Şimdi Ara

Yeni Megane RS'in detayları netleşmeye başladı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
1.326
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeni Megane RS'in detayları netleşmeye başladı
    Formula 1'e girişinin 40. yılını kutlayan Renault, Monako'da gerçekleştirdiği bu kutlamalar kapsamında yeni nesil Megane RS prototipini de piste çıkardı. Sonbaharda Frankfurt'ta resmiyete kavuşacak aracın final sürümüne yakın bir prototipi Circuit de Monaco'da tur atarken, aracın direksiyonunda Renault Sport F1 Takımı pilotu Nico Hülkenberg yer aldı.
     
    Araçla ilgili konuşan Renault Sport otomobilleri direktörü Patrice Ratti, yeni nesil Megane RS'in kompakt araçlar için çıtayı belirleyeceğini belirtmiş. İlk olarak 2004'te piyasaya sürülen Megane RS, 12 Eylül'de başlayacak fuarda sadece 5 kapılı hatchback olarak satılacak yeni nesline geçiş yapacak. Model ilk kez hem manuel, hem de çift kavramalı yarı otomatik şanzımanla sunulacak. Aracın teknik detayları henüz tam olarak bilinmese de geçtiğimiz aylarda tanıtılan Alpine A110'da yer alan 1.8 litrelik turbo benzinli motorun yeni Megane RS'de de yer alacağı konuşuluyor. A110'da 252 bg güç üreten bu ünitenin bazı düzenlemelerle yeni hot hatchde 300 beygir üzeri güç üretmesi bekleniyor.
     
    Bazı AWD iddialarına karşın yeni Megane RS, önceki nesillerinde olduğu gibi önden çekişli olacak. Bunun yanı sıra isteğe bağlı olarak araçta arka tekerlerin de dönmesine olanak sağlayan Renault 4Control sistemi de yer alacak. Önümüzdeki yılın ilk çeyreğinde satışa sunulacak yeni Megane RS'in Nürburgring önden çeker tur rekorunu Honda Civic Type-R'dan geri alması bekleniyor.
     


    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    2018 Renault Megane RS prototipi
    2018 Renault Megane RS prototipi
    2018 Renault Megane RS prototipi
    2018 Renault Megane RS prototipi
     







  • Kral geri dönüyor. :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motor gücü oldukça iyiymiş.
  • Muhteşem bir şey keşke alınabilir olsa..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rs bu sınıfta ilk 3 de her zaman yer alır ve şimdi yeni teknolojisiyle tahta geçerse hiç şaşırmam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni krala selam olsun...

  • sis farları süper duruyor
  • Önden çeker spor araba mı olur

  • quote:

    Orijinalden alıntı: neronidas

    Önden çeker spor araba mı olur

    Spor arabanın bana amacını söylermisiniz? Sizde yoksa kavşaklarda yanlayan tiplerden misiniz?

    Ayrıca rs dünyanın en iyi yol tutan önden çekişli aracıydı bilginize.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merakla bekliyorum arka görüntüsünü özellikle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmreGLC


    quote:

    Orijinalden alıntı: neronidas

    Önden çeker spor araba mı olur

    Spor arabanın bana amacını söylermisiniz? Sizde yoksa kavşaklarda yanlayan tiplerden misiniz?

    Ayrıca rs dünyanın en iyi yol tutan önden çekişli aracıydı bilginize.

    Spor araç A noktasından B noktasına götürmek için değil zevk içindir. Yol tutuşla önden çekişin ne alakası var anlamadım. Anlaşılan hayatınızda hiç arkadan çekiş araç kullanmamışsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmreGLC


    quote:

    Orijinalden alıntı: neronidas

    Önden çeker spor araba mı olur

    Spor arabanın bana amacını söylermisiniz? Sizde yoksa kavşaklarda yanlayan tiplerden misiniz?

    Ayrıca rs dünyanın en iyi yol tutan önden çekişli aracıydı bilginize.

