Şimdi Ara

Volvo'nun 7900 elektrikli otobüs modeli Norveç'te hizmet vermeye başlayacak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
659
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Volvo'nun 7900 elektrikli otobüs modeli Norveç'te hizmet vermeye başlayacak
     
    Volvo kısa süre önce, Tide Buss tarafından Norveç şehir Trondheim'da kullanılmak üzere 25 adet tamamen elektrikli 7900 serisi otobüs siparişi aldığını ve şimdiye kadarki almış olduğu en fazla elektrikli otobüs siparişi olduğunu duyurdu. 
     

    4 Adet Pile Sahip Volvo 7900 

     
    Volvo'nun 7900 elektrikli otobüs modeli Norveç'te hizmet vermeye başlayacak 
     
    Volvo; otobüsün yol boyunca çeşitli duraklarda şarj olabilmesi için çeşitli opsiyonlar ekledi. Otobüs dört adet su soğutmalı, yüksek kapasiteli 19kWh Lityum İyon pil ile toplam 76kWh enerji depolayabiliyor. Bununla birlikte, Volvo otobüslerin, her otobüs durağına hızlı şarj istasyonu ile tedarik edilen ve çoğunlukla şehir içi rotalarda kullanılacak, pilleri 6 dakika içerisinde doldurabilen bir sistem oluşturdu. Bu "küçük batarya paketi" daha uzun banliyö güzergahları için geçerli değil ancak bu sistemin en önemli faydası tam elektrikli otobüslerde iç mekan ve yolcu kapasitesini en üst düzeye çıkarabilmek.
     

    Oppcharge İle Hızlı Şarj İmkanı

     
    Volvo'nun 7900 elektrikli otobüs modeli Norveç'te hizmet vermeye başlayacak 
     
    Şarj istasyonları, OppCharge olarak bilinen açık bir ara birim platformunu temel almakta. Bu, diğer üreticilerin elektrikli otobüslerinin de aynı altyapıyı kullanabileceği anlamına geliyor. Şarj istasyonları sadece yenilenebilir enerjiyi kullanıyor, bu sayede otobüsler %100 emisyonsuz bir şekilde çalışıyor. Dizel motorlu otobüslere kıyasla, % 80 daha az enerji kullanan tam elektrikli Volvo otobüsleri tam bir çevre dostu.
     

    Volvo Ve Tıde Buss Ortak Oldu

     
    Volvo'nun otobüslerinden sorumlu başkanı Håkan Agnevall proje ile ilgili "Bu, toplu taşımacılığın elektromobil dönüşümüne uzun vadeli bağlılığımız için önemli bir kilometre taşı. Sürdürülebilir şehir ulaşımının öncülerinden olan Tide Buss ile işbirliği içinde Norveç'teki ilk tam kapsamlı elektrikli otobüs sistemini kurmaktan mutluluk duyuyoruz. Elektrikle çalışan otobüs operasyonları, enerji açısından en verimli çözümdür ve kentte yaşayan, seyahat eden veya vakit geçiren herkes için çok daha iyi bir ortama katkıda bulunur. Bu, doğal olarak artırmak istediğimiz bir eğilim." söyledi.
     
    Tide Buss'un teknik direktörü Jan-Helge Sandvåg da "2010 yılından bu yana AtB ile birlikte çalıştığımız Trondheim'daki faaliyetlerimizi genişletmeye devam etmekten memnunuz. Toplu taşımacılığın elektrifikasyonuna sıkı sıkı bağlıyız ve bu inisiyatif bizim için büyük etkilere sahip. Yalnızca Norveç'te değil, aynı zamanda Avrupa'da da bir vitrin olarak hizmet veriyoruz. Bir tedarikçi seçerken bizim için önemli olan sadece Volvo'nun dünyanın önde gelen ürünleri ve rekabet koşulları değil aynı zamanda Volvo organizasyonunda istikrarlı bir sistem ortağı olarak gündelik operasyonlarımızda yüksek güvenlik sağlayan bir firma." açıklamalarında bulundu.
     
     
    Volvo'yla aynı tam elektrikli otobüsleri kullanan diğer Avrupa şehirleri ise Malmö (İsveç), Differdange (Lüksemburg) ve Harrogate (İngiltere) olarak karşımıza çıkıyor. Dilerseniz sistemin nasıl çalıştığını aşağıdaki videoyu izleyerek görebilirsiniz.
     
     
     



  • Temsa avenue ev'de benzer bir sistemi kullanıyor...
  • Bir tarafta 0 emisyon salınımıyla şehir içi taşımacılık yapan bir firma, diğer tarafta emisyon hilesi yapan malum firma.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne güzel,emisyon yok.Bize de gelmeli!

