Şimdi Ara

General Motors Çin'de 5.300$'lık elektrikli otomobil satmaya başladı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
1.502
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • General Motors Çin'de 5.300 width=lık elektrikli otomobil satmaya başladı" width="720" height="" />

    General Motors bu hafta Çin'de elektrikli araç teşviklerinden sonra yaklaşık 5.300 dolara mal olan küçük bir elektrikli otomobil satmaya başladı. İki kişilik otomobilin aks mesafesi -ön tekerleklerin merkezi ile arka tekerleklerin merkezi arasındaki uzaklık- sadece 1.600 mm Yani Daimler'in Smart ForTwo modelinden yaklaşık 254 mm daha kısa.

     

    Ayrıca Bkz.Mazda, Skyactiv-X benzinli motorlarında dizel teknolojisi kullanacak
    Aracın fiyatının teşviklerden önce 14.000 dolardan başladığını belirtelim. Baojun'un ilk elektrikli otomobili olan E100, 39 beygir gücünde tek bir elektrik motoruyla çalışıyor ve saatte  100 km hıza çıkabiliyor. Ayrıca tamamen şarj edilmiş bir pille yaklaşık 155 km yol yapma kapasitesine sahip.

     

    General Motors Çin'de 5.300 width=lık elektrikli otomobil satmaya başladı" width="720" height="" />
    Otomobilde 7 inç ekran ve dahili WiFi özellikli bir eğlence sistemi var. Aracın tüm versiyonlarında park sensörleri ve yaya uyarı sistemi olacak. Üst düzey modellerde ise ek olarak dokunmatik ekran ve anahtarsız giriş gibi özellikler mevcut.

     

    200 araç için 5.000 ön kayıt


    Baojun, General Motors'un Çin'deki ortak girişimi SAIC-GM-Wuling tarafından üretilen kitlesel pazara yönelik bir otomobil markası olarak biliniyor. LMC Automotive verilerine göre Çin'in sekizinci en popüler otomobil markası olmuş durumda.

     


    General Motors, ilk 200 aracın satışı için 5000'den fazla kişinin ön kayıt yaptırdığını söylüyor. Bir şirket yetkilisi, bu hafta 500 aracın daha satışa sunulacağı ve alıcıların daima "ilk önce gelen ilk önce alır" hizmet esasına göre seçileceğini söyledi. Satışlar ilk olarak güney Çin'in Guanxi bölgesi ile sınırlı olacak ancak GM arabayı ülkede daha geniş çapta satmayı planlıyor.







  • Tam şehiriçi aracı olmuş da o tekerler niye o kadar küçük, yol tutuşu zaten zayıf olur gibi geliyor.

  • Bizde kaç lira olurcular buraya

  • Elektirikli araçlarda ağırlık merkezi daha aşağıda olduğu için aracın dengesi daha iyi sağlanabiliyor ve araç zaten sürat için değilde, bir npktadan bir noktaya sıfır emisyon için üretildiğinden, ufak lastik ile kalkış torkunu desteklemek istemişlerdir.

  • Araba çok hoş olmuş
    Buna bide tüp taktın mı tadından yenmez:)))

  • Şehiriçi için ideal, park etme sorunu da olmaz, yatay sıraya dikine park edebilir.

  • 3 tekerlekli bisiklet tekerleği taksaydınız.
  • Helal olsun. Biz de hala organik hoşaf üretelim...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Far grubunu beğendim.



    İç mekanı model 3 den daha başarılı


    [simage]https://lh5.googleusercontent.com/proxy/if5HU1stXMAHlnTCmJ5sX4I-SaSNT0Kr3QLb4YEuJP62QY_D_uOCOJYi88XaNzG4q0UsB0TUDcbYt5gcNk8jPw5kvToHhQy3umUVzxM3O_BqIQ3XJGHNiJdorBzmmWnDrEBzJyUoE2E=w465-h317-nc[/simage]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0B46CB32A -- 9 Ağustos 2017; 16:7:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bence büyük firmalarda, kapalı ve sınırlı mekanlarda kullanılabilir bisiklet ve ginger yerine kullanılabilinir.

  • Bizimkiler de Saab şasesi üzerinde Cadillac prototipi kullanarak Tubitak'ın geliştirdiği bor hidrat ile hidrojen üretip arabanın elektrikli motorunu çalışacak bir modelde çalışıyorlar.

    Keşke başarabilseler ama hiç umudum yok bu yalan-dolan akraba eş dost ile yürütülen koyunlara yönelik siyaset aldatmacası ortamında.

