Şimdi Ara

2018 Mercedes-AMG E63 ve E63 S resmiyete kavuştu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
1.275
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  2018 Mercedes-AMG E63 ve E63 S resmiyete kavuştu
    Mercedes-AMG, Güney Kaliforniya'da birkaç hafta sonra gerçekleşecek resmi lansman öncesi E63 ve E63 S performans sedanlarının bütün detaylarını kamuoyuna duyurdu. Yeni lüks 4 kapılı spor araçlar baştan çıkarıcı V8 motor ve yarışlardan ilham alınan parçalar gibi AMG'nin bütün güzellikleriyle birlikte geliyor. Mercedes-AMG'nin başındaki Tobias Moers açıklamasında yeni modellerin firma tarihinde bir jenerasyondan diğerine atılan en büyük adım olarak nitelendiriyor.
     
    Teknik detaylara geçecek olursak hem alt model E63 hem de üst model olan E63 S'in ikisi de gücünü 4.0-litre twin-turbo V8 bir motordan alıyor. E63'de bu motor 5750 d/d'da 563 beygir güç ile 2250 d/d'da 750Nm tork üretirken, E63 S modeline geldiğimizde 5750 d/d'da 603 beygir güç ile 2500 d/d'da 850Nm tork üretiyor.
     
    0-100km/h hızlanma değerlerine gelecek olursak; standart E63 bunu 3.5s'de tamamlarken daha güçlü olan E63 S ise bu hızlanmayı 3.4s'de tamamlıyor. E63'ün son sürati elektronik olarak 250km/h ile sınırlandırılırken E63 S'de bu sınır 300km/h olarak ayarlanmış.
     
    2018 Mercedes-AMG E63 ve E63 S resmiyete kavuştu 
    Mercedes-AMG araçlarda performans üzerine geliştirmeler yaparken verimlilik adına da bazı çalışmalar gerçekleştirmiş durumda, yeni E63 ve E63 S'in Comfort modunda güce gerek duyulmadığı taktirde 4 silindiri kapatarak yakıt ekonomisi de yapmak mümkün.
     
    Araçta motordan sonra aktarma organı olarak AMG'nin SpeedShift 9-ileri otomatik şanzımanı bulunurken Mercedes bu modelde şanzımanın ilk defa ıslak kavramalı versiyonunu kullanmış. Gücü tekerleklere aktarma işini yenilenen 4MATIC+ 4 çeker sistemi üstlenirken sistemin tam değişken tork dağılımı ve birçok sürüş modları sayesinde aracı her koşulda istenilen şekilde kullanmak mümkün. Önceki nesil E63'deki gibi arkadan itişin zevkini yaşamak isteyenleri de unutmayan Mercedes-AMG, E63 S'e standart olarak aracı "Race" moduna alıp vitesi de Manuel moda geçirince devreye giren aracın tamamen arkadan itere geçtiği bir "Drift" modu eklemiş durumda.
     


    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Mercedes-AMG E63 S
    Mercedes-AMG E63 S
    Mercedes-AMG E63 S
    Mercedes-AMG E63 S
    Mercedes-AMG E63 S
    Mercedes-AMG E63 S
    Mercedes-AMG E63 S
    Mercedes-AMG E63 S
    Mercedes-AMG E63 S
    Mercedes-AMG E63 S
    Mercedes-AMG E63 S
     







  • Mercedes E Coupe ne zaman tanıtılacak ?

  • Doğru mu duydum? 600 beygir mi oha.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim AMG'em halen bu kimse kusura bakmasın:
    2018 Mercedes-AMG E63 ve E63 S resmiyete kavuştu
  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    Bu attığınız kasa daha yakışıklı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BMW'ciyimdir fakat bu araç M5 killer olmuş. Vay Emenike.


    E63 S şu an için rüya araba konumunda.

  • Tasarım olarak; bence bu e serisi olmadı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu arabanın haline bak arkadaş ya, C desen değil, S desen değil.

    C'ye bakıyorum. E desen değil, S desen değil.

    S'e bakıyorum. E desen değil, C desen değil.

    Karman çorman bir şey. Mercedes'in yeni ÜRÜNleri.

    Eski E'yi gözüm arıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3.4 saniye ne ya? Supersport seviyesine geldi artık sedanlar bile.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben beğendim

  • Önce bi 2017'ye gireydik ya.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • V12 motorlu E65 AMG',yi de beklemek gerek. Forumdan alacak arkadaşlara tavsiyemdir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    V12 motorlu E65 AMG',yi de beklemek gerek. Forumdan alacak arkadaşlara tavsiyemdir.

    Öyle bi üretim olmuyacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gazi koklesek boyun kirar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • E63 fazla sade olmuş, daha agresif bir tasarım bekliyordum ben biraz hayal kırıklığı oldu tasarımda ama performans olarak gayet iyi olmuş araç 600 bg ve 3.4 saniye 0-100 hızlanma değerleri çok iyi bakalım M5 nasıl olacak merak ediyorum, 0-100 hızlanmasını 3.0-3.2 saniye civarına indirmesi gerek E63 e cevap olarak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • E43 lansmaninda soeduklarinda israrla E63 olmayacak demislerdi neden acaba

  • Daha güçlü daha hızlı daha teknolojik ama w212 kadar yakışıklı değil ve bu tüm artılarını yok ediyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şahsen 4litre motor ötv ve kdv'sini daha sonra da Mtv'sini ödemek için, ne zaman havadan bir 5-6 milyon $ kazanırsam bu aracıda o zaman alırım. Keza her yıl devlete ödediğim vergiler ile 550 ise yaramayan adam ve ahvalını besleyip semirtmek artık iyice zoruma gitmeye başladı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • e63 takdir edilir.
  • kalantor bir araba.600bg'lik bir araca binmek isteyen neden 4 kapılı bir araç alsınki?yine mercedes bakıyorsan git amg gts/gtr falan al
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.