    Aksine aracım 2016 model mercedes amg pakede sahip arkadan itiş aracımda var. Sen asıl bana önden çekişli spor araç neden olmazmış hele bir onun cevabını ver?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmreGLC


    quote:

    Orijinalden alıntı: neronidas

    Önden çeker spor araba mı olur

    Spor arabanın bana amacını söylermisiniz? Sizde yoksa kavşaklarda yanlayan tiplerden misiniz?

    Ayrıca rs dünyanın en iyi yol tutan önden çekişli aracıydı bilginize.

    sorunuz cevabi cok basit. "torque steer" yani ani ivmelenmelerden aracin önünün bir tarafa dogru cekmesi. onden cekisli yuksek torklu arabalarin tipik problemi budur. bu yuzden 250 hp ustu pratikte onden cekisli arabalara hicbirsey kazandirmis. tam tersine surus zevkini kotu yonde etkiler. yoksa ferrari , lamborghini , bmw ..... diye uzayip giden spor arac ureticileri pahali arkadan cekis ve 4wd sistemleri yerine cok daha ucuz olan onden cekise yatirim yaparlardi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yeni astra opc/vxr'i ve bunu merak ediyorum pistte neler yapacaklar.
    Bir onceki jenerasyonlarin ring de dahil karsilastirmasihttp://fastestlaps.com/comparisons/vs9fg11b6bb4



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi talharo123 -- 29 Mayıs 2017; 1:46:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzelwww.avcibaba.com BALIK AVI MALZEMESİ ASKERİ MALZEMESİ KAMP OUTDOOR GİYİM VE DAHA BİNLERCE ÜRÜNLER AVCİBABA DA ÜRÜNLERİMİZ İÇİN LÜTFEN SİTEMİZE ZİYARET EDİNİZ TURKİYE NİN HER YERİNE KARGOwww.avcibaba.com

  • şimdi burda 110bg'lik araçları olup da ahkam kesenler dolu.öncelikle 184bg turbolu önden çeker spor araç (cooperS) kullanan bir olarak birkaç lafım olacak.

    200bg üzeri önden çeker için israf.sadece 100kmh üzerinde rolling yapmaya ya da otobanda 260-270 basmaya yarar.çünkü:

    - 0-100'de gücün yarısı patinajla havaya gidiyor.kalkışta 80e kadar kesintisiz patinaj çeker.misal 225bg'lik bmw 125i (tr'ye gelmiyor) arkadan çeker sayeside civic type-r'la aynı 0-100'e sahip.

    - yokuş yukarı düzgün hızlanamaz çünkü ortalama düzlükte 65/35(ön/arka) üretilen ağırlık dengesi yokuş nedeniyle arakaya doğru bozulur ve ön tekerleklerin yere basması zayıflar dolayısıyla 70le giderken bile tam gaz hızlanamaz.

    - önden çekerde virajda limitlere yaklaşınca düz gitme eğilimi olur ve tek çözümü ayağı yavaşça gazdan çekmektir.arkadan çekerde ise direksiyon ve gaz koordinasyonuyla daha keyifli ve hızlı bir viraj kontrolü mümkündür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aycibin -- 29 Mayıs 2017; 10:44:16 >




