Şimdi Ara

MEGANE II SEDAN 1.6 BENZİNLİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
7.355
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • YORUMLARINIZI BEKLİYORUM ARKADAŞLAR



  • BU DEVİRDE 1,6 BENZİNLİ (LPG SİZ)ARABAYA BİNMEK BİRAZ CESARET (PARA) İSTER
    UNUTMAYALIM

     MEGANE II SEDAN 1.6 BENZİNLİ


     MEGANE II SEDAN 1.6 BENZİNLİ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BySerkan -- 31 Ocak 2007; 23:54:28 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: LONELY UNDERGRAD

    BU DEVİRDE 1,6 BENZİNLİ (LPG SİZ)ARABAYA BİNMEK BİRAZ CESARET (PARA) İSTER
    UNUTMAYALIM

     MEGANE II SEDAN 1.6 BENZİNLİ


     MEGANE II SEDAN 1.6 BENZİNLİ


    ben şahsen katılmıyorum dizelle ekonomi yıllık 25bin km den sonra başlar.ve bunun altında kullananlar için problem yok bence.misal aynı arabanın benzinli ve dizel seçeneklerinin bir depodaki farkına bakalım.euro dizelle benzin arasında 300binlira fark var buda 50ltlik depoda 15milyon eder;birde benzinli 700km yapsın dizelde aynı yakıtla 1000km yapsın 300km lik farkta yaklasık 15litre yakıt eder buda 45 ytl eder.toplam fark 60ytl eder bir depoda.ama biz bu farka genede 100 ytl diyelim ve dizelin benzinliden pahalı olan herşeyinide gözardı edelim, her ay bir depo dizel yakıt alan bir insan(bence genede fazla bir kullanım) 12 ayda 1200ytl kara geçiyor.ama verilen fazla paranın karşılıgı 4/5senede ancak çıkıyor.diyceksinizki ya dizzelide daha pahalı satıyoz ama unutmayalımki alırken verdigimiz farkın yarısını bile üstüne koyamıyoruz satarken.2001yılında mazotla benzin arasındaki fark %43ken 2007yılında %17lere indi bu fark euro dizelde(yeni nesil araçların tamamıda bunu kullanıyo)%12 ye kadar iniyo.bunun nedenide dizel araçların benzinlilere oranının %49 a dayanması devletin vergilendirme yapısında degişiklige gitti çünkü devlet kayıp yaşamak istemez.onun içinde benzine 1 mazota 1,5 zam yapa yapa yakında eşit hale getircek.amerikadaki gibi olacak hatta biraz daha pahalanabilir benzinden.kısaca özetlemek gerekirse dizel arabaya gonul rahatlıgıyla binersiniz çünkü ekonomiyi saglayacak parayı baştan vermişsinizdir.bende bugun bizim benzinciye gitsem 7milyar versem allah bilir dahada ekonomik olur kaç yıl benzine para vermem veyahutta az veririm bu mantıkla.dizel 2yerde ekonomik nerdemi?1-yıllık kullanımınız 30000km yi geçiyosa 2-şehir içi kullanımınız çok yogun ve agresifse(veya performanslıda diyebiliriz)...saygılarımı sunarım
  • Orjinalden alıntı: enteresavar


