Şimdi Ara

Volkswagen’in elektrikli aracı e-Golf yenilendi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
191
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Volkswagen’in elektrikli aracı e-Golf yenilendi

    Volkswagen, makyajlı Golf ile birlikte e-Golf modelinin de 2017 versiyonunu gün yüzüne çıkardı. LA Auto Show kapsamında tanıtılan araç, yenilenen görünümü ve kapasitesi artan pilleri ile çok daha iddialı bir elektrikli araç haline geldi.

     

    Bir önceki nesilde 135 kilometre menzile sahip olan Volkswagen e-Golf’te 2017 model ile kapasite 200 kilometreye çıkarılmış. Bu rakam ile e-Golf, menzili 160-190km olarak gösterilen BMW i3 modelini de geçmiş oldu. Ayrıca aynı sınıfta yer alan Nissan LEAF’i de geride bırakan model, sadece 41kWh bataryası olmasına karşın 320km menzil sunan Renault ZOE’nin ise gerisinde kalıyor.

     

    Motoru da önceki modelden 19 beygir daha fazla güç üretebilen araç, 134 beygirlik bir motora kavuşmuş. Aracın tork değeri değişmezken 0’dan 100’e hızlanması 9.6 saniye olarak gerçekleşiyor. Maksimum hız saatte 150km. Hızlı şarj özelliği ise bu modelde de yine opsiyonel olarak sunulmaya devam edecekmiş.

     

    Volkswagen Dijital Kokpit, Adaptif Hız Sabitleyici, Otonom Acil Durum Freni, Trafik İzleyici,Park Asistanı gibi özelliklerin opsiyonel olarak sunulacağı aracın 30 bin dolar bandında satışa sunulacağı belirtilmiş. Aralık ayından itibaren Almanya’da satışına başlanacak olan 2017 model e-Golf, gelecek yılın ilk yarısı içinde diğer bölgelerde de vitrinlerde yer alacak.

     


    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Volkswagen e-Golf 2017
    Volkswagen e-Golf 2017
    Volkswagen e-Golf 2017
    Volkswagen e-Golf 2017
    Volkswagen e-Golf 2017
    Volkswagen e-Golf 2017
    Volkswagen e-Golf 2017
    Volkswagen e-Golf 2017
    Volkswagen e-Golf 2017
    Volkswagen e-Golf 2017
    Volkswagen e-Golf 2017
    Volkswagen e-Golf 2017
    Volkswagen e-Golf 2017







  • Resmen çöp. 200 KM menzil demeye utanmadılar mı? Bir de fiyatı 36 bin dolarmış. Bunu alacağıma gider Tesla Model 3 alırım aynı fiyata.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkayjan

    Resmen çöp. 200 KM menzil demeye utanmadılar mı? Bir de fiyatı 36 bin dolarmış. Bunu alacağıma gider Tesla Model 3 alırım aynı fiyata.

    Bize satmıyorlar zaten. Bize mundar olduğu için yerine olsa olsa Hyundai Model i30 alırsınız :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi myhotyro -- 18 Kasım 2016; 17:9:2 >
  • Yenilik kelimesi bu arabaya yakışmıyor...

  • İçten yanmalı araçlardan devşirilen elektrikli otomobiller başarısız olmaya mahkum gibi gözüküyor. Belki de teslanın sırrı buradadır. En baştan elektrikli olması için tasarlanmış araçlar üretiyorlar (lotus elise devşirmesi roadster hariç).
  • Bir çok kaynakta menzilin 300 km ye kadar çıkacağı yazıyor.

  • Hani geliyordu bitane 15dk de şarj olup 480km yol giden yalan mı oldu o

  • URABat piller çıkmış artık menziller artar patlama derdide yok aliminyum muş

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kirk Lee

    İçten yanmalı araçlardan devşirilen elektrikli otomobiller başarısız olmaya mahkum gibi gözüküyor. Belki de teslanın sırrı buradadır. En baştan elektrikli olması için tasarlanmış araçlar üretiyorlar (lotus elise devşirmesi roadster hariç).

    bende tam bunu yazacaktim. en basitinden ondeki izgara hala duruyor. o hava girisi benzinli motorlarin sogutmasi icin gerek ama ayni zamanda parasut etkisi yapiyor, aracin hava direncini yukseltiyor. gercek elektrikli aracda bu izgara olmaz. daha bunun gibi performansi dusuren bir suru faktor olduguna eminim. vw neden boyle yapiyor cunku tesla gibi sifirdan arac tasarlamak onun icin uretim bandi ayirmak pahali. onun yerine ucuza mevcut modelinin motorunu degistirip piyasaya suruyor. bu sebebden tesla yada benzeri gercek bir elektrikli aracin performansina yaklasmasi cok zor.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.