Şimdi Ara

Huawei’den “Kapıdan Kapıya Servis” hizmeti ve ücretsiz ekran değişimi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
1
Favori
1.585
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Huawei’den “Kapıdan Kapıya Servis” hizmeti ve ücretsiz ekran değişimi


    Türkiye’de Fatih Projesi’nden 4.5G sürecine hatta 5G’ye kadar çok geniş bir yelpazede önemli görevler üstlenen ve dahası Huawei ürünlerinin yazılımsal tarafına yönelik çözümler üretmek adına bir ARGE merkezini de İstanbul’da konumlandıran Huawei, Türkiye’yi öncelikli ülkeler arasına almış durumda.

     


    ABD ve kendi ülkesi Çin dışında dünyada Türkiye’nin de aralarında bulunduğu 12 ülkeyi öncelikli ülkeler hedefine alan Huawei, bu pazarlarda hem daha uygun fiyatlar hem de ülkeye özel çözümler sunmak için çalışıyor. Yeni dönemde daha köklü değişiklikler yapmak için düğmeye basan şirket bir takım yeni adımlar atıyor.


     

    VIP Servis 



    Bunlardan ilki kapıdan kapıya servis hizmeti. P9 modeli ile duyurulan bu hizmet, serinin diğer cihazları ile genişliyor ve sonrasındaki dönemde gelecek ürünlere de yayılacak. VIP servis hizmeti olarak adlandırılan bu uygulama ile kullanıcıların cihazları MNG Kargo ve UPS Kargo işbirliği ile kullanıcıların adresinden alınıp servis merkezine götürülüyor ve onarım sonrasında yeniden cihaz ücretsiz olarak kullanıcıya ulaştırılıyor.


     


    Ekran, ana kart değişimi gibi çok temel işler dışında onarım yapmayan ve doğrudan cihaz değişimi gerçekleştiren Huawei, onarımlarda da 5 günde teslimat gibi iddialı bir süreyi hedefliyor.


     Huawei’den “Kapıdan Kapıya Servis” hizmeti ve ücretsiz ekran değişimi


    Ücretsiz Ekran Değişimi 


    Bu arada Huawei P9 modeli ile başlayan bir defaya mahsus ücretsiz ekran değişimi, P9 Lite modelinde de devam edecek. Huawei P9 Lite sahipleri, 1 ay içerisinde hiçbir sorgu sual olmadan kırılan ekranlarının değişimini isteyebilecek. Çizilmelerde ise değişim yapılmıyor. P9 modelinde ekran değişim süresi 3 ay olarak belirlenmişti.


     


    Ayrıca Bkz.Huawei P9 Lite resmiyet kazandı

     


    Bu olanağa rağmen şu anda ekran değişimi için gelen cihaz sayısının son derece az olduğuna değinen Huawei yetkilileri, üretilen cihazların çok sıkı test süreçlerinden sonra kullanıcılara ulaştığını ve bu nedenle Huawei modellerinin sağlamlığı konusunda iddialı oldukları vurgusunu yapıyor.


     


    Huawei Destek Hattı


    Kullanıcılar 444 7 988 numaralı telefondan Huawei Destek Hattı’nı arayarak cihazların adresten teslim alınması için randevu alabiliyor.


     Huawei’den “Kapıdan Kapıya Servis” hizmeti ve ücretsiz ekran değişimi


    Artık Güncellemeler Daha Hızlı Gelecek


    Bu arada Huawei ülkemize gelecek cihazların artık ürün kodlarını Avrupa Bölgesi’ne dahil edecek. Bu sayede Türkiye’de satılan modeller, güncelleme alırken Avrupa’ya gelen sürümleri yükleyebilecek.


     


    Huawei P9 Lite Fiyatı 


    Son olarak bir süre önce tanıtılan ve ülkemizde de henüz satışına başlanan Huawei P9 Lite modeli 1299TL fiyatla Türkiye’de satış noktalarına gönderilmiş durumda. Kullanıcılar Turkcell ve Vodafone üzerinden operatör tarifeleri ile MediaMarkt ve Vatan Bilgisiyar’dan da bayi kanalıyla P9 Lite modelini satın alabilecek.


     







  • Keşke her elektronik cihaz için bu servis olsa ne güzel olurdu

  • Ah Huawei ah, çok yanlış fiyatlandırma yapıyorsunuz. 1000 lira altında 3GB ramli android one vb. rakipleriniz varken,daha yeni yeni adınız duyulmaya başlamışken, bu neyin kafasıdır? P9 2000 lira ile çıksaydı, belki de p9 çok daha yaygın olacaktı.

  • Öncelikle Huawei firmasına teşekkür ediyorum. Tüketici haklarına saygı duyup bizleri memnun ettiği için. Gitgide değersizleşen keyfi uygulamaların yaşandığı tüketicinin mağdur edildiği bu mevzuda hassas davranmışlar. Takipçisi olacağız ayrıca diğer firmaların da kendilerine çeki düzen vermelerini istiyoruz. Tüketici haklarına saygı duymayan firmaları tercih etmeyelim bu firmaların ürünlerini almayalım aldırtmayalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kırılan ekranın ÜCRETSİZ değişimi? Haber çok uzun olduğu için okumadım ama eğer bu doğruysa hemen yarın gidip bi Huawei alırım.