    Orjinalden alıntı: LONELY UNDERGRAD

    ben şahsen katılmıyorum dizelle ekonomi yıllık 25bin km den sonra başlar.ve bunun altında kullananlar için problem yok bence.misal aynı arabanın benzinli ve dizel seçeneklerinin bir depodaki farkına bakalım.euro dizelle benzin arasında 300binlira fark var buda 50ltlik depoda 15milyon eder;birde benzinli 700km yapsın dizelde aynı yakıtla 1000km yapsın 300km lik farkta yaklasık 15litre yakıt eder buda 45 ytl eder.toplam fark 60ytl eder bir depoda.ama biz bu farka genede 100 ytl diyelim ve dizelin benzinliden pahalı olan herşeyinide gözardı edelim, her ay bir depo dizel yakıt alan bir insan(bence genede fazla bir kullanım) 12 ayda 1200ytl kara geçiyor.ama verilen fazla paranın karşılıgı 4/5senede ancak çıkıyor.diyceksinizki ya dizzelide daha pahalı satıyoz ama unutmayalımki alırken verdigimiz farkın yarısını bile üstüne koyamıyoruz satarken.2001yılında mazotla benzin arasındaki fark %43ken 2007yılında %17lere indi bu fark euro dizelde(yeni nesil araçların tamamıda bunu kullanıyo)%12 ye kadar iniyo.bunun nedenide dizel araçların benzinlilere oranının %49 a dayanması devletin vergilendirme yapısında degişiklige gitti çünkü devlet kayıp yaşamak istemez.onun içinde benzine 1 mazota 1,5 zam yapa yapa yakında eşit hale getircek.amerikadaki gibi olacak hatta biraz daha pahalanabilir benzinden.kısaca özetlemek gerekirse dizel arabaya gonul rahatlıgıyla binersiniz çünkü ekonomiyi saglayacak parayı baştan vermişsinizdir.bende bugun bizim benzinciye gitsem 7milyar versem allah bilir dahada ekonomik olur kaç yıl benzine para vermem veyahutta az veririm bu mantıkla.dizel 2yerde ekonomik nerdemi?1-yıllık kullanımınız 30000km yi geçiyosa 2-şehir içi kullanımınız çok yogun ve agresifse(veya performanslıda diyebiliriz)...saygılarımı sunarım


    Yazdıklarınıza katılıyorum dizelin tork yüksekliği düşük yakıt tüketimi var ama aynı özellikler olan benzinliyle 3-4 bin ytl fiyat farkı var.

    Benzinli ile dizel arasında kalmıştım ama benzinli daha mantıklı.

    Saygılarla...
  • Şimdi arkadaşa şöyle bir cavap veyim ve katıldığım noktaları belirtiyim. Dizel araçlar 15 000 km yıllık kullanımla arkadaşında tahmininde yaklaştığı gibi 1300 ytl civarında yıllık kar yaptırır bu bir memur içindir .eğer 30000 km yıllık kullanım varsa düşünülmeden dizele geçilmesi gerekir bence, 1300 yıllık memurumuzun karı aybı versiyon ve aynı donanım benzinli ve dizel araç arasındaki fark benim kullandığım araçta 2800 ytl bu farlı25-26 ayda çıkarıyor. memurumuz arabasını satmayıp binmeye devam ederse ondan sonraki yıllarda kullandığı kredi geri ödemesi farkı (faiz farkınıda) 4500 ytl 3.5 yılda çıkarıyor ve aracını satacak artık çünkü 5.5 6 yıllık araba oldu ve bakım masraf farkı araca büyük bir zarar vermezse bakımlarda 50-100 ytl fark ödüyor bunu gördüğünüz gibi hesaba katmıyalım çünkü cüzzi. Arbayı satarken motor farkı kredi zararı nı karşılamış ve sadece ufak miktar arabanın yaşla birlikte düşen değeri zarar kalmıştır buda her arabada standarttır.

    Euro dizel kaliteli olduğu için normal dizele göre pahalı benzinle arasındaki farka her ne kadar kapanıyor gibi görünsede şunu gözden kaçırmamak lazım benzinli araçlar 100 km ort 6.5 - 8.0 lt yakarlar. Dizel araçlar ise 4.5 ile 5.8 aralığında yakarlar.Bu fark hiç bir zaman kapanmaz . Saygılar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: oguz1

