Şimdi Ara

Türkiye'nin terörle mücadelesini anlatan oyun: Soldier of the Universe

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
1
Favori
1.459
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj

  • Türkiye'nin terörle mücadelesini anlatan oyun: Soldier of the Universe

     

    Tamamı Türkiye'de geliştirilen  Soldiers of The Universe (SoTU), Gamex 2017 Uluslararası Dijital Oyun ve Eğlence Fuarı'nda oyun severlerle buluşmaya hazırlanıyor. Şubat 2017 tarihinde konsept, dizayn dokümanı ve senaryosu tamamlandıktan sonra geliştirme sürecine başlanılan oyun Temmuz 2017'de tamamlandı. İstanbul merkezli bağımsız oyun yapım stüdyosu Rocwise Entertainment, Soldiers of the Universe (SoTU)'yi GameX 2017 Uluslararası Dijital Oyun ve Eğlence Fuarı’nda sergileyecek.

     
     

    Soldiers Of The Universe'nin Konusu Nedir?



     

    Soldiers of the Universe, hikaye odaklı bir FPS oyunu olup bir grup Türk askerinin Orta Doğu'daki terörist organizasyonlara karşı verdiği amansız mücadeleyi anlatmaktadır.

     


    Türkiye Cumhuriyeti’nin özellikle gizli askeri konularda görev yapan Akıncı Beyleri bulunmaktadır. Kahramanımız Hakan, Akıncı Beyleri’nden biri olan babası Selim Kahraman’ın yerine "Toyga"lık görevini temsilen Beyler’e katılır. Babasının intikamını almak ve devletinin düşmanlarına karşı savaşmak üzere askeri operasyonları yönetecektir. Yıllarca askeri ve çeşitli bilim dallarında eğitim alan Hakan, babasının şehit edilmesi ile yanındaki üç kahramanla birlikte teröristlere karşı amansız bir mücadeleye girecektir. Barbaros ve diğer Akıncı Beyleri ile tanışmasının ardından hayatı oldukça değişecek olan Hakan, gerçek vatanseverliğin ne demek olduğuna ve devletin istikbali için mücadele etmenin anlamına şahit olacaktır. Türkiye Cumhuriyeti Devleti, Askeriyesi ve Akıncı Beyleri tarafından gelen istihbaratlar ile kahramanlarımız Güneydoğu Anadolu, Kuzey Suriye ve İstanbul’da çeşitli terör örgütlerine karşı operasyonlar yapacaktır.


      











  • Mobl versiyonunu da yapsalar daha çok kişiye ulaşırlar. Modern combat oynayacağıma bunu oynarım çok daha iyi

  • Fikir güzel herşey süper onur duyarım gurur duyarım böyle bi projeden, FAKAT o sinematikler ve oyun için grafikleri nedir öyle ya ayıptır. Yemin ediyorum Half Life 2 bile 13 sene önce daha güzel grafiklere sahipti, Unreal Engine 4 mükemmel bi oyun motoru ama kullanmayı becerememişsiniz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maiden31

    Fikir güzel herşey süper onur duyarım gurur duyarım böyle bi projeden, FAKAT o sinematikler ve oyun için grafikleri nedir öyle ya ayıptır. Yemin ediyorum Half Life 2 bile 13 sene önce daha güzel grafiklere sahipti, Unreal Engine 4 mükemmel bi oyun motoru ama kullanmayı becerememişsiniz...

    işte bu kafalardan dolayı gelişemiyoruz. elin gavuru bir şeyi kötülemektense "üretim" diye baktığı için yapımcılara motivasyon geliyor ve teknoloji gelişiyor, birbirlerine destek oluyorlar. ama bizde bir girişim başarılı olsa bile "çok başarılı" olmadığı için eleştiriliyor hiç bir şey üretme yetisi olmayan insanlar tarafından. Allah üreticilerimize sabır versin, Türkiye'de motivasyonla bir şey üretmek gerçekten çok çok zor. "o grafikler" diyorsun ya, bir oyun nasıl gelişir ya da şirket nasıl ilerler gram bilgin olmadığına bahse girerim. o grafik dediğin şeyleri adamlar babasının hayrına yapmıyor, çalışanlara verilen maaşlarla, iş yükü ile yapılıyor, gökten inmiyor ve bunlar hep masraf, maliyet. çok başarılı olmasa da bir yapım çıkar, bütçe artar, daha kaliteli yapımlar ortaya çıkabilir bütçe sayesinde. boş eleştiri yapacağınıza ya üretin ya da üretenin ayağını öpün de ileri gidelim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guhong01 -- 25 Ağustos 2017; 14:32:20 >




  • İyi niyetle bakmaya çalışsam da buram buram pirim kokusu geliyor.

