Şimdi Ara

İŞTE YENİ OPEL ASTRA! (325. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15.643
Cevap
37
Favori
1.785.288
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 323324325326327
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: de-ka

    araç çok güzel, ama şu dizel motor yok mu, iş o noktada bitiyor.

    Biten nedir?
    Merak ettim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drwaverunner

    NG Astra J 1.4T

    4. vites 210km/sa

    />



    topuğuna sağlık :)

    buarada kaç km desin ve yakıt ortalaması kaç ben taktım oraya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DrNiO

    quote:

    Orijinalden alıntı: NewPa1n


    quote:

    Orijinalden alıntı: orhan2009


    quote:

    Orijinalden alıntı: eruslu

    Arkadaşlar merhaba,
    1.4 T ile 1.3 dizel ecoflex arasında kaldım.. Araç giderken beni üzmesin diyorum ama yakıt da çok önemli..
    - 1.4 T az yakıyor diyorlar ama kullanan arkadaşlar fabrika verilerine yaklaşabiliyorlar mı acaba( 5.9 L ortalama ). Eğer öyleyse 1.4T çok mantıklı ama 8 litre civar diyenler var, eğer o değerlerdeyse benim gibi LPG'den benzine geçen birisi için yakıt masrafı fazla gelebilir. Bu arada insignia 1.6T'lara LPG takılabiliyordu, 1.4T'ye de takılıyor sanırım değil mi?

    - 1.3 dizel de yakıt bakımından gayet ekonomik ama eski kasa 1.3 dizellere göre bile daha ağır kalıyor deniliyor..kullanan arkadaşlardan yorum bekliyorum..

    Birkaç sayfa geriden okuma zahmetine katlanırsanız yorumlar var:)
    Ve de hiç canınızı sıkmadan gönül rahatlığıyla 1.3 ecoflex i alıp kullanın. İnanın sizi hiç üzmez..


    Merhabalar

    cvp bayağı geç geldi ama yakıt konusunda şöyle söyliyim şuanda 2,700 km deyim ortalamam 9.0 lt /100km araç verilen değerlere göre çok yakıyor fakat herkez 4.000 km den sonra yakıt ortalamasının düşeceğini söylüyor"umarım" yeri geliyor tabi gaza basıyorum ama ortalama olarak sakin sürdüğüm çoktur umarım bu veriler düşer. bence dizelini düşünebilirisin. arkadaşlarında söyledği gibi üzmez.

    herkeze slm lar

    PS: dün gece New Fieste toplantısı vardı bende katıldım tanıdık arkadaşlar vardı ve bayağı eğlenceli geçti izmirdeki astra kullanıcıları olarak buluşalım diyorum sohmet muhabbet bi kaç foto güzel olur. fiesta toplantısında katılım çok yoktu ama bayağı eğlenceli geçti fotolara forumdan baka bilirsiniz. darısı başımıza :))

    arkadaşım sen naptın ya 9 lt!!! babamın chevrolet captivası var 2.0 dizel onun ortalaması bile şu anda 9-10 lt arasında değişiyor,2700km olsa bile 9lt ortalama imkasnız bence, öyle bi ortalamayı nasıl tutturdun?
    düzeltme: sanırım sen 1,3 dizelden bahsetmiyorsun şu anda farkettim:)


    valla bende çözemedim :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NewPa1n


    quote:

    Orijinalden alıntı: drwaverunner

    NG Astra J 1.4T

    4. vites 210km/sa

    />



    topuğuna sağlık :)

    buarada kaç km desin ve yakıt ortalaması kaç ben taktım oraya


    Fotoğraftaki km 8240km. Bu hızda 18lt/100km ila 21lt/100km arasında değişti.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drwaverunner


    quote:

    Orijinalden alıntı: NewPa1n


    quote:

    Orijinalden alıntı: drwaverunner

    NG Astra J 1.4T

    4. vites 210km/sa

    />



    topuğuna sağlık :)

    buarada kaç km desin ve yakıt ortalaması kaç ben taktım oraya


    Fotoğraftaki km 8240km. Bu hızda 18lt/100km ila 21lt/100km arasında değişti.