    Şimdi arkadaşa şöyle bir cavap veyim ve katıldığım noktaları belirtiyim. Dizel araçlar 15 000 km yıllık kullanımla arkadaşında tahmininde yaklaştığı gibi 1300 ytl civarında yıllık kar yaptırır bu bir memur içindir .eğer 30000 km yıllık kullanım varsa düşünülmeden dizele geçilmesi gerekir bence, 1300 yıllık memurumuzun karı aybı versiyon ve aynı donanım benzinli ve dizel araç arasındaki fark benim kullandığım araçta 2800 ytl bu farlı25-26 ayda çıkarıyor. memurumuz arabasını satmayıp binmeye devam ederse ondan sonraki yıllarda kullandığı kredi geri ödemesi farkı (faiz farkınıda) 4500 ytl 3.5 yılda çıkarıyor ve aracını satacak artık çünkü 5.5 6 yıllık araba oldu ve bakım masraf farkı araca büyük bir zarar vermezse bakımlarda 50-100 ytl fark ödüyor bunu gördüğünüz gibi hesaba katmıyalım çünkü cüzzi. Arbayı satarken motor farkı kredi zararı nı karşılamış ve sadece ufak miktar arabanın yaşla birlikte düşen değeri zarar kalmıştır buda her arabada standarttır.

    Euro dizel kaliteli olduğu için normal dizele göre pahalı benzinle arasındaki farka her ne kadar kapanıyor gibi görünsede şunu gözden kaçırmamak lazım benzinli araçlar 100 km ort 6.5 - 8.0 lt yakarlar. Dizel araçlar ise 4.5 ile 5.8 aralığında yakarlar.Bu fark hiç bir zaman kapanmaz . Saygılar.

    zaten hesaplarıma dikkat ettiysen bu farkıda orada belirttim.ayrıca ülkemizde kullanılan normal motorinin içindeki carbon oranı euro dizele göre 800kat daha fazla carbon ihtiva etmekte.normal motorin kullanmıyorum dizelime iyi bakıyorum eurodizel kullanıyorum diyosanızda malesef bu araçlar avrupa normlarında eurodizellere uygun şekilde üretiliyorlar.turkiyedeki eurodizellerdeki carbon oranı ise avrupadakinin yaklasık 50katı fazla.anlayacagınız size bol bol carbon clear yapmak ve enjektorlere,turboya ve motora iyi bakmak düşüyor.saygılarımla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi enteresavar -- 2 Şubat 2007; 1:33:26 >
  • Geçenlerde ankara istanbul yolculuğu yaptım. 130 ile gittim geldim.Hatta bolu dağında yoğun kar nedeniyle 2 saat bekledik. İstanbulda da epeyce gezdik. Ankaraya 1 deponun altında geldim(tam 52 lt harcamışım). Benzinli bir araca göre tam yarı yarıya fark oluyor yakıtta. %16 fiyat farkı var. ben 5 lt ortalama yaktım benzinli bir araç o yolda 9 lt yakardı.(hava koşulları + sürat). Bilemediniz 8 lt yakardı. ortalamadanda % 60 - % 80 fark çıkar. Gerisini siz hesaplayın.

    Ama bildiğim kadarıyla kullanıma bağlı olarak megane benzinli ile 6.5 - 7 lt ortalama yakalanabilir. Bu da fena bir değer sayılmaz bence.

    İster dizel ister benzinli olsun,
    Devir ekonomi devri gaza fazla basmayın.

    Saygılar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: lotus1

    Geçenlerde ankara istanbul yolculuğu yaptım. 130 ile gittim geldim.Hatta bolu dağında yoğun kar nedeniyle 2 saat bekledik. İstanbulda da epeyce gezdik. Ankaraya 1 deponun altında geldim(tam 52 lt harcamışım). Benzinli bir araca göre tam yarı yarıya fark oluyor yakıtta. %16 fiyat farkı var. ben 5 lt ortalama yaktım benzinli bir araç o yolda 9 lt yakardı.(hava koşulları + sürat). Bilemediniz 8 lt yakardı. ortalamadanda % 60 - % 80 fark çıkar. Gerisini siz hesaplayın.

    Ama bildiğim kadarıyla kullanıma bağlı olarak megane benzinli ile 6.5 - 7 lt ortalama yakalanabilir. Bu da fena bir değer sayılmaz bence.

    İster dizel ister benzinli olsun,
    Devir ekonomi devri gaza fazla basmayın.