  • Türkçe desteği olan oyunu çöp de olsa alıyorum. İyisine kötüsüne bakmadan parayı bastırıp almak lazım. Hem Türkçe hem de Türk firması.



    Eksikleri mutlaka vardır, zamanla daha iyi olur. Destek olmak lazım.

  • işte bu haberi ytanlış yerde yazdın.. Türkiyede ne kadar Türk düşmanı varsa bu sitede.. şimdi gelir Türk düşmanları hakaretleriyle aşağılamalarıyla.. birde hayret ettim DHta nasıl oldu da böyle bir oyunun haberri yapıldı şaşırdım. fetöyü sevmeyen adamların banlandığı bir sitede Türk askerinin destanının anlatıldığı bir oyun haberi şaşırdım doğrusu. Kesin altında birşey vardır. neyse şimdi damlar vatan haini Türk düşmanları darbe kaos sevicileri.. hakaretlere aşağılamalara,, sitede öyle bakar.. ne güzel aşağılıyorlar memleketi diye.. darbe sonrası forum sayfalarını araştırın fetöcüler hep korunurken karşıtları susturuldu burada biliyorum çünkü susturulanlardan biride benim .. fetöcü kaynıyor bura Türk düşmanları ana takipçileri sitenin.. neyse ya.. umurumda değil artık Atatürkün dediği gibi içeride ve dışarıda ki düşmanlar her zaman olacak burada olduğu gibi..





  • Aylar önce bizim gruptan birisi bu fikri ortaya attı ve ileride yaparız diye beklemeye almıştık.Sanırım geç kaldık.Grafikler biraz daha gelişşe çok iyi olurmuş sonuçta UE

  • ara sahneler kaliteli olmuş,savaş alanları grafikleri iyi değil,çok göze batıyor.fizik iyi görünüyor ama yapay zeka çöp sanırım.hikayeye değinmek istemiyorum zira crysisteki hargreave-rasch şirketi gibi hayali bir şirketi katmak gerekli miydi?oyunun ismi de olmamış bence,evrenin askerleri gibi bir isim hem oyunla alakasız hem de yabancılar için itici durur.oyunun çalışkanlık gerektiren yerlerinin üstesinden gelinmiş ama yaratıcılıkta sınıfta kalınmış.ülkemizin genel problemi bu

  • Her halükarda destek oluruz. Yeter ki birileri bir şey yapsın. Fakat grafikler, ateş ışığının güneş ışığı gibi yansıması falan gerçekten kötü.

    Umarım yapımcılar bunları yapıcı eleştiri olarak kabul eder.

  • Umarım yakın zamanda grafik geliştirmeleri ile birlikte daha da iyi seviyelere ulaşır. Bu tarz yatırımlar içeride tartışmaya açık olsa da en azından yurtdışında Türkiyenin terör ile mücadelesini anlatmak adına güzel bir adım olur.

    Güzel gelirler elde edilmesini ve projenin, projelerin gelişmesini temenni ediyorum.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guhong01

    quote:

    Orijinalden alıntı: maiden31

    Fikir güzel herşey süper onur duyarım gurur duyarım böyle bi projeden, FAKAT o sinematikler ve oyun için grafikleri nedir öyle ya ayıptır. Yemin ediyorum Half Life 2 bile 13 sene önce daha güzel grafiklere sahipti, Unreal Engine 4 mükemmel bi oyun motoru ama kullanmayı becerememişsiniz...

    işte bu kafalardan dolayı gelişemiyoruz. elin gavuru bir şeyi kötülemektense "üretim" diye baktığı için yapımcılara motivasyon geliyor ve teknoloji gelişiyor, birbirlerine destek oluyorlar. ama bizde bir girişim başarılı olsa bile "çok başarılı" olmadığı için eleştiriliyor hiç bir şey üretme yetisi olmayan insanlar tarafından. Allah üreticilerimize sabır versin, Türkiye'de motivasyonla bir şey üretmek gerçekten çok çok zor. "o grafikler" diyorsun ya, bir oyun nasıl gelişir ya da şirket nasıl ilerler gram bilgin olmadığına bahse girerim. o grafik dediğin şeyleri adamlar babasının hayrına yapmıyor, çalışanlara verilen maaşlarla, iş yükü ile yapılıyor, gökten inmiyor ve bunlar hep masraf, maliyet. çok başarılı olmasa da bir yapım çıkar, bütçe artar, daha kaliteli yapımlar ortaya çıkabilir bütçe sayesinde. boş eleştiri yapacağınıza ya üretin ya da üretenin ayağını öpün de ileri gidelim.

