Şimdi Ara

2018 model Honda Jazz yeni tasarım ve motorla ortaya çıktı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
123
Cevap
2
Favori
17.961
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2018 model Honda Jazz yeni tasarım ve motorla ortaya çıktı

    Honda, yeni bir benzinli motorun yanı sıra çok sayıda tasarım güncellemesi ve yeni donanım paketiyle donatılan Jazz supermini'sinin makyajlı versiyonunu ortaya çıkardı. Kasım ayında siparişe açılması beklenen güncellenmiş Jazz'ın teslimatları 2018 yılının başında gerçekleşecek.

     

    Ayrıca Bkz.Waymo yumuşak otonom araç patenti aldı
    2018 model aracın tasarım güncellemeleri arasında yeniden tasarlanan farlar, tamponlar ve havalandırma delikleri yer alıyor. Ayrıca "Skyride Blue" adı verilen yeni bir renk seçeneği de mevcut. Motor seçeneklerine 130 beygir güç üretebilen 1.5 litrelik benzinli bir ünitenin dahil edildiğini belirtelim. Bu motor altı ileri manuel veya CVT otomatik şanzımanla tercih edilebiliyor.

     

    2018 model Honda Jazz yeni tasarım ve motorla ortaya çıktı

    Dynamic donanım paketiyle sportif görünüm


    2018 Honda Jazz serisine Dynamic donanım paketi de eklenmiş durumda. Bu yeni seçenek araca ön splitter, arka difüzör, yeni yan etekler, 16 inç siyah alaşım jantlar, küçük bir bagaj üstü spoyleri ve kırmızı şeritler gibi yeni tasarım dokunuşları ekleyerek sportif bir görünüm kazandırıyor.

     

    2018 model Honda Jazz yeni tasarım ve motorla ortaya çıktı

    İç kısımda ise Dynamic paket koltuklara turuncu ince çizgili detaylar getirirken turuncu dikiş kendini kabinin belirli bölümlerinde de gösteriyor. Deri kaplama vites topuzu ve direksiyon simidine de eklendiğini görüyoruz. 2018 model makyajlanmış Honda Jazz önümüzdeki ay gerçekleşecek Frankfurt Otomobil Fuarı'nda ilk kez halkla buluşacak.

     

    2018 model Honda Jazz yeni tasarım ve motorla ortaya çıktı 



  • Türkiyede tutulan ve nadiren fiyat performans yönünden mantıklı olan araçlardan biriydi. Zamanında jazz alabilmek için çok takla atmıştım ama fahiş 2. el piyasası yüzünden alamamıştım. Ben de biraz şüpheyle yaklaştığım mitsubishi coltu almıştım. sonuçta 3 sene öncesi için konuşuyorum. yüksek modelli (2007) sağlam kaliteli bir japon alabilmiştim. Bizim manasız 2. el piyasasının değerini azalttığı bir araba. Ama bu sayede alabildim yoksa şimdi bu fiyatlarla hiçbirini alamazdım.

    Her neyse artık Türkiye'de rahat araba alabilme dönemi bitti. 2013'e kadar nedenini bilmediğim rahatlama ve ucuzlama vardı. Tekrar 80'lere döndük... O zamanlar sadece orta üst grubu araba alabilirdi. O araba da reno yada tofaş olurdu.
    Valla her iki aracı da kullandım. Bir kere tce motorlar, fabrika verilerinin çok üstüne rahatlıkla çıkıyor. 6.8 falan çok zor şehiriçi. Hafif dinamik kullan, 8 görüyor. Basınca kim bilir ne olur ? Jazz'ın ciğerini söksen 8'in üzerine çıkartamıyorsun. Dinamik falan değil, bildiğin ölümüne zorlamaktan bahsediyorum.

    Tüp takılırsa da problem yaşıyor tce. Zaten durduğu yerde yanma odasının sıcaklığını düşürebilmek için ekstradan yakıt püskürten(zengin karışımda çalışan) bir mühendislik harikası(!)ndan bahsediyoruz. Jazz ise fabrika verisini birebir tutturuyor. Clio alınırsa dizel alınır.

    Kaliteye gelince, clio ile jazzı yan yana koymak mümkün değil. Daha geçen aylarda, son kasa clio dci 75 hp 90 binde kullanan arkadaşım, geri geri gelirken gaza bir iki kez sıkı asıldı, manuel şanzımanın dişlileri kırıldı. Senkromeçler demiyorum bakın, saçmalığa bakar mısınız ? Şanzıman dişlileri direkt. Kırık diş fotoğrafları mevcut. Serviste şanzımanı değiştiler komple. Şimdi de rotlarından yana problem yaşıyor araç. Clio mezar gibi kalıyor jazz'a oranla.
    az önce başka bir başlıkta honda jazz'ı diğer arabalarla kıyaslamak amacıyla geyik testi diye bir videoda gördüm.Valla 85 kilometre hızla giderken kukaların arasından seri şekilde manevra yapa yapa devirmeden geçti,diğer araçlar kukaları devire devire market arabası gibi dağılarak bitirdi parkuru.testte diğer araçların anahtarını aldı resmen jazz bey.
  • 1.5 motorla fiyatı 100 bin seviyelerine çıkar. Daha fazla sinirlenmeden başka konulara bakayım ben.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allah aşkına şu ön konsulun şekli nedir yav simetrik hastalığım da yok ama rahatsız oluyor insan.Sonradan akıl etmişler 'Aaa unuttuk bunu da sıkıştıralım' der gibi...
  • 1.5 130 hp Türkiye'ye gelirse, C segmenti araçların gözlerinden yaşlar gelir. Zaten araç hafif. 100 hp bile baya baya yetiyor, 105-110 hp c segmenti tdi'ları falan rahat geçiyor. 130 hp , 140 lık tsi falan madara eder.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 15 Ağustos 2017; 11:52:51 >
  • msansertekin kullanıcısına yanıt
    Bu araç B segment değil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kizilsultan

    Bu araç B segment değil mi?

