Şimdi Ara

Volvo yeni 7900 elektrikli otobüsünü duyurdu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
1.030
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Volvo yeni 7900 elektrikli otobüsünü duyurdu
    Volvo Electric elektrikli otobüsünün daha büyük bataryalara sahip yeni versiyonunu duyurdu: Volvo 7900 Electric. Elektrikli otobüste 150, 200 ve 250 kWh olmak üzere 3 adet batarya seçeneği bulunuyor. Aracın 250 kWh'lık versiyonunun 200 km menzil sunacağı belirtiliyor.
     
    Şarj yöntemi olarak güzergâhın son duraklarında tavandan hızlı şarj imkanı sağlayan OppCharge arayüzünü destekleyen otobüs, dilenirse Avrupa'nın elektrikli araç şarj standartı olan kablolu CCS arayüzü ile de şarj edilebiliyor. Volvo'nun yeni nesil elektrikli otobüs modellerinin ilk örneklerinin 2018 sonunda faaliyete geçmesi bekleniyor. Hem araçların hem de bataryaların her türlü bakımı ve onarımını sağlayan Volvo bunun için sabit aylık bir ücret talep ediyor.
     
    Volvo yeni 7900 elektrikli otobüsünü duyurdu
    Konuyla ilgili konuşan Volvo Otobüsler başkanı Håkan Agnevall, araçların Avrupa'daki artan elektrikli otobüs talebini karşılamak için önemli bir adım olduğunu belirtirken, otobüslerin yoğun saatlerde şarja ihtiyaç duymadan rahatlıkla çalışabileceğini belirtiyor.
     







  • Kadın adama evlenme teklif ediyor sandım .)
  • 120-200 km menzil çok az olmuş be Volvo Hayırlısıyla şu Lityum illetinden kurtulup Nikel-Kobalt pillere geçince menziller çılgınca artacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zamanında satıldığında kelepire giden Şu Volvo'yu satın alsaydık milli her şeyi cidden milli yapardık yazık oldu

  • quote:

    Orijinalden alıntı: xnoname

    Kadın adama evlenme teklif ediyor sandım .)

    Bende kapıdan gelen adam "tüh bee keşke bana evlenme teklifi etseydi" diyor zannettim
  • Bizim daha bisiklet yolumuz bile yok. Evle iş arası 7km mesafe var, yol olsa bisiklet alacaktım ama ondan bile mahrum kalıyoruz. Her gün otobuse bınmek zorunda kalıyorum, hem param gıdıyor, hem zamanım gıdıyor, hem sağlıgım gıdıyor.

  • tobepeople kullanıcısına yanıt
    Haklısın,hala daha firmaları kaçırıyoruz maalesef :(

  • bu nasıl başlık yahu. şöyle yazmak zor olmamalı; “Volvo yeni elektrikli otobüsü 7900’ü duyurdu”.

  • Håkan kelimesini görünce usulce ekrana bakıp 2. harfin üstüne denk gelen lekeyi elimle silip düzelmediğini görünce bu yorumu yazdım.

  • "250 kWh'lık versiyonunun 200 km"

    Demek ki 150 kWh olanı hiçbişey sunmayacak. Sunmasa da olur yani..

  • sınav_testmis_kanka S kullanıcısına yanıt
    Ni-Co pillerin patlama riski yok şu anlık teknoloji yolun başında olmasına rağmen Li-Po pillerden daha fazla enerji yoğunluğuna sahip. Sanırım Tesla'nın geçen yıl kullanmaya başladığı piller de Ni-Co ama oranlar arasında en ufak değişiklikte ismi değiştiği için olmayabilir



    Bir de bizim Bursa'da o pilin gidiş dönüşe yetmeyeceği hatlar var maşallah şehri boydan boya geziyor otobüslerimiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dizel motor üretmek yerine elektrikli araçlar için argeye ayırdıklarını dile getirildiğinde eleştiriler olmuştur volvo'ya ki rakipleri hileli testler ile araç satmış ve emisyon değerlerinde oynama yapmışlardı. Neyseki hak yerini buldu da ceza yediler o firmalar