    senin aracın genel olarak ortalaması kaç peki 100km de



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NewPa1n -- 1 Ekim 2010; 23:52:08 >




  • Orijinalden alıntı: NewPa1n

    Orijinalden alıntı: drwaverunner


    Orijinalden alıntı: NewPa1n


    Orijinalden alıntı: drwaverunner

    NG Astra J 1.4T

    4. vites 210km/sa


    topuğuna sağlık :)

    buarada kaç km desin ve yakıt ortalaması kaç ben taktım oraya


    Fotoğraftaki km 8240km. Bu hızda 18lt/100km ila 21lt/100km arasında değişti.


    senin aracın genel olarak ortalaması kaç peki 100km de


    8.22 lt/100km. Sizin ne kadar tüketiminiz?
  • Orijinalden alıntı: drwaverunner

    Orijinalden alıntı: NewPa1n

    Orijinalden alıntı: drwaverunner


    Orijinalden alıntı: NewPa1n


    Orijinalden alıntı: drwaverunner

    NG Astra J 1.4T

    4. vites 210km/sa


    topuğuna sağlık :)

    buarada kaç km desin ve yakıt ortalaması kaç ben taktım oraya


    Fotoğraftaki km 8240km. Bu hızda 18lt/100km ila 21lt/100km arasında değişti.


    senin aracın genel olarak ortalaması kaç peki 100km de


    8.22 lt/100km. Sizin ne kadar tüketiminiz?

    Benim suan km 2,700 de yakit ortalamam 9,0 lt/100km de
  • arkadaşlar dikkatimi çekti de; bu yol bilgisayarı bazılarınızınki türkçe, bazılarınızınki ingilizce mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daskinoglu

    arkadaşlar dikkatimi çekti de; bu yol bilgisayarı bazılarınızınki türkçe, bazılarınızınki ingilizce mi?


    CD500'de bir çok dil seçeneği mevcut. Navigasyon ekranından hangi dili seçerseniz araç bilgi ekranı ve renkli bilgi ekranı o dile adapte oluyor. Navigasyon için sesli yönlendirme komutları da seçilen dile bağlı olarak değişiyor.
  • 115 beygir ve 140 beygir turbo motor arasında performans farkı olmadığını neye dayanarak söylüyorsunuz merak ettim ve bana ilginç geldi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: webislander
    115 beygir ve 140 beygir turbo motor arasında performans farkı olmadığını neye dayanarak söylüyorsunuz merak ettim ve bana ilginç geldi

    Turbo 140 kullanmış biri olarak sehir ici performans farkı hissetmedim hatta kalkista 115 hp daha rahat. Ancak uzun yo
    lda hem motor sesi hem ivmelenme 140 da daha güzel.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi technogen -- 2 Ekim 2010; 14:40:30 >
  • kardes mantıga dayanmıyan bır acıklama bence sen turbo boslugundan hıssetıklerını yazıyosun ozaman 140 lıgında 180 lıge gore kalkısları daha rahat demek lazım ıkısınıde kullandım 140 lık barız daha ustun ve o kasanın mınumum hakkı dıyım ben 180 lık de ıyı gıdıyor ama yarıs performansı beklemek haksızlık olur arac 1.5 ton neredeyse ...115 lık motor kullanım kaygılarından uzak uzunca sure kullanılabılecek garantı bıttıgınde yapım ve onarım malıyetı daha dusuk olacak bır motor 140 lıga tek avantajı bu gorulebılır ama surus zevkı olarak kesınlıle 140 lık hıssedılır bır alet
  • quote:

    Orijinalden alıntı: technogen

    quote:

    Orijinalden alıntı: webislander
    115 beygir ve 140 beygir turbo motor arasında performans farkı olmadığını neye dayanarak söylüyorsunuz merak ettim ve bana ilginç geldi

    Turbo 140 kullanmış biri olarak sehir ici performans farkı hissetmedim hatta kalkista 115 hp daha rahat. Ancak uzun yo
    lda hem motor sesi hem ivmelenme 140 da daha güzel.