    Saygılar.

    verdigin bilgilerle yaptıgın kıyaslamalar bence yanlış yuzde 80 tasarrufu nasıl olduda olusturdun anlamadım sein bu tasarruf oranın baştan sona yanlış....nasılmı?52 litreyle ankara istanbul arası gidip gelmişsin birazda gezdim diyosun.mademki %80 e kadar tasarruf yaptın benzinliye gore,benzinli aracında aynı yolda (%80fazlası41.6)42+52=94litre yakması lazım.istanbul ankara arası 453kmgidiş+453dönüş=900kmdir gezdim demişsin bunu 1000 yapalım.benzinli bir arac ş.dışında 7litrenin üstüne kolay kolay çıkmaz hatta 6 litre gibi yakar(dizelle asıl fark ş.içinde oluşur)ortalama6.5 yaktıgını dusunsek benzinli aracın 100*6.5 yakarsa 1000kmde 65 litre benzin harcanmış olur hadi biz bunuda boludagındaki gezmelerinide katıp 70 yapalım ,hatta 75, hatta 80 ,hatta 85, hatta 90, hatta 94 bak şimdi oldu senin dedigin tasarrufa geldik işte .lütfen degerlendirme yaparken körükörüne ve duygusal degilde daha mantıksal ve bilimsel goruslerimizi belirtelimki paylaşımlarımızda gerçeklik duygusundan uzaklaşmasın....saygılarımı sunarım
  • iş döndü dolaştı benzinli-dizel kavgasına geldi.2005 dinamik 1,6 benzinli aracımla 2 senede 40 bin km. yaptım.210 km. sürati,5,8l./100 km ortalama gibi değerleri yakalamış ve tatmış biri olarak bence sınıfının en iyi arabasıdır.Uzun yolda acayip cimridir,şehir içi dersen o gövdeye göre kendinden çok küçük araçlardan bile az yakar,konforludur,rahattır,tam aile arabasıdır.Tabiiki eksileri var;direksiyon hissiz,pedallar küçük...
    Ben şu anda 2007 1,5 dci 100bg. dizel Privilege kullanıyorum,çok araştırdım,çok kafa yordum aradaki farka rağmen dizele geçtim.Bir kere kalkışlar benzinliden daha seri,motor sesi hiç ummadığın kadar az,yakış zaten mükemmel,bir Reno klasiği,km.'de 10 ykr. yakalamış biri olarak bastığınızda bile 13 ykr yi zor görürsünüz.
    Benzinliden kalma bir alışkanlığınızıda terk etmeniz gerekiyor.O da akaryakıt istasyonlarını unutmak,ayda ortalama 1000 km yapan biri olarak neredeyse ayda bir gidiyorsunuz...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: salatan

    iş döndü dolaştı benzinli-dizel kavgasına geldi.2005 dinamik 1,6 benzinli aracımla 2 senede 40 bin km. yaptım.210 km. sürati,5,8l./100 km ortalama gibi değerleri yakalamış ve tatmış biri olarak bence sınıfının en iyi arabasıdır.Uzun yolda acayip cimridir,şehir içi dersen o gövdeye göre kendinden çok küçük araçlardan bile az yakar,konforludur,rahattır,tam aile arabasıdır.Tabiiki eksileri var;direksiyon hissiz,pedallar küçük...
    Ben şu anda 2007 1,5 dci 100bg. dizel Privilege kullanıyorum,çok araştırdım,çok kafa yordum aradaki farka rağmen dizele geçtim.Bir kere kalkışlar benzinliden daha seri,motor sesi hiç ummadığın kadar az,yakış zaten mükemmel,bir Reno klasiği,km.'de 10 ykr. yakalamış biri olarak bastığınızda bile 13 ykr yi zor görürsünüz.
    Benzinliden kalma bir alışkanlığınızıda terk etmeniz gerekiyor.O da akaryakıt istasyonlarını unutmak,ayda ortalama 1000 km yapan biri olarak neredeyse ayda bir gidiyorsunuz...