  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Mesela meşhur Tuzla Cevizlibağ hattı dünya rekoru kırma konusunda üstüne yok, yani demem o ki tek hatla İsveç türü yapan bir otobüs ilk birkaç durakta şarz yetmediği için 80 günde devri alem yapamayacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Volvo Group bunyesi altinda : otobus , cekisi , is makineleri , Penta , Finans birimi vs bir cok kolu hala Volvo'ya (Isvec Merkezli) olan markaya ait , Geely ile herhangi bir baglantisi yok , Geely sadece otomobil dalini satin aldi,hos o bolumde dahi hala tasarim,muhendislik vb olaylar isvec menseyli hala.Yani Volvo Group zamaninda da satilmadi ki Turkiye alsin,surekli otomobil bolumu el degistirdi.

    Neyse bu otobuslerin montaji Polonyada yapiliyor bizim ofisin yaninda , genelde bati avrupa ve kuzey avrupaya gonderiliyor elektrikli araclar , dogu avrupa ulkelerinde henuz altyapi saglanamadi.

    Volvo marka olarak bir cok kez Turkiye pazarina girmeye calisti fakat ulkedeki siyasi istikrarsizlik , darbe girisimi , calkantili ekonomik sebepler nedeniyle proje durduruldu , su an Temsa Volvo adina operasyonlari yonetiyor Turkiye icin , hatta benim Turkiyede sistem kurulumu icin gitmem gerekiyordu guvenlik nedeniyle gondermediler

    Dunyada guzel gelismeler de oluyor,umarim cogalarak artar bu elektrik isi , dizel kullanicisi olarak sonuna kadar destekliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tobepeople

    Zamanında satıldığında kelepire giden Şu Volvo'yu satın alsaydık milli her şeyi cidden milli yapardık yazık oldu

    O zaman bu tarz gelişmeler olur muydu bilemedim. Volvo'dan Egea gibi bir şey çıkardı muhtemelen.
  • Tırların , Kamyonların ve pick up larında artık elektrikli olması lazım.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: lideramca

    temsa ile aselsan nın yaptığı elektrikli otobüs

    https://www.ntv.com.tr/galeri/ekonomi/turkiyenin-ilk-yuzde-100-yerli-elektrikli-otobusu-tanitildi,_Ju_ZGkWxkmfmKYrd7yaOg/_Z9mISPFOUK5nL9dU65wSg

    bu da bozankaya nın elektrikli otobüsü

    https://www.ntv.com.tr/galeri/teknoloji/yerli-elektrikli-otobus-sileo-avrupada-gorucuye-cikti,d5dYE0yZUk6I50OeL6QXDA



    Üzerlerinde kocaman alan var güneş paneli de tavana konabilir hem menzil artar hem de tasarruf ettirir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OverClocK1ng

    "250 kWh'lık versiyonunun 200 km"

    Demek ki 150 kWh olanı hiçbişey sunmayacak. Sunmasa da olur yani..

    100 km menzil sunsa bile yeter. Otobüs son durağa geldiğinde pantograf ile şarj oluyor zaten. Seferi bitirip yeni sefere başlama arasında yarım saat süre olsa bile yetecektir.
    İstanbul'dan bahsetmiyoruz sonuçta. Hollanda gibi, Belçika gibi ufak yüz ölçümü olan yerlerde iş yapacaktır.
    Ama şu aklımı karıştırdı, Tesla mesela otomobilin altına 75 kwh batarya sığdırırken koca bir otobüsün altına mesela 350-400 kwh sığmaz mıydı?
    Ya da troleybüs uygulaması acaba görüntü kirliliğinden dolayı mı uygulanmıyor ki?
  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    Umarım o otobüsleri geliştiren veya pil geliştiren hiçbir mühendis senin gibi düşünmez de menzili arttırmayı hedefler.
    Zaten bu kafa yapısı yüzünden bir yere gelemiyoruz. Telefonlar da her sene %25 , %40 daha az güç tüketimi deyip hep aynı
    süreyi çıkartıyorlar..
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.