- x
avea'da kişi engelleme?
38 Cevap247215 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
209 Mesaj
3 Mart 2007; 20:00:58 

avea'da belli bir numarayı engeleyebilir miyiz? o numara aradığı zaman meşgul ya da kapalı uyarısı alsın.


_____________________________



10014 Mesaj
3 Mart 2007; 20:04:49 

Müşteri hizmetleri ile görüşerek engellemeyi gerçekleştirebilirsiniz.
Hat sahibi olmanız koşulu ile...


 
209 Mesaj
3 Mart 2007; 20:28:55 

teşekkürler.


_____________________________



10014 Mesaj
3 Mart 2007; 20:31:11 

Rica ederim.
Görüştükten sonra bize de bilgi verirseniz sevinirim.

İyi Akşamlar.


1378 Mesaj
3 Mart 2007; 23:15:42 

valla güzel bişi bunun için programlar var biliyordum güzel paylaşım oldu


_____________________________

TSI


 
11502 Mesaj
4 Mart 2007; 0:34:38 

blacklist gibi programlar dışında, engellemenin nasıl yaptığını buraya yazarsan sevinirim, iyi çalışmalar, paylaşım için sağol


_____________________________



3448 Mesaj
4 Mart 2007; 5:47:57 

tek numarayı engelleme gibi bi işlem bulunmamaktadır.

tüm numaraları engelleyebilirsin.

symbian telefonlarla blacklist gibi programlarla yapılabilir.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sergen_baba -- 4 Mart 2007; 5:48:31 >


_____________________________



10014 Mesaj
4 Mart 2007; 10:33:04 

quote:

Orjinalden alıntı: sergen_baba
tek numarayı engelleme gibi bi işlem bulunmamaktadır.
tüm numaraları engelleyebilirsin.
symbian telefonlarla blacklist gibi programlarla yapılabilir.

@Sergen, müşteri hizmetlerinden engellenebiliyor ama...

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
4 Mart 2007; 10:53:49 

Müşteri hizmetlerinden istediğimiz kişiyi engelleyebiliyoruz, öyle mi?
Peki bu sadece avea için mi geçerli? İlk kez duyuyorum gerçekse çok güzel bir uygulama..


3448 Mesaj
4 Mart 2007; 16:28:47 


quote:

Orjinalden alıntı: Ömer


@Sergen, müşteri hizmetlerinden engellenebiliyor ama...


ömer bi ara sen avea müşteri hizmetlerini eğer tek numarayı engelleyiorlarsa benden sana bi tane DVD player ok?

Bilip bilmeden yönlendirmeyelim lütfen insanları

tek noya engelleme yok aveada.


_____________________________



2384 Mesaj
4 Mart 2007; 20:46:58 

+1
quote:

Orjinalden alıntı: sergen_baba




ömer bi ara sen avea müşteri hizmetlerini eğer tek numarayı engelleyiorlarsa benden sana bi tane DVD player ok?

Bilip bilmeden yönlendirmeyelim lütfen insanları

tek noya engelleme yok aveada.



_____________________________



 
11502 Mesaj
4 Mart 2007; 21:01:58 

Hadi bakalım:)) haberleri bekliyorum


_____________________________



 
3491 Mesaj
4 Mart 2007; 22:25:13 

Müşteri Hizmetlerini heyecanla aradım birilerini engellemek için. Hiç bir şekilde engelleme yok, sadece gelen tüm aramalara kapama varmış :(


_____________________________


DH Motorola Moto G Kullanicilari

DH müdavimi.


10014 Mesaj
4 Mart 2007; 23:15:19 

quote:

Orjinalden alıntı: sergen_baba
ömer bi ara sen avea müşteri hizmetlerini eğer tek numarayı engelleyiorlarsa benden sana bi tane DVD player ok?
Bilip bilmeden yönlendirmeyelim lütfen insanları
tek noya engelleme yok aveada.

Bu tavrınız çok çirkin.
Kaldı ki ben orada bir iddia içerisinde ben haklıyım siz haksızsınız tavrı takınmamıştım.

