Şimdi Ara

Hyundai Assan yenilenen i10'un üretimine başladı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
656
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hyundai Assan yenilenen i10'un üretimine başladı
    Hyundai Assan'ın 2013'te yaptığı 1.5 milyar TL yatırımla İzmit'teki fabrika kapasitesini ikiye çıkararak ürettiği ikinci nesil i10 bugüne kadar 300 bin adet üretildi. Bu rakamın 290 bin adedi 40'tan fazla ülkeye ihraç edilirken bu ihracattan Türkiye ekonomisine 2.5 milyar TL tutarında bir gelir elde edildi. Fabrika geçtiğimiz gün 3 yıl aradan sonra yenilenen yeni i10'u bantlardan indirmeye başladı.
     
    Hyunda i10'un kalan 10 bin adedi Türkiye pazarında satılırken, bulunduğu A-segmentinde %75 satış oranıyla açık ara lider konumunda bulunuyor. 2016 yılının kalan son aylarında 3 bin adetlik daha satış yapılması hedeflenirken 2017'den itibaren satışların daha da artması bekleniyor.
     
    Hyundai Assan yenilenen i10'un üretimine başladı 
    İzmit Fabrikası'nda törenle banttan indirilen ilk aracın plakasını Hyundai Assan Başkanı Mong-Hyun Yoon ve Genel Müdürü Önder Göker birlikte takarken, firmanın 12 üst düzey yöneticisi de yeni i10'lara binerek bayilerin test araçlarını bizzat kendileri teslim ettiler ve test sürüş günleriyle birlikte modelin Türkiye satışını başlatmış oldular.
     
    Mong-Hyun Yoon törende bir konuşma yaparken; “Türkiye benim ikinci vatanım. Böylesine güzel bir ülkede bu kadar yüksek kalite ve teknolojiye sahip olan fabrikada görev yapmak gurur verici. Türk malı otomobillerimiz sayesinde Türkiye’nin bayrağı Avrupa başta olmak üzere 40’tan fazla ülkede dalgalanıyor. i10 modelimiz Avrupa kadar Türk tüketicisinin de ihtiyaçlarını her yönüyle karşılayan bir otomobil. Avrupa satışları oldukça yüksek ve müşteri memnuniyeti çok üst seviyelerde. Umarım Türk müşteriler de Yeni i10’a daha fazla ilgi gösterir ve Türkiye’de ürettiğimiz bu otomobilimizi daha fazla Türk tüketicisiyle buluşturabiliriz” dedi.
     
    Hyundai Assan yenilenen i10'un üretimine başladı 
    Yeni i10 ile ilgili bir konuşma da Önder Göker'den gelirken, Göker yeni i10'un segmentine göre üstünlüklerinden bahsederek; “Yeni i10, hiçbir rakibinde bulunmayan Ön Çarpışma Uyarı Sistemi, Şeritten Ayrılma Uyarı Sistemi, statik dönüş farları, 7-inç dokunmatik ekranlı navigasyon ve multimedya ile altı hava yastığı gibi özelliklere sahip. Ayrıca Elantra ve Tucson’dan sonra 7 yıl 80.000 km’ye kadar alınabilen opsiyonlu garantimizi i10 modelimizde de sunmaya başladık. Tüm bu özellikleriyle Yeni i10’un başarılarını daha da katlayacağına inanıyoruz” dedi.
     
    Hyundai i10, yeni bir tampon ile sunulurken bir önceki modelde alt kısımda bumerang şeklinde verilen LED gündüz sürüş farları ise yeni yuvarlak tasarımıyla ön ızgaraya taşınıyor. Daha elit ve daha sportif bir ifadeye kavuşan otomobil arka tarafta da değişikliklerini sürdürüyor. Tıpkı ön taraftaki gibi arka tamponda da yuvarlak hale getirilen sis farları, siyah bir çerçeve içerisinde sunuluyor. Bu şık tampon tasarımı ile daha sportif ve dinamik bir duruş sergileyen otomobil, yeni eklenen açılır tavanıyla da donanım seviyesini pekiştiriyor.
     