    dostum aracı kaça aldın ve hangi paketler mevcut yazarsan sevinirim...saygılar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: enteresavar


    quote:

    Orjinalden alıntı: lotus1

    Geçenlerde ankara istanbul yolculuğu yaptım. 130 ile gittim geldim.Hatta bolu dağında yoğun kar nedeniyle 2 saat bekledik. İstanbulda da epeyce gezdik. Ankaraya 1 deponun altında geldim(tam 52 lt harcamışım). Benzinli bir araca göre tam yarı yarıya fark oluyor yakıtta. %16 fiyat farkı var. ben 5 lt ortalama yaktım benzinli bir araç o yolda 9 lt yakardı.(hava koşulları + sürat). Bilemediniz 8 lt yakardı. ortalamadanda % 60 - % 80 fark çıkar. Gerisini siz hesaplayın.

    Ama bildiğim kadarıyla kullanıma bağlı olarak megane benzinli ile 6.5 - 7 lt ortalama yakalanabilir. Bu da fena bir değer sayılmaz bence.

    İster dizel ister benzinli olsun,
    Devir ekonomi devri gaza fazla basmayın.

    Saygılar.

    verdigin bilgilerle yaptıgın kıyaslamalar bence yanlış yuzde 80 tasarrufu nasıl olduda olusturdun anlamadım sein bu tasarruf oranın baştan sona yanlış....nasılmı?52 litreyle ankara istanbul arası gidip gelmişsin birazda gezdim diyosun.mademki %80 e kadar tasarruf yaptın benzinliye gore,benzinli aracında aynı yolda (%80fazlası41.6)42+52=94litre yakması lazım.istanbul ankara arası 453kmgidiş+453dönüş=900kmdir gezdim demişsin bunu 1000 yapalım.benzinli bir arac ş.dışında 7litrenin üstüne kolay kolay çıkmaz hatta 6 litre gibi yakar(dizelle asıl fark ş.içinde oluşur)ortalama6.5 yaktıgını dusunsek benzinli aracın 100*6.5 yakarsa 1000kmde 65 litre benzin harcanmış olur hadi biz bunuda boludagındaki gezmelerinide katıp 70 yapalım ,hatta 75, hatta 80 ,hatta 85, hatta 90, hatta 94 bak şimdi oldu senin dedigin tasarrufa geldik işte .lütfen degerlendirme yaparken körükörüne ve duygusal degilde daha mantıksal ve bilimsel goruslerimizi belirtelimki paylaşımlarımızda gerçeklik duygusundan uzaklaşmasın....saygılarımı sunarım
  • 1100 km yol yaptım. ve istanbuldan geliş şehir içinden farksızdı. Dediğim gibi %60 fark olmuştur. Dikkat ettiysen Megane benzinli içinde 6.5 ortalama yakalanabilir yazmışım. Benim yaptığım hesap bir aracın 8 lt yakmasıydı. Arkadaşım yazıyı tamamen okuduktan sonra cevap yazsaydın. 6.5 lt yakıyorsan eyvallah. Benim peder 5.5 lt yakıyor 1.4 Benzinli Auth ile bu durumu hesaba katarsak %20 fark olur.

    Amacım beznli araçlara laf atmak değildi. Ben de benzinli kullandım ve gerçekten çoğu durumda yarı yarıya fark ettiği oluyor. Benim arkadaş focus ile 600 km yaparken ben 1100 km yapıyorum. fiyat farkınıda katarsanız eğer tam yarı yarıya fark oluşuyor.

    Saygılar.


    quote:

    Orjinalden alıntı: enteresavar


    quote:

    Orjinalden alıntı: lotus1

    Geçenlerde ankara istanbul yolculuğu yaptım. 130 ile gittim geldim.Hatta bolu dağında yoğun kar nedeniyle 2 saat bekledik. İstanbulda da epeyce gezdik. Ankaraya 1 deponun altında geldim(tam 52 lt harcamışım). Benzinli bir araca göre tam yarı yarıya fark oluyor yakıtta. %16 fiyat farkı var. ben 5 lt ortalama yaktım benzinli bir araç o yolda 9 lt yakardı.(hava koşulları + sürat). Bilemediniz 8 lt yakardı. ortalamadanda % 60 - % 80 fark çıkar. Gerisini siz hesaplayın.

