Şimdi Ara

Volkswagen CEO'sundan Tesla itirafı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
78
Cevap
1
Favori
3.202
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugüne kadar Volkswagen'in pek çok üst düzey yöneticisinden Tesla'yı rakip olarak gördüklerini ifade eden açıklamalar duymuştuk. Volkswagen elektrikli otomobil piyasasına hızlı bir giriş yapıp sektörde Tesla'yı geride bırakmak isterken 2019 sonunda satışa sunulacak olan ID isimli ilk elektrikli otomobil modelinin de Tesla Model S'ten daha ucuz olacağını söyleyip iki şirket arasındaki rekabeti arttırmıştı. Dünyanın en büyük otomobil üreticisi olan Volkswagen'in CEO'su Herbert Diess ise Tesla'yı hem rakip olarak gördüklerini hem de örnek aldıklarını açıkladı.

     
    Volkswagen CEO'sundan Tesla itirafı 
    Volkswagen'in web sitesinde de yer alan röportajda, kendisine "Volkswagen'in rakipleri kim?" sorusu sorulan Diess, "Eski dünyada Toyota, Hyundai ve Fransız otomobil üreticileri. Yeni dünyada ise Tesla." cevabını verdi. Volkswagen'in ana faaliyet alanındaki çalışmalarını geliştirmek için Tesla'dan ilham aldığına da değinen Diess, Tesla'nın elektrikli otomobilleri kitlelere yaymak adına içten yanmalı motorlara güvenen otomobil üreticilerini sarsacak bir etki yarattığının altını çizdi. 

     

    Mühendislerinin Yarısı Yazılım Uzmanı 

    Tabi geçtiğimiz yıl yaklaşık 6 milyon otomobil satarak bu alanda liderliği elinde bulunduranlar Volkswagen'in, geçen yıl toplamda 83.922 araç satan Tesla'yı geçmek istemesi tuhaf görünebilir ancak Diess, "Tesla şu anda sahip olmadığımız yeteneklere sahip rakipler arasında yer alıyor." dedi ve Tesla'yı geçmek istediklerini yineledi. Tesla'daki mühendislerin yarısının yazılım uzmanı olduğunu ancak bu oranın kendilerinde çok daha az olduğunun da altını çizen Diess, Tesla'nın; iyi elektrikli motorlar, hızlı şarj ağları, otonom sürüş becerisi ve internet bağlantısı gibi yenilikçi bir yaklaşıma sahip olmasından da övgüyle söz etti.

     
    Volkswagen'in elektrikli otomobiller denilince kendisini sürekli Tesla ile karşılaştırmasının bir amacı var. Diess, önemli ölçüde iyileştirmelere ihtiyacımız var ve kendimizi Tesla ile kasıtlı olarak kıyaslıyoruz diyerek aslında Tesla'yı bir hedef olarak gördüklerinin de itiraf etti.







  • Volkswagen'in web sitesinde de yer alan röportajda, kendisine "Volkswagen'in rakipleri kim?" sorusu sorulan Diess, "Eski dünyada Toyota, Hyundai ve Fransız otomobil üreticileri.





    Bombayı bıraktım gidiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teslayı ciddiye almayan yaptıklarını dikkate almayan firmanın sonu muhtemelen Nokia gibi olur. Telefonlarda yaşanan devrim ve geçiş şuan otomobil sektöründe yaşanmakta.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nerede o biz Tesla haberi gormek istemiyoruz diyenler. Aha buyur VW elektrikli otomobil pazarinda olmadigi halde adamlar Tesla'yi yakindan takip ediyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizim VW fanatikleri kafaları duvarlara vurabilir

  • Gerçeği gören bir CEO ;) VW düşmanları nasıl da kudurmuş
  • Tam konuya ciddi bir yorum atacaktım ki..

    Konunun görselinde Teslanın karşısında Jetta'yı görünce bir kahkaha bastı beni

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Voswosun rakibi adadır. Tesla alanında bir iki adım önden gidiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teslayı dikkate almayanın sonu nokia gibi olur yukarıda da bir arkadaş yazmış çok doğru. Komple dünya enerji değişimi içinde bütün gelişmiş ülkeler fosil yakitlardan yenilenebilir enerjilere geçiyor bizde bir yerinden yakalayıp keşke bu trene binsek..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MyWorldLife

    Tam konuya ciddi bir yorum atacaktım ki..