    Yazdığınız 2 cümle arasında bir uyumsuzluk var.

    115 hp kalkışta rahat demiş uzun yolda da 140'ın ivmelenmesi güzel demişsiniz. Kalkıştaki rahatlıktan kastettiğiniz nedir? Konuya biraz daha açıklık getirebilir misiniz?

    Saygılar,
  • 140hp den başka sürmedim ama yüksek devirdeki motor sesi gerçekten çok güzel ve sürüş keyfi çok iyi. 140hp seçeneği bence tam bu arabaya göre diye düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NewPa1n -- 2 Ekim 2010; 15:26:11 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drwaverunner

    quote:

    Orijinalden alıntı: technogen

    quote:

    Orijinalden alıntı: webislander
    115 beygir ve 140 beygir turbo motor arasında performans farkı olmadığını neye dayanarak söylüyorsunuz merak ettim ve bana ilginç geldi

    Turbo 140 kullanmış biri olarak sehir ici performans farkı hissetmedim hatta kalkista 115 hp daha rahat. Ancak uzun yo
    lda hem motor sesi hem ivmelenme 140 da daha güzel.


    Yazdığınız 2 cümle arasında bir uyumsuzluk var.

    115 hp kalkışta rahat demiş uzun yolda da 140'ın ivmelenmesi güzel demişsiniz. Kalkıştaki rahatlıktan kastettiğiniz nedir? Konuya biraz daha açıklık getirebilir misiniz?

    Saygılar,

    Tabi ki izah ederim 140 hp kalkista turbo ile kalkmıyor. Dolayısı ile 115 hp 1600 motor olması nedeni ile gücü daha net aktarıyor. Turbo devreye girdikten sonra 140 hp daha seri tepkiler veriyor. Demek istediğim bu. Hatırlatmak isterim bu yorumları iki aracıda kullanarak yazdım. Aracım 115 hp.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: technogen


    quote:

    Orijinalden alıntı: drwaverunner

    quote:

    Orijinalden alıntı: technogen

    quote:

    Orijinalden alıntı: webislander
    115 beygir ve 140 beygir turbo motor arasında performans farkı olmadığını neye dayanarak söylüyorsunuz merak ettim ve bana ilginç geldi

    Turbo 140 kullanmış biri olarak sehir ici performans farkı hissetmedim hatta kalkista 115 hp daha rahat. Ancak uzun yo
    lda hem motor sesi hem ivmelenme 140 da daha güzel.


    Yazdığınız 2 cümle arasında bir uyumsuzluk var.

    115 hp kalkışta rahat demiş uzun yolda da 140'ın ivmelenmesi güzel demişsiniz. Kalkıştaki rahatlıktan kastettiğiniz nedir? Konuya biraz daha açıklık getirebilir misiniz?

    Saygılar,

    Tabi ki izah ederim 140 hp kalkista turbo ile kalkmıyor. Dolayısı ile 115 hp 1600 motor olması nedeni ile gücü daha net aktarıyor. Turbo devreye girdikten sonra 140 hp daha seri tepkiler veriyor. Demek istediğim bu. Hatırlatmak isterim bu yorumları iki aracıda kullanarak yazdım. Aracım 115 hp.



    Detaylı cevabınız için teşekkürler.

    A 1.6 XER motorların max performansı 85kW, A 1.4 NET lerin ise 103kW ve 1.6’lar bu güce 6000devir/dak’da ulaşırken 1.4T’ler 4900devir/dak’a ulaşıyor.

    1.6’ların torku 155Nm iken 1.4T’lerin 200Nm’dir ve 1.6lar bu momente 4000 devirde ulaşırken 1.4T’lar 1850 ila 4900 arasında ulaşmaktalar. Yani kalkışta turbo ile kalmıyorlar diye bir şey söz konusu değil.