    Saab'a ödenen paralarla birlikte şu ana kadar 100 milyon dolar harcandı lafları var, doğru ise milletin vergileri boğazlarına dursun.
  • Türkiye araba üretecek denildiği ilk günden beri diyorum çevremdekilere,
    eğer bir araba yapacaksak farklı birşeyler olmalı,
    yoksa yüzlerce alternatifi olan, ve yüz yıldır deneyimi olan firmalarla asla rakabet sağlayamazsın.
    Yap ucuz 2 kişilik bir araba, küçük kasabalar da daha çok kullanım alanı olsun,
    elektrikli olsun, karbon salınımı yapmasın,
    diğer araba firmalarının yapmadığı birşeyi yapsın ancak tutar diyordum.
    Yine yapmış birileri, gerçekten bu projeleri yöneten yöneticilerin hayatları yaptıkları bu milli projeler olmalı, siyaset olmamalı.
    Yaptıkları işlerle yatıp kalkmalı.
    Fakat başka kafadalar sanırım,
    Kader, gayrete aşıktır.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Murat.Ak

    Türkiye araba üretecek denildiği ilk günden beri diyorum çevremdekilere,
    eğer bir araba yapacaksak farklı birşeyler olmalı,
    yoksa yüzlerce alternatifi olan, ve yüz yıldır deneyimi olan firmalarla asla rakabet sağlayamazsın.
    Yap ucuz 2 kişilik bir araba, küçük kasabalar da daha çok kullanım alanı olsun,
    elektrikli olsun, karbon salınımı yapmasın,
    diğer araba firmalarının yapmadığı birşeyi yapsın ancak tutar diyordum.
    Yine yapmış birileri, gerçekten bu projeleri yöneten yöneticilerin hayatları yaptıkları bu milli projeler olmalı, siyaset olmamalı.
    Yaptıkları işlerle yatıp kalkmalı.
    Fakat başka kafadalar sanırım,
    Kader, gayrete aşıktır.

    Hocam bu dediginiz devlete ne yakittan ne mtvden kazandiramayacagi, hatta elektrigi millet ev elektriginden cekecegi icin suanki iktidarin atmasi imkansiz olan bir olay.



    Ben de yazdim onceden, aile aracindan once zaten basit bir seviye olan hafif ticariden baslanmaliydi ise. Taksilere, sirket araclarina, esnaflara yardimci olacak bir arac cok ise yarardi..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Amd64x2 kullanıcısına yanıt
    30dan aciyorum. Yok mu artiran?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Devket eliyle araba geliştirilmez bir kere onu geçiniz. Tubitak yaptı diyelim. Kim üretecek?. Kimse üstlenmedi. Fiat egea ile Avrupa da üretim rekorları kırıyor yetiştiremiyor. İtalya o fabrikaya mı ürettirecek. Geçiniz.



    Kimse de 3 5 milyar dolar yatırım yaparak fabrika kurmaz. O iş yalan. Devletin yapacağı teşviktir. De ki yerli motoru yazılımı olan. Oranı %80 i geçen araçlardan ötv kdv mtv alınmayacak diye.... Gör bakalım nasıl üretiyorlar. Ama bunu da maks 5 yıl yapacaksın ki dünyada rekabet edebilecek bir ürün geliştirilsin. Yoksa tembellik diz boyu...



    Bunların hepsi arge teknoloji uatırım gerektiriyor. Bizim patronlar vs ar ge ye para vermeeeeez. Zihniyet yetkerde çünkü.....

  • Haklısın elbette,
    Fakat ben devletin amacının vergi toplamak değil,
    insana hizmet etmek olduğunu düşünerek yazıyorum.
    Yoksa ne araba yapacan ki üretecen ki,
    %200 vergi koy, araba üretenden daha fazla, devlete vergi olarak kendi insanından al.
    Bir devlet halkından vergi toplamaz,
    üreten den, sanayisinden, firmalardan vergi toplar.

    Hayal ve niyet ederek Canım Atatürk Türkiyesinin değişmesini bekliyoruz işte.
  • Yolda Renault Twizy denk geldi bugün . Sirket araci ...

    Bu ondan cok daha kullanisli olmuş .





    Adamlardaki teşviğe bak yalnız...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Biz de 50-60 binden aşağı olmaz zira biz de bir ürünün satışında üreticisinden bile fazla kar yapmak devlet geleneğidir.

  • tamam Çin yasakçı vs... bi yandan dövüyorsa bi yandan teşvikler vs... seviyor biz ise tekme tokat dayak yiyoruz sürekli...

  • Ekmek almaya bununla gidilir :)

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.