Şimdi Ara

Türkiye'de halen tartışıladursun dünyada reklam dijital yayınlara kayıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
210
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Türkiye'de halen tartışıladursun dünyada reklam dijital yayınlara kayıyor

    ABD merkezli medya kuruluşu News Corporation'ın patronu Rupert Murdoch, gazete imparatorluklarını genişletmeyi düşünmediklerini, dijital reklamcılığın basılı medyaya müthiş zarar verdiğini ve bazı gazetelerin ayakta durmakta zorladığını belirtti. Deneyimli medya patronu, içinde bulunduğumuz dijital çağda, gazetelerin gelir sağlamakta zorlandığını ve bunun giderek büyüyen bir sorun haline geldiğini söylüyor.

     

    Ayrıca Bkz.Oscar'lı yönetmen Steven Soderbergh son filmini iPhone'la çekti
    Geçtiğimiz Çarşamba günü Los Angeles'taki yıllık genel kurul toplantısında konuşan Murdoch, CEO Robert Thomson'u şirketin içeriğine ücretsiz erişime izin vererek Google ve Facebook gibi dijital devlere meydan okuduğu için taktir etti. Murdoch hissedarlara "Şimdiye kadar, büyük gazetelerde kayıp reklam gelirinin yerini doldurmakta oldukça başarılı sonuçlar aldık ancak bu büyük bir sorun olmaya devam ediyor" dedi.

     

    Türkiye'de halen tartışıladursun dünyada reklam dijital yayınlara kayıyor

    News Corporation'ın 86 yaşındaki yönetim kurulu başkanı, şirketin başka gazete satın alıp almayacağıyla ilgili bir soruya ise "Kesinlikle hayır. Elimizde gereğinden fazla var, mevcut gazetelerimizi hayatta tutmaya çalışıyoruz. Üç büyük başarı sağlayan üç ulusal gazeteye sahip olduğumuzu düşünüyorum: Wall Street Journal, Times in London ve The Australian" şeklinde karşılık verdi. News Corporation bünyesinde bunların dışında The Daily Telegraph, Herald Sun, Courier Mail, New York Post ve The Sun gibi gazeteler yer alıyor.







  • Ya Allah'ını severseniz bir gazete sitesinde ya da burada DH'de, yandan ordan burdan cart diye fırlayan reklama bakarak ürün alan adamların beslenme metodu nedir acaba...?

    Aklı olan hemen herkes zaten reklam engelleyici vs. kullanıyor... Heryer iyice saçma sapan reklamlarla doldu... Bu neyin kafasıdır bu bilemiyorum... Böyle firmalara 5 kuruş vermem, zaten hiç bakmam bu saçmalıklara...
  • Ya Allah'ını severseniz bir gazete sitesinde ya da burada DH'de, yandan ordan burdan cart diye fırlayan reklama bakarak ürün alan adamların beslenme metodu nedir acaba...?

    Aklı olan hemen herkes zaten reklam engelleyici vs. kullanıyor... Heryer iyice saçma sapan reklamlarla doldu... Bu neyin kafasıdır bu bilemiyorum... Böyle firmalara 5 kuruş vermem, zaten hiç bakmam bu saçmalıklara...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi java -- 16 Kasım 2017; 17:23:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: java

    Ya Allah'ını severseniz bir gazete sitesinde ya da burada DH'de, yandan ordan burdan cart diye fırlayan reklama bakarak ürün alan adamların beslenme metodu nedir acaba...?

    Aklı olan hemen herkes zaten reklam engelleyici vs. kullanıyor... Heryer iyice saçma sapan reklamlarla doldu... Bu neyin kafasıdır bu bilemiyorum... Böyle firmalara 5 kuruş vermem, zaten hiç bakmam bu saçmalıklara...

    Her yerden reklam fırlamasının bir sebebi var, işe yaramasa başka şey yaparlardı.
  • "Türkiye'de halen tartışıladursun dünyada reklam dijital yayınlara kayıyor"

    Bakiyorum cok hosuna gitmis, o baslik ne öyle :) . Bir ara DH'da dergi cikartiyordu o ne oldu o ?

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.