    Gelelim 0-100km hızlanmalara:
    1.6’lar 11.7sn’de ulaşırken 1.4T’ler 9.7 sn. Aradaki 2sn’lik fark 0-100km/sa arasında 1.4T’nin daha hızlı olduğunu göstermekte.

    Yazdıklarım bu motor seçeneklerine ait üretici tarafında verilen teknik değerlerdir. İki aracı da ayrı ayrı test etme fırsatı bulmanız çok güzel ama aynı anda aynı koşullarda test etmek daha iyi fikir verecektir.

    Saygılar,




  • 140 hp direk turbo ile kalkmıyor demişsin ama 1.5 115 hp kalkışta direk 115 hp olarak mı kalkıyor peki?
    bir de 1. vitesin ilk yarım saniyesi sonunda heralde araç turbonun aktif olarak tork ürettiği banda gelmiş olur. ha o yarım saniye ölçülecekse tabiki 1.6 daha atak diyebiliriz.
  • Merhaba arkadaşlar arabamı aldım bende dün geldi sizinle paylaşayım istedim...

    İlk deneyimlerimi anlatayım, 1.3 dizel 95 beygirlik versiyonunu aldım ankaradan 43.500 e ama bu fiyata biraz zor alırsınız :) Fazlaca tanıdık soktuk araya neyse arabayı almaya gittim dün 4 te, araçın mazotu bitmiş tabi taşıma vs. içinde çok az bir mazot bulunuyor, arkadaş anlattı arabayı falan, mazot al gel dedi gittim doldurdum depoyu, arabayı çalıştırdım doldurduktan sonra, aracı servise götürün yazıyordu ekranda, serviste 30-45 dk içinde hata mesajını sildiler, mazot çok az kaldığı için böyle bi hata yapmış öyle söylediler...

    Arabaya oturup çalıştırdım, içerden motor sesi duyuluyor ama çok abartı bi ses yok, konsol süper zaten insigniaya benzer bi tasarım mevcut, kalkışta subaru araçlardaki gibi sanki devasa bi motor var gibi bi ses yapıyor aslında hoş bir ses değil ama ben sevdim o tarz bi sesle kalkıyor. araç çekişi gayet iyi basınca gidiyor yani, çok ağır kalmıyor. araç yol tutuşu gayet iyi uzun yolda denemek lazım fakat ben 50km yol yaptım bi tek seferde hiç araç sürmemiş gibi rahattım o konuda çok iyi oturaklı bir araba, ani virajlara yüksek hızda girdiğimde savurma yapmıyor, ama tek kafama takılan araç kalkarken çok fazla anlık yakıt durumu 35 lere çıkıyor, normal kalkışlarda bile 23 lere falan çıkıyor, megane 2 kullanmış biri olarak sonuna kadar asıldığımda bile 20 yi geçmiyordu bu araçta çok fazla görünce şaşırdım sonuçta ortalama yakıtı 4.5 bi araçta çok ilginç daha 100 km yol yaptım fakat ilerleyen zamanlarda anlayacağım yakıt durumunu, dıştan çok karizmatik bir görünümü var beğenmediğim hiç bir çizgisi bile yok o derece söyleyebilrim. :) Grafiker olarak çalışıyorum ince detaylar falan benim işim gereğince ufak hataları bile görmeme rağmen bu aracın tasarımı kusursuz bana göre, arabamı çok seviyorum...

    Arabam siyah olduğu için daha çok karizma duruyor beyaz bana göre basit duruyor. ama bakımız çok zor daha 2 gün oldu hemen kirlendi yani 2 güne bir temizlemeye vermek lazım, yolda giderken insanların tepkileri çok iyi sanki ferrari sürüyormuş hissini yaşadım dönüp bakıyorlarlar insanlar, piyasada şuanda fazla olmadığı için sanırım gerçi bende bakardım yani :)

    Şuana kadar gayet memnunum, herşey süper arabamla ilgili.. İçinden çıkmak istemiyorum :)

    Arabamın resimleri;

     İŞTE YENİ OPEL ASTRA!


