Bilecik 2.Nci Jandarma Eğitim Tugay Komutanlığı
560 Cevap371058 Görüntüleme5 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: <<     1 2 3 [5] 7 8 9 10      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


 
6 Mesaj
13 Temmuz 2008; 15:10:12 

Bilecik 2. Tugayın neresi iyi dogru düzgün istirahatimiz yok heryerim yara içinde oldu yeter bea burada orası iyi güzel yer diye yazanların çogu münferit olmuştur münferit burada işe yaramayan daha tören yürüyüşünü beceremeyen korkak ve time girmekten korkup bandocu meslekci olup kenara köşeye kaçan adamlar oluyor hea birde şoför olup doguya düşerseniz kesin öldünüz çünkü zırhlı araçlar genellikle mayına basıyor ben Tim'in mayıncısıyım bu işler böyle ama Tim olun egitim agır gittiginiz yerde nöbetiniz olur herşeyi iyi ögrenmişseniz hiç birşey olmaz ölenlerin çogu meslekçi,şoför ve münferit... Şuda bir gerçek timler kolay kolay şehit vermiyor şehit olanların çogu şoför mayına basıp gidiyor, meslekci ise bir görevde vuruluyor münferit ise yem olarak gidiyor çünkü bu insanlar time girmekten korkup bir an önce kaçma düşüncesinde hal böyle olunca doguya düşerlerse orada yem olucaklar çünkü egitimi iyi almamış tanımadıgı insanların arasına gidicek hiçbirşey bilmiyorlar...Ben timde mayın ve bomba ile görevliyim. daha çok şey biliyorum ama neyse şoför,meslekci ve münferit olucaklar inş. kazasız belasız gelirler egitimsiz bence doguya düşerlerse işleri çok zor... Allah herkesin yardımcısı olsun ama bu 3 grubun daha çok...


_____________________________



 
6 Mesaj
13 Temmuz 2008; 15:14:47 

Devre kaybı gelenleri 88/3 e katıcaklar ve onlarla beraber göndercekelr şimdi egitim yapmayabilirler ama 3 devrelerle yapıcaklar 5 ay ceza alıyorlar...


_____________________________



 
4 Mesaj
13 Temmuz 2008; 15:26:13 

KoRSaN1. kardeş bizimde heryerimiz yara bere içinde bugün 53. günüm we tam 17 kilo wermişim ama bunları söyleyerek yeni gelecek kişilerin moralini bozmakdan başka hiç bişey yapamazsın burda çekdiklerimizi anlatsak bi sayfa yazı yazarız ama adam zaten gelecek yapabileceği bişey yok bırakalımda morali gelsin zaten geldiğinde kendi morali bozulursa bozulur ya. ama sadece şunu diyim 5. ve 7. bölüğe düşmeyin bu elinizde değil ama yapabileceğiniz bişey yok sadece duwa edin o bçlüklere düşmeyin bende tim çawuşuyumö ddğin sıkıntıları anlarım yani bide 7. bölükdeyim anlatsak çok şey anlatılır...


_____________________________



 
34 Mesaj
15 Temmuz 2008; 22:47:33 

askere moral lazım arkadaşlar,böyle kötü şeyler düşünmeyin..allaha emanet olun.. allah türk askerinin yanında bunu böyle bilin :) eğitimi iyi aldıktan sonra korkucak bişey yok :)


 
4 Mesaj
27 Temmuz 2008; 12:33:37 

selam arkadaşlar dağıtım belli oldu bingöl:(


_____________________________



 
1 Mesaj
27 Temmuz 2008; 13:13:52 

evet dağıtım belli bizim tim mardin,şunlarıda söyliyim tugay ve bilecik merkezi hakkında bileciğin insanıda şehride berbat askeri kazıklamak için elinden geleni yapıyorlar vede hiç sevmiyolar buranın askerini oldukcada pahalı bi yer gezilcek hiç bi yer yok bu son çarşımız kurtuluyoruz burdan çokta ilginç havası var 4 mevsim bir arada yaşıyoruz bazen temmuzun ortasında hava kış gibi oluyor bazen sıcağıda ayrı bir dert sıcak altında saatlerce eğitim koşu yürüyüş sürünme geldiğimde aslan gibiydim şimdi her yerim yara bere içinde sürünmekten kilo vermemde cabası 88/3 ler allah yardımcınız olsun walla yalnız şunu söyliyim tim en iyisi münferit olursanız ayak işlerine bakarsınız en iyisi tim 17 arkadaşınla aynı yere gidiyosun varmı daha ötesi biz bitirdik sizde bitirirsiniz bol bol dua edin başka yapcak bişeyiniz yok babalar gider mardine koymasın :)
88/2 ----mis devre . . .
m=5


_____________________________



6 Mesaj
27 Temmuz 2008; 20:10:58 

çocuklar,bilecik acemi birliği..benim oğlumda burada yaptı acemiliğini..ve burdan gidince bileciği haritadan silicem diyordu şimdi sivasta ..ama keşkede bilecikte kalsaydım diyor şimdide..yani diyeceğim şu ki askerlik heryerde aynı..onun için kendinize iyi bakın fazlada karamsar olmayın sayılı gün gelip gececek bir şekilde..önemli olan canınızın sağlığı gerisini dert etmeyin..hayatı başka nasıl tanıyacağınızı sanıyorsunuz..hepinize hayırlı teskereler.