    Hyundai Assan yenilenen i10'un üretimine başladı
    Hyundai i10’un kaputu altında ise alışık olduğumuz 1,0 ve 1,25 litrelik kendini kanıtlamış iki benzinli motor görev alırken, firma daha fazla ekonomi isteyen müşterileri için 1.0 litrelik fabrikasyon LPG’li versiyonu da sunuyor. Selefi gibi Yeni i10'u da isteğe göre 5 ileri manuel veya 4 ileri otomatik vites seçeneklerinden biriyle satın almak mümkün. En son ileri teknoloji ışığında geliştirilerek üretilen otomobil, güvenliği artırmak adına yan ve perde hava yastıklarıyla beraber geliyor. Yeni i10, geniş ve ferah iç mekanını 252 litrelik segment lideri bagaj hacmiyle destekliyor. Kabinde yer alan saklama cepleri ve 1 litrelik şişenin rahatlıkla sığabileceği kapılardaki gözler de kullanım kolaylığını artıran detaylar. Altı adet hava yastığıyla sunulan otomobilde daha önce hiç bir A-segmenti modelde kullanılmayan Ön Çarpışma Uyarı Sistemi ve Şeritten Ayrılma Uyarı Sistemi de kullanılıyor.
     


    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Hyundai i10
    Hyundai i10
    Hyundai i10
    Hyundai i10
    Hyundai i10
     







  • Bence bu aracın en büyük eksiği yakıt tüketimi özellikle otomatik şanzımanlı modelinde şehir içi 8.5 litre yakıyor ki bu kabul edilebilir bir değer değil bunun sorumlusu ile 4 ileri otomatik şanzımanın aracı sürekli yüksek devirlerde tutması.

  • Van, tu, tri, for, fayf, six, sevın, eyt, nayn, ten... kırmızı cilâlı hundai ayten.













    olduğu kadar ;)

  • Rakiplerine gore güvenlik öne cikmis.Ayrıca iç ve diş tasarim
    gayet hoş olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hyundai ve Toyota'nın Türkiye'ye yaptığı yatırım cidden çok fazla. Helal olsun hepsine.

  • Bu araba güzel olmuş. Bayan olsam alırdım.

    Şöyle ağır abilere bir D segmenti araban yok mu hyundai ayıp ediyorsun valla. Getir Sonata'yı korkma artık satacak diyorum inan bana.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SelamiŞahin -- 23 Ekim 2016; 15:17:05 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: InViSiBLePLaYeR

    Bence bu aracın en büyük eksiği yakıt tüketimi özellikle otomatik şanzımanlı modelinde şehir içi 8.5 litre yakıyor ki bu kabul edilebilir bir değer değil bunun sorumlusu ile 4 ileri otomatik şanzımanın aracı sürekli yüksek devirlerde tutması.

    aynen katiliyorum. ozellikle bu segment arabalari bayanlar cok tercih ediyor ve cogunlukla otomatik olmasini istiyorlar ama otomatik vitesin yuksek yakit tuketimi caydirici bir faktor oluyor. gecenlerde otomatik vites i20 kullandim, araba gene bir bayana aitti. yakit tuketimi 9.1lt yaziyodu. gozlerime inanamadim, ufak araba icin o tuketim degeri. az tuketen cvt yada dsg tarzi otomatik vites secenegi olsa cok daha buyuk satis potansiyeli olur.
  • 4 ileri tam otomatiği dışında güzel araç bence. istanbul gibi şehirlerde, park yeri, yakıt tüketimi açısından gayet tercih edilesi bir otomobil. 4 ileri yerine cvt gibi bir şanzımanla gelseydi daha iyiydi.
  • Yakıt tuketimi 20 km hız ortalamalarımda ve altında 8 ile 10 arası yakıyor.
    Bunu insanlar neye göre çok diyor anlamıyorum.
    Aynı kosullarda kullanılan; (4 km git, 4 km gel, istanbul sehirici) Golf TDI DSG BT 7.5, A180 DCI DCT 8 yakıyor.

