Şimdi Ara

3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli ihaleye açılıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
81
Cevap
0
Favori
1.470
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli ihaleye açılıyor
    İstanbul'un en önemli sorunları arasında yer alan trafik yoğunluğunu rahatlatmak amacıyla hazırlanan 3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli için hazırlıklar sürüyor. Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı Altyapı Yatırımları Genel Müdürlüğü, ilk olarak 2015 yılında duyurulan tünelin etüt, proje ve mühendislik hizmetleri için yarın ihale düzenleyecek.
     
    İhaleye, 30 Kasım 2016'da yapılan ilk ihalede ön yeterlilik alan 6 firma davet edildi. İdom, Tecnimont ve Yüksel Proje'nin de aralarında bulunduğu bu 6 firma, teknik ve mali tekliflerini sunacak. Proje bedeli 35 milyon lira olarak belirlenen ve bu yıl için 7.5 milyon lira ödenek ayrılan etüt, proje ve mühendislik hizmetleri kapsamında, karada ve denizde derin sondaj çalışmaları yapılacak ve zemin verileri belirlenecek. İhale sürecinin ardından, mühendislik projelerinin 1 yıl içinde tamamlanması planlanıyor.
     
    İstanbul Boğazı'nın altından geçerek Avrupa ve Anadolu yakalarını birbirine bağlayacak 3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli, İncirli'den Söğütlüçeşme'ye uzanacak. Tünelde hem karayolu hem de demiryolu olacak. Üst ve alt katta lastik tekerli araç geçişine uygun iki şeritli yol bulunurken, orta katta da geliş ve gidiş olmak üzere demiryolu yer alacak.
     3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli ihaleye açılıyor
    Büyük İstanbul Tüneli'nin birinci ayağı, İncirli'den başlayan ve İstanbul Boğazı'ndan geçerek Anadolu yakasında Söğütlüçeşme'ye kadar uzanan yüksek kapasiteli ve hızlı metro sisteminden, ikinci ayağı ise Avrupa yakasında TEM otoyolu aksında Hasdal kavşağından başlayan ve İstanbul Boğazı'ndan geçerek Anadolu yakasında Çamlık Kavşağı'na bağlanan 2x2 şeritli karayolundan oluşacak.
     
    TEM otoyolu, E-5 karayolu, Kuzey Marmara otoyolu ve 9 metro hattıyla entegre edilecek Büyük İstanbul Tüneli sayesinde, Avrupa yakasında Hasdal kavşağından Anadolu yakasında Çamlık kavşağına karayoluyla yaklaşık 14 dakikada geçilecek.
     3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli ihaleye açılıyor
    Demiryolu sisteminde ise İncirli'den Söğütlüçeşme'ye, 31 kilometre uzunluğunda 14 istasyondan oluşacak hızlı metroyla yaklaşık 40 dakikada ulaşılacak.
     
    Son dönemde yapılan birçok dev projede olduğu Yap-İşlet-Devret modeliyle yapılacak Büyük İstanbul Tüneli'nin, yapımına başlanmasının ardından 5 yıl içinde tamamlanması hedefleniyor. Hattan günde 6.5 milyon yolcunun yararlanması bekleniyor.
     


    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli için hazırlıklar sürüyor
    3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli için hazırlıklar sürüyor
    3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli için hazırlıklar sürüyor
    3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli için hazırlıklar sürüyor
    3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli için hazırlıklar sürüyor
    3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli için hazırlıklar sürüyor
    3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli için hazırlıklar sürüyor
    3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli için hazırlıklar sürüyor
    3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli için hazırlıklar sürüyor
    3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli için hazırlıklar sürüyor
    3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli için hazırlıklar sürüyor
    3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli için hazırlıklar sürüyor
    3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli için hazırlıklar sürüyor
    3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli için hazırlıklar sürüyor
    3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli için hazırlıklar sürüyor
    3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli için hazırlıklar sürüyor
    3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli için hazırlıklar sürüyor
    3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli için hazırlıklar sürüyor







  • Geçecek para kalmadı

  • Basın betona paraları basın.