_____________________________

ANNELER AĞLAMASIN...


118 Mesaj
2 Ağustos 2008; 21:33:51 

herkese slmlar

bugun ıtıbarı ıle evımdeyım 7 gunluk dagıtım ızınıne cıktım

4. tabur 12. boluk 2 takım 6 tım cavusuyum dagıtım dıyarbakır ALLAH izin verırıse ayın 9 da teslım oluyoruz 17 kısı. bu yuzden sevınclıyız 17 kısı aynı yerdeyız . munferıt yanı tek gıdenlerın hepsı suanda pişman cunku tek baslarına gıdıyorlar ve ınanın tım e gırmemelerının hatasını sımdı anlıyorlar.
tum kardeslerıme hayırlı teskereler dılerım ayrıntılı bılgı almak ısteyen olursa msj atması yetr gereken bılgıyı elımden geldıgı kadr verırım


saygılarımla

nurı varlıoğlu


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
516 Mesaj
3 Ağustos 2008; 12:53:06 

timleri de dağıtıyolar...İhtiyaca göre içinden adam seçiyolar..


_____________________________

PSN : nickfalanyok


 
1 Mesaj
4 Ağustos 2008; 2:00:34 

herkese selamlar
yukarıda bir çok yorum okudum yorumların bir kısmına katılıyorum bir kısmına katılmıyorum çünkü bende 88/2 acemiliğimi 2. tugayda 8. bölükte yaptım,öncelikle şunu belirteyim bazı arkadaşlar komando falan yazmışlar o konuya açıklık getireyim tugay bir komando birliği değil ve komando eğitimi vermiyor,tugayın yetiştirdiği asker jandarma özel asayiş karakol askeri.eğitim biraz ağır hava şartları kötü doğru ama bunlar normal çünkü %98-99 doğuya gönderiyor (münferit veya tim olsun farketmez %1-2 lik şanslı kesim nispeten batıya gidiyor) benim dağıtımım tim olarak mardine çıktı 9 unda teslim olacağım.88/3 gelecek kardeşlerim kesinlikle korkmasınlar efendi işini yapan adamla hiçbir komutan uğraşmaz.Ha bide sağlık probleminiz yoksa time girmekten korkmayın münferitte timin gittiği yere gidiyor ve hiçbir eğitim almadan gidiyor.


_____________________________



 
21 Mesaj
4 Ağustos 2008; 2:24:33 

88/3l lerin yarısı artık Bileciğe gelir sanki başka askeriye yok Siz burada 75 gün kalacaksınız ben yıllardan beri buradayım.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Doğu GÜNEŞ -- 24 Ağustos 2008; 16:16:47 >


_____________________________

------------------------------------------------------------------
Vatan için yaşayıp, Vatan için öldünüz. Siz toprağa değil kalplerimize gömüldünüz

--------------------------------------------------------------------


648 Mesaj
5 Ağustos 2008; 15:20:49 

bilecik-söğüt şöför adayı olarak gidiyorum
burdan büyük ihtimal doğuya gönderiyolarmış bilgisi olan varmı acaba
herkezin yeri hayırlı olsun


_____________________________

SONY VAIO VGN-FW5MTF


 
1 Mesaj
5 Ağustos 2008; 17:17:32 

bende bilecik 2.jan. er eğt. tug. düştüm yazılanlardan anladımki gerçekten çok zor bir acemilik olacak 88/3 arkadaşlara selamlar.


_____________________________



72 Mesaj
21 Ağustos 2008; 17:46:33 


quote:

Orjinalden alıntı: kralsado

Beyler bende Bilecik 2. Jandarma Er Eğitim Tugay Komutanlığı'na düşmüşüm.
Bende tırsmaya başladım. Biraz moral verin ya :)



Bir zamanlar bizde sizin gibiydik. Ama zaman geçiyor tabi. Şu anda şafak 160 :)
Bilecik aslında rahat bir yer kafayı takmayın. Ben şu anda 6. Jandarma Komando Egitim Alayı/Kırkağaç tayım.
Bence bilecik e düştügünüze sevinmelisiniz. Ya kırkağaç a yada foça ya düşseydiniz. Bilecik i mumla arardınız.
1987/4 Bilecik 4. tabur 10. Bölük (sosyete bölük)

Herkese hayırlı askerlikler dilerim.


_____________________________



 
5 Mesaj
5 Eylül 2008; 14:19:43 

canım bak bnmde erkek arkadaşım orda ben görüşüorum telde ve numara verdi bana paylaşabilirim senle ekledim msn adresim devil ile başlıo kabul edersen sevinirim


_____________________________



 
2 Mesaj
5 Eylül 2008; 18:54:25 

benımde erkek arkadasım orda ve ulaşamıyorum telefon nosunu nasıl bulabılrım.bılen varsa lutfen yardımcı olsun.


