Şimdi Ara

servis point calışan bilgisayar bozuk geldi!!! ( sorunumu hallettiler.)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
3
Favori
526
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar msi gt 70 2pe model 2 yıl once 6000 tl ye almış olduğum şuanki fiyati 8000 tl olan laptopumun menteşeleri kırıldğı ı icin servise gonderdim.gondermişkende win 10 gectigim icin icindeki recovery ozeligi silinmiş onu da yuklesinler dedim.kapak değişim ve recovery icin 400 tl istediler.onay vermek zorunda kaldim ve paralarını gonderdim.10 gun sonra yapıldı ve bugun geldi.ama ne gelme.acma tuşuna bastıgımda pc bios ta kaliyor.hemen telefonla aradım.ama elim ayağım titriyor.ne yaptılarsa bilgisayar acılmadi.telefonla soyledikleri butun komutlarını yerine getiriyorum.zaten bios a girip recasy midir nedir onu raid e aldırıyor f10 yaptırıp entere basın diyor acılması gerek pc diyor.yapıyorum acılmıyor.geri gondermeniz gerek dedi.ben cıldırdım.bagırıyorum cagırıyorum karşı taraf sadece dinliyor. bir gunde yapılıp pazartesi kargo ya verme sozu verdi ama benim kafamda bir suru soru işareti var.acaba parcalarımı bi zarar verdiler.ssd lermi arızalandı diycem.ssd ler bios da gozukuyor.2 tane 128 gozukuyor.sistem point inde soyledi benimde aklıma geldi.acaba kargo şirketi saga sola attida pc arızalandımı? bunuda sordum.bu durumlarla karşılaşıyoruz dedi sistem point ama magduruyetinizi biz gideriyorz dedi.ama yinede msi dan cevap bekliyoruz dedi.yani pahalı bir parcaysa belki odemeye biliriz demeye getiriyorlar.birde sunları sordum hep aklımda soru işaretiydi? kargo şirketi sigortalı gondermiyor.yani kaybolsa dahi urunun bedelini odemiyor.msi da kargoya verdiginiz urunden siz sorumlusunuz dedi.eee hep bize giriyor.bu nasıl bir adaletsizlik? bu nasıl bir sistem? biz servis e gondermek icin otobuse binip istanbulami gelicez.kucagımızda laptopla?bu ülkede düdükleyen düdükleyene halkı!bidaha msi ve laptop işine son veriyorum.2 yıllık laptop un menteşesi kirilirmi ya.bim den 800 tl aldıgım dell laptop 10 seneyi gecti daha hicbir yeri defarmasyon bile olmadı.6000 tl lik laptop yarı yolda birakti.



    edit:arkadaşlar laptopum bugun geldi.sıkıntının nerde oldugunu cozmuşler ve dogru sürüm ü yuklemişler suan sorunsuz calısıyor bilgisayarım.servispoint olumsuz durumu olumluya cevirdi.tşkler servis point



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Esnaf_TV -- 12 Ekim 2016; 20:51:33 >







  • arkadaşım ben de anlatayım ama seni çürütmek için değil sadece tek taraflı bakmasınlar. kendi yaktığım cihazı 2 ay olmuştu alalı gönderdim servis pointe gönderdim, hata kısmına ise aniden kendiliğinden kapandı yazdım. oysa ben şarj adaptörü girişini uykusuz bir halde USB girişine zorlayarak ters akım ile yakmıştım. msi bana direk cihaz değişimi vermiş sağ olsun oysa ki açıkça benim hatalı olduğumu anlamışlardır. senin durumuna gelirsek, yaşadığın şey büyük bir rezalet o fiyata alınan cihaz için böyle rezil olmak üzücü umarım sıfır gibi verirler tekrar. diyeceksin ki tüm bunları neden yazdın? bi şekilde servis pointi Google vs aratırken birileri bu yazıyı görecek ben hep dh'de olumsuz yazı gördüm. en azından benim gibi güzel muamele görenler de var bilsinler. senden bir ricam var cihaz tekrar gelirse servisten haberdar et beni, merak ettim şimdiden. aras kargo da sıkıntılı sayılabilecek bir firma maalesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kargo'cu yum.
    Hava kabarcıklı özel ambalaj var laptop için değil atmak üzerine ziplasaniz birşey olmaz 5tl ek ücret deger mi değer?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: salih-amel