    Evet B segmenti. Fakat C segmenti araçları da geçiyor. B segmentindeki araçlarda zaten güç/ton oranı 100 hp /ton'a yaklaşan pek araç yok günlük kullanımda. 90 hp lik tsi'lar 110 dan sonra falan bu aracın 100 hp lik halinin rakibi değil.
  • msansertekin kullanıcısına yanıt
    CVT ile mi madara edecek hocam gerçekçi olalım.Bu arada 1.5 150 lik ibizayıda unutmayalım hocam en çok canı o yakar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    1.5 130 hp Türkiye'ye gelirse, C segmenti araçların gözlerinden yaşlar gelir. Zaten araç hafif. 100 hp bile baya baya yetiyor, 105-110 hp c segmenti tdi'ları falan rahat geçiyor. 130 hp , 140 lık tsi falan madara eder.

    blok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: By_Android

    CVT ile mi madara edecek hocam gerçekçi olalım.Bu arada 1.5 150 lik ibizayıda unutmayalım hocam en çok canı o yakar

    "6 ileri manuel"

    Ayrıca yukarıda "B segmentindeki araçlarda zaten güç/ton oranı 100 hp /ton'a yaklaşan pek araç yok günlük kullanımda" yazdım. 150 hp istisna olur tabi ki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 15 Ağustos 2017; 12:4:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnarok.


    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    1.5 130 hp Türkiye'ye gelirse, C segmenti araçların gözlerinden yaşlar gelir. Zaten araç hafif. 100 hp bile baya baya yetiyor, 105-110 hp c segmenti tdi'ları falan rahat geçiyor. 130 hp , 140 lık tsi falan madara eder.

    blok

    Stock 1.6 tdi'ın varsa beklerim.
  • Jazz eski cazibesini kaybetti..
    Efsane kasa zaten sebil gibi satıldı , sonra gelen makyajlı kasa da eskisi kadar olmasa bile iyi satış rakamlarına sahipti ancak son güncel kasanın satış rakamları fecaat.... Ocak-Temmuz 2017 arasında 490 adet satmış B-HB segmentinde... Nıssan Micra'nın bile gerisinde kalmış....

    Yeni kasa geldiğinde de pek farklı sonuçlar olacağını sanmıyorum. Özellikle Benzinli motor tercihi B-HB segmentinde çok çok azaldı artık.. Eskiden B-HB segmentinde dizellerde otomatik olmadığı için bayan sürücüler B-HB segmentinde benzinli motorlu otomatik şanzımanlı araçları tercih ediyorlardı , artık B-HB segmentinde Dizel/Otomatik seçenekler çoğaldığı için çoğu bayan sürücüler dizel-otm tercihini kullanıyor...

    Mevcutta satılan kasanın Otm-Benzinli Elegance versiyonunun satış fiyatı 81.500 TL...
    Çok satan B-HB segmentinde çok satan Renault Clio'nun 1.2 TCE- EDC Benzinli otomatik versiyonu 76.000 TL... Benzinli tercihi seçilmek istendiğinde 5.5000 TL gibi büyük bir fark var...

    Çok gezerim bana dizel lazım derlerse de Clio Icon 1.5 dCi EDC 90 bg 87.000 TL ye satılıyor ,Jazz dan 5.500 TL daha pahalı...

    Üç araç arasında da 5.500 TL gibi standart bir fark var aşağı ve yukarı olarak...
  • :)

    gülüp geçmek lazım..
  • 2009 için 1.0 turbo motor seçeneği olacağı söylentileri vardı. Ekonominin ön planda olduğu bu araçta motor hacmini artırmaktan ziyade düşürmek daha önemli, sonuçta 1. kullanım alanı şehir için ulaşım. Honda Türkiye'yi de anlamak mümkün değil bu kadar az satan 3. nesil kasayı hala neden getiriyorlar bilinmez, muhtemelen az daha verip Civic vs. alabilirsiniz diyerek pazarlama amacıyla kullanılıyordur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Escapetolife -- 15 Ağustos 2017; 13:0:5 >
  • Iyice tipsiz bişey oldu çıktı jazz.Güncel kasa yollarda hiç yok nerdeyse zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlgimizi çekmiyor artık bu vergilendirmeler ile

  • iç dizaynı tam bir fiyasko.
  • Tek kelimeyle çöp.
  • Türkiyede tutulan ve nadiren fiyat performans yönünden mantıklı olan araçlardan biriydi. Zamanında jazz alabilmek için çok takla atmıştım ama fahiş 2. el piyasası yüzünden alamamıştım. Ben de biraz şüpheyle yaklaştığım mitsubishi coltu almıştım. sonuçta 3 sene öncesi için konuşuyorum. yüksek modelli (2007) sağlam kaliteli bir japon alabilmiştim. Bizim manasız 2. el piyasasının değerini azalttığı bir araba. Ama bu sayede alabildim yoksa şimdi bu fiyatlarla hiçbirini alamazdım.

    Her neyse artık Türkiye'de rahat araba alabilme dönemi bitti. 2013'e kadar nedenini bilmediğim rahatlama ve ucuzlama vardı. Tekrar 80'lere döndük... O zamanlar sadece orta üst grubu araba alabilirdi. O araba da reno yada tofaş olurdu.

  • Distribütörler yine sadece otomatik olarak getirir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • içi de dışı da oldukça çirkin, 2003 civarlarında zamanının ilersinde bir arabaydı. Şuan yeni nesil b sınıfı araçlara bakınca çöp.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.