Şu an konuyu buldum ve Avea’dan yapılan engellemenin kısa mesaj için olduğunu tekrar okudum. Aklımda yanlış kalmış. Bu da gayet doğaldır.

Bilip bilmeme konusuna gelince benim hangi hususları bilip bilmediğimi sanırım siz bilebilecek değilsiniz.

Bu tavrınızı anlamlandıramıyorum. Evveliyatına dayanan bir husumetimizin olmadığını da bildiğim için bir anlık gerginliğiniz olsa gerek diyerek umursamıyorum.

Bilmiyordum daha ziyade yanlış anımsıyordum.
Şimdi bilgimi yeniyse ve de doğrusuyla perçinledim.
Bu beni küçülttü mü? Bu beni ezdi mi?


Lakin benim gözümde şu an sizin şu tavrınız hoş değil. Size değil hiç kimseye yakıştıramam.

Bir gün sizinle bu şekilde muhatap olursam o gün siz de bu tavırlarla benimle iletişim kurun lütfen.

Tekrar ediyorum;
Konuyu açan arkadaşın nezdinde konuya iştirak eden ve de edecek olan tüm arkadaşlardan özür diliyorum.

İyi Geceler.


10014 Mesaj
4 Mart 2007; 23:27:10 

quote:

Orjinalden alıntı: basturkemin
Müşteri Hizmetlerini heyecanla aradım birilerini engellemek için. Hiç bir şekilde engelleme yok, sadece gelen tüm aramalara kapama varmış :(

Kusura bakmayın sizin kontör kaybetmenize neden oldum. Yersiz yere de heyecanlandınız.


İsteğe bağlı olarak gelen aramaları engellemelerinin bir bedeli olmalı. Söz ettiler mi? Yoksa ücretsiz miymiş?

Bu numara sizi rahatsız ediyorsa yasal olarak suç duyurusunda bulunabilirsiniz.


 
3491 Mesaj
4 Mart 2007; 23:35:19 


quote:

Orjinalden alıntı: Ömer


Kusura bakmayın sizin kontör kaybetmenize neden oldum. Yersiz yere de heyecanlandınız.


İsteğe bağlı olarak gelen aramaları engellemelerinin bir bedeli olmalı. Söz ettiler mi? Yoksa ücretsiz miymiş?

Bu numara sizi rahatsız ediyorsa yasal olarak suç duyurusunda bulunabilirsiniz.



Kontör kaybetmek hiç sorun değil, Avea Müşteri Hizmetlerini sık sık arayıp öneri sunup kayıt ettiriyorum vs., bazende işim oluyor, hiç önemli değil yani.

Hattın gelen aramalara kapatılması için bir ücret talep ediliyor mu bilemiyorum, sormadım.

Gizli numara ile ilgili olarak suç duyurunda bulunmak istemiyorum çünkü sapığım olan tek kişi değil sanırım. Sadece noyu öğrenmek istiyorum ama günümüz GSM operatörleri(Ülkemizdeki) ne gizli no aramalarını almama nede gizli no ile arayanları öğrenme gibi imkanları sunmuyor.

Rahatsız edilme mevzusuna gelince, bazen günde 30 kez arandığım oluyor ve çok rahatsız oluyorm. Ama bikaç gün önce yeni bi fikir geldi aklıma ve artık tüm gelen gizli numara aramalarını meşgule atıyorum böylelikle kimdi neydi diye düşünmüyorum. Bir nevi gizli no almaları kapalı yani


_____________________________


DH Motorola Moto G Kullanicilari

DH müdavimi.


10014 Mesaj
4 Mart 2007; 23:41:46 

quote:

Orjinalden alıntı: basturkemin
Kontör kaybetmek hiç sorun değil, Avea Müşteri Hizmetlerini sık sık arayıp öneri sunup kayıt ettiriyorum vs., bazende işim oluyor, hiç önemli değil yani.

Hattın gelen aramalara kapatılması için bir ücret talep ediliyor mu bilemiyorum, sormadım.

Gizli numara ile ilgili olarak suç duyurunda bulunmak istemiyorum çünkü sapığım olan tek kişi değil sanırım. Sadece noyu öğrenmek istiyorum ama günümüz GSM operatörleri(Ülkemizdeki) ne gizli no aramalarını almama nede gizli no ile arayanları öğrenme gibi imkanları sunmuyor.

