Şimdi Ara

BMW'den elektrikli otomobillerin menzilini artırmaya yönelik yatırım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
583
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  
     
    Dev otomobil üreticileri üretim planlarını elektrikli otomobiller üzerine şekillendirmeye başlamış olsa da elektrikli otomobillerin sunacağı menzil sürücülerin kafasında soru işareti oluşturabilir. Tesla yakaşık iki hafta önce tanıttığı Semi isimli tır ve Roadster 2 isimli spor otomobili ile menzil sorununu önemli ölçüde çözecek gibi görünse de elektrikli otomobil menzillerine yatırım yapan tek şirket Tesla değil. Bir süredir batarya teknolojilerine yönelik önemli adımlar atan BMW, 200 milyon dolarlık yatırımla yeni bir teknoloji merkezi kuracağını duyurdu.


     

    Elektrikli Otomobiller İçin Oldukça Önemli 

    ''BMW Group Batarya Uzmanlık Merkezi'' olarak isimlendirilen yeni merkez 2019 yılının ilk aylarından itibaren Münih'te faaliyet gösterecek. Batarya teknolojisini ve yeni nesil güç aktarım mekanizmalarını geliştirmek için 200 kişinin çalışacağı tesis, 2021 yılında kullanıma hazır hale gelmesi hedeflenen BMW'nin beşinci nesil güç aktarım mekanizmasının geliştirilmesinde önemli rol oynayacak. Bu yılın başında yaptığı açıklama ile 2025 yılına kadar 12 adet elektrikli otomobil modelini satışa sunacağını duyuran BMW için Münih'teki yeni merkez batarya ve menzil açısından oldukça önemli.


     

    Merkezi önemli kılan nokta ise aslında şirketin bir süredir üzerinde çalıştığı beşinci nesil güç aktarım mekanizması. Yeni nesil mekanizma ile elektrikli motorda toprak metallerinin kullanımına ihtiyaç duymayacak olan BMW, böylece toprak metalleri tedarikinde sıkıntı yaşayıp üretime ara verme tehlikesinin de önüne geçecek. Yeni nesil mekanizmayı özel kılan bir diğer nokta da menzil kısmında kendisini sürücülere gösterecek. BMW, yeni nesil güç aktarım mekanizmalarının kullanıldığı araçlarda tek bir şarj dolumu ile 700 kilometrelik menzil hedefliyor.


     

    ''Sektörde Kriterleri Belirleyeceğiz'' 

    BMW'nin yeni tesisinin duyurusunu yapan Ar-Ge'den sorumlu BMW AG Yönetim Kurulu Üyesi Klaus Fröhlich, uzmanlıklarını yeni batarya merkezlerinde batarya teknolojilerini geliştirmek için kullanacaklarını dile getirdi. Yeni laboratuvar ve tesislerde uluslararası arenada isim yapan önemli uzmanların görev alacağını belirten Fröhlich; pil performansında, kullanım ömründe, emniyette, şarj süresinde ve ayrıca maliyetlerde daha fazla gelişme sağlayarak ''sektörde kriterleri belirleyeceklerini'' ifade etti.








  • ULAN TESLA OLMASA HİÇBİRŞEY YAPACAĞINIZ YOKTU

    EMPERYALİST VAMPİRLER...

  • İzlediğim videolarda i3 ün pili tesladan daha tasarruflu kullandığı yönünde. Youtube de yabancıların yorumları bu yöndeydi. Doğrumu yanlışmı bilmem ama. Önemli olan enerjiyi daha verimli kullanmak değilmi pilin kapasitesini artırmak yerine.

  • TITRE TESLA

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    TITRE TESLA

    Dünyanın en kısa fıkrası
  • dere.beyi kullanıcısına yanıt
    Aynen,ki bence Tesla'yı tahtından kolay kolay edemeyecekler.

  • kadirirdem kullanıcısına yanıt
    Tesla hangi konuda tahtta? Satista mi kazancta mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizim bazı kurumlara ayrılan paraya denk geliyor.

    El neyle biz neyle uğraşıyoruz...

