Şimdi Ara

Opel'in yeni büyük boy SUV'u ve Buick modelleri Almanya'da üretilecek

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
1.288
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Opel'in yeni büyük boy SUV'u ve Buick modelleri Almanya'da üretilecek
    PSA Peugeot Citroen ile birleşmesi sonrası gelecek planları yapan Opel, bu planlar doğrultusunda bütün modellerini yenilemeye hazırlanıyor. Bu planın bir parçası olarak yeni SUV modellerini ürün gamına katacak olan üretici, raporlara göre bu araçları Almanya'da üretecek.
     
    Automotive News Europe'a dayandırılan bilgiye göre Opel'in Almanya'da yer alan iki üretim tesisi uzun dönemde yeni modellerin üretimine ev sahipliği yapacak. GM, çatısı altında olan anlaşmalarından birisi olarak ise Alman üretici 2019 yılına kadar Buick modellerinin de üretimine devam edecek. Planlar doğrultusunda geçtiğimiz günlerde resmiyete kavuşan Buick Regal modelini Almanya'da üretecek olan firma, Ruesselsheim'daki bu fabrikada aynı platformu paylaşan Insignia modelinin de üretimini gerçekleştiriyor.
     

    Yolda olan ve geçtiğimiz günlerde teaser görseli paylaşılan markanın Grandland X isimli modeli ise firmanın yeni sahibi PSA grubunun Sochaux, Fransa'daki tesisinde üretilecek. Firmanın sahipleri değişse bile kendi kendini yönetmeye devam edeceği belirtilirken, gelecek modellerle birlikte birkaç senelik dönemde GM platformlarının yerini PSA altyapısına bırakacağı söyleniyor.
     







  • Buick markasını duyunca büyük amerikan bir araç canlandı zihnimde, meğerse Buick Regal, Insignianın aynısıymış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amerikada Buick, Avrupada Opel, İngilterede Vauxhall. Hepsi aynı modeller
  • Tasarımı fean değil güzel duruyor.

  • Grandland almanya'da üretilseydi keşke
  • Ragnarok. R kullanıcısına yanıt
    Sebep?

    "Alman işçiliği abi yea" ekolü mü

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Sebep?

    "Alman işçiliği abi yea" ekolü mü

    Evet.Pejo ve çitroyenler gibi çöp olacak
  • Granland almanyada uretilemez temeli peugeot 3008. Ayni arabayi farkli fabrikada uretmenin mantigi yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ragnarok. R kullanıcısına yanıt
    Sınıfında 3008'den daha iyi işçiliği olan bi araç göster desem konuya uğramazsın bi daha. İşiniz gücünüz trollük

    Otomobil forumu değil mahalle kahvesi sanki, dağarcık aynı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • DolceVita. kullanıcısına yanıt
    PSA daki para imkan opelde olsa cok iyi isler yapardi. Insignia gibi orta segment peugeot cikmadi halen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    PSA daki para imkan opelde olsa cok iyi isler yapardi. Insignia gibi orta segment peugeot cikmadi halen.

    Şimdi o imkanı da oldu işte, bakalım nasıl olacak yeni Opel modelleri.



    Peugeot istikrarsız ve dengesiz üretimini bi kenara bırakıp daha yeni yeni bi plan oluşturdu kendine. Geç kaldı ama aynı kafayla devam etmesinden iyidir. Yeni 508 gelsin de görelim ne çıkaracaklar ortaya. Ben de merak ediyorum fiyasko mu olacak yoksa ses mi getirecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • severim opel`i ama hep uvey evlat muamelesi gordu GM tarafindan, PSA ne yapacak tam olarak cozemedim. keske tek firma olarak birisi alip yoluna devam etseydi.

  • Mokka ya bak şu araca bak, fark var.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Internette çeşitli yabancı sitelerden okuduklarımı toparladığım zaman PSA'nın Opel'i almakla planladıkları şu şekilde:

    1- Grup olarak üretim ve satış miktarını artırmak.
    2- Avrupa'nın en büyük üreticisi konumuna gelmek.
    3- Üretim maliyetlerini düşürmek.(ham madde alımları, yan sanayiiden alımlar daha yüksek montanlı olacağı için)
    4- PSA'nın kendi bilgi birikimi, teknolojisi, argesi ile Opel gibi 100 yıllık köklü bir firmanın bilgi birikimi, argesi ve teknolojisini birleştirerek sinerji yaratmak. Opel fabrikaları ve mühendislerini bünyesine katmak.
    5- Bu bana çok enteresan gelmişti, Grubun CEO'su Carlos Teveres diyor ki "Ne kadar mükemmel işler, yeni teknolojiler, başarılı ürünler ortaya koysak da sırf Fransız olduğu için ürünlerimize uzak duran ve ulaşamadığımız bir müşteri kitlesi var. Opel ile bu müşteri kitlesine ulaşmak istiyoruz. Bu yüzden Opel'in "Almanlığı" kuvvetlendirilecek. Grup içinde yer alan ama kendi içinde özgür bir marka olacak."