    Asıl çok yakan onlar bence, cünkü fabrika verileri 5 in altında.
    i10 zaten 7.5 gibi bi fabrika verisi var, o koşullarda 4 ileri otomatik benzinli bir aracın 8/10 litre yakması gayet normal.
    Uzun yolda zaten 5/5.5 yakıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carsever -- 23 Ekim 2016; 15:39:07 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Malafat Rosto

    Bu araba güzel olmuş. Bayan olsam alırdım.

    Şöyle ağır abilere bir D segmenti araban yok mu hyundai ayıp ediyorsun valla. Getir Sonata'yı korkma artık satacak diyorum inan bana.

    Hocam İ40 var ancak dizel otomatik sadece 1.7 Dizel motorunda var . O da vergi diliminden uçuyor . Türkiye 'ye özel 1.6 Dizel otomatik tam dolu model getirirler mi bilmiyorum . Bir de E segmentinde Genesis var . 10 numara araç o da

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eski kasalar cok seri cok hızlı,pedallar hemen tepki veriyor alışık olmadık bir şekilde...

    kadın arabası,kadın rengi vs.bilumum benzetmeler sadece Türk kafasına özgü,gayet yenilikçi,spor seri arabalar üretiyor Hyundai.


    TR ye yaptıkları yatırım için bile alınır desteklenir Hyundai,wv grubu,opel grubu ve diğer sermayeler ülkenin sırtından kaymagını yediği halde yatırım hiç bir şekilde yapmadı!..

    elektrikli araç tarafında sessiz kalmasını eleştirmek isterim, rastladığım bildiğim henüz bir çalışmasına denk gelmedim.

  • +Yeni araba aldım knk
    -Ne aldın knk
    +Ayten

  • quote:

    Orijinalden alıntı: InViSiBLePLaYeR

    Bence bu aracın en büyük eksiği yakıt tüketimi özellikle otomatik şanzımanlı modelinde şehir içi 8.5 litre yakıyor ki bu kabul edilebilir bir değer değil bunun sorumlusu ile 4 ileri otomatik şanzımanın aracı sürekli yüksek devirlerde tutması.

    Yeni versiyonlarında otomatik vites için vites kutusu güncellenecek deniyordu ama... Göreceğiz. Yoksa çok hoş bir araç. Hem tip olarak hem pratiklik açısından.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BekirHan

    quote:

    Orijinalden alıntı: InViSiBLePLaYeR

    Bence bu aracın en büyük eksiği yakıt tüketimi özellikle otomatik şanzımanlı modelinde şehir içi 8.5 litre yakıyor ki bu kabul edilebilir bir değer değil bunun sorumlusu ile 4 ileri otomatik şanzımanın aracı sürekli yüksek devirlerde tutması.

    Yeni versiyonlarında otomatik vites için vites kutusu güncellenecek deniyordu ama... Göreceğiz. Yoksa çok hoş bir araç. Hem tip olarak hem pratiklik açısından.

    Valla 4 ileri otomatigin her tarafı güncellense bile CVT gibi bir ekonomi elde edilemez.
    Oysa Hyundai'nin elinde CVT sanzımanda var Accentblueda kullandigi, onu entegre etmeliydi i10a.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • güzel araba olmuş kibar

  • darkaura kullanıcısına yanıt
    2010 model manual benzinli i20 vardı bende. Eski eşim kullanırken 10 litre ben kullanırken 6.5 litre ortalama görüyordu.

    Gaza nasıl bastığınıza göre değişiyor bazen.
  • fabrikadan lpg lide varmış o nasıl olur sizce..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcebi001

    fabrikadan lpg lide varmış o nasıl olur sizce..

    2013ten beri var zaten yeni bisey değil.
    Ama şuan fiyat listesinde yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni dediği makyaj galiba arkası aynı gibi.
  • i20 ve i10 da halen eski nesil 4 ileri şanzıman kullanılıyor ve tüketim otomatiklerde çok fazla.
    oysa bu iki modelde de tasarım ve donanım anlamında yardırıyor gidiyor. neden dct şanzımanı bu iki modelde kullanmıyorlar anlamak güç.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.