- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
koltuk başlığı satan?
13 Cevap3480 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
324 Mesaj
4 Şubat 2007; 16:50:25 

evet beyler 206 için arka koltuk kafalıkları arıyorum. satmak isteyen varsa pm atsın lütfen ya da nereden bulabileceğim bilen biri.


_____________________________

Benq Z2 incelemesi için:
http://forum.donanimhaber.com/m_10241980/mpage_1/key_/tm.htm


 
145 Mesaj
5 Şubat 2007; 0:02:02 

Şu virgül yapısında olanlar da benim hoşuma gidiyor.

0


Orjinal ya da yan sanayi olarak fiyatlar nedir, bilen var mı?

Eğer uygun fiyata bulabilirsem ben de aracıma almak istiyorum.


_____________________________



4421 Mesaj
5 Şubat 2007; 3:24:06 

nerde oturduğunuzu bilmiyorum ama sanayilerdeki çıkmacılarda bulabilirsin gibime geliyor.üstelik sıkı pazarlıkla çok uygun fiyata alabilirsin.istanbul gibi biyer böyle bi iş için cennet :)


_____________________________



123 Mesaj
5 Şubat 2007; 18:47:47 

d


_____________________________



3740 Mesaj
7 Şubat 2007; 21:19:57 

serviste tanesini 750 diye duymuştum.yanlış mı duydum acaba


_____________________________



4421 Mesaj
7 Şubat 2007; 21:57:52 

tanesi?
750?
kesin yanlış


_____________________________



199 Mesaj
8 Şubat 2007; 0:13:38 

abi zaten doğruu olsada olmasada alınmaz 3ü 2,250 eder zaten o farkı verincee orjinal başlıklısı alınırdıı ilk alırken aravayı hehe


_____________________________



1589 Mesaj
8 Şubat 2007; 1:11:58 

yoktur o kadar ya hiç sanmıyorum


_____________________________

Honda Civic HB 1.8 Sport & Fiat Stilo 1.6 Dynamic


 
14226 Mesaj
8 Şubat 2007; 1:15:08 


quote:

Orjinalden alıntı: extremeenvy

nerde oturduğunuzu bilmiyorum ama sanayilerdeki çıkmacılarda bulabilirsin gibime geliyor.üstelik sıkı pazarlıkla çok uygun fiyata alabilirsin.istanbul gibi biyer böyle bi iş için cennet :)

........Bazılarında acaip stok var....geçen modena tamponu hummer önü fln gördüm...


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


2561 Mesaj
8 Şubat 2007; 1:57:06 

Arkadaşlar tanesi 250 lira.Servise sordum.Yan sanayiisine bakalım ama virgül şeklinde olanı varmıdır ki yan sanayii de


_____________________________



3740 Mesaj
8 Şubat 2007; 2:16:27 


quote:

Orjinalden alıntı: extremeenvy

tanesi?
750?
kesin yanlış

evet yanlış..şimdi hatırladım.adam x design almıştı.3 tanesine 750 çekmişlerdi.haklısınız pardon


_____________________________



1589 Mesaj
8 Şubat 2007; 2:19:09 


quote:

Orjinalden alıntı: uruk33



evet yanlış..şimdi hatırladım.adam x design almıştı.3 tanesine 750 çekmişlerdi.haklısınız pardon

olur yaaa insanlık hali


_____________________________

Honda Civic HB 1.8 Sport & Fiat Stilo 1.6 Dynamic


2308 Mesaj
8 Şubat 2007; 10:53:57 

KOLTUK BAŞLIKLARI ORJ. NORMALDİR ÖRN.; 206 X-DESIGN İLE FEVER MODELİNİN FARKI ARKA KOLTUK BAŞLIĞI VE ÖN SİS FARLARI VE FİYAT FARKI TAM 900 YTL İDİ. BU DURUMDA BAŞLIKLARIN FİYATI DA NORMAL OLUYOR. BANA GÖRE ANORMAL ORASI AYRI.


_____________________________

Haram beygire (turboya) gerek yok, atmosferik candır.


 
1 Mesaj
13 Mayıs 2011; 15:27:05 

ARKADAŞLAR ELİMDE BOL MİKTARDA YAN SANAYİ BAŞLIK VARDIR
İLGİLENENLER 0537 600 70 73


_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Motorlu Araçlar Dünyası] » Markalar » Peugeot » koltuk başlığı satan?
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.953