Şimdi Ara

2018 Polo GTI eski Golf GTI motoru ile gelecek

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
1.474
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2018 Polo GTI eski Golf GTI motoru ile gelecek
    Volkswagen'deki kaynakların AutoExpress'e yaptığı açıklamaya göre yeni Polo GTI'da güncel modeldeki 1.8 litrelik turbo motorun yerini 5. nesil Golf GTI'da gördüğümüz 200 beygir güç ve 280 Nm torka sahip olan 2.0 litrelik turbo benzinli motor alacak.
     
    Güncel 1.8 litrelik motor 192 beygir güç üretirken, 6-ileri manuel şanzıman ile 320 Nm tork değeriyle, çift kavramalı otomatik şanzımanla ise 250 Nm tork değeriyle geliyor. Her ne kadar tork değerleri farklı olsa da modelin her iki versiyonu da 0-100 km/h hızlanmalarını 6,7 saniyede tamamlıyor.
     
    Mevcut GTI modelinde olduğu gibi yeni model de alçaltılmış süspansiyon, elden geçirilmiş stil, GTI tarzı alaşım jantlar, farklı iç trimler ve XDS elektronik diferansiyel kilidi yer alacak.
     
    Bu yılın başlarında Seat Ibiza ile ilk kez piyasaya sürülen MQB A0 platformunu kullanacak olan yeni Polo'nun da, Ibiza modelinde olduğu gibi öncekine nazaran daha geniş bir araç olması bekleniyor.
     







  • türkiyeye gelmedikten sonra ne farkeder?
    1.8 ini bile getirmediler.
  • bizim süperzeka hükümet bu müthiş vergilendirme sistemiyle piyasada alacak araba bırakmadı.millet emisyona göre vergilendirme yapmaya 5-6 yıl önce başladı.yıl olmuş 2017,motor hacmi nedir yahu
  • 1.5 TSI 200ps motor yapmak yerine mal gibi 2.0 motor olması VW'ye yakışmamış.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Siz, her çıkan sıfır araçta yeni motormu var sanıyosunuz

  • 308 gti alın daha iyi 260 beygir arac
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssuqunet

    308 gti alın daha iyi 260 beygir arac

    308 gti alana kadar Leon Cupra alırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iquique -- 27 Nisan 2017; 9:14:54 >
  • Renault Clio RS 2.0 200HP
    Honda Civic Type R 2.0 200HP

    Gibi atmosferik yüksek devirli efsane motor olacaksa evet olsun ama 2.0 Litre Turbo 200HP bu araç için çok gereksiz bir motor, bugün PSA grubu bile 1.6 Litre THP 208HP ve THP 270HP gücünde motorlar üretiyor ki Volkswagen işin kolayına ucuzuna kaçma peşinde demekki..

  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkan_kolay

    Renault Clio RS 2.0 200HP
    Honda Civic Type R 2.0 200HP

    Gibi atmosferik yüksek devirli efsane motor olacaksa evet olsun ama 2.0 Litre Turbo 200HP bu araç için çok gereksiz bir motor, bugün PSA grubu bile 1.6 Litre THP 208HP ve THP 270HP gücünde motorlar üretiyor ki Volkswagen işin kolayına ucuzuna kaçma peşinde demekki..

    hiç de gereksiz değil. yazılım, büyük turbo gibi modifiye sonrası çok rahat 300-400 hp'leri görür o motor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toxoplazma


    quote:

    Orijinalden alıntı: ssuqunet

    308 gti alın daha iyi 260 beygir arac

    308 gti alana kadar Leon Cupra alırım.

    pejo 1.6 motor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toxoplazma


    quote:

    Orijinalden alıntı: volkan_kolay

    Renault Clio RS 2.0 200HP
    Honda Civic Type R 2.0 200HP

    Gibi atmosferik yüksek devirli efsane motor olacaksa evet olsun ama 2.0 Litre Turbo 200HP bu araç için çok gereksiz bir motor, bugün PSA grubu bile 1.6 Litre THP 208HP ve THP 270HP gücünde motorlar üretiyor ki Volkswagen işin kolayına ucuzuna kaçma peşinde demekki..

    hiç de gereksiz değil. yazılım, büyük turbo gibi modifiye sonrası çok rahat 300-400 hp'leri görür o motor.

    500HP olsa ne olur sonuçta bahsettiğin araç Polo ve bu araç için böyle bir motor gereksizdir. Her GTi alan modifiyemi yapıyor sanki sende..




  • Büyük hacimli motor daha uzun ömürlü olur.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkan_kolay


    quote:

    Orijinalden alıntı: toxoplazma


    quote:

    Orijinalden alıntı: volkan_kolay

    Renault Clio RS 2.0 200HP
    Honda Civic Type R 2.0 200HP

    Gibi atmosferik yüksek devirli efsane motor olacaksa evet olsun ama 2.0 Litre Turbo 200HP bu araç için çok gereksiz bir motor, bugün PSA grubu bile 1.6 Litre THP 208HP ve THP 270HP gücünde motorlar üretiyor ki Volkswagen işin kolayına ucuzuna kaçma peşinde demekki..

    hiç de gereksiz değil. yazılım, büyük turbo gibi modifiye sonrası çok rahat 300-400 hp'leri görür o motor.

    500HP olsa ne olur sonuçta bahsettiğin araç Polo ve bu araç için böyle bir motor gereksizdir. Her GTi alan modifiyemi yapıyor sanki sende..

    %90ı yapıyor. senin gibi yapmayanları nadirdir.




  • Wv beceremedi 1.4 Tsi 180'likte yağ yakma sorununu düzeltemedi, 1.8 Tsi koydu onun yerine.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mantıklı hareket, motorlarının Eti'nden sütünden sırayla yararlandırıyor araçlarını (:

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aycibin

    bizim süperzeka hükümet bu müthiş vergilendirme sistemiyle piyasada alacak araba bırakmadı.millet emisyona göre vergilendirme yapmaya 5-6 yıl önce başladı.yıl olmuş 2017,motor hacmi nedir yahu

    bunun en büyük örneği Toyota hybrid araçlar
    örnek veriyorum chr hybrid 1.8 litre motor 100 beygir gücünde (bu araç farklı bir teknoloji, daha az benzin daha çok hava ile düşük emisyon çevreci motor ve bu yüzden litresi yüksek gücü düşük motor) bu araç 96 gr emisyon üretiyor.
    yine aynı aracın 1.2 turbo beslemeli aracı 120 beygir civarında güce sahipken 130-150 gr emisyon üretiyor ve daha atik daha güçlü motor.
    ama mtv de 1100 tl hybrid motor daha çok ödüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MetalWave -- 27 Nisan 2017; 10:58:1 >




  • He zaten VW siz modifiye edin diye yapıyor o motoru.

  • Haberle yorumlar ne alaka 😄

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • senersongur kullanıcısına yanıt
    1.5 Tsi 200hp nedir öyle Şener başgan, çapulcu. 0.8 tsi quadturbo+kompressor 200hp olmalıydı. Ne kadar ümüğünü sıkarsak o kadar iyi, hacim kıtlığı var sonuçta.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aycibin

    bizim süperzeka hükümet bu müthiş vergilendirme sistemiyle piyasada alacak araba bırakmadı.millet emisyona göre vergilendirme yapmaya 5-6 yıl önce başladı.yıl olmuş 2017,motor hacmi nedir yahu

    oranı yine aynı tutar hacime göre dahada pahalıya getirir bu hükümet çok kurcalama bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.