AVEA MÜŞTERİ HİZMETLERİ
83 Cevap141077 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


 
4 Mesaj
30 Ocak 2007; 13:03:26 

Hattınızı iptal etmek mi istiyorsunuz veya tarife değişikliğimi yaptınız ; işte ozaman yandınız demektir.Sadece yeni hat alırsanız hattınız açılır ve muhatap bulursunuz.Onun dışında kendi kendinizi yıpratmayın.Müşteri hizmetleri ile avea shoplar birbirinden kopuk ve bağımsız çalışıyor.Ne haliniz varsa görün demek istiyorlar


_____________________________



9945 Mesaj
30 Ocak 2007; 15:35:46 

Gittiğiniz bayi acaba yetkili bir bayi miydi?
Bilgisayar ile iletişim kurabilen, sisteme dâhil bir Avea müşteri temsilcisinden yardım alabileceğinizi sanıyorum.

Sorun nedir şimdi daha açık ifade eder misiniz?
Tarife değiştirdiniz ve hattınız mı kapandı?


27683 Mesaj
30 Ocak 2007; 20:05:46 

eğer hakiki bir avea bayisine yani online bilgisayar üzerinden iletişim kurabilen bir bayiye gitiyseniz böyle bir sorun olmaz.keza yapılan işlem hemen sisteme yüklenir.
sanırım bir alt bayiden işinizi yapmaya çalıştınız ve bir kopukluk oldu


_____________________________

1,6180339887498948482045868343656381177203091798057628621354486227052604628189024497072072041893911374847540880753868917...


604 Mesaj
6 Ocak 2008; 12:35:13 

ya benim telefonu da 9333 arıyorum ingilizce konuşuyor müşteri hizmetleri aradım ama o da ingilizce ne yapıcam bana yardımcı olurmusunuz?


_____________________________



533 Mesaj
6 Ocak 2008; 13:31:04 

Benim de bir sorunum oldu ..avea bayısıne gıttım..Sorunumu anlatmaya baslamıstım kı bız yapamayız 500 ü arayın dedıler..Sunu anladımkı avea bayısı sadece telefon ,hat ve kontör satıyor...Normal telefonculardan bır farkı yok.Hoş 500 ü de aradım zar zor sorunumu hallettıler.. (3gün sonra)


_____________________________

Süpermini Car " Uno 70s"



 
80 Mesaj
6 Ocak 2008; 14:22:09 

benzer bir olay 3 ay önce benim başıma gelmişti

arkadaşım 3aydır kontör yüklemediği ve kapanmak üzere olan 505li hattına 250 kontör yükleyip mobilöğrenci tarifesine geçirecekti. abone merkezine gittik buradaki görevli hattınız iptal olmuş ve 15milyon (fiyatı tam hatırlamıyorum) ödeyip hattı tekrar açtırmanız gerekiyor dedi.tamam dedik kabul ettik.kontörü aldık ve hat açtırma işlemi ücretinide verirken bu sefer hattın sahibi kişinin (arkadaşımın annesi) adres ve kimlik bilgilerinin eksik olduğunu ve onun içinde hat sahibinin kimlik fotokopisi v.s istediler.benim tabi bu arada tepem atmaya başlamıştı ki sadece 250 kontörü alıp çıktık.sonra benim hattımdan müşteri hizmetlerini arayıp derdimizi anlattık ve arkadaşın hattı anında 150 kontör karşılığında mobilöğrenci oldu.

burada yazdıklarınıza tamamen katılıyorum.avea bayileri çok beceriksiz.hele eski aycell bayisi olup sonradan avea bayisi olanlar daha da beceriksiz...


_____________________________



 
10 Mesaj
6 Ocak 2008; 14:45:47 

arkadaşlar puk kodumu öğrenmek için 444 1 500ü aradım ama ilgniç şeyler dio ya yok şunu için 1i tuşlayın falan filan dio puk kodunu öğrenmek için kaça basmam lazım servis ayarlarını almak için 6 falan dio yardım lütfen yaa:(:(