    Hayır baştan savma iş yaptığımız için gelişemiyoruz, gerçekten kötü bir şeyi sırf destekliyoruz diye göğe çıkarmaya gerek yok, grafik motorunu kendimiz yazmış olsak bu grafikleri anlarım isterse 8bit benzeri grafikler olsun emek var sonuçta, ama sen bunu her şeyi daha önceden hazırlanmış bir oyun editöründe yapıyorsan, ve unreal engine 4 kullanımında bu seviyede bir amatörsen bu kadar becerebildiler der anlarım, fakat yeteri miktarda bütçeleri varsa savunulacak hiç bir tarafı yok, kusura bakmayın.

    Ayrıyeten belirteyim kötülemiyorum, sıradan bir oyun yapmışlar işte, oynanır mı oynanır büyütüp küçültmenin bir anlamı yok, tek bir amatörün bile ne modlar yaptığını görüyoruz artık bunun üstüne fazla konuşmaya gerek yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GreyParrot -- 25 Ağustos 2017; 20:12:20 >




  • Bence güzel olmuş, grafikleri imkanlardan dolayı böyle diye tahmin ediyorum. İkinci oyunu daha iyi olur sanırım beklenen ilgiliyi görürse.

  • güzel olmuş emeği geçenlere teşekkür ederim.

  • Ne olursa olsun desteklemek lazım. Elin gevuru sırf kendi ülkelerinin üretimi diye ipe sapa gelmez öyle projeleri destekliyor ki inanamazsınız. Olmayan evrende olmayan hikayelere milyarlar yatırıyorlar. Biz ise yapılanları acımasızca eleştiriyoruz. Türklerin cehennem kazanındaki davranışı fıkrası bizi nasılda özetler nitelikte.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guhong01

    quote:

    Orijinalden alıntı: maiden31

    Fikir güzel herşey süper onur duyarım gurur duyarım böyle bi projeden, FAKAT o sinematikler ve oyun için grafikleri nedir öyle ya ayıptır. Yemin ediyorum Half Life 2 bile 13 sene önce daha güzel grafiklere sahipti, Unreal Engine 4 mükemmel bi oyun motoru ama kullanmayı becerememişsiniz...

    işte bu kafalardan dolayı gelişemiyoruz. elin gavuru bir şeyi kötülemektense "üretim" diye baktığı için yapımcılara motivasyon geliyor ve teknoloji gelişiyor, birbirlerine destek oluyorlar. ama bizde bir girişim başarılı olsa bile "çok başarılı" olmadığı için eleştiriliyor hiç bir şey üretme yetisi olmayan insanlar tarafından. Allah üreticilerimize sabır versin, Türkiye'de motivasyonla bir şey üretmek gerçekten çok çok zor. "o grafikler" diyorsun ya, bir oyun nasıl gelişir ya da şirket nasıl ilerler gram bilgin olmadığına bahse girerim. o grafik dediğin şeyleri adamlar babasının hayrına yapmıyor, çalışanlara verilen maaşlarla, iş yükü ile yapılıyor, gökten inmiyor ve bunlar hep masraf, maliyet. çok başarılı olmasa da bir yapım çıkar, bütçe artar, daha kaliteli yapımlar ortaya çıkabilir bütçe sayesinde. boş eleştiri yapacağınıza ya üretin ya da üretenin ayağını öpün de ileri gidelim.

    İşte esas Pollyannacılık oynayıpda olaya sadece iyi tarafından bakarak "bişey yapılıyo olsunda sonuç önemli değil" kafasında bakanlar yüzünden ne yazık ki ortaya sağlam bir iş çıkmıyor bu memlekette... Bir şirket nasıl yürütülür yada bir oyun nasıl geliştirilir bu konuda senden çok daha kapsamlı bilgiye sahibimdir bu konuda emin olabilirsin ama konu bu değil şuan. O elin gavuru dediğin adamlar son derece eleştiriye açık insanlardır, olumluda olsa olumsuzda olsa yapılan her eleştiriye minnettarlar çünkü adamlar bu şekilde yaratıcı kalıp kendilerini geliştirebiliyorlar yapılan eleştiriler onlara batmıyor anlayacağın , tek taraflı olmaması için batmamasıda lazım zaten.
    Bir proje yapılırken önce tanıtımı yapılır videoları yayınlanır ardından beta sürümü çıkarılır ki yapımcılar dahil herkes denesin kullansın sorunu hatası varsa bildirsin olumlu yada olumsuz yönden eleştirsin fikirlerini beyan etsinler diye, daha sonrasında bu hatalardan ders alınarak yapılan iş mümkün olduğu kadar kusursuz olsun diye gerçek sürümü çıkarılır yani bu işler böyle yürür. Klasik bi cümle olacak ama hiç kimse düşmeden ayağa kalkmasını bilemez yada rencide etmeden ayarında eleştirilmediği sürece olumsuz yönlerini eksiklerini gideremez. Sonuçta kendi memleketimizden çıkmış oyun firması bu adamlar tabikide onların iyi olmasını güzel işler başarmasını ve uluslararası pazarda rekabet etmelerini isteriz ama sahip olduğun bu zihniyetle değil. Sen istemeden de olsa onları kötülük yapmış oluyosun farkında değilsin , bu şekilde kimseyi destekleyemezsin geliştiremezsinde...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maiden31


