Şimdi Ara

Dünyanın ilk titanyum gövdeli otomobili: Icona Vulcano

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
581
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Dünyanın ilk titanyum gövdeli otomobili: Icona Vulcano

    Icona Vulcano’nun güncel hali Dubai International Motor Show’da sergilendi. Vulcano, 2013 yılında Şangay Otomobil Fuarı’nda tanıtılmıştı. Icona Vulcano, dünyanın ilk titanyum gövdeli arabası olarak dikkat çekiyor.
     
    Icona Vulcano’da titanyum kullanılmasının nedeni sadece hafiflik ve sağlamlık değil. Araçta oluşan sıcak havayı tahliye etmek ve tekerleklerde oluşan türbülansı minimum seviyelere çekip, sürtünmeyi azaltarak daha rahat yol alması sağlamak gibi başka sebepleri de bulunuyor.
     

    1000 Beygir Gücünde V8 Motor 

    Gücünü 680 beygir gücünde V8 motordan alan araç, çeşitli donanımların eklenmesiyle 1000 beygir gücüne ulaşabiliyor. 1000 beygir gücündeki konfigürasyon ile 0-100 km hızlanması 2.8 saniyede tamamlanıyor.

     

    Tahmin edeceğiniz üzere titanyum gövdeli bu aracının fiyatı oldukça yüksek. Icona Vulcano için 2,78 milyon dolarlık fiyat etiketini ödemeniz gerekiyor.

     
    Icona Vulcano’nun Dubai International Motor Show'da çekilen resimlerine galeriden ulaşabilirsiniz:
     


    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Dünyanın ilk titanyum gövdeli otomobili: Icona Vulcano
    Dünyanın ilk titanyum gövdeli otomobili: Icona Vulcano
    Dünyanın ilk titanyum gövdeli otomobili: Icona Vulcano
    Dünyanın ilk titanyum gövdeli otomobili: Icona Vulcano
    Dünyanın ilk titanyum gövdeli otomobili: Icona Vulcano
    Dünyanın ilk titanyum gövdeli otomobili: Icona Vulcano
    Dünyanın ilk titanyum gövdeli otomobili: Icona Vulcano
    Dünyanın ilk titanyum gövdeli otomobili: Icona Vulcano
    Dünyanın ilk titanyum gövdeli otomobili: Icona Vulcano
    Dünyanın ilk titanyum gövdeli otomobili: Icona Vulcano
    Dünyanın ilk titanyum gövdeli otomobili: Icona Vulcano
    Dünyanın ilk titanyum gövdeli otomobili: Icona Vulcano
    Dünyanın ilk titanyum gövdeli otomobili: Icona Vulcano
    Dünyanın ilk titanyum gövdeli otomobili: Icona Vulcano
    Dünyanın ilk titanyum gövdeli otomobili: Icona Vulcano
    Dünyanın ilk titanyum gövdeli otomobili: Icona Vulcano
    Dünyanın ilk titanyum gövdeli otomobili: Icona Vulcano
    Dünyanın ilk titanyum gövdeli otomobili: Icona Vulcano
    Dünyanın ilk titanyum gövdeli otomobili: Icona Vulcano
    Dünyanın ilk titanyum gövdeli otomobili: Icona Vulcano
    Dünyanın ilk titanyum gövdeli otomobili: Icona Vulcano
    Dünyanın ilk titanyum gövdeli otomobili: Icona Vulcano
    Dünyanın ilk titanyum gövdeli otomobili: Icona Vulcano
    Dünyanın ilk titanyum gövdeli otomobili: Icona Vulcano
    Dünyanın ilk titanyum gövdeli otomobili: Icona Vulcano
    Dünyanın ilk titanyum gövdeli otomobili: Icona Vulcano
    Dünyanın ilk titanyum gövdeli otomobili: Icona Vulcano
    Dünyanın ilk titanyum gövdeli otomobili: Icona Vulcano
    Dünyanın ilk titanyum gövdeli otomobili: Icona Vulcano
    Dünyanın ilk titanyum gövdeli otomobili: Icona Vulcano
    Dünyanın ilk titanyum gövdeli otomobili: Icona Vulcano
    Dünyanın ilk titanyum gövdeli otomobili: Icona Vulcano
    Dünyanın ilk titanyum gövdeli otomobili: Icona Vulcano
    Dünyanın ilk titanyum gövdeli otomobili: Icona Vulcano
    Dünyanın ilk titanyum gövdeli otomobili: Icona Vulcano
    Dünyanın ilk titanyum gövdeli otomobili: Icona Vulcano
    Dünyanın ilk titanyum gövdeli otomobili: Icona Vulcano
    Dünyanın ilk titanyum gövdeli otomobili: Icona Vulcano
    Dünyanın ilk titanyum gövdeli otomobili: Icona Vulcano
    Dünyanın ilk titanyum gövdeli otomobili: Icona Vulcano
    Dünyanın ilk titanyum gövdeli otomobili: Icona Vulcano
    Dünyanın ilk titanyum gövdeli otomobili: Icona Vulcano
    Dünyanın ilk titanyum gövdeli otomobili: Icona Vulcano
    Dünyanın ilk titanyum gövdeli otomobili: Icona Vulcano
    Dünyanın ilk titanyum gövdeli otomobili: Icona Vulcano
     







  • nasıl bu kadar kaba çirkin bir kasa yaptılar peki

  • 100 beygir? Açıklamayı düzeltebilirseniz sevinirim 1000 olacak o :)

  • Cahilliğime verin, titanyum olmasiyla aerodinamik ozelliklerinin artmasiyla alakasini kuramadim. Daha rijit ve hafif olmasi disinda faydasi oldugunu düşünmüyorum. Ayrıca titanyum kaynagi tekniği zorlu bir surec diye biliyorum

  • "Dünyanın ilk titanyum gövdeli arabası" diye haber yazmışsınız haberi okuyorum titanyum kaplı diyor. Tam 3kağıt :)

  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahir40

    "Dünyanın ilk titanyum gövdeli arabası" diye haber yazmışsınız haberi okuyorum titanyum kaplı diyor. Tam 3kağıt :)

    "kaplı" yanlış ifade olmuş. Dış gövde tamamen titanyum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu kadar uğraş sonucu;

    1000 beygir gücündeki konfigürasyon ile 0-100 km hızlanması 2.8 saniyede tamamlanıyor.

    ????

    Zaten klasik bir Ferrari veya Lamborghini bu sürelere zahmetsizce çıkıyor.

    Bence bunlar klavye ve mouse işine girsinler bu tasarımlar ile.

    0-100 de diğer araçlarla benzer ama asıl farkı 100 den sonrasında belli oluyordur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahir40

    "Dünyanın ilk titanyum gövdeli arabası" diye haber yazmışsınız haberi okuyorum titanyum kaplı diyor. Tam 3kağıt :)

    Full titanyum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • shockwave error kullanıcısına yanıt
    Titanyumu eşlemek ve bükmek zor diye biliyorum,ondan olabilir.

  • Şamil vardı bi ara o geldi aklıma

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Volvoya carpsa ne olur acaba?

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.