_____________________________



234 Mesaj
6 Ocak 2008; 15:25:27 

ben bu kadar dandik bir müşteri hizmeti görmedik, kaç yıldır kullandığım avea hattımı faturalı hepsibire geçirmek için bayiye gittim, 5 lira verip işlemi yaptım belgeyi filanda onlayladılar bir hafta içinde geçecek dediler, 2,5 hafta oldu hiçbişey olmadı ve ben hattım faturalıya geçecek diye kontor yuklemeden bekliyorum. 500 aradım o da tam bir kontor tuzagı, 0 a basarsanız operatore baglanırsınız demiyo, menulerde dolastırıyo. nise 0 a basıp musteri hizmetlerinden bir bayana durumu ilettim, o da merkeze faks gelmediğini söyledi, ben de o zamna bayiyi şikayet etmek istiyorum dedim, tamam önce onlarla iletişime geçin sonra şikayet edin dedi. ben de hayır direk şikayet etmek istiyorum dedim, kadın (burası çok komik) belki evrağınız eksiktir ya da iletişim numarası (koparan nokta ) vermemiş olabilirsiniz dedi. len geri zekalı hattımı değiştiriyorum numaram olmadan işlem yapmam mümkün mü dedim .(tabi gerizekalı demeden) kadın hımm anlıyorum dedi, işelem alıyoru mo zaman dedi, bakalım nolacak. bir süre de böyle bekleriz.

hattı kapatıp turkcelle geçmeyi düşünüyorum ama turkcell de düşman gibi, böyle berbat ve kazık tarifeler mi olur yav ama kesin olan şey avea gözümden düştü, her ne kadar güzel tarifeleri olsa da.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi voxah -- 6 Ocak 2008; 15:26:34 >


_____________________________



3142 Mesaj
6 Ocak 2008; 15:42:36 

ben kontörlü hattı açtırmak için 4 gün uğraştım teknosa kampanyasından telefon alana bedava hat veriyorlardı mobil öğrenci..bekle bekle açılmıyor..kaç kere aradım mh yi Allah bilir..en sonunda beyoğlundaki ana merkeze gittim haşin bir şekilde derdimi anlattım 10-15 dk da açtılar birde özür mesajı geldi..kimse işini doğru düzgün yapmıyor


_____________________________



 
18 Mesaj
14 Ocak 2008; 23:13:54 

Benim cebimi bi tarihte arayan birisini nasıl öğrenebilirim? Arayan numaralardan silinmiş numara. O yüzden ulaşamıyorum. YARDIM LÜTFEN....


_____________________________



533 Mesaj
14 Ocak 2008; 23:17:12 

Operatörünü ara öğren derim..Tabi eğer mümkünse



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VeLiDeSiDeRo -- 14 Ocak 2008; 23:17:32 >


_____________________________

Süpermini Car " Uno 70s"



4324 Mesaj
28 Ocak 2008; 2:35:18 

Müşteri hizmetlerini yerden yere vurmuşsunuz.
Öncelikle şunu belirteyim avea ile tek bağlantım 2 tane hattımın olması. Yani telefoncu bayii filan değilim.
Benim ne zaman müşteri hizmetleri yardımıyla yapılacak bir sorunum olsa 500 ü arıyorum 0 a basıp operatöre bağlanıyorum derdimi anlatıyorum %90 sorunum hallolmuş oluyor. Siz neler yazmışsınız öyle yaa

-puk kodunumu öğrencen bas 0 a bağlan operatöre anlat derdini
-hattın blokemi oldu bas 0 a bağlan operatöre anlat derdini
-menüler ingilizcemi oldu bas 0 a bağlan operatöre anlat derdini

Bu kadar kolay ya
Ayrıca ABONE MERKEZİ ile TEPESİNDE AVEA TABELASI OLAN KIYTIRIK TELEFONCULARI
BİRBİRİNE KARIŞTIRMAYIN


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
277 Mesaj
31 Ocak 2008; 3:53:18 

vallahi allah var bende mh den memnunum. hatta arkadasın dedıgı gb 500 u arıyorum ,0 a bıle basmadan dırek musterı hısmetlerı yetkılısı baglanıyor eee nede olsa elit müşteri grubuna sokmuslar beni nasıl oluyorsa


_____________________________



 
3469 Mesaj
31 Ocak 2008; 5:25:17 

Yaklaşık 3-4 günde bir işim düşüyor, sürekli arıyorum. Bazen forumda arkadaşların kafalarına takılan konularıda sorup bilgilerimi teyitliyorum, hemde temsilci bilmiyorsa sorup öğreniyor :) 2 kontöre herşeyi sorabilmek süper. Bu arada müşteri hizmetleri binası Erzincan'a taşınmış 1-2 ay önce ve ciddi anlamda eskiye göre iyi gelişmeler var. Müşteriye daha çok değer vermeye başlamışlar, kıytırıktan birşey uydurup talep olarak kaydettiriyorum, ilgilenip ertesi gün ciddi yardımcı olarak geri dönüyorlar.