_____________________________

sedacem


 
2 Mesaj
5 Eylül 2008; 19:23:26 

benım erkek arkadasım bılecık söğütte yokmu orasının telefon nosu yaaaaaaaaaaaaaa.lutfen bılen varsa soylesın .


_____________________________

sedacem


 
34 Mesaj
6 Eylül 2008; 21:01:43 

telefon numarasına neden bu kadar taktınız anlamıyorum.. erkek arkadaşlarınız oraya tatile değil askerlik yapmaya gittiler. uygun bir zamanda mutlaka arayacaklardır.
numarasını örenseniz bile her saat arayabileceğinizimi sanıosunuz.. bütün gün eğitimde oluyolar akşam içtimadan sora 9 buçuk gibi düşürebilirsen öyle konuşuyosun.. biraz sakin olun yaw..
yemin töreninden sora çarşıya çıktıklarında nette görüşürüsünüz.. bu kadar büütmeyin..


 
5 Mesaj
6 Eylül 2008; 23:17:01 

iyide her zaman arayabilecegimizi sanan kim ki bisde bilios tatile gitmediğini sonuçta haber alamayınca insan merak edio gerci ben hergün alıorum ama alamayanlarında merak etmesi normal


_____________________________



 
516 Mesaj
7 Eylül 2008; 12:24:23 

başlarda arayamaması normal.Çünkü ilk zamanlar boş kalamıyolar ve acemiler.Bide ortama da alışmak gerekiyo.İnsan en başta ben nereye düştüm diye kendi kendine bi soruyo.Zamanla alışır.Bende oraya gittiğimde 2 hafta evi hiç aramadım...


_____________________________

PSN : nickfalanyok


 
5 Mesaj
7 Eylül 2008; 13:13:06 

ya bişi sorcam millet şimdi yemin töreninden sonra kaç gün izin var.. bidemesela yemin töreninden sonra otelde falan kalsa sürekli askeriyeye gidip imza atmak zorunda mı....


_____________________________



 
516 Mesaj
7 Eylül 2008; 14:44:31 

bizim zamanımızda yemin töreni bayrama denk gelmişti herkez 1 haftalığına evci iznine gitmişti..Ama eğer meslekci olarak seçildiyse 1 hafta dağıtım izni var yoksa en fazla 1-2 günlüğüne evci olarak çıkabilir.(O da izin verirlerse) Bize gelip imza atacaksınız dediler ama hiçbir allahın kulu gelipte imza atmadı.Hatta biri imza atmaya geldi.Komutan git işine diye geri yolladı :) O zamanın durumuna şartlarına bağlı bişey..


_____________________________

PSN : nickfalanyok


 
5 Mesaj
7 Eylül 2008; 15:27:52 

meslekci deil ve bayramada denk gelmio sanırım 2 gün izin olcak nese saol bilğilerin için..


_____________________________



 
516 Mesaj
7 Eylül 2008; 15:33:15 

hafta sonuna 2 gün verirler büyük bi ihtimal..Rica ederim.İii günler...


_____________________________

PSN : nickfalanyok


 
5 Mesaj
8 Eylül 2008; 12:24:56 

yha bayram da izin veriolar mı evlerine gitmek için falan...


_____________________________



 
1753 Mesaj
12 Eylül 2008; 2:40:38 

Yandınız Oğlum

Aslında Gülmiyim Ya Bende Yakında Askerim Silüs Bekliyorum Bakalım Ben Nereye Düşcm


_____________________________


мoonяoмαпicisм"
Aranızdan yarınızı, arzuladığımın yarısı kadar anıyorum.Diğer yarınızı da hakeiğinin yarısı kadar seviyorum!


 
71 Mesaj
15 Eylül 2008; 21:41:21 

83/3 bilecik - söğüt ulaştırma taburu 3.bölük herkese saygılar......


_____________________________

http://www.gokpa.net/index.html


 
1 Mesaj
19 Eylül 2008; 21:42:12 

slm herkese... benim arkadaşım 1 ay önce safranbolu karabüke jandarma er olarak acemi birliğine gitti kendisini seçmelerde time seçmeyip K1 şöförlüğüne (sanırım komutan şöförlüğü. emin değilim) seçmişler haftaya yemin töreni var yemin töreninden sonra bileciğe şöförlük eğitimine göndereceklermiş doğuya gidebilirmi yada bilecikte şöför eğitimi aldıktan sonra dağıtım olurmu tekrar bilgisi olan varmı arkadaşlar lütfen.....