    arkadaşım ben de anlatayım ama seni çürütmek için değil sadece tek taraflı bakmasınlar. kendi yaktığım cihazı 2 ay olmuştu alalı gönderdim servis pointe gönderdim, hata kısmına ise aniden kendiliğinden kapandı yazdım. oysa ben şarj adaptörü girişini uykusuz bir halde USB girişine zorlayarak ters akım ile yakmıştım. msi bana direk cihaz değişimi vermiş sağ olsun oysa ki açıkça benim hatalı olduğumu anlamışlardır. senin durumuna gelirsek, yaşadığın şey büyük bir rezalet o fiyata alınan cihaz için böyle rezil olmak üzücü umarım sıfır gibi verirler tekrar. diyeceksin ki tüm bunları neden yazdın? bi şekilde servis pointi Google vs aratırken birileri bu yazıyı görecek ben hep dh'de olumsuz yazı gördüm. en azından benim gibi güzel muamele görenler de var bilsinler. senden bir ricam var cihaz tekrar gelirse servisten haberdar et beni, merak ettim şimdiden. aras kargo da sıkıntılı sayılabilecek bir firma maalesef.

    kesinlikle yazıcam.hatta bu olay olmadan once memnundum.arayip bilgi vermeleri.hergun arayip bunaltıcı soru sormama rağmen cok guzel cevap vermeleri.10 gunde hem kapagı tamir etmeleri.hemde gondermeleri.ama gel gelelim 7000 tl lik laptopun acılmasında sorun yokken sorunlu gelmesi benden kaynaklanan bi durum degil.ya firmadan ya kargo dan.




  • Öncelikle geçmiş olsun arkadaşım ama bence servis pointe biraz fazla yükleniyorsunuz, kendileriyle 3 kez muhatap oldum gerçekten sabırla anlayışla cevap veriyorlar değişim ise değişim onarım ise onarım yapıyorlar. Sizin sorununuzu'da çözüceklerdir diye umuyorum.
  • AliveFoto kullanıcısına yanıt
    Hocam laptop yarin ellerinde olucak.gun icerisinde tamir edip geri gondericez sozunu verdiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugun servispoint gun icerisinde pc nin yazilimini yenileyip ayni gun icerisinde kargo ya verdi.insallah sapa saglam gelir.suan olumsuz durumu olumluya cevirdiler gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Haklısınız hocam bende bu aralar çok fazla msi laptoplar ile ilgili şikayet duyuyorum. Bende notebook alma arifesindeyim ama msi ürünlerinin hem pahalı olması ve içinde neredeyse her parçayı özelleştirmeleri bana biraz itici geliyor yani bak bizde killer 2200 var 300 daha ver gibi.

    Çok fazla reklam yapıyorlar önüne gelene sponsor oluyorlar ama gördüğüm kadarıyla son kullanıcıya pek değer verilmiyor.
  • kardeşim adına mutlu oldum, servis cidden iyi çalışıyor. emir bey benim değişim sürecinde yardımcı olmuştu tek eksikleri, sanal servis takip ekranı yok illa aramak durumunda kalıyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsngencer

    Bugun servispoint gun icerisinde pc nin yazilimini yenileyip ayni gun icerisinde kargo ya verdi.insallah sapa saglam gelir.suan olumsuz durumu olumluya cevirdiler gibi.

    hocam hort olacak ama merak ettim, olay nasıl sonuçlandı acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yaxis


    quote:

    Orijinalden alıntı: hsngencer

    Bugun servispoint gun icerisinde pc nin yazilimini yenileyip ayni gun icerisinde kargo ya verdi.insallah sapa saglam gelir.suan olumsuz durumu olumluya cevirdiler gibi.

    hocam hort olacak ama merak ettim, olay nasıl sonuçlandı acaba?

    aynı gun icerisinde yaptilar kargoya verdiler.sorunsuz suan.
  • Arkadaşlar teknik servis işini zamaninda bende yaptım. Şimdi devlet kurumundayim. Emin olun bağırıp çağırmakla elinize birşey geçmez. Her zaman sakinliğinizi koruyun ve anlayışlı davranın çünkü karşıdaki de insan o da çalışan sonucta paranız ile ürünü satın almış olursunuz oradaki çalışanları degil sakin ve anlayışlı olun ve emin olun daha güzel ilgilenir servis çalışanları.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.