Vodafone hat aldım bikaç gün önce, müşteri hizmetlerini aradım birşey sorayım diye, kontörler deli gibi gitmiş. Rahat rahat arattırmayacaklar da müşteri hizmetlerini. Avea'nın gözünü seveyim.


_____________________________


DH Motorola ATRIX Kullanıcıları

AMD AthlonII X2, Pardus ve eski Acer 5101 kullanıcısı. DH müdavimi.


 
57 Mesaj
13 Şubat 2008; 22:59:48 

benimde bi sorunum var 150 kontör yükledim bana 10 dk si 2 konyör olmuştur diye mesaj geldi.Ben 15 dk konuştum 55 kontör gitti lütfen bi yardım


_____________________________

Sonunu Düşünen Kahraman Olamaz...


825 Mesaj
14 Şubat 2008; 0:18:21 

eğer konuştuğun kişi mobilöğrencili değilse normaldir...


_____________________________

utku


531 Mesaj
19 Ekim 2008; 19:28:55 

Beyler ben mnüde ki hızlı ulaşma menüsünden kartın üzerinde yazan kodu yazarak mesaj attım ama köntür gelmedi ne yapmalıyım ?


_____________________________

Blog Sayfalarım

http://delphi-uni.blogspot.com/
http://c-uni.blogspot.com/





8200 Mesaj
19 Ekim 2008; 22:11:12 



quote:

Orjinalden alıntı: ManiacFear

Beyler ben mnüde ki hızlı ulaşma menüsünden kartın üzerinde yazan kodu yazarak mesaj attım ama köntür gelmedi ne yapmalıyım ?

sim servisinden mi yaptın
9333 arayarak yüklemeyi denesen


_____________________________



7106 Mesaj
19 Ekim 2008; 22:51:20 

valla ben hattımı önce faturalıya çevirdim 2 gün içinde oldu sonra tekrar kontörlüye döndüm yine hemen çevirdiler 2 gün sürdü fakat vodafone kullanırken hattımı kontörlüye çeviremedim 3 ay falan geçti bana dedikleri şu yok efendim sizin kullandığınız çok uygun tarifede falanda filanda bende en sonunda kapattım kurtuldum


_____________________________

Beşiktaşım;hayat sensin,dünyam sensin,herşey sensin...



mustafavmms


1869 Mesaj
20 Ekim 2008; 0:11:34 

ne ilginç bir topic tam 27bin küsür kez okunmuş ancak sadece 20 cevap var hayatımda gördüğüm en ilginç topic


 
455 Mesaj
20 Ekim 2008; 14:52:29 

avea musterı hızmetlerınde sorunumu dınlıyolar ama sımdıye kadar kımse bana gerı donmedı bende memnun degılım musterı hızmetlerınden


_____________________________

349. DÖNEM KD VE YD SUBAY ADAYI


3267 Mesaj
20 Ekim 2008; 20:21:17 


quote:

Orjinalden alıntı: SinanBest

ne ilginç bir topic tam 27bin küsür kez okunmuş ancak sadece 20 cevap var hayatımda gördüğüm en ilginç topic

Bunun sebebi arama motorlarıdır... arama motorlarından AVEA MÜŞTERİ HİZMETLERİ diye arandığında üst sayfalarda bu sonuç çıkıyor tabi millette tıklıyor ama cevap atan yok


_____________________________



 
2595 Mesaj
21 Ekim 2008; 19:22:44 


quote:

Orjinalden alıntı: VeLiDeSiDeRo

Benim de bir sorunum oldu ..avea bayısıne gıttım..Sorunumu anlatmaya baslamıstım kı bız yapamayız 500 ü arayın dedıler..Sunu anladımkı avea bayısı sadece telefon ,hat ve kontör satıyor...Normal telefonculardan bır farkı yok.Hoş 500 ü de aradım zar zor sorunumu hallettıler.. (3gün sonra)


doğru avea bayisinin neredeyse hiçbir yetkisi yok, 500de de prosedurler var onları müşteriye iletiyorlar. Ve müşteriye özel çözümler üretemiyorlar. Şu anada kadar hiç bir avea yetkilisinden , bayisinden, 500 den, sonra beni arayanlar üst düzey yetkilerden(oyle soyluyorlar) hiç bir avealıdan çözüm alamadım hep magduriyetim devam etti. O yüzden Avea bu boyle kabul etmek zorundayız yada numara taşınabilirliği geliyor.