 
9 Mesaj
27 Eylül 2008; 14:58:08 

arkadaslar ben burda yaptım acemı bırlıgımı j.ö.t de cavustum burası hep j.ö.t (jandarma ozel tım) yetıstırır. sımdı bayram ıznıne geldım 1 hafta ızın werdıler ama ankaradan gorew degısıklıgı geldı ankara etımesgut a tankcı olarak gıdıorum beyler bılecıge dusersenız ılk gırdıgınızde sıluslerınıze boluk numaranızı yazarlar oraya 6, boluk yazdırmaya bakın beyler bakın ben sahsen orda yaptım 6 dan baska bır yerde rahat edemessınız ben gıttım 5 yazdılar yazn kısı bızım mahallede cıktı degıstı hemn 6 yaptı 1 ayımı orda gecırdım pasalar gıbıydım helekı ortda tıme gırersenız uzman jandarma 4. kademlı cavus gursel balkan ısımlı komutanımız war cok baba adamdır. eger kı ole bı durumunuz olursa bulun onu komutanım 88-3 lerden tım cavusunuz warmıs ahmet hoca oglu dıee deyın bakın nasıl karsılar sızı . komutanların cogu cok ıyıdır ama onun kadar baba adam bılemm saten 6, bolugun adı sosyete boluktur gıdın ce ogrenırsınız ..... hepımıze hayırlı teskereler arkadaslar


_____________________________

MahO


 
34 Mesaj
27 Eylül 2008; 20:34:59 

pamirsaros arkadaşımıza katılıorum ve diorumki bu siteye bilecik 2. jandarma er eğitim tugay komutanlığı hakkında bilgi almak amacıyla girdiyseniz ve gerçekten doğruları öğrenmek istiyorsanız orda askerliğini yapmış arkadaşların tecrübelerine saygı duymanızı tavsiye ederim.. benim nişanlım ordaydı ve dolayısıyla bizzat bulunmadım(ziyaretlerim dışında) ama onun anlattığı ve o ordayken yaşadıklarımdan yola çıkarak eğitiminin insanı çok fazla zorladığını ama buna dayanabileceğinizi bildiğimi söylemek isterim.. yukarda telefon numaraları ve haber alamamanızla ilgili bikaç cümle söylemiştim,endişe etmeniz gereken birşey olmadığını anlatmak için ama nedense bu forumdakiler biraz fazla agresif..
bilecikte olanlara veya oraya gidecek arkadaşlara son olarak şunu söylemek istiyorum... benim eşim bilceikten mardin'e dağıtıldı ordan mardinin bir ilçesi ve ordanda bir köyüne:) tim olarak gittiler.. allah'a şükür rahat gibiler..
ister şırnak,ister edirne,ister izmirde yapın askerliğinizi,sayılı gün.. geçiyor işte.. 8 ayımız kaldı.. allah'ın izniyle gelicek



 
1 Mesaj
29 Eylül 2008; 13:45:30 

s.a arkadaslr kım ne derse desın kral 11 bunu bılmeyen yoktur tugayda dıger boluklerı pek bılmem ama 11 e beklerım hepınızı korkulacak gbı bır yer degıl bılcık bılen bılır yanlız dıger boluklerın egıtımı bıraz daha agır herkeze hayırlı tezkereler mehtap 30