    quote:

    Orijinalden alıntı: Guhong01

    quote:

    Orijinalden alıntı: maiden31

    Fikir güzel herşey süper onur duyarım gurur duyarım böyle bi projeden, FAKAT o sinematikler ve oyun için grafikleri nedir öyle ya ayıptır. Yemin ediyorum Half Life 2 bile 13 sene önce daha güzel grafiklere sahipti, Unreal Engine 4 mükemmel bi oyun motoru ama kullanmayı becerememişsiniz...

    işte bu kafalardan dolayı gelişemiyoruz. elin gavuru bir şeyi kötülemektense "üretim" diye baktığı için yapımcılara motivasyon geliyor ve teknoloji gelişiyor, birbirlerine destek oluyorlar. ama bizde bir girişim başarılı olsa bile "çok başarılı" olmadığı için eleştiriliyor hiç bir şey üretme yetisi olmayan insanlar tarafından. Allah üreticilerimize sabır versin, Türkiye'de motivasyonla bir şey üretmek gerçekten çok çok zor. "o grafikler" diyorsun ya, bir oyun nasıl gelişir ya da şirket nasıl ilerler gram bilgin olmadığına bahse girerim. o grafik dediğin şeyleri adamlar babasının hayrına yapmıyor, çalışanlara verilen maaşlarla, iş yükü ile yapılıyor, gökten inmiyor ve bunlar hep masraf, maliyet. çok başarılı olmasa da bir yapım çıkar, bütçe artar, daha kaliteli yapımlar ortaya çıkabilir bütçe sayesinde. boş eleştiri yapacağınıza ya üretin ya da üretenin ayağını öpün de ileri gidelim.

    İşte esas Pollyannacılık oynayıpda olaya sadece iyi tarafından bakarak "bişey yapılıyo olsunda sonuç önemli değil" kafasında bakanlar yüzünden ne yazık ki ortaya sağlam bir iş çıkmıyor bu memlekette... Bir şirket nasıl yürütülür yada bir oyun nasıl geliştirilir bu konuda senden çok daha kapsamlı bilgiye sahibimdir bu konuda emin olabilirsin ama konu bu değil şuan. O elin gavuru dediğin adamlar son derece eleştiriye açık insanlardır, olumluda olsa olumsuzda olsa yapılan her eleştiriye minnettarlar çünkü adamlar bu şekilde yaratıcı kalıp kendilerini geliştirebiliyorlar yapılan eleştiriler onlara batmıyor anlayacağın , tek taraflı olmaması için batmamasıda lazım zaten.
    Bir proje yapılırken önce tanıtımı yapılır videoları yayınlanır ardından beta sürümü çıkarılır ki yapımcılar dahil herkes denesin kullansın sorunu hatası varsa bildirsin olumlu yada olumsuz yönden eleştirsin fikirlerini beyan etsinler diye, daha sonrasında bu hatalardan ders alınarak yapılan iş mümkün olduğu kadar kusursuz olsun diye gerçek sürümü çıkarılır yani bu işler böyle yürür. Klasik bi cümle olacak ama hiç kimse düşmeden ayağa kalkmasını bilemez yada rencide etmeden ayarında eleştirilmediği sürece olumsuz yönlerini eksiklerini gideremez. Sonuçta kendi memleketimizden çıkmış oyun firması bu adamlar tabikide onların iyi olmasını güzel işler başarmasını ve uluslararası pazarda rekabet etmelerini isteriz ama sahip olduğun bu zihniyetle değil. Sen istemeden de olsa onları kötülük yapmış oluyosun farkında değilsin , bu şekilde kimseyi destekleyemezsin geliştiremezsinde...