     İŞTE YENİ OPEL ASTRA!


     İŞTE YENİ OPEL ASTRA!


     İŞTE YENİ OPEL ASTRA!


     İŞTE YENİ OPEL ASTRA!


     İŞTE YENİ OPEL ASTRA!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bjk@@N

    Merhaba arkadaşlar arabamı aldım bende dün geldi sizinle paylaşayım istedim...

    İlk deneyimlerimi anlatayım, 1.3 dizel 95 beygirlik versiyonunu aldım ankaradan 43.500 e ama bu fiyata biraz zor alırsınız :) Fazlaca tanıdık soktuk araya neyse arabayı almaya gittim dün 4 te, araçın mazotu bitmiş tabi taşıma vs. içinde çok az bir mazot bulunuyor, arkadaş anlattı arabayı falan, mazot al gel dedi gittim doldurdum depoyu, arabayı çalıştırdım doldurduktan sonra, aracı servise götürün yazıyordu ekranda, serviste 30-45 dk içinde hata mesajını sildiler, mazot çok az kaldığı için böyle bi hata yapmış öyle söylediler...

    Arabaya oturup çalıştırdım, içerden motor sesi duyuluyor ama çok abartı bi ses yok, konsol süper zaten insigniaya benzer bi tasarım mevcut, kalkışta subaru araçlardaki gibi sanki devasa bi motor var gibi bi ses yapıyor aslında hoş bir ses değil ama ben sevdim o tarz bi sesle kalkıyor. araç çekişi gayet iyi basınca gidiyor yani, çok ağır kalmıyor. araç yol tutuşu gayet iyi uzun yolda denemek lazım fakat ben 50km yol yaptım bi tek seferde hiç araç sürmemiş gibi rahattım o konuda çok iyi oturaklı bir araba, ani virajlara yüksek hızda girdiğimde savurma yapmıyor, ama tek kafama takılan araç kalkarken çok fazla anlık yakıt durumu 35 lere çıkıyor, normal kalkışlarda bile 23 lere falan çıkıyor, megane 2 kullanmış biri olarak sonuna kadar asıldığımda bile 20 yi geçmiyordu bu araçta çok fazla görünce şaşırdım sonuçta ortalama yakıtı 4.5 bi araçta çok ilginç daha 100 km yol yaptım fakat ilerleyen zamanlarda anlayacağım yakıt durumunu, dıştan çok karizmatik bir görünümü var beğenmediğim hiç bir çizgisi bile yok o derece söyleyebilrim. :) Grafiker olarak çalışıyorum ince detaylar falan benim işim gereğince ufak hataları bile görmeme rağmen bu aracın tasarımı kusursuz bana göre, arabamı çok seviyorum...

    Arabam siyah olduğu için daha çok karizma duruyor beyaz bana göre basit duruyor. ama bakımız çok zor daha 2 gün oldu hemen kirlendi yani 2 güne bir temizlemeye vermek lazım, yolda giderken insanların tepkileri çok iyi sanki ferrari sürüyormuş hissini yaşadım dönüp bakıyorlarlar insanlar, piyasada şuanda fazla olmadığı için sanırım gerçi bende bakardım yani :)

    Şuana kadar gayet memnunum, herşey süper arabamla ilgili.. İçinden çıkmak istemiyorum :)

    Arabamın resimleri;

     İŞTE YENİ OPEL ASTRA!


     İŞTE YENİ OPEL ASTRA!


     İŞTE YENİ OPEL ASTRA!


     İŞTE YENİ OPEL ASTRA!


     İŞTE YENİ OPEL ASTRA!


     İŞTE YENİ OPEL ASTRA!





    Güle güle kullan...




  • Alıntı yaparken orijinal mesajdan resim linklerini silersek resimler gereksiz yere tekrarlamaz, böylece sayfa açılışı yavaşlamamış olur

    Bjk@@N, hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız keyifli yolculuklar dilerim.
  • 
Sayfa: önceki 323324325326327
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.