    Konunun görselinde Teslanın karşısında Jetta'yı görünce bir kahkaha bastı beni

    Jetta?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: danGerfuLL

    Nerede o biz Tesla haberi gormek istemiyoruz diyenler. Aha buyur VW elektrikli otomobil pazarinda olmadigi halde adamlar Tesla'yi yakindan takip ediyor.

    burdayım

    ben amerika gibi yüksek hacim 6.2 v8 ler v12 istiyorum

    trump'ı destekliyorum

    iklim anlaşmasından resmen çekiliyor
  • ogameci kullanıcısına yanıt
    Cok degil zannimca bir asir sonra icten yanmali motorlara tamamiyle elveda diyecegiz. Bir hoparlor ve ses cipi ile elektrikli bir araca V8, V12 sesi gelir tam olur o zaman elektrikli araclar.

    Trump'in desteklenecek bir tarafi yok adam her yonden politik sansasyon.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elon Musk aslında Tesla yı kuran kişi değildir,2004 yılında şirkete ciddi bir yatırım yapar ve yönetici koltuğu na oturur.







    Martin Eberhard ve Marc Tarpenning önderliğinde, Silikon Vadisi’ndeki bir grup elektrik mühendisi tarafından Tesla Motors adıyla 2003 yılında kurulur.







    Mitsubishi, Suzuki ve Isuzu bugün değer olarak Tesla Motors’un gerisindeler. 7,5 milyar Dolar’la Chrysler’i kontrol eden Fiat bile 20.9 milyar Dolarlık Tesla’nın çok çok arkasında kalmıştır.







    Ww, Daimler yada diğer üretici gruplar, otomobil sektörüne şanzıman la oynama dışında hiç bir yenilik ve vizyona gitmemiştir, zaten mevcut düzenin keyfini sürmek işlerine de gelmiştir. Zira yenilik demek arge demek, arge demek maliyet demek vs.







    Tesla, devrim yapmıştır. Biz daha telefon bile üretemezken, adamlar şarjlı otomobil üretmiştir!..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xxxx1 -- 5 Ağustos 2017; 12:27:28 >




  • Eski dünyadaki rakibi Toyota ymış. Git kumda oyna. Kendi bünyendeki o kadar markayla başedemiyorsun Toyota yla birde eski dünyadaki rakibim diyorsun küçümseyerek. Bu adamlar 20 yıldır hibrid araç üretiyor. Sen zorlu iklim koşullarına göre dayanıklı araçlar üret ondan sonra kafabulursun rakibinle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amerika bu sefer iplerini kesin çekecek galiba!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MyWorldLife

    Tam konuya ciddi bir yorum atacaktım ki..

    Konunun görselinde Teslanın karşısında Jetta'yı görünce bir kahkaha bastı beni

    Amerikan Passat'ı o

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu markaya verilen inanılmaz destek var ama sonuç söyle olacak 20 sene sonra elektrikli arabalar yayginlaştıginda bugünün büyük markaları yine büyük olarak kalacak elektrikli arabalarda da.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: mıknatıs20

    Eski dünyadaki rakibi Toyota ymış. Git kumda oyna. Kendi bünyendeki o kadar markayla başedemiyorsun Toyota yla birde eski dünyadaki rakibim diyorsun küçümseyerek. Bu adamlar 20 yıldır hibrid araç üretiyor. Sen zorlu iklim koşullarına göre dayanıklı araçlar üret ondan sonra kafabulursun rakibinle.

    Katılıyorum ayrıca ülke şartlarını uyumlu olmayıp patlayan DSG şanzımanları da düzeltsinler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dr20mouse kullanıcısına yanıt
    Hocam doğru söylüyorum. Kutuplarda ve Ortadoğuda başta Toyota ve Lexus olmak üzere hep japon arabalarını.kullanıyorlar. Düşünsenize çölün üzerine kurulmuş bir şehirde VW kullandığınızı. Her 20 dk da bir yol kenarına aracınızı çekip Dsg şanzımanı mı soğutacaksınız? Düzeneği kurulup patlamaya hazır hale getirilmiş Dsg şanzımanla olmaz bu iş....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sergio marchioneye uyuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.