Şimdi Ara

Türk Telekom müşterilerine Empati yapacak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
106
Cevap
0
Favori
3.295
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Türk Telekom müşterilerine Empati yapacak


    Müşteri deneyimini en iyi hale getirmek için yatırımlarını devam ettiren Türk Telekom, yeni bir programa başlıyor. Empati Programı müşteri memnuniyetini daha da artırmayı hedefliyor.


     


    Uçtan uca


     


    Müşteri memnuniyetini en önemli hedefleri içerisinde tutmayı hedefleyen Türk Telekom, müşteri servislerindeki, operasyonel hizmetlerdeki ve iç müşteri deneyimindeki süreçleri daha da ileriye taşımak için Empati Programı’nı başlattı.


     


    Empati Programı kapsamında uçtan uca her bir saha, bölge ve iş birimlerine yapılan ziyaretlerle bu yeni çalışma kültürü için bilgilendirmeler gerçekleştirilmeye başlandı. Şirket içinde açık bir iletişim platformu ile çalışanlar da görüş ve önerilerini iletebiliyorlar.


     


    Ayrıca Bkz.Xiaomi Redmi Note 5 sızmaya devam ediyor

    Şirket içindeki tüm iş birimleri ve grup bünyesindeki iştirakleri de Empati Programı’na dahil eden Türk Telekom, program için matris bir çalışma yapısı oluşturdu. Türkiye’nin 8. kez en değerli markası seçilen Türk Telekom, Empati Programı’yla müşteri memnuniyetini artırmayı ve en beğenilen şirket olmayı hedefliyor. Yapılan araştırmalara göre müşteri memnuniyeti yüzde 20 arttığında, telekom şirketlerinin geliri yıllık yüzde 10-15 artıyor.


     


    Türk Telekom CEO’su Paul Doany, geçtiğimiz aylarda sosyal medya hesabından duyurduğu Program kapsamında, CEO unvanını da Twitter’da Müşteri Deneyimi Yöneticisi - Customer Experience Officer (CEO) olarak güncelledi.


     







  • Hahaha duyda inanma. Gerçi işin içinde %15 gelir artması varmış :) Neyse önce şu 6 milyara devletten alırken, devletin nasıl olduysa verdiği 4 milyarlık kredi borcunu bir geri ödesinler.

  • gece gece ne güldüm başlığa ya :D

  • Istanbulda acik alanda telefon cekmemesinin nasil bi duygu oldugunu anlayabilecekler miymis? eyup pirincci koyune sinyal ulastirma basarisini gosteremeyen turk telekom 😀

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dünyanın en kısa fıkrası
    “Türk Telekom müşterilerine empati yapacak”

  • önce bi tarafınıza don alın siz. Batırdınız koskoca telekomu.

  • Bu başlık, bu haber ve Türk Telekom. Ekrem71 bombayı bırakmış gitmiş. Buralar fena şenlenecek:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi santhora -- 21 Ekim 2017; 0:06:00 >
  • İki hafta önce evimi taşıdım taşındıgım adresi müşteri hizmetlerine bildirdim nakil için. Müşteri hizmetleri tasinacaginiz yerde hat yoktur ücretsiz kapatabilirsiniz türk Telekom ana bayisine gidin dedi gittim hemen. Sıra aldım bir bayan 6 ay dondurmadan kapatamazsın dedi ne diyorsunuz siz dedim genel müdürlüğün emri dedi bende siz genel müdürlüğe baglısınız da müşteri hizmetleri bizim köyün muhtarına mı bağlı? Çözüm masasına gidin dedi sıra aldım 6 ay dondurma süresi 3 aya düştü 5 dakika da. Akşam müşteri hizmetlerini aradım şikayet oluşturdu sabah geri aradılar kesin kapatabilirsiniz sisteme not düştük dediler geri gittim hemen bu arada eşim biri 2 aylık biri 3 yaşında çocukla rezillik çekiyoruz git gel. Sıra aldım yok kapatamazsınız dediler yine dedim dalga geçmeyin adamla biraz bağırınca tamam kapatalım dedi ama neymiş modem ücreti ve bağlantı ucreti 250 TL fatura çıkacakmış. Dedim net olmayan yerde modemi g..me sokarım yazıklar olsun size dedim. Bunlar empati kuracakmis öyle mi modern mafya kime ne yitelersek o kar diye çalışan bir şirket ve iyileri tenzih ederim karakter yoksunu elemanlar. Modern mafya türk Telekom.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • turknet i kendilerine örnek alsınlar yeter. akk yi tamamen kaldır,tahadüt saçmalığını kaldır.oturduğu evin sokağının önünden fiber hattı geçmesine rağmen insanların fiber internet alama saçmalığına bi son versinler. türk telekon şaha kalkar.
    Ayrıca avea yı satın aldılar ama avea nın çekim gücü ve kapsama alanı yerlerde sürünüyor. turkcell 4.5g çekirdikten 1 hafta sonra bulunduğum ilçede 4.5g hizmeti vermeye başladı. ama 2.5 yıl geçmesine rağmen bulunduğum ilçede ne türktelekom ve vodafon 4.5g hizmeti vermiyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: shunter

