Arkadaşlar şu an gecenin bir yarısı ama uyku tutmuyor beni bir türlü.Nedendir diye sorarsanız, 2000küsür YTL vererek 1 yıl önce güvenerek, göğsümü gere gere aldığım MSI M635 laptopım 5 defadır servise gitmesine gitmen bir türlü değişim yapılmaması...Eğer bu forumda yetkili kişiler var ise yada bana bu değişim konusunda bana yardımcı olabilecek kişiler varsa lütfen msn'den görüşelim... MSN'de konuyu daha da ayrıntısıyla anlatabilirim dinlemek isteyen, ortak konuşma alanımız olan MSI M635 model ürüne sahip olan dostlarıma... Yalnız şunu belirtmek isterim ki... Bu MSI M635'ler çoğu yerde okuduğu ve duyduğum kadarıyla kusurlu ayıplı bir şekilde Türkiye'ye gelmiş, firma bunun kusurlarını kabul etmeyip garanti süresini ve tamirat süresini ellerinden geldiince uzatmaya çalışan, ürünün montajında ve de-montajında ciddiyetsiz bir tavır takınarak eksik malzeme ve ürüne hangi operasyonlaro uyguladıklarına dair bir rapor yada bir irsaliyeli fatura bilgilendirme amaçlıda olsa zorla istedikten sonra bana ek kargoyla teslim etmeleri... Sözün aslı arkadaşlar sahip olduğum MSI M635 laptopımdan hiç mi hiç memnun değilim ve Çarşamba günü Ankara'dan almış olduğum GIGATEK bilgisayara gidip ya bu ürünün geri alınmasını yada parasının iadesini isteyeceğim yada mahkemelerde uğraşılarak çözümlenecek bu problem... Tüketici Dernekleri hakkında genel bir araştırmam sonucu adamlar 2 senelik arabayı bile gizli arızası ve çok yakıt yaktığından bile firmayı şikayet edip arabanın sıfır parasını yaklaşık 22ooo YTL'yi takır takır firmadan aldıklarıı yazısını okuyunca daha da çok umutlandım... Bu konu hakkında bir link... http://www.ttkd.org.tr/index.htm Bu konuda bana yardımcı olmak isteyen, destek olmak isteyen, yol göstermek isteyen, daha önce böyle konularda tecrübesi olan ve bilgi almak isteyen arkadaşlarımı buraya bilgilerini bizlerle paylaşmaya davet ediyorum...
Yönetimden tek ricam ltfn bu konu kilitlenmesin hatta mümkünse baş konu yapılabiliyorsa yapılsın...Çünkü burada insan olarak, tüketici olarak haklarımızın neler olduğunu ve eğer başımıza bu tarz olaylar tekrar tekrar gelirse neler yapabileceğimizi tartışacağımız bir tüketici platformu olacağını umuyorum
Bana ulaşmak isteyen dostlarım için PM'den bana bi msj atarlarsa ben onlara her türlü ulaşırım... isteyenler için msn'im... bazaaran@msn.com
Geçmiş olsun arkadaşım.
Benim bildiğim aynı arızayı 3defadan fazla gösterirse o ürünün aynısı yoksa bir üst modeliyle değiştirilmesi yönünde
Birde ben birçok kez bozuk ürün verdim ama bana hiç dediğin şekilde şunları şunları yaptık üründe diye fatura vermediler.Tamir edilmişse üstünde tamir edilmiştir gibi bir ifade olur sadece.Birde tabii tamir görmüş ürünü serviste deneyip almakta fayda var.Gigatek firmasına dair bişey söyleyeyim; İki kez alışveriş yaptım oradan.Birisinde ekran kartı alırken özellikle samsung ramli arıyordum ve oradaki bey o partinin bittiğini söylemişti ben yine de görmek isteyince birkaç tane ekran kartını kutusundan çıkarıp göstermişti ki sıfır,ambalajlı ürünleri açtı adam.Demem o ki orayla bir problem yaşayacağına ihtimal vermiyorum pek.
Ayrıca benim msida da çözemediğim yüksek sıcaklık ve ara sıra kopan,düşük sinyal seviyeli wireless sorunum var.
Umarım sorununu halledersin.
ataovsky kardeşim ufak tefekte olsa bu ürünler genel olarak arızalı olduklarını bir zamanlar bu MSI markasının Türkiye'deki büyük bir ayağı olan firma vardır...Bilirmisiniz bilemem...ÇİZGİ ELEKTRONİK...Bu adamlar bile MSI'ın ne kadar çekilmez ne kadar usturupsuz bir firma olduklarını aşşağıda verdiğim linkte anlatıyorlar ve sorunlu olarakta bizim MSI laptoplarımızda konuda yer alıyor...Ben böyle bir firma görmedim duymadım bilmiyorum...Allah kahretsin ki böyle bir ürünü türkiyeye getiren ve satan firmayı, adamlara o kadar dil dökmeme rağmen adamın tek dediği şey bizim yapabileceğimiz bir şey yoktur demesi... İşte aşşağıda da Sayın Niyazi Saral beyefendinin(Çizgi Elektronik Yöneticisi) yazısı bile var bu MSI firmasına dair... http://csg.cizgi.com.tr/kb.php?mode=article&k=282
Lütfen bu markalı ürünlere sahip olanların okuması gereken bir makale...
msi markasını her zaman sevmiş vede tutmuştum ama çizgi elektroniğin makalesi beni açıkcası çoook düşündürdü
dostuım sat gitsin buı saatten sonra zor değişir o makina yeni alanlarda dikkat etisinler