    Steam Sayfasına girip baktın mı, anladığım kadarıyla daha önce beta çıkmış ama haberimiz olmamış, Steam sayfasında diyor ki

    SoTU erken erişim versiyonu yayınlandıktan sonra yama ile eklemeyi planladığımız yardımcı karakterleri de lansmana yetiştirerek tam sürüme daha yakın bir versiyon ile oyuncuların karşısına çıkmış olacağız. Yine daha sonra eklemeyi düşündüğümüz CO-OP modunu da lansman tarihine yetiştirmek için gece gündüz çalışmaya devam ediyoruz.

    Peki, erken erişim sonrasında neler yapacağız? Eğer çıkışa yetiştiremezsek CO-OP, farklı bir Multiplayer sistemi, oyunculardan gelen istek/öneri ve şikâyetlerin değerlendirilmesi, ekstra oyun mekanikleri ve harita iyileştirmeleri yapılacak.

    14-17 Eylül 2017 tarihleri arasında TÜYAP Fuar Merkezi’nde gerçekleşecek olan GameX Oyun Fuarı’nda sizleri standımıza oyunumuzu test etmek ve geri bildirimler yapmak üzere bekliyoruz. %25 indirim ile ilk hafta satışa çıkacak olan oyunumuzu fuara özel olarak %50 indirim ile sunacağımızı da belirtmek isteriz.
    GameX’de görüşmek üzere.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CleanCoders -- 25 Ağustos 2017; 16:59:55 >




  • Katkıda bulunmak için Beta sürümünü talep edeceğim. Steam sayfasında detaylı bilgi var. eleştiri yapalım ama oynayıp yapalım. diğer türlü yaptığımız eleştiriler yapıcı değil yıkıcı olur diye düşünüyorum

  • GreyParrot kullanıcısına yanıt
    Grafik motorunu neden kendimiz yazıyoruz? Bu işi oldukça uzatacaktır. 8bit grafiklere sahip oyunları şu anda belirli bir oynayan kitle var lakin, genel oyuncu kitlesi onları oynamaz. Bu ticari bir olay yok şu hazır bu hazır gözüyle bakmamak lazım. Önemli olan oyuncuyu eğlendirmek olmalı, her şeyi ben yapacağım derdine girersek, bu iş işletim sistemi tasarlamaya kadar gider.

    Bu arada yapımcı ekipte çalışan bir kaç arkadaşım var(bende oyun geliştiriciliği ile ilgileniyorum) Bildiğim kadarıyla arkalarında bir bütçe yok. Neden bütçe varsa savunulacak bir yanı yok?

  • ", grafik motorunu kendimiz yazmış olsak" Burada şunu belirtmek lazım hiç bir aklıselim firma gidip de grafik motoru yazmaz, bunu yazmak çok uzun zaman ve mühendislik ister. Hazır alıp kullanmak en mantıklısı. Bu açıdan doğru tercih yapılmış.
    Oyunun geliştirilmesinde çok ağır bir yüktür bu ve gereksiz zaman kaybıdır. Oyunun kurgusu tasarımı başarılıdır başarısızdır buna girmiyorum, uzaktan basit görünüyor, üzerine çalışılır ama buna da ihtiyaç var bence.
    (Bunları işin tamamen içinde teknik birisi olarak yazıyorum, yüksek lisanslı Bilgisayar Mühendisliği (CS) mezunuyum içiniz rahat olsun.)

    Bir de şunu ekleyeyim: En yanlış yaklaşım (genel olarak bütün teknoloji dünyası için geçerli), herşeyi bir anda kendin yapmaya çalışmak. Bunu hiç bir büyük firma yapmıyor, yapsa bile adım adım ilerliyor. Çünkü ar-ge bir bilgi birikimi ve zaman (para) istiyor. Şu ana kadar elektrikli araba yapacağımıza, ilk adımda motoru Tesla'dan, elektronik diğer parçaları işin uzmanından alsaydık, üstüne kendi bilgi birikimimizi koysaydık çoktan bir arabamız olurdu. Ve ürettikçe, üretilen üstünden ters mühendislik(reverse engineering) yaptıkça (Çin'in yaptığı da bu) kendi motorumuzu üretebilir hale gelirdik mesela. Bayıldığımız Apple telefon storage ve ramlerini samsung vs. gibi diğer firmalardan alıyor ve daha yeni yeni kendi grafik kartını tasarlıyor, yılların birikimi ile ancak mümkün oluyor bu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tnturhann -- 25 Ağustos 2017; 17:42:44 >




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.