Şimdi Ara

Samsung 971p'de 10'dan Fazla Ölü Piksel !!!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
1.736
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ürünü bugün aldım ve şoke oldum.... Evet yanlış duymadınız 10 dan fazla...

    1 tanesi büyük olmak üzere irili ufaklı 10'un üzerinde ölü piksel var.

    Açıkçası 1 tanesi belirgin diğerleri gözükmüyor normalde...Sadece Dead Pixel Buddy ile siyah ekran yapınca diğerleri açığa çıkıyor.

    Kont'a ve Samsung a yazı yazdım.Yarın olsun hemen arıyıcam...

    İnşallah sorunum çözülür..

    Amacım Samsung'u kötülemek değil..Zira önceki monitörüm de Samsung 794MB idi ve inanılmaz memnundum...

    Kont'tan haberi alınca siznle paylaşıcam şu an şoke olmuş durumdayım...







  • pixel garantili bir ürün olmadığından dolayı , pixel ile alakalı sorunlarda değiştirmiyorlar sanırım.ben de aynı tavırları yaşadım onun için philips cx7fb alıcam sanırım
  • 971P gibi pahalı bir monitörde 10 dan fazla ölü piksel mi!! diyorum...

    Geçmiş olsun arkadaşım inşallah fazla uğraştırmazlarda ürünü değiştirirsin...
  • 10 dan fazla ölü pikselde kesin monitörünü değiştirirler merak etme
  • Ben de öyle umuyorum.....


    Sanki monitörün benim aldığım Wafer'ı sorunlu.....

    Yav kafayı yememek elde değil...

    Neyse cevabı siznle paylaşıcam...
  • Samsung kaç adete kadar değişim yapıyordu tam hatırlamıyorum ama 10 adetse sıkıntı etmene gerek yok değişim yapılır. 1-2 tane çıkmadığını dua edin ;)
  • 7 adet felandı sanırım sınır
  • Ürünü neredeen aldınız? sakın bunlar şu vatan ın iade ettikleri olmasın ???
  • LCD'yi aldığınız yere geri götürdüğünüzde kesinlikle değiştireceklerdir.
  • Arkadaşlar dün Samsung Türkiye sitesinde arıza bildirimi ile ilgili formu doldurduktan sonra bu sabah hemen cevap vermişler...

    Sayın Recep bey,



    Samsung monitörlerin Türkiye çapındaki satış sonrası desteğini SBS firması vermektedir. Arızalı cihazınız adresinizden kargo firması tarafından teslim alınıp tüm bakım ve tamiratları yapılarak tekrar adresinize kargo firması tarafından bırakılacaktır. Her türlü sorununuz için 0212 6303022 nolu telefondan çağrı merkezine ulaşabilirsiniz...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cool_recep

    Arkadaşlar dün Samsung Türkiye sitesinde arıza bildirimi ile ilgili formu doldurduktan sonra bu sabah hemen cevap vermişler...

    Sayın Recep bey,



    Samsung monitörlerin Türkiye çapındaki satış sonrası desteğini SBS firması vermektedir. Arızalı cihazınız adresinizden kargo firması tarafından teslim alınıp tüm bakım ve tamiratları yapılarak tekrar adresinize kargo firması tarafından bırakılacaktır. Her türlü sorununuz için 0212 6303022 nolu telefondan çağrı merkezine ulaşabilirsiniz...



    Vallahi hemen geri dönüp cevap vermeleri çok iyi olmuş. Servis ve müşteri hizmetlerinin kalitesi çok önemli birşey almadan önce aslında ilk önce buna önem vermek lazım. Çoğumuz garanti şartlarını, müşteri hizmetlerini ve yetkili servisi önemsemeden ürün satın alıyoruz bu en büyük hata bence.




  • üzücü keşke philips tercih etseydiniz 3-5 tane ilerde olunca o kadar pahalı bir monitör olmasına rağmen değiştirmez samsung gibi teknolojik bi firmaya hiç yakıştıramıyorum bu ölü pixel politikasını
  • Hiç te üzücü değil....Zaten Philipslere bin takar..


    Neyse...

    Arkadaşlar Distribütör Kont hemen ürünü değiştirdi ve yeni gıcır bir ürün verdi...(bu sorunsuz) sağolsun....Ölü piksel sınırı 4 imiş....


    Şimdi mutluyum...

    Samsung süpermiş...
  • memnunsan ne güzel ancak bundan sonra cıkıcak hatalı pixellerine ancak sayıca fazla olana dek değiştirmicekler yani pahalı bir monitör sürekli diken üstünde bilesin philipste böğle değil yinede hayırlı olsun
  • Satın aldığın yerde kontrol etmiyorlarmı anlamadım doğrusu. Kuzenime aldık geçende Nova'dan ve hemen ölü piksel testi yaptılar. öyle verdiler ürünü. Ayrıca 2 hafta ölü piksel garantili satıyorlar. Yazık geçmiş olsun..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ylmz77

    Satın aldığın yerde kontrol etmiyorlarmı anlamadım doğrusu. Kuzenime aldık geçende Nova'dan ve hemen ölü piksel testi yaptılar. öyle verdiler ürünü. Ayrıca 2 hafta ölü piksel garantili satıyorlar. Yazık geçmiş olsun..


    Nova'ya telefonla sordum ölü piksel testi yapmayı bırakın monitörün kutusunu açmıyorlarmış bile satışta... Ölü piksel çıkarsa dedim, zaten 5'e kadar değişim yapmıyor samsung dediler...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.