_____________________________



826 Mesaj
29 Eylül 2008; 16:34:23 

bende 2.jandarma e.tg.kmtnlıgı bılecıkteyım 4.bolukteyım.bayram ıznı ıcın ıstanbul a geldım.oncelıkle sunu solim sılusumu aldıgım gun bu foruma gırıp gıdıcem yer hakkında bılgı toplamak ıstedım okuduklarımdan bazılarında berbat cekılmez korkunc bı yer gıbı anlatmıslar ama gıttım ve gordum ınanın korkulcak hıc bır sey yok askerlık degıl resmen lıse talebesı gıbısınız komutanların hepsı baba seker gıbı adamlar yeterkı emırlerını yerıne getır soz dınle ve ınsan gıbı davran hakkınızı emın olun alıcaksınız.
Ne yemek sorunu var ne yatak ne yıcek ıcıcek ne de nobet bence bundan daha iyi bir ortamda acemılık yapılamaz.Herkez egıtımınden sıkayetcı bence egıtım acemı bır askere yetecek kadar kaldıramıcanız bır egıtım veya gorev vermıyorlar eğitim dediğiniz yemin torenıne kadar sadece yurumeyı ogrenıceksınız yemın torenınden 1 hafta once de mekanık nısancılık dersı alıp atıs yapıcaksınız baska bır egıtım yok kotuleyen arkadaslara soruyom sımdı bunun neresı agır egıtım sol aygını duduk sesıne gore uydurmak agır bır egıtımse hıc askerlıge gelmeyın derım hatta egıtım sırasında yagmur yagarsa anfıye toplanıp fılm ızleyebılıyorsunuz bunun neresı sıkayet edılebılır kı.Sılahınıza her zaman sahıp cıkın yok tuvaletım geldı yok susadım deyıp sılahınızı bır koseye fırlatıp gıtmeyın serı numarasını ezberleyın ve sılahınızı tanıyın atıs konusu ıse cok hava atanlar oldu ben koyde ava cıkardım yıkarım yakarım dıyenler cok oldu ben ıse hayatımda herhangı bır sılaha yanımdan gecen polıs memurundan fazla yaklasmamıstım atısa gıderken bu tıpler cok dalga gectı ancak cogu gerı besleme alıp bastan ders gorup bır daha atısa gıttıler ben ıse bu ısın sanırım standartı olan 5cm gorev aldım sılahtan korkmayın derslerde anlatılanları uygulayın baska bır sey yapmanıza gerek yok.komutanların ısmını ezberleyın kımın ne oldugunu ogrenın.
Bılecıkten dagıtıma nereye dusebılırım sorusuna ıse yuzde 98 dogu ve guneydoguya gonderıyorlar bunda da moral bozucak bır sey yok komando fılan olmuyorsunuz bılecık sadece asayıs tımı yetıstıryor gıttınız yerde butun gun nobet tutucaksınız baska bı gorev yok en guzel tim olayı 17 kısınız aynı kogusta kalıp aynı ortamda hep beraber gezıyorsunuz ve askerlık bıtene kadar hep beraber oluyorsunuz munferıtler ıse tek basna gıdıp 2. defa acemı bırlıgıne katılıyormus gıbı usta bırlıgıne gıdıcekler ustelık tuvaletcılerı yemekhanecılerı kogus temzlıkcılerını ne kadar ayak ısı varsa hepsını munferıtlerden secıyorlar meslekcı olup batıya duserım fıkrıne fazla kapılmayın sans ısı meslekcılerden ıstanbul a da dusen oldu beytussebapa da van a da gıden oldu ızmır e de zaten bır heyet gelıp sızın meslegınızle ılgılı garıp garıp sorular soruyor.kısacası bılecık bu forumda kotulendıgı kadar bı yer degıl ezıyet cekenler fazla uyanık olmaya calısanlar her ısten egıtımden gorevden kacmaya calısanlar.hıc mı kotu yanı yok tabı kı var revırı kantın kuyrugu ve kalabalık bıraz canınızı sıkabılır banka hesabı ıse sadece akbank var gelmeden once sadece akbanktan hesap acın dıcem ama ona da gerek yok ılk gıttınızde zaten hesap acıyorlar orda bankamatık kartınız hazır sızı beklıyor olucak para cekmek bıraz sorun olabılır tugayda sadece 2 tane atm var bırı 3.taburun orda dıgerı ıse lojmanlarda lojmanlardakı atm yı onermem yakalanırsanız komutanlar palaskalarla kovalıyor .sız bır sey yapmasanız bıle bolugun ıcınden bırı sıgırlık yapıp 300 kısının surunmesıne neden olabılıyor benım sucum yok ben nıye surunyorum dıyemıyorsunuz 1 kısının cefasını 300 kısı cekıyor ama alısıyorsunuz acemılık cabuk bıtıyor 30 gunu bıtırdım nası bıttı anlamadım bıle. gunler su gıbı gecıyor geldıgınız yerı fazla dusunmeyın aklınızı komutanların sozune ve egıtımde anlattıklarına verın baska bır sey dusunmeyın saatler su gıbı akıyor sayılı gun gelıp gecer kımseye aldanmayın kımseyı takmayın..



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi numenorian -- 29 Eylül 2008; 17:01:07 >


_____________________________



psn:numenoriean


464 Mesaj
12 Ekim 2008; 19:22:07 

Bende 88/1 tertip olarak bilecik 2.jandarma eğitim tugayı 12.bölükte yaptım , meslekçi çıktım , şimdi antalya side'de Türkücü olarak askerlik yapıyorum Ş-203 Allah kolaylık versin.


_____________________________

Aşk beni hep değiştirecek..
N0th!nq .. Jdm.style.


 
2 Mesaj
2 Kasım 2008; 21:44:03 

ARKADAŞLAR SELAM BEN ŞANLIURFADAN ULAŞIYORUM SAKIN AMA SAKIN ATIŞLARDA TAM HEDEFİ, VURMAYIN VURARSANIZ TİME KOYARLAR TİMEDE GİRDİNİZMİ DOĞRUCA DOĞUYU DÜŞERSİNİZ DİYECEKSİNİZ NERDEN BİLİYOSUN BUNLARI BENDE SİZİN GİBİ BİLECİK TE ACEMİ BİRLİĞİMİ ORDA YAPTIM ONDAN ALLAH HAYIRLI TESKERELER VERSİN


_____________________________

çılgın ve asi


 
2 Mesaj
2 Kasım 2008; 21:49:34 


ARKADAŞLAR SELAM BEN ŞANLIURFADAN ULAŞIYORUM SAKIN AMA SAKIN ATIŞLARDA TAM HEDEFİ, VURMAYIN VURARSANIZ TİME KOYARLAR TİMEDE GİRDİNİZMİ DOĞRUCA DOĞUYU DÜŞERSİNİZ DİYECEKSİNİZ NERDEN BİLİYOSUN BUNLARI BENDE SİZİN GİBİ BİLECİK TE ACEMİ BİRLİĞİMİ ORDA YAPTIM ONDAN ALLAH HAYIRLI TESKERELER VERSİN
1984/3 ÇILGIN TERTİP
quote:

Orjinalden alıntı: webdesigner

Arkadaşlar acemi birliğim 2.Nci Jandarma Eğitim Tugay Komutanlığı / Bilecik' e çıktı nasıldır yapan arkadaşlar varmı ? usta birliği ne tarafa gönderiyor.



