|
Bildirim
samsung daha ne yapsın özür diledi, telefonları çekti, yeni alacağı telefona yüzlerce dolar indirim yaptı, hediyeler dağıttı, note 7 kullanılmasın diye yazılımla şarjı kapattı
|
bir sorun yaşadı ve samsunga ders oldu. ancak sorun yaşandıktan sonra izlediği müşteri memnuniyeti çalışmaları taktire şayan.herhangi bir samsung ürünüm yok ama benim gözümde samsung 2 katı daha büyüdü ve gelecekte samsunga güvenim çok daha fazla ve kesinlikle tercih edeceğim bir marka
|
geceleri yatarken sürahinin içinde bekletiyorum etrafına yastık koyuyorum.
cebimde taşırken etrafına elyaf sarıyorum. ben kullancı olarak önlemimi alırken , samsung'un telefonumu kapatmaya ne hakkı var! |
|
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cinemaker -- 12 Aralık 2016; 10:28:40 > |
|
|
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|