  • sınav_testmis_kanka S kullanıcısına yanıt
    Hayır değil, ASELSAN ile ortak tasarım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • taklacı guvercın gibi otobus tasarlamışlar.Agırlık merkezi skandal.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rh_plus

    taklacı guvercın gibi otobus tasarlamışlar.Agırlık merkezi skandal.

    Hmm, dünyada güvenliğe en çok önem veren markalardan biri olan Volvo senin düşündüğün ağırlık merkezini düşünememiş. Ayıp Volvoya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: josephshahin


    quote:

    Orijinalden alıntı: rh_plus

    taklacı guvercın gibi otobus tasarlamışlar.Agırlık merkezi skandal.

    Hmm, dünyada güvenliğe en çok önem veren markalardan biri olan Volvo senin düşündüğün ağırlık merkezini düşünememiş. Ayıp Volvoya.

    hakkaten pilleri neden tepeye koymuşlar? piller elektrikli aracın en ağır yeridir deniliyor, ağırlık merkezini direkt olarak etkiler deniliyor, özellikle en alta koyulduğu söyleniyor. bunlar en tepeye koymuşlar. ilginç değil mi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sınav_testmis_kanka


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kirk Lee

    Temsa avenue ev'de benzer bir sistemi kullanıyor...

    Onlar lisansla üretilen ürünlerdir.

    TEMSA neredeyse 50 yıllık firma olacak. Tasarımı kendileri yapıyorlar, ama aksan falan genelde yurtdışında ürettirilip, Türkiye'ye geliyor, sonra monte ediliyor. Ayrıca lisanslı üretimde yapıyorlar (Mitsubishi Fuso gibi)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sınav_testmis_kanka


    quote:

    Orijinalden alıntı: sniper23

    quote:

    Orijinalden alıntı: sınav_testmis_kanka


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kirk Lee

    Temsa avenue ev'de benzer bir sistemi kullanıyor...

    Onlar lisansla üretilen ürünlerdir.

    TEMSA neredeyse 50 yıllık firma olacak. Tasarımı kendileri yapıyorlar, ama aksan falan genelde yurtdışında ürettirilip, Türkiye'ye geliyor, sonra monte ediliyor. Ayrıca lisanslı üretimde yapıyorlar (Mitsubishi Fuso gibi)

    50 yıldır çöp üretiyorlar. Bunu söyleyeyim.

    Kalitesiz üretimle bir yere varılmaz.

    Bu ülkede gerçekten kaliteli üretim yapan bir firma yok maalesef.

    Ben 2015'te Londra'da sürekli neden TEMSA görüyordum o zaman? Bir de onun üzerindeki Marmaris reklamları.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sniper23 -- 29 Eylül 2017; 15:30:14 >
  • Medeniyet başka şey
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sınav_testmis_kanka


    quote:

    Orijinalden alıntı: sniper23


    quote:

    Orijinalden alıntı: sınav_testmis_kanka


    quote:

    Orijinalden alıntı: sniper23

    quote:

    Orijinalden alıntı: sınav_testmis_kanka


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kirk Lee

    Temsa avenue ev'de benzer bir sistemi kullanıyor...

    Onlar lisansla üretilen ürünlerdir.

    TEMSA neredeyse 50 yıllık firma olacak. Tasarımı kendileri yapıyorlar, ama aksan falan genelde yurtdışında ürettirilip, Türkiye'ye geliyor, sonra monte ediliyor. Ayrıca lisanslı üretimde yapıyorlar (Mitsubishi Fuso gibi)

    50 yıldır çöp üretiyorlar. Bunu söyleyeyim.

    Kalitesiz üretimle bir yere varılmaz.

    Bu ülkede gerçekten kaliteli üretim yapan bir firma yok maalesef.

    Ben 2015'te Londra'da sürekli neden TEMSA görüyordum o zaman? Bir de onun üzerindeki Marmaris reklamları.

    Tamam, Londra aldı ya kesin kaliteli.

    Algın güzelmiş güle güle kullan.

    (İstemezükçü diyecek bana kesin, izleyin.)

    Her neyse, dostum. Çabanı takdir ediyorum.

    TEMSA marka ve milyar dolarlık iş yapan bir firma, Avrupa'nın her yerinde onun otobüslerine ve minibüslerine rastlayabilirsin.
  • Metrobüsler elektrikli olsa bu sefer neyi bahane edicekler zam yaparken çok merak ediyorum.

    Eşşek olduğumuz sürece bize daha çoooooook . . . . . .

  • Keşke türkiyede olsa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Keşke tamamen sürücüsüz gidebilenini de yapsalar da şu davar şoförlerden kurtulsak.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.