_____________________________

çılgın ve asi


 
4 Mesaj
4 Kasım 2008; 11:55:15 

MERHABA ARKADAŞLAR
DÜN ÖĞRENDİM BENİMDE KARDEŞİM BİLECİK 5.JANDARMA ER EĞİTİM TUGAYI BİLECİĞE GİDİYOR:(( TAKDİR EDERSİNİZ Kİ ABLALIK DUYGUSU SEVİNSEMMİ ÜZÜLSEMMİ BİLEMEDİM NE TEPKİ VERECEĞİMİ BİLEMİYORUM ORDA ASKERLİK YAPAN ARKADAŞLAR VAR ARAMIZDA OKUDUĞUM KADARIYLA NOLUR İÇİMİ RAHATLATCAK BİŞİLER SÖYLEYİN ARKADAŞLAR SEVİNMELİMİYİM:( YADA NE BİLEYİM TEK BAŞIMA ORAYA KARDEŞİMİ GÖRMEYE GİDİP GELEBİLİRMİYİM NASIL BİYERDİR ORASI İÇİMİ RAHATLATIRSNAIZ SEVİNİRİM HEPSİNE HAYIRLI TESKERELERRRRRR


_____________________________



 
8 Mesaj
5 Kasım 2008; 18:34:51 

slm arkadaşlar bendee bugun ögrendim Bilecik - Gölpazarı 5.Jandarma Er Eğitim cıkmış sanırım aralık 10 gibi gelicez telefonda öyle söylediler


_____________________________



 
4 Mesaj
5 Kasım 2008; 20:55:04 

Sevgili çocuklarım,bende bir anneyim hepiniz benimde evladım sayılırsınız,benim oğlumda bilecik gölpazarı 5.jandama er eğt.kom.gidecek.bazılarınız yarılamış,bazılarınız bitirmeye az kalmıştır.oranın nasıl biryer olduğunu araştırma yaparak azda olsa bilgi edindim,ama askeriyenin nasıl biryer olduğunu bilmiyorum.Annelik duygusu tabiki ister istemez endişeleniyorum.Annelerinizde benim duyguları yaşamıştır.Kıdemli olanlar tabiki daha tecrübeli bana bilgi verirseniz sevinirim.Hepiniz allaha emanet olun.dualarım sizinle hepinize hayırlı tezkereler......


_____________________________



 
4 Mesaj
6 Kasım 2008; 0:09:06 

ilkdem kardeşimle aynı anda teslim olacaksın oraya bu nikten hem annem yazıyor sizlere hemde bennn :)) nedesem bilemiyorumki üzülmelimi sevinmelimi bilmiyorum durumunuza ama vatn borcu yapacaksınız öyle yada böyle hakkınızda hayırlısı olsun hangi şehirden gidiyorsun ilkdem sen???


_____________________________



 
3 Mesaj
6 Kasım 2008; 12:49:13 

slm millet benimde askerlik 88/4 bilecik/ gölpazarına çıktı egitimi hakkında pek bi bilgi bulamadım. bana şubeden şöför adayı olarak gitcegimi sölediler. eskilerden bi kaç kişiye sordum gölpazarında şöför egitimi vermiolarmış sanırım. göl pazarıda bilecik merkez gibi timmi yetiştirio? bu konuda bilgisi olanlar ve gölpazarına gitcek olan 88/4 tertiplerim eklesin tanışalım wolkyarly@hotmail.com



bu arada orada daha önce askerlik yapan 2 kişiyle görüştüm bi tanesinin yorumu aynen şuydu 5 yıldızlı otel gibi konforlu :S gidince görcez bakalım :)


_____________________________

wolkyarly


 
3 Mesaj
6 Kasım 2008; 13:52:42 

arkadaşlar bide gölpazarına ne olarak gidiosunuz onuda sölermisiniz? ben söför adayı olarak gidiom. ama eskiler bana orada şöför egitmiolar dediler. anlamadım tam olarak ya :S


_____________________________

wolkyarly


 
3 Mesaj
6 Kasım 2008; 22:36:53 

arkadaslar ben 88/4 gelıyorum bayram dolayısıyla aralık 13 te teslım olcam 2.jandarme er egıtım tugay komutanlıgı bılecık ya orda yapan veya suan orda olan varsa haberleselım gercekten cok onemlı
volkan_deniz6161@hotmail.com adresım ekleyın


_____________________________



 
3 Mesaj
7 Kasım 2008; 0:06:55 

Mrb arkadaşlar benimde 2. Jandarma Eğitim Tugay Komutanlığı Bilecik'e çıktı askerliğim 84 doğumluyum myo dan dolayı şimdi kısmet oldu meslekçi olurum sanırım tüm arkadaşlara hayırlı teskereler peki %90 doğuya düşüyor %10 luk batıya düşen askerler meslekçimi yada nedir ?merak ettim..


