Şimdi Ara

BMW, elektrikli ve hibrit araçları için kablosuz şarj cihazı satışa sunacak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
384
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • BMW, elektrikli ve hibrit araçları için kablosuz şarj cihazı satışa sunacak
    BMW, bataryaya sahip modellerinden birisi için kablosuz şarj cihazı piyasaya sunmaya hazırlanıyor. Markanın orta üst segment modeli 530e iPerformance prizli hibrit için sunmaya hazırlandığı kablosuz şarj cihazı ile Alman üretici sektördeki ilkler arasına girecek.
     
    Gücünü 220 volt prizden alan cihaz sunduğu 3,2 kWh şarj değeri ile 530e iPerformance modelinin 9,4 kWh kapasiteli bataryasını 3,5 saatlik bir sürede dolduruyor, firmanın açıklamasına göre bu süre aracı kablo ile şarj etme süresine oldukça yakın bir değer. Şarj cihazının kullanımıyla ilgili özel bir video yayınlayan BMW, aracın şarj cihazına doğru şekilde yerleştirilmesi için yer alan yardım ekranını da kamuoyuna tanıtmış. Videoda da görüldüğü üzere şarj cihazının kullanımı oldukça basit.
     
    Şu an için henüz test aşamasında olan teknoloji ilk etapta Kuzey Amerika pazarında sunulmayacak olsa da BMW, kablosuz şarj cihazını önümüzdeki yılın başlarında başka pazarlarda piyasaya sürmeyi planlıyor. İlk olarak yalnızca 530e iPerformance modeli ile satılması planlanan cihaz daha sonrasında 330e, 740e ve X5 modellerini barındıran diğer iPerformance araçlarının yanısıra tamamen elektrikli i3 ve hibrit i8 modelleri ile de satışta olacak. Cihazın fiyatı ile ilgili şu an için herhangi bir bilgi yer almıyor.
     







  • 2.0lt/100km tüketim... Başka söze gerek yok

  • Ulan iyice telefona döndü telefonu da böyle şarj aletinin üstüne bırakıyorum arabayı da bırakırız güzelmiş :D

  • çok büyük manyetik alana maruz kalmak demek bu, pek sağlıklı değil. onun yerine bir dok yapsalarmış.

  • her zaman söylüyorum evde aracımızı şarj edeceğiz diğer yerlerde kablosuz şarj sayesinde yollara döşenen elektrik sayesinde araçlar o şekilde gidecek. kolay kolay şarj süresi hallolmayacak gibi gözüküyor. yolda kablosuz şarj etme olmayan yerlerde ise araçlar bataryalarından tükettikleri ile gidecek. şarj süresinden ziyade yollara bu sistemleri geliştirip döşeyecekler oradan çektiği elektrik ile araç ilerleyecek.
  • Yolda kalırsak diye powerbank te üretsinler tamam olsun

  • Yolları komple bununla kaplasınlar araçlar giderken şarj olsun
  • elektirikli arabalar dizelden bile daha tehlikeli. bu cümlem burada kalsın

  • Asıl sorun elektrikli arabalara verdiğimiz elektriğin nasıl üretildiği. Elektrikli arabalar geliştikçe daha fazla enerjiye ihtiyacımız olacak ve bu fazla enerjiyi kirli bir şekilde elde edersek, elektrikli sisteme geçmemizin hiçbir mantığı olmayacak.
  • Mercedeste gecen yil kendi sistemini tanitmisti. Makyajli S560e de sunacaklar.
  • Bunu Tesla da yapmalı.

  • 3.5 saat çılgın bir süre ! harika olmuş lan.
    Benim iq plus 3800 mah 4 saatte dolduruyodu :D olmuş.
    dolu şarj ile göründüğü gibi 500+ km yapıyorsa cidden hakkını vermiş..

  • bmw de iphone gibi yan üründen geçirmeye başlayacak artık.

  • menzil şöyle 600-700 km olup, şarj süresi makul mantıklı rakamlara gelmeden zor iş bu elektrikli araç olayı. diyelim ben şehir dışına gideceğim, aynı gün içinde git gel 1000 km yol yapacağım. zaten ciddi yorucu bir yol olacak, bir de 3 saat aracın şarjının dolmasını beklemek ciddi sıkıntı.
  • Kablosuzda büyük kayıplar olur muhtemelen. Kayıp sıfıra inmedikçe ne müzik dinlerken ne şarjda kablosuza geçmeyeceğim.
  • Bayan sürücülerin, aracı şarj cihazının üstüne çıkarma, cihazı ezme ihtimali nolcak?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.