    Ama bildiğim kadarıyla kullanıma bağlı olarak megane benzinli ile 6.5 - 7 lt ortalama yakalanabilir. Bu da fena bir değer sayılmaz bence.

    İster dizel ister benzinli olsun,
    Devir ekonomi devri gaza fazla basmayın.

    Saygılar.

    verdigin bilgilerle yaptıgın kıyaslamalar bence yanlış yuzde 80 tasarrufu nasıl olduda olusturdun anlamadım sein bu tasarruf oranın baştan sona yanlış....nasılmı?52 litreyle ankara istanbul arası gidip gelmişsin birazda gezdim diyosun.mademki %80 e kadar tasarruf yaptın benzinliye gore,benzinli aracında aynı yolda (%80fazlası41.6)42+52=94litre yakması lazım.istanbul ankara arası 453kmgidiş+453dönüş=900kmdir gezdim demişsin bunu 1000 yapalım.benzinli bir arac ş.dışında 7litrenin üstüne kolay kolay çıkmaz hatta 6 litre gibi yakar(dizelle asıl fark ş.içinde oluşur)ortalama6.5 yaktıgını dusunsek benzinli aracın 100*6.5 yakarsa 1000kmde 65 litre benzin harcanmış olur hadi biz bunuda boludagındaki gezmelerinide katıp 70 yapalım ,hatta 75, hatta 80 ,hatta 85, hatta 90, hatta 94 bak şimdi oldu senin dedigin tasarrufa geldik işte .lütfen degerlendirme yaparken körükörüne ve duygusal degilde daha mantıksal ve bilimsel goruslerimizi belirtelimki paylaşımlarımızda gerçeklik duygusundan uzaklaşmasın....saygılarımı sunarım
  • dogrudur kardeşim dizel ekonomiktir ama belli bir kullanım miktarını aşanlar için ekonomiktir.yoksa bende gidip sizin dizele ödediğiniz 6 milyar farkı mahalledeki benzinciye peşin peşin ödesem ve her geldigimde dolur kardeş desem bedava ya gelmiş oluyo benzin nekadar ekonomik gordunmu?ayrıca farka ödediğiniz bu parayı bankaya yatırtıp para kazanmakta bir ekonomidir.burdan kazandıgın parayla bile aradaki farki kapatırsın birde anaparanda durmuş olur.biz bu hesaba benzini destekleme fonu diyoruz.ayrıca ben karar verdim 6milyarı vericem benzincime depoda 135 milyona doluyo,ve tam tamına ayda bir depo harcamış bile olsam 44.4ay boyunca bedavaya geliyo benzin ;hemde elimde duran paradan faiz kazanmadan ve bu parayıda içine katmadan.Ve buda neredeyse 4 sene bedava benzin alacam demektir(dizele ödediğiniz farka gore 3yılda olabilir).işte ekonomi bu demekki;aracını az kullanan dizelcilere benzin tavsiye ediyorum(az kullananlara tabiki,çok kullanımda dizel daha çabuk parasını çıkarıyo buda bir gerçek)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi enteresavar -- 5 Şubat 2007; 23:39:23 >
  • hem paralı hem cesurum :)
  • Açıkcası bezinli ile dizel arasındaki fark 6 000 YTL olsaydı dizel amazdım. Fakat ben 3000 YTL fark ile aldığım için kolay kapatırım diye düşünüyorum. Satarken nasılsa benzinliden 1000 YTL fazla paraya satarım. 2000 YTL lik farkıda 1 yılda kapatırım. Tahmin ediyorum yıllar geçtikçe benzinli arabalar ile dizel arabaların fiyatlarıda birbirine yaklaşacak. yakıtlarda büyük ihtimal aynı olacak. Ozaman dizel almak her açıdan karlı olacak.
  • megane 2 de yağmur sensörü olup olmadığını nasıl anlarım.nasıl çalışır bu yağmur sensörü
  • uzun yolda renault un 1,4 veya 1,6 16 walf motorları 120 km/h geçmez iseniz ortalama 5,5 lt benzin harcıyor..bence uzun yolda benzinli daha iyi ben dizel araç alsam 0 km ve en az 5-10 yıl kullanacağım bir araç alırım. 2. el dizel araç almam özelikle 70-80 bin kmden sonra eski performanslarını kaybediyorlar.
  • ilk olarak biz arkadaşıma katılmıyom neredn çıkardın performans olayını arkadaşım şimdi sana katılmıyorum.ikinci olarak dizel ikinci elle benzinli ikinci el fiyatı arasında fark yok mu satarken arkadaşlar yapmayın bu kadar da yani.
    ben yıllardır renocuyum.şu an megane 2 sedan dci var dinamik 2005 yılında sıfır vardı bundan öncede benzinlisi vardı.yakıtta yarı yarıya fark ediyo.herkes te dizel kullanamaz arkadaşlar.çoğu insan yalnış kullanıyo dizel arabayı.bana bi de herhangi 2004 veya 2005 model olabilir benzinli ve dizel araçların fiyatını yazında olay kapansın bence ardaki fark satarken de var arkadaşlar unutmayaın.bu türkiyede dizel en iyisi bence
  • quote:

    Orjinalden alıntı: avarova

    ilk olarak biz arkadaşıma katılmıyom neredn çıkardın performans olayını arkadaşım şimdi sana katılmıyorum.ikinci olarak dizel ikinci elle benzinli ikinci el fiyatı arasında fark yok mu satarken arkadaşlar yapmayın bu kadar da yani.
    ben yıllardır renocuyum.şu an megane 2 sedan dci var dinamik 2005 yılında sıfır vardı bundan öncede benzinlisi vardı.yakıtta yarı yarıya fark ediyo.herkes te dizel kullanamaz arkadaşlar.çoğu insan yalnış kullanıyo dizel arabayı.bana bi de herhangi 2004 veya 2005 model olabilir benzinli ve dizel araçların fiyatını yazında olay kapansın bence ardaki fark satarken de var arkadaşlar unutmayaın.bu türkiyede dizel en iyisi bence

    arkadaş yanlış kelime kullanmış olabilir ama önemli olan anlatmak istediği.dizel bir aracın motor ömrü benzinliye gore yarısıdır.yani 100bine dayanmış bir dizeli 2.elde satmanız için bayagı bir zorlanmanız lazım.2.elde çabucak satarsan zaten verdiğin parayı amorti edememiş olursun,tok uzun sure kullanıp satcam dediğinizde ise km degeriniz çoktan başını almış gidiyo olur.bu arada örnek istediniz diye örnekte vericem.ikiside dynamigue ,ikiside 2004 model,km leride birbirine yakın dizel için tıkla benzinli için tıkla
  • 2005 1.6 HB kullanıcısı ve istanbul şehir içinde her gün araç kullanan birisi olarak çok deli ve zig zaglı kullanımlarda 9.3lt,akıllı uslu 3.000 deviri geçmeyen kullanımlarda ise 8.0 lt yakıt tüketimi var aracın. Aracım 14bin kmde.Ekim ayından beri akıllı uslu kullanarak 8.0 lt üzerine çıkmadım.Kasım ayında bir depo (60 lt) benzin ile 774 km yol yaptım istanbul şehiriçi.(otoban vs yok) Sanırım sınıfındaki en ekonomik araçlardan birisi.Zaten süspansiyon sistemi çok yumuşak olduğu için sert virajlarda ve zig zaglarda hemen yana yatıyor araç.O yüzden Orta şeritten 5. vites 90 km 2800 devir civarı kullanmayı denerseniz ne kadar yakıt ekonomisi yaptığınızı göreceksiniz.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.