_____________________________



 
70 Mesaj
7 Kasım 2008; 0:49:54 

Bnmde Bilecik 2.Nci Jandarma tugaydayım

Olaya bakın bugün aradım şubeyi ankara doğumluyum memleket bilecik diyom telefonda nereye ne znm gitçem A gitçen burdasın diyo :D sonra nasıl burda bn bursadayım şimdi ne lakası var kardeşim bilecik 2.jandarma tugaydasın babama diyorum dalgamı geçiyon dedi zor ianandırdım ne şanslısn diyo :D

memleket bilecik bizim ailein teyzemler flm oturdugu evde tugayın hnm karşında sabah askerleri izlerdim küçükken sesleri gelirdi sabahleyin şimdi aynı yerde asker olmak varmış :D...

herkese hayırlı teskereler aynı yere düşen varsa pm atalıım ms nden konuşalım...

eko_135@hot..


_____________________________




 
8 Mesaj
7 Kasım 2008; 1:06:30 

arkadaşlar bende eskişehirdenim carsıya gider gibi olucak 75km bu arada 5. jandarma cıkan varmı ekleyin konusalım ilkdem26@hotmail.com



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilkdem26 -- 7 Kasım 2008; 1:12:02 >


_____________________________



 
3 Mesaj
7 Kasım 2008; 1:24:07 

Arkadaşlar slm bende ankaradanım :) hepimize hayırlı olsun öncelikle :D 2. jandarma er eğitimdeyim msn aybarsarikan@hot... ekleyebilirsiniz 10 aralıkta ordayım ...


_____________________________



 
6 Mesaj
7 Kasım 2008; 2:01:28 

herkeze selamlar can dostları 88/4 olarak acemi birliğim jandarma eğitim tugayına çıktı forumda okuduğum kadarıyla hiç kimse memnun değil haliden ee sonuçta askerlik bu ....... Herekezin Allah yardımcısı olsun



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi racingheart -- 17 Kasım 2008; 0:19:01 >


_____________________________



 
4 Mesaj
7 Kasım 2008; 9:21:46 

GÜNAYDIN ARKADAŞLAR BENİMDE KARDEŞİM GİDİYOR ORAYA BİLECİK 5.JANDARMA EĞİTİM TUGAYINA ODA USTA ŞÖFÖR OLARAK GİDİYOR BU KONUYLA İLGİLİ ÇOK ARAŞTIRMA YAPTIM VE AÇIKÇASI NASIL BİR YERE GİTCEĞİNİZİ BİLİYORUM SAĞOLSUN SİTEDEN YARDIMCI OLAN ARKADAŞIMIZ OLDU CANINIZI SIKMAYIN ŞÖFÖR OLARAK GİTMENİZ DE GAYET MANTIKLI SADECE BAYA Bİ ÜŞÜYECEKMİŞSİNİZ BİRDE EĞİTİMLERİNİZ HAKİKATEN EĞİTİM OLACAK ŞİMDİDEN HEPİNİZE HAYIRLI TESKERELER AMA ŞÖYLE DE BİR GERÇEK VAR ORDA SADECE SİZ BAŞBAŞA OLACAKSINIZ BİRBİRİNİZE SAHİP ÇIKIN GEREKSİZ TARTIŞMALARA GİRİPTE ASKERLİĞİNİZİ UZATMAYIN UNUTMAYINKİ SİZİ GERİDE BEKLEYEN AİLELERİNİZ DOSTLARINIZ VAR....



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi antalyaaa -- 7 Kasım 2008; 14:37:08 >


_____________________________



 
5 Mesaj
7 Kasım 2008; 11:11:10 

work arkadaşım bende ordayım inşallh seni ekledim. görüşürüz.


_____________________________

KELEBEKSİN ÖMÜRSÜN, SEN GÜNÜNÜ GÖRÜRSÜN
BIRAKTIN GİTTİN BENİ, ÇEKİP VURSAM ÖLÜRSÜN


 
5 Mesaj
7 Kasım 2008; 11:41:45 

arkadaşlar bende BİLECİK -GÖLPAZARI 5. JANDARMA ER EĞİTİM TUGAY KOMUTANLIĞI na gidiyorum. ben arkadaşları msn ye ekledim. askerliği buraya düşen varsa beni eklesin. msn: bayramlacivert@hotmail.com görüşelim. şimdiden herkeze hayırlı teskereler.....