Rahatsız edilme mevzusuna gelince, bazen günde 30 kez arandığım oluyor ve çok rahatsız oluyorm. Ama bikaç gün önce yeni bi fikir geldi aklıma ve artık tüm gelen gizli numara aramalarını meşgule atıyorum böylelikle kimdi neydi diye düşünmüyorum. Bir nevi gizli no almaları kapalı yani


Turkcell yeni bir servis ile gizli aramaların kabul edilmemesini hizmete sunacak.
Muhakkaktır ki rekabet açısından yakında diğer operatörlerde de bu hizmet gündeme gelecektir.

İyi olur umarım.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
5 Mart 2007; 14:02:10 

Bunu da öğrenmiş bulunduk


2029 Mesaj
27 Nisan 2007; 19:16:21 

Arkadaşlar peki durduk yere Vodafone hattım aramalara kapandı. Bu neden olabilir. Birazdan müşteri hizmetlerini arayıp sövücem ciddiyetizliklerinden dolayı


_____________________________



Hayatının Bir Zamanında Bir Kız Tarafından " Arkadaş Olarak Görülmüş " İnsanlar Topluluğu


590 Mesaj
27 Nisan 2007; 22:42:55 

arama engellemeyı bn kesvettım s700i de profıllerde arama engelleme var rehberden numarayı sectıgınızde ekranda kırmızı bır ok gozukuyor ve o numara aradıgı zmn mesgul calıyor telefon bazen cok ısme yarıyor


_____________________________



1561 Mesaj
6 Mayıs 2007; 18:58:11 


quote:

Orjinalden alıntı: YmE17

arama engellemeyı bn kesvettım s700i de profıllerde arama engelleme var rehberden numarayı sectıgınızde ekranda kırmızı bır ok gozukuyor ve o numara aradıgı zmn mesgul calıyor telefon bazen cok ısme yarıyor


doğru bağzı telefonlarda bu özellik var ve bence gayet iyi bir özellik telefonlarda


_____________________________

I'm a firestarter, twisted firstarter
I'm the self inflicted, mind detonator
I'm the pain you tasted, fell intoxicated.I'm a firestarter, twisted firestarter... ----> ProdiGy


 
32 Mesaj
22 Aralık 2008; 20:51:28 

Sn.Arkadaşlar bilirsiniz ki bu lafımı unutmayın, ayakta kalan bir insan siyasetle ayakta kalır. sizde kndinizi siyasetli bir şekilde savunun. konuşmalarım saçma olabilir affınıza sığınıyorum. şahsen bu konuyu gördüm ve benimde ihtiyacım vardı böyle birşeye. hemen operatörümden aradım m.hiz.lerini. baya bir konustuk ve tartıstık. ve ben şu kelimeyi kullandım. " birkaç kişi yüzünden hattımı mı kapatıcam ben. siz ne diye orda iş yapıyorsunuz. benim hattımda benim istediklerimi yapmak zorundasınız. böyle birşey yok diye yapamayacak değilsiniz." şeklinde baya bir öfkeli konuşarak tartıştım argo kelimeler kullandık falan kapattı müşteri hizmetleri. aradan yarım saat geçti. bir baktım aaaa.müşteri hizmetleri arıyor. baya bir onlada konustuk ve onların değil benim istediğim oldu numara engellediler. iyi olan kazansın.. ha bi de hattımı kapatın yada şimdi kırıyor, atıyorum vs.şeklinde konustum birde hediye 500 kntr geldi :) deneyin, görün :) buna inanmayanlar olucak ama oda onların menfaatine kalmıs. haydi hayırlı sohbetler..


_____________________________

Bilgi paylaştıkça çoğaLır...


