Şimdi Ara

ACCENT YUMURTA / 1994-2000 (124. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.962
Cevap
38
Favori
444.727
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 122123124125126
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arabanın kapı ve arka hoparlörlerini değiştirdim, elektrikçi 220 tl dedi, ben 90 tl ye hallettim.
    kapıları sökerken farkettim bir kontraplak biraz vinneks kapı döşemelerini bile değiştirebilirim.

     ACCENT YUMURTA / 1994-2000 ACCENT YUMURTA / 1994-2000 ACCENT YUMURTA / 1994-2000 ACCENT YUMURTA / 1994-2000 ACCENT YUMURTA / 1994-2000 ACCENT YUMURTA / 1994-2000 ACCENT YUMURTA / 1994-2000 ACCENT YUMURTA / 1994-2000 ACCENT YUMURTA / 1994-2000 ACCENT YUMURTA / 1994-2000 ACCENT YUMURTA / 1994-2000
  • birol özsoy kullanıcısına yanıt
    Gule gule kullan birol. Hizli basladin sende :)
    Onlere kac inc hoparlor taktin. Teybide degistirebildin mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CEHENNEMTR1

    Gule gule kullan birol. Hizli basladin sende :)
    Onlere kac inc hoparlor taktin. Teybide degistirebildin mi?

    arabanın kapı ve arka hoparlörlerini değiştirdim, elektrikçi 220 tl dedi, ben 90 tl ye hallettim.
    kapıları sökerken farkettim bir kontraplak biraz vinneks kapı döşemelerini bile değiştirebilirim.


    hoparlörleri ölçtüm 16 lık yei vardı ama kapının döşemesini sökünce 13 cm lik hoparlör takmışlar ama ,
    takarken altına 16 cm lik plastik bir parça koyup 13 cm lik hoparlörü oturtmuşlar,
    bende hazır 16 cm lik aldığım hoparlörü takayım dedim eski vida delikleri denk gelmedi bende kapı sacına yeni delik açıp oralara vidaladım.
    teyibi değiştirmedim ama değiştirmeyi düşünüyorum pioner kasetli bir teyip takılı kafası çıkabiliyor sadece kafayı değiştirebilimiyim, en azından usb girişli olsun istiyorum,
    teyip girişine keset gibi aparat alıp mp3 çaları taktım ama ses net değil , çakmaklığa takılıp teyip ile fm bağlantı oluşturan cihazdan aldım ondanda ses net değil,

    sedece kafayı usb girişli bir kafa ile değiştirebilirmiyim yoksa teyibi komplemi değiştirmeliyim?
  • birol özsoy kullanıcısına yanıt
    Teyp kafasi tek basina degismez diye biliyorum oyle olsa tek tek kafa kismida satilirdi mantik olarak ama ben boyle birseye denk gelmedim.
    Cakmakliga takilan usb fm aktaricidan bende kullaniyorum ben memnunum sesinden markasina kalitesine ayarladigin frekansa gore degisiyordur muhtemelen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CEHENNEMTR1

    Teyp kafasi tek basina degismez diye biliyorum oyle olsa tek tek kafa kismida satilirdi mantik olarak ama ben boyle birseye denk gelmedim.
    Cakmakliga takilan usb fm aktaricidan bende kullaniyorum ben memnunum sesinden markasina kalitesine ayarladigin frekansa gore degisiyordur muhtemelen.

    hep aynı firekansımı kullanıyorsun. frekansını hatırlıyorsan yazarmısın.
  • birol özsoy kullanıcısına yanıt
    Ben 88.3 kullaniyorum ama bulundugun merkeze gore degisir bunlar etrafta yakin frekanslarda yayinlar varsa bozar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • göğüslüğü söken varmı?
    benim çatlaklar çok yerinde tamir olmayacak yada çok zor gibi özellikle cama çıkan hava kalanlları parap parça,
    söküp öyle üzerini kaplamak çokmu daha zor olur, göğüslük kablolara yada araç sistemlerine bağlı bir yeri varmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: srdrerkoc

    Fotoyu ekledim. Umarım işinize yarar.
     ACCENT YUMURTA / 1994-2000

    vay vay, resim müthiş çok teşekkür ederim bundan daha açıklayıcı resim olamazdı.

    bir şey daha sorayım radyatöre su ekliyormuyuz? radyatörün üzerindeki kapak ne işe yarıyor ordan mı su ekliyoruz?