  • Başkanlık olsa 6 katlı olacaktı, parlamentel sistem 6 katlı olmasını engelliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bunun yerine metrobus güzergahın da metro hattı yapsalar daha yararlı olur bence... Yada Marmaray i tamamlasalar bitmeyen projeyi bitirseler daha sonra bunun çalışmasını yapsalar daha güzel olur.

  • Gemileri karadan yürüten ecdadın, arabaları Deniz altından yürüten torunları be oley be Yap- işlet- yakın çekim devredelim lütfen ,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Istanbul icin "must-have" bir hizmet, 2019'a kadar yanlis hayirlamiyorsam 85km ilave tunel projesi daha var IBB'nin, Istanbul daha yasanilabilir bir mega kent olma yolunda ilerliyor..

  • Tahmin edin bakalım geçiş ücreti ne kadar olacak.

  • Taahhüt edilen geçiş sayısı ile gerçekte olacak geçiş sayısı arasındaki fark bize 3 kat daha fazla girecek demek.

  • Milletin arabaya binecek benzini yok yapılan köprüye seviniyor. Garanti verdiğin geçişin altındaki farkı vergilerden ödeyeceğine enbaşından kamu olarak kendin yap geçiş ücretini de makul seviyelere çek (4-5 dolar dersen elinde patlar zaten); vatandaşlarını memnun et. Yap-işlet modeliyle tek sevindirdiğin ihale verdiğin adamlar.

  • Tamam hoş okey rahatmızı düşünüyorsunuz anlıyorum da bu kadar parayı betona basıcağımıza bir de bilime bassak? Üreten ülke olsak da bu yollar ücretsiz geçiş olsa daha mantıklı değil mi?

  • bakalim hangi yandas sifir risk ile zengin olacak?
  • Gördük avrasya tünelini 16.60 tl kim geçecek oradan trafik rahatlayacak, belki sık geçmeyen biri arada kullanır ama işin karşıdaysa kullanamazsın, yani pek bir getirisi olduğunu sanmıyorum.
    3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli ihaleye açılıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SCWS -- 15 Şubat 2017; 2:0:48 >
  • Adamlar hâlâ yol yapıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Böyle yatırımlar olmalı, güzel birşey elbet. Ama gerçekçi şekilde millet için olmalı. Birilerinin zengin olması için millete kazık sokarak değil. Ayrıca ülkemizde 80 tane daha il varken her büyük yatırımın İstanbul'a yapılmasını anlayamıyorum. Tarfiği rahatlatacak falan deniyor ama bu projeler yüzünden daha fazla göç alıyor İstanbul. Herşey İstanbul'da. Türkiye'nin hepsi İstanbul'a taşınana kadar devam edecek heralde bu şekilde. Beklenen İstanbul depremi için ne yapılıyor acaba ona yatırım var mı? Önlem alınmayan dandik binalar yüzünden 2 milyon insan ölecekse yemişim köprüsünü de tünelini de

  • Deprem bölgesi. O tüneller yıkılır.

  • Bak bu proje yapılır güzelde olur sonuçta japonlar yapacak . bizede her geçişte parasını ödemek ve böbürlenmek düşücek . herzamanki gibi .

  • Bu yap işlet modelini abarttılar. Böyle giderse vatandaş 25 yıl heray yüzlerce TL geçiş parası ödeyecek. Devlet garantisi nedeniyle gecmesede ödeyecek. 25 yıl dışarı para akacak demek.



    Osmangazi köprüsü gibi elde patlar böyle yüksek maliyetli yapılar.

  • bazen ankarada olduğuma şükrediyorum arkadaş. hergün karşıya geçmek için uğraş dur, birde üstüne para ver gani gani... gerçi her türlü vergi vs. bizden çıkıyor ama hem vergi hem ücret vermekten iyidir. bırakın olm şu istanbulu :)

  • Halkını acaba bu kadar düşünen bi devlet var mıdır? Hem hakkından aldığı parayla yapıyor, hem geçiş yapmadığı köprü, tünel Vs parasını alıyor halktan, hem de kazık fiyatlara halkına dayıyor. Neydi sloganımız Avrupa bizi kiskiniyiiir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.