  • aycibin A kullanıcısına yanıt
    Öncelikle önden çekişli spor araç olur mu ? Sorusu absürt bir soru. Tabi ki olur. 400-500 hp'lik araçların arasında , en iyi sürüş listelerine giren 120 hp'lik önden çekişli araçları bilmeyenler bence fazla yorum yapmasın. Limitleri belli bir seviyede sınırlı olsa da bu bir gerçek .
    Arkadaşım sende yorum yapmışsın ama tek taraflı objektiflikten yoksun bir yorum olmuş. Önden çekişte 200 beygir gücün üstünün israf olmadığını Megane ,Civic vs.. bir çok otomobil ıspatlamış durumda.Bu durumdan sen bi habersen bu senin sorunun.Bu araçlar kendilerinden çok daha güçlü otomobilleri pistlere gömüyorlar. Nürburgring tur zamanlarını içeren listeleri bir incele istersen. Önden çekişli araçların birde avantajları var bunlardan bahset istersen.Mesela viraj dönmek bu tarz hothachlerde çok keyiflidir.Kilitli diferansiyele sahip modeller viraj içlerinde gaza yüklendikçe kafayı içe sokup, tam gaz çokta güzel hızlanırlar. Bol açılı , sert ve kısa virajlarda önden çekişli araçlar daima avantajlıdır ve kendilerinden çok daha güçlü bir çok otomobilden daha hızlı dönerler bu virajları , o yüzden kendilerinden beklenmedik tur zamanları gelir bu araçlardan. Ayrıca yağışlı zeminde arkadan itişli araçlardan daha iyi çekiş sunarlar vs ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fottili

    Öncelikle önden çekişli spor araç olur mu ? Sorusu absürt bir soru. Tabi ki olur. 400-500 hp'lik araçların arasında , en iyi sürüş listelerine giren 120 hp'lik önden çekişli araçları bilmeyenler bence fazla yorum yapmasın. Limitleri belli bir seviyede sınırlı olsa da bu bir gerçek .
    Arkadaşım sende yorum yapmışsın ama tek taraflı objektiflikten yoksun bir yorum olmuş. Önden çekişte 200 beygir gücün üstünün israf olmadığını Megane ,Civic vs.. bir çok otomobil ıspatlamış durumda.Bu durumdan sen bi habersen bu senin sorunun.Bu araçlar kendilerinden çok daha güçlü otomobilleri pistlere gömüyorlar. Nürburgring tur zamanlarını içeren listeleri bir incele istersen. Önden çekişli araçların birde avantajları var bunlardan bahset istersen.Mesela viraj dönmek bu tarz hothachlerde çok keyiflidir.Kilitli diferansiyele sahip modeller viraj içlerinde gaza yüklendikçe kafayı içe sokup, tam gaz çokta güzel hızlanırlar. Bol açılı , sert ve kısa virajlarda önden çekişli araçlar daima avantajlıdır ve kendilerinden çok daha güçlü bir çok otomobilden daha hızlı dönerler bu virajları , o yüzden kendilerinden beklenmedik tur zamanları gelir bu araçlardan. Ayrıca yağışlı zeminde arkadan itişli araçlardan daha iyi çekiş sunarlar vs ...

    bence yazdıklarımı okumamışsınız.aracımın markasını dahi yazdım.önden çeker spor araba mı olur diye bir soru sormadım.bence de olurki kendime aldım.ama belli gücün üzeri israf.kendim kullanırken nasıl objektiflikten yoksun olabilirim? tecrübemle eksilerini yazdım.kulaktan duyma bilgiler söylemiyorum.pistte kaç dk süre çıkardığından bahsetmiyorum,yol şartlarında ne kadar zevk verdiğinden bahsediyorum.vereceği zevk de neden kısıtlı,neden boşa gidiyor yazdım.web'de araştırarak değil,direksiyonuna geçip kullanarak anlaşılacak şeyler bunlar.

    önden çekiş maliyet ve iç hacim nedeniyle üreticiler tarafından tercih ediliyor.orjinali önden çekiş olan hatchback araçların(megane,golf,civic,focus...) sadece spor versiyonları için yeni aktarma tasarlamak ciddi maliyet.bu araçlar zaten az satıyor.o yüzden karlı olabilmeleri için minimum değişiklik yaparak güçlendirmeye çalışıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aycibin -- 29 Mayıs 2017; 11:22:2 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: neronidas

    Önden çeker spor araba mı olur

    hot hatch nedir sorusunun cevabını öğrendiğinizde tekrar yorum yapınız..
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.