8288 Mesaj
22 Aralık 2008; 21:07:21 


quote:

Orjinalden alıntı: msn_ci

Sn.Arkadaşlar bilirsiniz ki bu lafımı unutmayın, ayakta kalan bir insan siyasetle ayakta kalır. sizde kndinizi siyasetli bir şekilde savunun. konuşmalarım saçma olabilir affınıza sığınıyorum. şahsen bu konuyu gördüm ve benimde ihtiyacım vardı böyle birşeye. hemen operatörümden aradım m.hiz.lerini. baya bir konustuk ve tartıstık. ve ben şu kelimeyi kullandım. " birkaç kişi yüzünden hattımı mı kapatıcam ben. siz ne diye orda iş yapıyorsunuz. benim hattımda benim istediklerimi yapmak zorundasınız. böyle birşey yok diye yapamayacak değilsiniz." şeklinde baya bir öfkeli konuşarak tartıştım argo kelimeler kullandık falan kapattı müşteri hizmetleri. aradan yarım saat geçti. bir baktım aaaa.müşteri hizmetleri arıyor. baya bir onlada konustuk ve onların değil benim istediğim oldu numara engellediler. iyi olan kazansın.. ha bi de hattımı kapatın yada şimdi kırıyor, atıyorum vs.şeklinde konustum birde hediye 500 kntr geldi :) deneyin, görün :) buna inanmayanlar olucak ama oda onların menfaatine kalmıs. haydi hayırlı sohbetler..

MERAK etme biz bu yollardan çoktan geçtik farkındayız böyle durumların bilgi içi saol


_____________________________



6891 Mesaj
22 Aralık 2008; 22:17:32 


quote:

Orjinalden alıntı: msn_ci

Sn.Arkadaşlar bilirsiniz ki bu lafımı unutmayın, ayakta kalan bir insan siyasetle ayakta kalır. sizde kndinizi siyasetli bir şekilde savunun. konuşmalarım saçma olabilir affınıza sığınıyorum. şahsen bu konuyu gördüm ve benimde ihtiyacım vardı böyle birşeye. hemen operatörümden aradım m.hiz.lerini. baya bir konustuk ve tartıstık. ve ben şu kelimeyi kullandım. " birkaç kişi yüzünden hattımı mı kapatıcam ben. siz ne diye orda iş yapıyorsunuz. benim hattımda benim istediklerimi yapmak zorundasınız. böyle birşey yok diye yapamayacak değilsiniz." şeklinde baya bir öfkeli konuşarak tartıştım argo kelimeler kullandık falan kapattı müşteri hizmetleri. aradan yarım saat geçti. bir baktım aaaa.müşteri hizmetleri arıyor. baya bir onlada konustuk ve onların değil benim istediğim oldu numara engellediler. iyi olan kazansın.. ha bi de hattımı kapatın yada şimdi kırıyor, atıyorum vs.şeklinde konustum birde hediye 500 kntr geldi :) deneyin, görün :) buna inanmayanlar olucak ama oda onların menfaatine kalmıs. haydi hayırlı sohbetler..



hediye kontör miktarı kullanım sıklığınıza göre değişiyor.

hiç konuşma yapmadığım hatta 75 kontör teklif etmişlerdi.


_____________________________




1711 Mesaj
3 Temmuz 2009; 22:40:46 

Ya ben geçen gün aradım m.h ni bana tek bir numarayı engelleyemediklerini sölediler ve ben smsleride engellicektim telefonun özelliği olması gerekiyo biz engelliyemioz dediler sanırım savcılık kararı ile engellenio numaralar


_____________________________



8288 Mesaj
5 Temmuz 2009; 0:36:54 


quote:

Orjinalden alıntı: india_ipekyolu

Ya ben geçen gün aradım m.h ni bana tek bir numarayı engelleyemediklerini sölediler ve ben smsleride engellicektim telefonun özelliği olması gerekiyo biz engelliyemioz dediler sanırım savcılık kararı ile engellenio numaralar

müşteri hizmetleri bilmiyor msjların tümü engelleniyor merak etme sen telefonun özelliği olmadan da


_____________________________



 
33 Mesaj
28 Aralık 2009; 17:46:10 

mesaj engelleme işi nasıl oluyo hocam bilgi verirseniz tşk ederim


_____________________________



 
1 Mesaj
16 Şubat 2010; 14:10:17 

slm arkadaşlar,

bende arayan tek bir numarayı engellemek istiyorum.msj atmıyor zaten.ama arıyor.bana ulaşamasın.aradığınız numaraya şuan ulaşılamıyor demesi için yapmam gereken hakkında bilgisi olan varsa lütfen acil yardım etsin.durum çok vahim.


