6
    2018 Mazda6
    2018 Mazda6
    2018 Mazda6
    2018 Mazda6
    2018 Mazda6
    2018 Mazda6
    2018 Mazda6
    2018 Mazda6
    2018 Mazda6
    2018 Mazda6
    2018 Mazda6
     







  • Mazda premium len
    Japonlar bir numara len
    Almanlar çabuk bozuluyor len
    vs vs vs


    Bu liste uzar gider. Yıllık araç satışına bakıyoruz Mazda ayda 100 araç satsa yarın olmayacakmış gibi çılgın parti veriyorlar.

    Bizim insanımız böyle aracı över över şu bu der sonra almaya gidince ama Kılışdar Sesekayı batırdı pardon böyle değildi

    Almaya gidince ama 2.eli yok vs vs
    Merco ve Bmw' nin bir çok modelinden bile daha etkileyici bir model mazda 6,gemi gibi araba yapmışlar...











    Yere yakın ve kaslı,Mazda 6 da :bir çok üst seviye özellik standart olarak gelir.Bose ses sitemi, sunroof, takip ve fren sistemi vs.Alman arabaları gibi her tuşa, makyaj aynasına bile para yazmazlar!..




    Alışık olmadık bir kalite anlayışı var Mazda nın. Kodo ruhu diyorlar japonlar...
    Mazda her zaman iyi araba yapmıştır. Avrupa ve G.Kore arabalarına en iyi alternatiftir. En azından bir ruhu ve sağlamlığı vardır. Klasik Japon arabalarından çok farklıdır. Gücüm yetse sahip olmak isterim ama Türkiye de alım gücü çok düştüğü için artık C ve D segmenti yalan oldu. Vatandaşın gücü B segmenti arabalara bile zar zor yetiyor. Türkiye bitmiş uzatmaları oynuyor.
  • Yurtdışında yaşayanlar için muazzam bir seçenek. Ülkemiz için ise hayal.

  • 2.5 motor bizdeki saçma sapan vergi olayı yüzünden en az 300.000 liradan satışa çıkar o rakamlara da Türkiye'de kimse mazda 6 almaz premium markalara yönelir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maho2306 -- 1 Aralık 2017; 9:22:53 >
  • 2.5L motordaki iyileştirme Türk tüketicisini ilgilendirmez. Malum vergiler.

  • Zaten yakışıklıydı daha da yakışıklı olmuş. Yurt dışında yaşayanlar için gayet sevindirici
  • Bazıları vergileri bahane etmişte, düşük motorda olsa kimse gidip almaz.
    Bizim millet pasatcı, bemeveci , mersedesci. Malasef ki..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bize ne 2.5 turbo motordan?

    1.3 altında yeni motor çıkacak mı? 1.5 dizeli gelecek mi önemli olan bunlar :) Bize bunlar lazım
  • Haber Avrupa ve ABD yı ilgilendiriyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merco ve Bmw' nin bir çok modelinden bile daha etkileyici bir model mazda 6,gemi gibi araba yapmışlar...











    Yere yakın ve kaslı,Mazda 6 da :bir çok üst seviye özellik standart olarak gelir.Bose ses sitemi, sunroof, takip ve fren sistemi vs.Alman arabaları gibi her tuşa, makyaj aynasına bile para yazmazlar!..




    Alışık olmadık bir kalite anlayışı var Mazda nın. Kodo ruhu diyorlar japonlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xxxx1 -- 1 Aralık 2017; 10:40:42 >
  • Muhteşem olmuş, ateş ediyor resmen.

    Bu makyaj mı, yeni kasa mı ? Mazda6 bir kez makyaj yemişti.
  • zeytinkoy kullanıcısına yanıt
    Makyaj bu. Amerikada güçlü motor talebi vardı, çoğu rakibi 200hp üzerinde, 250hp civarı. Cx9'daki 2.5 turbo makinayı koydular ama kasa kaldırsın diye yapılmış tam bir düşük devir motorudur. Mazda 6'da bir değişiklik varmıdır belli değil.
  • bura 1.0 motorla gelir. sonracıma bentley parası verip tepe tepe kullanırız.

  • Japon otomobilinde alınacak tek marka bana göre :) (Lexus, infiniti ve Acura hariç)

  • jubeii kullanıcısına yanıt
    Dostum 1.0 motorla gelse ben razıyım. Ama Mazda’nın yeterince güçlü ufak motoru yok. Mazda 6 anca 2.0 motorla geliyor.



    Vergi sistemi ilkokul terk birinin elinden çıkmış gibi göründüğü için, bu millet fındık motorlu firmalardan başka hiçbir şeye binemiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bahse girerim bu motor c-segment 1.6'lardan fazla tüketmiyordur.ama saçma sapan vergi yüzüden dandik motorlara kalıyoruz.
  • Turkiye ile alakasi olmayan haberler yapmayin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mazda premium len
    Japonlar bir numara len
    Almanlar çabuk bozuluyor len
    vs vs vs


    Bu liste uzar gider. Yıllık araç satışına bakıyoruz Mazda ayda 100 araç satsa yarın olmayacakmış gibi çılgın parti veriyorlar.

    Bizim insanımız böyle aracı över över şu bu der sonra almaya gidince ama Kılışdar Sesekayı batırdı pardon böyle değildi

    Almaya gidince ama 2.eli yok vs vs



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 1 Aralık 2017; 12:4:53 >
  • Mazda her zaman iyi araba yapmıştır. Avrupa ve G.Kore arabalarına en iyi alternatiftir. En azından bir ruhu ve sağlamlığı vardır. Klasik Japon arabalarından çok farklıdır. Gücüm yetse sahip olmak isterim ama Türkiye de alım gücü çok düştüğü için artık C ve D segmenti yalan oldu. Vatandaşın gücü B segmenti arabalara bile zar zor yetiyor. Türkiye bitmiş uzatmaları oynuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nightmare70 kullanıcısına yanıt
    Subaru??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.5 dizel olabilir aslında. Kasa hafif. Motor da hacmine göre güçlü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.