    Bu son madde gerçekten önemli ve doğru. Sorunsuz benzinli ve dizel motor serileri, sorunsuz tam otomatik eat şanzıman serisi(6-8), i-cockpit, yeni hafif ve modüler platform, sürüş güvenliği teknolojileri, artırılan malzeme ve işçilik kalitesi gibi birçok pozitif etmene rağmen Peugeot-Citroen ve DS sırf Fransız markaları olduğu için yeminliymiş gibi almayan bir kesim var. İşte aynı teknolojiler kullanılarak ama Alman ruhu ve stili içinde Opel ile sunularak bu müşteriler kazanılmaya çalışılacak.

    Opel Fransızlaşır mı acaba sorusunun cevabı açıkça "hayır" olarak verilmiş. Tam aksine her zamankinden daha "Alman" olacak.




  • Fena değil

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ragnarok. R kullanıcısına yanıt
    citroen c3 c4 ve ds 5 sınoflarının en kaliteli en iyi araçları.

    pejo yeni modelleri ile çok iyi konumda.
    3008 5008 ve 308 gibi araçları yine en iyilerden.


    Citroen ve Pejonun kullandığı motor dünyanın en iyi motorlarından yüksek perfonmans düşük yakıt tüketimi.

    Saçma salak konuşmayın yani



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PresidentBerke -- 8 Nisan 2017; 18:9:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PresidentBerke

    citroen c3 c4 ve ds 5 sınoflarının en kaliteli en iyi araçları.

    pejo yeni modelleri ile çok iyi konumda.
    3008 5008 ve 308 gibi araçları yine en iyilerden.


    Citroen ve Pejonun kullandığı motor dünyanın en iyi motorlarından yüksek perfonmans düşük yakıt tüketimi.

    Saçma salak konuşmayın yani

    c3,c4 en kaliteli haKimin salak olduğu daha iyi ortaya çıktı bence
  • Ragnarok. R kullanıcısına yanıt
    hayatında hiç c3 yada c4 bindin mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnarok.


    quote:

    Orijinalden alıntı: PresidentBerke

    citroen c3 c4 ve ds 5 sınoflarının en kaliteli en iyi araçları.

    pejo yeni modelleri ile çok iyi konumda.
    3008 5008 ve 308 gibi araçları yine en iyilerden.


    Citroen ve Pejonun kullandığı motor dünyanın en iyi motorlarından yüksek perfonmans düşük yakıt tüketimi.

    Saçma salak konuşmayın yani

    c3,c4 en kaliteli haKimin salak olduğu daha iyi ortaya çıktı bence

    Sınıfının en kaliteli araçları demek doğru değil ama, ancak çöp de değiller. Üstelik adam sana salaksın da dememiş. Ortalıkta trollük yaparak dolaşacağınıza akıllı mantıklı yorum yapın.
    Muhtemelen hiç c3 veya c4'e binmemişsinizdir. Binmişseniz de traktör gibi kullanılan bir araçla falan karşılaştığınızı düşünüyorum. Fransızlar bu ara çok yenilikçiler. 308 de 3008 de yılın otomobili seçildi. Hakederek de seçildiler özellikle kokpitleri birçok kişinin beğenisini kazandı. 1.2 Puretech motor da yanlış hatırlamıyorsam yılın motoru seçilmişti.
    Atıyorum, Peugeot'un yeni platformunda sürekli burulma çubuklu arka süspansiyon tercih etmesi kötü deseniz anlarım. Segment yükseldikçe o süspansiyon yakışmıyor araçlara. Ama gidip de o çöp bu çöp derseniz orada durun. O yorum hiçbir işe yaramaz.
    Bu arada hala PSA grubu çöp diyorsanız bir de yeni DS7'ye bakın derim. Belki dibiniz falan düşer

    Edit: Bir de başka bir açıdan cevap vereyim. Amerikan üreticileri son zamanlarda maliyetleri kısmanın yollarını arıyorlar sürekli. İş arge'ye gelince de sahip oldukları yabancı uyruklu üreticilere üvey evlat muamelesi yapıyorlar. Zaten elden çıkarırız mantığıyla sömürüp satıyorlar. Bunu Volvo'da gördük, Çinliler aldı marka bambaşka bir hale büründü. Çinli diye dalga geçen cahiller de oldu ama İsveç'teki bütün faliyetler devam etti üstüne aldıkları yatırım da arttı. Land Rover ve Jaguar'da da gördük, Hintli Tata Land Rover-Jaguar grubunu satın aldıktan sonra evrim geçirdi ikisi de. Bir de Rolls Royce örneği var. Amerikalılar yine markayı sömürmekten öteye gitmedi. Sonra Bmw Rolls Royce ismini, VW ise fabrikasını aldı ve bugün Rolls Royce ve Bentley gibi ağzımızın suyunu akıtan iki süper lüks otomobil haline geldiler.

    Sonuç nedir peki? PSA grubu da yatırım yapmaya meraklı ve Fransa devletinden de destek görüyorlar. Opel severler GM'in markayı satmasına sevineceğine üzülüyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-DFD4D6B39 -- 8 Nisan 2017; 20:39:3 >




  • opel, astraya 160lık 1.6 dizeli türkiyeye getir
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.