_____________________________


DH Sigara İçmeyenler Klübü






 
1 Mesaj
19 Nisan 2010; 12:47:36 

quote:

Orjinalden alıntı: india_ipekyolu

Ya ben geçen gün aradım m.h ni bana tek bir numarayı engelleyemediklerini sölediler ve ben smsleride engellicektim telefonun özelliği olması gerekiyo biz engelliyemioz dediler sanırım savcılık kararı ile engellenio numaralar

müşteri hizmetleri bilmiyor msjların tümü engelleniyor merak etme sen telefonun özelliği olmadan yazmış arkadşın biri ama msj lar nasıl engellenir bilgisi olan varmı....


_____________________________



 
649 Mesaj
10 Mayıs 2010; 22:38:32 

gizliden aramayı nasıl engelliozzzz


_____________________________



 
649 Mesaj
11 Mayıs 2010; 21:57:31 

...........................


_____________________________



 
1 Mesaj
29 Eylül 2010; 10:22:59 

avea da beni arayan bir kişiyi nasıl engeliyebilirim yada engellemeyi kaldıra bilirim


_____________________________



1997 Mesaj
27 Kasım 2010; 13:30:32 

sanırım bunun cevabı yok :s tek numara engelleme gibi bir durum bilen varsa sölesin süper olur ...


_____________________________



 
184 Mesaj
11 Aralık 2010; 12:53:27 

iyi günler,

Forumlarda aşağıdaki bilgiyi bulabilirsiniz. Her telefon veya hatta çalışıyor mu bilmiyorum.

--

Aramalara karşı erişilemiyor gözüküleceke numara ayarlama **62*DestinationNumber#


_____________________________



159 Mesaj
12 Aralık 2010; 0:19:54 

Samsung Corby-Star Gibi telefonlarda arama redetme var XD ama komik olanşu o kişi arıyınca redediyor bu normal ama kayıtlara eklemiyor kayıtlara da ekseymiş güzel olurmuş


_____________________________



 
1 Mesaj
2 Ocak 2011; 0:34:50 

arkadaslar aradım ve uzun bı konusma yaptım avea ıle ama bole bı servıslerının olmadıgını soyledıler.bosa ugrasmyın yorulmayın


_____________________________



 
1 Mesaj
4 Ocak 2011; 0:07:37 

ARKADAŞLAR 05559999999 NOLU NUMARAYI BEN SATIN ALDIM LÜTFEN AKTARMALARINIZI İPTAL EDİN!!!!


_____________________________



820 Mesaj
4 Ocak 2011; 20:31:47 


quote:

Orijinalden alıntı: DeSiNaTöR

+1





_____________________________



10014 Mesaj
4 Ocak 2011; 23:32:44 


quote:

Orijinalden alıntı: headshooter






Yıl 2007. Bugün 2011.
4 yıl önceki bir mesajı alıntılamak...

Yorumsuz.


_____________________________

Bize yalnız dans etmesini, iyi giyinmesini, kur yapmasını ve âşık olmasını bilen gencin lüzumu yoktur.
Bize bugün mesleğinde usanmadan çalışacak, yarın hudutta göz kırpmadan ölebilecek genç lâzımdır.
Bize bir gençlik lâzımdır. Temelinde cehalet, duvarlarında riya, tavanlarında dalkavukluk bulunmasın.
H. Nihal ATSIZ, Atsız Mecmua, 15 Nisan 1932, Sayı: 12

O sebeple Ata'na saygıda kusur etme sakın!
Atatürk'e göre Atatürk - Rahatsız olma!

|| Forum Anlaşması || Genel Forum Kullanımı || İmza Kuralları || Şikâyet Sistemi || Kullanıcı Adı Değişimi || SMS Onay Sistemi || Önerileriniz, Sorunlarınız ||
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Mobil Cihazlar] » Mobil Operatörler » Avea » avea'da kişi engelleme?
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.398