    O radyatorun suyu. Motor çalışırken ya da daha sıcakken kapağı açmak çok tehlikeli sonuçlar doğurabilir. Motor soğukken açılıp radyatordeki su kontrol edilebilir. Bunu belki yılda bir kez yapmak yeterli olur diye düşünüyorum. Zaten yedek su deposu hortumunda sorun yoksa tıkanmadıysa o bize motor suyunun miktarını gösterecektir. gösterecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: srdrerkoc

    quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: srdrerkoc

    Fotoyu ekledim. Umarım işinize yarar.
     ACCENT YUMURTA / 1994-2000

    vay vay, resim müthiş çok teşekkür ederim bundan daha açıklayıcı resim olamazdı.

    bir şey daha sorayım radyatöre su ekliyormuyuz? radyatörün üzerindeki kapak ne işe yarıyor ordan mı su ekliyoruz?

    O radyatorun suyu. Motor çalışırken ya da daha sıcakken kapağı açmak çok tehlikeli sonuçlar doğurabilir. Motor soğukken açılıp radyatordeki su kontrol edilebilir. Bunu belki yılda bir kez yapmak yeterli olur diye düşünüyorum. Zaten yedek su deposu hortumunda sorun yoksa tıkanmadıysa o bize motor suyunun miktarını gösterecektir. gösterecektir.

    anladım, akşam verdiğin resime göre kontrol ettim tüm depolar max ta, yalnız motor yağı F 'de F-L arasında olmadı yazıyordu forumlarda F' de olmasının sakıncası varmı?
    akşam motor soğukken radyatörün üzerindeki kapağı çevirdim biraz su çıktı kapattım, sonra anladımki depoyu doldurmak yeterli bu kapağı açmaya gerek yok,
    birde burdan akan su radyatöre aktı zarar verirmi?


    torpido çatlaklarını japon denedim sıcak silikon denedim yapıştıramadım, nasıl yapıştırıcı kullanmalıyım güçlü bir yapıştırıcı gerekli.
    tabi cam hava deliklerine ulaşamıyorum :(
  • çatlak tamirine yavaştan yavaştan başladım,
    karbonatlı japon çözüm olmadı göğüslük kasıyor yapıştırıcı ayrılıyor,
    çelik yapıştırıcı denedim hemen kurumuyor sabitlemek gerekli,
    bende geçenlerde gördüğüm bir videodan yola çıkarak bir çözüm ürettim
    zımba telini ısıtıyoruz çatlağın üzerine bastırıyoruz, hemen içine giriyor bir kaç saniye bekleyince bırakıyoruz ,
    daha sonra üçlerini keseceğim kalan aralıklara çelik yapıştırıcı dolduracağım,
    kuruduktan sonra zımparalayacağım,
    göğüslüğün renginde bir boya bulursam çatlakların üzerini boyayacağım,
    boya bulamazsam fiber yada vinneks kaplayacağım.

    alttaki resimlere bakabilirsiniz , zamanım yoktu gerisini sonra yapacağım.

     ACCENT YUMURTA / 1994-2000 ACCENT YUMURTA / 1994-2000 ACCENT YUMURTA / 1994-2000 ACCENT YUMURTA / 1994-2000 ACCENT YUMURTA / 1994-2000 ACCENT YUMURTA / 1994-2000 ACCENT YUMURTA / 1994-2000 ACCENT YUMURTA / 1994-2000 ACCENT YUMURTA / 1994-2000 ACCENT YUMURTA / 1994-2000 ACCENT YUMURTA / 1994-2000 ACCENT YUMURTA / 1994-2000 ACCENT YUMURTA / 1994-2000
  • 7 aylık accent maceram dün sona erdi. Para ihtiyacından dolayı arabamı satmak zorunda kaldım. 99 model 1.5 gl klimalı aracı 1 günde 12,250 ye satmış oldum. Kar bile etmiş olduk. Herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum.
  • Daha önce forumda bir öneride bulunmuştum.

    Fotoyu ekliyorum. Ataşın uçlarını hafifçe içe doğru bukup kızdırıp çatlağa uygulanabilir.
     ACCENT YUMURTA / 1994-2000
  • quote:

    Orijinalden alıntı: srdrerkoc

    Daha önce forumda bir öneride bulunmuştum.