    İki hafta önce evimi taşıdım taşındıgım adresi müşteri hizmetlerine bildirdim nakil için. Müşteri hizmetleri tasinacaginiz yerde hat yoktur ücretsiz kapatabilirsiniz türk Telekom ana bayisine gidin dedi gittim hemen. Sıra aldım bir bayan 6 ay dondurmadan kapatamazsın dedi ne diyorsunuz siz dedim genel müdürlüğün emri dedi bende siz genel müdürlüğe baglısınız da müşteri hizmetleri bizim köyün muhtarına mı bağlı? Çözüm masasına gidin dedi sıra aldım 6 ay dondurma süresi 3 aya düştü 5 dakika da. Akşam müşteri hizmetlerini aradım şikayet oluşturdu sabah geri aradılar kesin kapatabilirsiniz sisteme not düştük dediler geri gittim hemen bu arada eşim biri 2 aylık biri 3 yaşında çocukla rezillik çekiyoruz git gel. Sıra aldım yok kapatamazsınız dediler yine dedim dalga geçmeyin adamla biraz bağırınca tamam kapatalım dedi ama neymiş modem ücreti ve bağlantı ucreti 250 TL fatura çıkacakmış. Dedim net olmayan yerde modemi g..me sokarım yazıklar olsun size dedim. Bunlar empati kuracakmis öyle mi modern mafya kime ne yitelersek o kar diye çalışan bir şirket ve iyileri tenzih ederim karakter yoksunu elemanlar. Modern mafya türk Telekom.

    nasıl hat yokmuş. hat yoksa hat çekin çok zor mu hat çekmek yani.




  • Daha el koymadılar mı bu TTye? Borç 50 Milyar oldu haberleri vardı... Rezalet daha ayyuka çıkmasın diye mi hala göz yumuyorlar?

  • Şimdi mi aklınıza geldi geçiniz efendim sürünsemde inat değil mi taahüt bitince Türknete geçicem yada başkasına ama inatla başka operatöre geçicem. 30 seneden fazladır ev telefonu müşterisi ailem bize geçen kış sözleşmeyi yeniledikten 1 ay sonrasında yaptıklarınızı ne yapsanız unutmam.

  • Türk Telekom CEO su Twitter da ota böceğe mesaj atıyor. basit sorunları olduğunu belirten kişilere cevap veriyor fakat 50 ye yakın tweet attım kendisine mahallemize fiber hat çekilmesiyle ilgili tek bir dönüş bile yapmadı iş yatırıma gelince öyle bir kaçıyorlar ki CEO suda aynı saha personeli de aynı bu şirketin.

  • ozbey08 kullanıcısına yanıt
    Evet hocam yanlış duymadınız 2017 de sivas merkez de bir sokakta hat yoktur ve 6 ay içinde orası için bir çalışma görünmüyor diyor ve burası merkezde dışarıda bile değil. Koca sivasa hat çeken sadece 2 tane ekibi varmış öğrendim ki bu empatici telekomun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • shunter kullanıcısına yanıt
    Hangi mahalleymiş orası

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • shunter kullanıcısına yanıt
    Sorununuzu çözdünüz mü bilmiyorum ama bu gibi durumlarda direk BTK ya yazarsanız hemen çözüyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha whatsapptan mesaj gitmiyor yemisim empatini.

  • annemin internetini 2 ay önce bağlatacaklardı hala ses yok

  • Türknete geçtim kafam rahat.Türk telekomun batması için bol bol dua ediyorum.Keşke imkan olsada türk telekomun gücü türknet gibi vizyon sahibi firmaya geçse.

  • mütamadiyen faturama yansıyan zamın nesine empati yapacaklar merak ediyorum, adamların en içime sinen bana göre dediğim tarifeleri faturalı hatta ilk kez geçenleri kapsıyor denerek benim f/p oalrak görebileceğim işler yok oluyor ama empati yapıyoz yav.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.