  • çok iyi elektirikli araçların yaygınlaşması lazım

  • 700km fabrika verisi pratikte 450-500km'ye kadar düşebilir ve gayet yeterli.zaten molasız 500km yol gidilmez.250km'de bir mola verirken şarj etse durmadan gider işte.istasyonlar yayınlaşır da fiyatların daha mantıklı olması lazım.benzinli muadillerine kıyasla 50% daha pahalı şu an piyasaları.
  • I8 dehset araba zaten, Bmwnin dizaynini normalde sevmem ama i8 'e resmen aşık oldum sanki gelecekten gelmis gibi

  • Fırsatçı herifler sizi gördünüz tabi parayı... 😂😂😂

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Elektrikli araçların şuan en iyisi ve tekeli,tekeli derken üst seviye tasarım ve özellikler,otopilot vsvs konuda
  • kadirirdem kullanıcısına yanıt
    Tekel dememiz icin piyasayi domine etmesi gerek. Tasarimlari berbat bikere. Otopilotta daha iyisi var. Tek artisi hizlanma ve menzil.
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Tasarım görecelidir,fakat beğenilmese model s ve model 3 bu kadar sipariş almazdı,Oto pilotta hangisi daha iyi ?
  • kadirirdem kullanıcısına yanıt
    Valla yumurta gibi arabalar hicbir estetikleri felan yok kabin desen rezalet zaten. Amerikalilara reklami iyi yap yeter ki her halti alirlar. S serisinin otonomu bir adim onde. GPS verileriyle araba kendiliginden hizini ayarliyor. Virajlarda ve kavsaklarda otomatik hizini ayarliyor.

    "The new S-Class takes another major step towards autonomous driving, elevating Mercedes-Benz Intelligent Drive to the next level. DISTRONIC Active Proximity Control and Active Steer Assist now provide even more comfortable support for the driver to keep a safe distance and steer. The speed is now adjusted automatically ahead of curves or junctions. This is complemented by a considerably improved Active Lane Change Assist and additional functions of the Active Emergency Stop Assist.

    Thanks to enhanced camera and radar systems, the new S-Class has an even better view of the surrounding traffic: In addition, for the first time it makes use of map and navigation data to calculate driving behaviour.

    This means that DISTRONIC Active Proximity Assist is able to assist the driver in many situations based on the route, and conveniently adjust the vehicle speed."

    http://media.daimler.com/marsMediaSite/en/instance/ko.xhtml?oid=16549812&relId=1001&fromOid=16549812&borders=true&resultInfoTypeId=172&viewType=thumbs&sortDefinition=manualsort-1&ajaxRequestsMade=3&thumbScaleIndex=0&rowCountsIndex=5




  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Bana hala araba yumurta gibi kabin rezalet filan diyorsun bunlar senin yorumların bana da öyle gelmiyor,yani kişiden kişiye değişir.Otonom konusuna gelince bana Daimler yani Mercedes'in sitesini atıyorsun,bu adamlar Tesla'nın otonomu daha iyi diyecek hali yok herhalde,Bir çok araç incelemesi izledim ve izliyorum,Her inceleyen Tesla'nın otonomunu farklı bir yere koyuyor daha üst seviye diyor,Ben tasarıma kötü diyene de denk gelmedim ayrıca.
  • helal olsun bmwye. bu iş ancak böyle olur. bmw yine sektörde en öncü firmalardan birisi olacak. 2025 e kadar tesla model 3 lerin teslimatlarını gerçekleştirsin :D 12 yeni elektrikli modelden bahsediyorlar. yineleyerek söylüyorum tesla balonu bir yere kadar. yine söylüyorum özel olarak kalmalılar özel araçlar üretip yazılım konusunda kendini en iyileri kategorisine koymalılar.
  • kadirirdem kullanıcısına yanıt
    doğru (!) daha üst seviye kendi kendine evlere ve dükkanlara bodozlama giriyor.
  • kadirirdem kullanıcısına yanıt
    Özellikleri oku diye atıyorum sitenin linkini. Teslanın otonomundan daha gelişmiş bir sistem onu anla diye atıyorum...Orada bizim sistemimiz tesladan iyi gibi bir ifade yazmıyor zaten. Önce oku...

    Tasarımları berbat evet. Roadster 2 nin özelliklerini bilmeyen adam opel tigranın yenisi zanneder. Bu araba 2 saniyede 100 e çıkıyor demez kimse.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 1 Aralık 2017; 10:3:10 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.