    Fotoyu ekliyorum. Ataşın uçlarını hafifçe içe doğru bukup kızdırıp çatlağa uygulanabilir.
     ACCENT YUMURTA / 1994-2000

    ben bunu görmemiştim, nasıl soktun bunları hem bunlar zımbaya benziyor, ataş yazmışsın.
    bende döşeme zımbası var direk basayım dedim ama bide göğüslüğü hep parçalar diye basmadım.

    ben bu alttaki videoyu görmüştüm.
    https://www.youtube.com/watch?v=FR8PAarJKWo


    ACİL YARDIM!!!
    3 AYLIK ŞOFÖRÜM.
    ARKADAŞLAR BU GÜN E5 TE 90-100 GİDERKEN IŞIKLARA YAKLAŞIRKEN GAZDAN AYAĞIMI ÇEKTİM,
    BAYA MESAFE VARDI FRENE BASTIM YUMŞACIKTI ,ARABADA EŞİM VE ÇOCUKLAR VARDI HİÇ ÇAKTIRMADIM BİR KAÇ KEZ DAHA BASTIM YİNE FREN TUTMUYOR IŞIKLARDA ARAÇLAR DURUYOR GÖMECEM ARKADAN EN SAĞDAKİ ARACIN YANINDA BANKETTE BİRAZ BOŞLUK VARDI ORDAN KIRMIZI IŞIKTA GEÇERİM DİYORUM, NEYSE BİR KAÇ KEZ DAHA BASTIM TAM ARACIN YANINDA FRENİN DİBİNDE FREN TUTTU.
    YEŞİL YANINCA BİRAZ İLERİ GİDİP ÇEKTİM KENARA ARKA TEKER FRENLERİNDEN KOKU GELİYORDU.
    BİRAZ DAHA İLERİ GİDİP CEPTE PARK ETTİM ARACI 10-20 DAKİKA BEKLETTİM SAĞINA SOLUNA BAKTIM YAĞ FULDÜ, ARACI İTTİM ALTINA BAKTIM YAĞ SIZINTI FALAN YOKTU, YİNE ARACI ÇALIŞTIRDIM FREN EN DİPTE TUTUYORDU YAVAŞ YAVAŞ YOL ALDIM YAKLAŞIK 10-15 KM GİDİNCE NORMAL ÇALIŞMAYA BAŞLADI,
    SORUN NE OLABİLİR?
  • Büyük geçmiş olsun.

    Fren pedalını boşalması pek görülen bir durum değildir.
    Sebepler arasında yağ eksiği, westinghouse sorunu, (lastikler yada merkez)
    Ön Balatalar yada sistemde hava.

    Öyle bir durumda en azından EL FRENİ MEKANİKTİR. En kötü YAVAŞLATACAKTIR. aklınızda bulunsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: srdrerkoc

    Daha önce forumda bir öneride bulunmuştum.

    Fotoyu ekliyorum. Ataşın uçlarını hafifçe içe doğru bukup kızdırıp çatlağa uygulanabilir.
     ACCENT YUMURTA / 1994-2000

    ben bunu görmemiştim, nasıl soktun bunları hem bunlar zımbaya benziyor, ataş yazmışsın.
    bende döşeme zımbası var direk basayım dedim ama bide göğüslüğü hep parçalar diye basmadım.

    ben bu alttaki videoyu görmüştüm.
    https://www.youtube.com/watch?v=FR8PAarJKWo