_____________________________

KELEBEKSİN ÖMÜRSÜN, SEN GÜNÜNÜ GÖRÜRSÜN
BIRAKTIN GİTTİN BENİ, ÇEKİP VURSAM ÖLÜRSÜN


 
3 Mesaj
7 Kasım 2008; 21:05:47 

ben trabzondan oraya gelıyorum sordugum kadaryıla cok soguk bır yer arkadaslar kazak falan cok getırelım yanı baska bılgısı olan varsa mutlaka yazsın burda paylasalım


_____________________________



 
3 Mesaj
7 Kasım 2008; 23:05:15 


quote:

Orjinalden alıntı: kotan04

Mrb arkadaşlar benimde 2. Jandarma Eğitim Tugay Komutanlığı Bilecik'e çıktı askerliğim 84 doğumluyum myo dan dolayı şimdi kısmet oldu meslekçi olurum sanırım tüm arkadaşlara hayırlı teskereler peki %90 doğuya düşüyor %10 luk batıya düşen askerler meslekçimi yada nedir ?merak ettim..



arkadaşlar soruma yanıt verirseiz sewinirim saolun şimdiden..


_____________________________



 
8 Mesaj
8 Kasım 2008; 0:42:57 

arkadaşlar soguk konusu evet öyle buralarda kışlar agır gecer ayaz çok olur sıcaklık dogudan yüksektir ama ayazı fenadır.yaw askerlikya o kadarda olsun dimi


_____________________________



 
1 Mesaj
8 Kasım 2008; 18:36:03 

Beyler benim acemi biriğim bilecik 2.jand. şoför adayı.
88/4-1. mep_his_to@hotmail.c


30 Mesaj
9 Kasım 2008; 0:52:23 

jandarmalar geliyor bılecık' ten şırnak ' a :))


_____________________________



480 Mesaj
10 Kasım 2008; 13:24:18 

Bilecik yatış yeri tabi babacan bir insan olan tugay komutanından bahsetmeye gerek bile duymuyorum ama 88/3 ler kadroları direk muhafıza geliceği için Allah yardımcıları olsun=)... Ayrıca ben 2nci blkte kadroydum on numara bir blk j. üstğmn Mustafa Hüyüktepe ye saygılar herşey acemilerin iyiliği içiçn sonuçta askersniz yarın doğuya gidecek adama laylaylom askerlik yaptırırsan ilerde bir gün anası ağlar bunu bildiklerinden rütbeliler bizleride uyarıyorlardı neyse herşey acemi için 2nc.tugayda intikale kantin geliyor yahu ben 7nci alayda (Y.foça)görmedim böyle intikal bebek oyuncağı... 2nci tugayda en gerilim bölük Muhafız bölüğü acemiye kıyasla daha fazla yar4dırıyorsun denetimlerdeki başarılarındanda anlaşılıyor atış spor vs denetiminde eğitim bölüklerinden daha iyi bir iş çıkartan nadir bir bölük (Normalde karargah ve destek birlik bölükleri iyi değildir bu denetimlerde) bu bölükte herkes can bulamaz çelik gibi bir sinir sisteminesahip olman lazım ama yinede ortamı iyi devrecilik yok ayırım kayırım yk bundada bölük komutanının büyük rolü var... Ama tak yazıyor tutanağı sırf onun için normalde başkalrının dolabında olan ceza ve hukuk kitapları mhfz blk kmutanın masasında duruyor insan soruyor bu aadam tutanak yazmaya mı programlanmış diye=) kendisi 50 kişiye birden saç sakal ütüden tutanak yazmış biridir mhfz blk komutanı, muhafızdakiler onun böl
bölüğünde olacağıma doğuda olmayı yeğlerdim demekte. Allahtan diğer rütbeliler idare ediyor her ne kadar da hak eden olsada ses çıkarmıyorlar...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BOZKURT_KMZ -- 27 Kasım 2008; 15:59:13 >


 
8 Mesaj
10 Kasım 2008; 13:35:55 

arkadaşlar boşuna kasmayın askerlik herkez nasıl yaptı ise bizde öyle yapıcaz bende 5. jandarma egitim tugayındayım rahat olalım orda görüşmek dilegi ile


_____________________________



 
8 Mesaj
10 Kasım 2008; 13:42:11 

bu arada sanırım gölbaşında akbank ın bankamatigi varmış başka bankaların varmı bu konuda bilgisi olan varmı şimdiden bi kart cıkarsak iyi olacak anca gelir


_____________________________



 
5 Mesaj
10 Kasım 2008; 15:22:02 

bilgin için teşekkür ederim ilkdem26 arkadaşım. ben vakıftan çıkarmıştım. bir de akbanktan çıkartayım bari.


_____________________________

KELEBEKSİN ÖMÜRSÜN, SEN GÜNÜNÜ GÖRÜRSÜN
BIRAKTIN GİTTİN BENİ, ÇEKİP VURSAM ÖLÜRSÜN


 
2 Mesaj
15 Kasım 2008; 14:35:07 

11.boluk e dusenler yasadı.diğer bolukler surunurken 11.boluk hep yattı..rdm dienler kıskanmasınlar tezkereciyim şimdi ama silahsız askerler askerlik bı,younca daha rahatlar.deli numarası yapın yeter.suan silahlıyım soforum ama 11.bolukten cıktım cok sanslıyım


_____________________________

Sayfa:   <<     1 2 3 [5] 7 8 9 10      >>