  • Huawei G7 kullanıcısı olarak telefonumdan da servis (Fixsmart Cihan Elektronik) kalitesinden de memnunum. İki kez ekran değişimi (ikincisini ben talep etmiştim) bir kez anakart değişimi ve kulaklık değişimi yaptılar. Hepsinde de hizmet çok iyiydi. Huawei doğru ve güzel işler yapıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vaskin77 -- 4 Ekim 2016; 19:56:11 >
  • P9 plus gelseydi keşke ya da çıkacaksa p10 eksiksiz çıkar umarım
  • Çok şık cihazlar üretiyor huawei.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: vaskin77

    Huawei G7 kullanıcısı olarak telefonumdan da servis (Fixsmart Cihan Elektronik) kalitesinden de memnunum. İki kez ekran değişimi (ikincisini ben talep etmiştim) bir kez anakart değişimi ve kulaklık değişimi yaptılar. Hepsinde de hizmet çok iyiydi. Huawei doğru ve güzel işler yapıyor.

    Telefon 4 kere işlem görmüş serviste. Memnun olduğunuza emin misiniz.? Ya da nasıl bir memnuniyet bu anlamadım.!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: V4LKyR

    Kırılan ekranın ÜCRETSİZ değişimi? Haber çok uzun olduğu için okumadım ama eğer bu doğruysa hemen yarın gidip bi Huawei alırım.

    P9 modelinde satın alındıktan sonra ki ilk 3 ay, P9 Lite modelinde ilk 1 ay sürecinde ki kırılmalar için 1 defaya mahsus. Yine de güzel bir hizmet olmuş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Artık sirtaki yaparken tabak yerine p9 kırarız :)

  • Garanti süresi boyunca olmalıydı bu olay. Ama olsun yine de bir yerlerden başlandı. Telefonu alıp da 3 ay 1 gün sonra ekranı kıranlara yazık olacak

  • Kırılan ekran için 1 kez değişim hakkı güzel ama değişim süresi çok kısa. En azından bütün üst düzey seri modelleri için 1 yıl olmalı

  • quote:

    Orijinalden alıntı: strathmorea

    quote:

    Orijinalden alıntı: vaskin77

    Huawei G7 kullanıcısı olarak telefonumdan da servis (Fixsmart Cihan Elektronik) kalitesinden de memnunum. İki kez ekran değişimi (ikincisini ben talep etmiştim) bir kez anakart değişimi ve kulaklık değişimi yaptılar. Hepsinde de hizmet çok iyiydi. Huawei doğru ve güzel işler yapıyor.

    Telefon 4 kere işlem görmüş serviste. Memnun olduğunuza emin misiniz.? Ya da nasıl bir memnuniyet bu anlamadım.!

    Peki üstad şöyle anlatayım; öncelikle bir yanlış anlamayı düzelteyim. Telefonu üç kez servise gönderdim. İlkinde ses karşı tarafa bazen gitmediği için gönderdim. Anakart, ekran ve batarya değişti. Telefon gelince ekran beyaz dengesi hoşuma gitmediği için tekrar gönderdim. İstediğim model ekran panelini taktılar. Sonuncusunda kulaklığı değiştiler. İlk kez ses gitmeme şikayeti ile gönderdiğimde pekala yazılım yükleyip geri gönderebilirlerdi. Önemli olan servise kaç kez gönderildiği değil, asıl mesele sorunun istediğim şekilde çözülmesi ve aynı problemleri tekrar yaşamamam. Benim memnuniyet kriterim bunlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Uluslararası garanti vermediği sürece bir işime yaramıyor. Parasını vermeyi düşündüğüm halde tamir ettiremedim bu nasıl servis anlayışı huawei.

  • CaSsErDoDo C kullanıcısına yanıt
    Hangi modeli kullanıyorsunuz ? Ben de p9 plus getirtmeyi düşünüyorum da arıza olursa çöp mü olacak yani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sim kart yeri bozulan 1 aylık telefonu ısrarla tüketici hatası diye bana fatura ettiler 2.5TL lik parça için 66.5TL işçilik ödeyerek tamir ettirmek zorunda kaldım kendi servisi yaptığı halde telefon garanti dışı kaldı. Kapıma bedava yollamadıktan sonra almam aldırmam

  • yibo90 kullanıcısına yanıt
    Ben geçen sene P8 lite modelini Almanya'dan getirttim. İmei kaydını yaptım. Geçen aylarda sarı ekran arıza ortaya çıktı. Telefonun içindeki programdan imei ile kontrol yaptım garanti yok diyor. Mail attım. Parası neyse söyleyin tarzında. Yapamayacaklarını belirttiler. Sistemleri kabul etmiyormuş. Sonra parça fiyatına baktım 230 TL istiyor Huawei. Ben de Çin'den 58 TL'ye alıp kendim taktım. Almanya'da garantisi geçerli olan malın garantisini burada kullanamadım.
  • CaSsErDoDo C kullanıcısına yanıt
    Uluslararası garanti bu zamanda şart. Ucuza alacağız diye takla atıyoruz bir de bu dert var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hem bir defaya mahsus deniyor hemde kısa süre veriliyor hemde tüm modelleri kapsamıyor, çok ilginç. Nasıl malına güvenmektir bu? Hadi onu geçtim 24 ay garanti süresi içerisinde bir defaya mahsus kırılan ekran değişimi ücretsiz denilse belki gerçekten önem arz edebilirdi.

    Ayrıca VIP denilen hizmetin ücretsiz olacağını da sanmıyorum ya hadi hayırlısı.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.