    ACİL YARDIM!!!
    3 AYLIK ŞOFÖRÜM.
    ARKADAŞLAR BU GÜN E5 TE 90-100 GİDERKEN IŞIKLARA YAKLAŞIRKEN GAZDAN AYAĞIMI ÇEKTİM,
    BAYA MESAFE VARDI FRENE BASTIM YUMŞACIKTI ,ARABADA EŞİM VE ÇOCUKLAR VARDI HİÇ ÇAKTIRMADIM BİR KAÇ KEZ DAHA BASTIM YİNE FREN TUTMUYOR IŞIKLARDA ARAÇLAR DURUYOR GÖMECEM ARKADAN EN SAĞDAKİ ARACIN YANINDA BANKETTE BİRAZ BOŞLUK VARDI ORDAN KIRMIZI IŞIKTA GEÇERİM DİYORUM, NEYSE BİR KAÇ KEZ DAHA BASTIM TAM ARACIN YANINDA FRENİN DİBİNDE FREN TUTTU.
    YEŞİL YANINCA BİRAZ İLERİ GİDİP ÇEKTİM KENARA ARKA TEKER FRENLERİNDEN KOKU GELİYORDU.
    BİRAZ DAHA İLERİ GİDİP CEPTE PARK ETTİM ARACI 10-20 DAKİKA BEKLETTİM SAĞINA SOLUNA BAKTIM YAĞ FULDÜ, ARACI İTTİM ALTINA BAKTIM YAĞ SIZINTI FALAN YOKTU, YİNE ARACI ÇALIŞTIRDIM FREN EN DİPTE TUTUYORDU YAVAŞ YAVAŞ YOL ALDIM YAKLAŞIK 10-15 KM GİDİNCE NORMAL ÇALIŞMAYA BAŞLADI,
    SORUN NE OLABİLİR?

    Daha makul bir çalışma.üzerine dolguda olsa taşır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogunmas

    Büyük geçmiş olsun.

    Fren pedalını boşalması pek görülen bir durum değildir.
    Sebepler arasında yağ eksiği, westinghouse sorunu, (lastikler yada merkez)
    Ön Balatalar yada sistemde hava.

    Öyle bir durumda en azından EL FRENİ MEKANİKTİR. En kötü YAVAŞLATACAKTIR. aklınızda bulunsun.

    sabah sabah cevabı yazmışsınız, teşekkürler.
    bu durumda ne yapmalıyım bir ustaya mı göstermeliyim?
    frene ne ustası bakar?
    yağı full daha değişeli 1000 km olmamış.
    hava durumu nedir nasıl olur nasıl önüne geçilir?

    bende şaşırdım kendime 3 aylık şoförüm, hiç gran turismodan (oyun) başka araç kullanmadım direksiyon ellemedim,
    rabbime şükür panik yapmadım, nasıl yapmadım hala aklımda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: ogunmas

    Büyük geçmiş olsun.

    Fren pedalını boşalması pek görülen bir durum değildir.
    Sebepler arasında yağ eksiği, westinghouse sorunu, (lastikler yada merkez)
    Ön Balatalar yada sistemde hava.

    Öyle bir durumda en azından EL FRENİ MEKANİKTİR. En kötü YAVAŞLATACAKTIR. aklınızda bulunsun.

    sabah sabah cevabı yazmışsınız, teşekkürler.
    bu durumda ne yapmalıyım bir ustaya mı göstermeliyim?
    frene ne ustası bakar?
    yağı full daha değişeli 1000 km olmamış.
    hava durumu nedir nasıl olur nasıl önüne geçilir?

    bende şaşırdım kendime 3 aylık şoförüm, hiç gran turismodan (oyun) başka araç kullanmadım direksiyon ellemedim,
    rabbime şükür panik yapmadım, nasıl yapmadım hala aklımda.

    Dostum yağ dan kastın fren hidroliğimi?
    Frene fren ustası bakar ama kesinlikle gidip baktır.Aynı durumu şahin aracım varken bende yaşamıştım oturduğum koltuğun altındaki fren hidrolik borusu delinmiş.
    yani dışardan görünen hiçbirşey yoktu bu yüzden hafife kesinlikle alma.
  • birol özsoy kullanıcısına yanıt
    Birol kardesim buyuk gecmis olsun. Ihmale gelmez bu isler bir mekanik ustasina gitmelisin. Ustalarimin dedigi gibi bi yagina fln baktir havasini aldir patlak catlak varsa onlar farkederler zaten. Sen bakamazsin ona.
    @ogunmas ustamin el freni uyarisida getcekten aklinin bir kosesinde kalsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fren disklerini ve balataları değişmesi gerekirse,
    ne önerirsiniz belli bir marka varmı? hangisi Accent ls'ye daha iyi olur.

    birde torpidonun boşluk kalan yerlerini doldurmak için macun gibi bir şey varmış nedir, adı ne ? nerde bulurum?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi birol özsoy -- 23 Mart 2015; 15:29:37 >
  • @birol özsoy

    Kesinlikle İşinin ehli bir FREN USTASINA göstermen olacaktır.
  • 
Sayfa: önceki 122123124125126
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.