_____________________________

Http://www.netnet.com.tr - Netnet Ajans Reklam ve İnternet Hizmetleri


8200 Mesaj
21 Ekim 2008; 19:28:01 


quote:

Orjinalden alıntı: Marmarali



doğru avea bayisinin neredeyse hiçbir yetkisi yok, 500de de prosedurler var onları müşteriye iletiyorlar. Ve müşteriye özel çözümler üretemiyorlar. Şu anada kadar hiç bir avea yetkilisinden , bayisinden, 500 den, sonra beni arayanlar üst düzey yetkilerden(oyle soyluyorlar) hiç bir avealıdan çözüm alamadım hep magduriyetim devam etti. O yüzden Avea bu boyle kabul etmek zorundayız yada numara taşınabilirliği geliyor.


problem olduğu zaman avea hattında sonuç almak için şikayetvar.com a durumu yazacaksın başka yoldan anlamıyor avea


_____________________________



 
36 Mesaj
22 Ekim 2008; 16:12:46 

Bende avea müşteri hizmetleri mağduru olarak başımdan halen geçmekte olan bir olayı aktarmak istiyorum. Yaklaşık 3-4 aydır kullanmakta olduğum Nokia N70 marka cep telefonuma atılan SMS ler ulaşmıyordu. Daha doğrusu Gelen SMS lere telefonumu açıp kapattıktan sonra ulaşabiliyordum. Bende telefondan kaynaklanan bir sorundur deyip uğraşmadan telefonumu satıp Samsung D900İ telefon aldım ancak gördümki aynı sorun bu telefonda da devam ediyor hatta artık gelen mesajlar anlamsız karakterlerle dolu olarak okunamayacak şekilde geliyordu. Hemen 500 ü arayıp yardım istedim ve tam 8 gündür sorunumun çözülebilmesi için uğraşıyorum. Birde ençok kızdığım nokta hiçbir zaman aynı kişiye bağlanamadığınız için her seferinde aynı sorunları tekrar tekrar anlatıyorum ve her seferinde aynı işlemleri yaptırıp sizi arayacağız diyorlar ama aramıyorlar , hep ben arayıp durum hakkında bilgi öğreniyorum. Yakında buraya avea müşteri hizmetlerinde çalışanları tam liste olarak yayınlarım herhalde . Hatta bana aveadan gelen mesajlardan bir tanesini burada yazayım belki bu konu hakkında bilgisi olan bir arkadaş yardım eder.

DEĞERLİ ABONEMİZ İLETMİŞ OLDUĞUéééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééZDAN BİLGİLENDİRİLECEKSİNİZ.İYİ GÜNLERDİLERİZ. AVEA 500



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kemalergun -- 22 Ekim 2008; 16:14:06 >


_____________________________

Kemal ERGUN
Meslek : Muhasebe
Canon S5 IS
Peugeot Partner 1.9D (2004)



8200 Mesaj
22 Ekim 2008; 16:51:58 


quote:

Orjinalden alıntı: kemalergun


DEĞERLİ ABONEMİZ İLETMİŞ OLDUĞUéééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééZDAN BİLGİLENDİRİLECEKSİNİZ.İYİ GÜNLERDİLERİZ. AVEA 500

banada aynısı geliyor çalışma devam ediyor diye 1 aydır devam ediyor bakalım kapsama konusunda
500 arayacağına
şikayetvar.com a durumu yaz onlar seni arasın


_____________________________



 
211 Mesaj
23 Ekim 2008; 19:26:59 

avea müşteri hizmetlerine küfürde etseniz , başka yardımcı olabileceğim konu var mı diyor o kadar :)


_____________________________

o Canon EOS 500D
o Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS


8200 Mesaj
23 Ekim 2008; 21:58:33 


quote:

Orjinalden alıntı: izuner

avea müşteri hizmetlerine küfürde etseniz , başka yardımcı olabileceğim konu var mı diyor o kadar :)

çalışanlar alışmış artık napsınlar ...


_____________________________



337 Mesaj
24 Ekim 2008; 9:55:50 

Avea bayiinde 5 lira verip kontörlüden faturalıya geçmek için başvuruda bulunduğumun 7. günündeyim.
2 gün önce de 500'ü arayıp sordum, "ne olacak bizim bu hattın durumu?" diye. "Hattınızla ilgili işlem sıraya konulmuş beyfendi" diye bi cevap aldım.
Bugün Cuma ve son iş günü, bugün de olmazsa Pazartesiye kalacak, bu da demektir ki minimum 9 gün. YUH
Yine de Avea'dan memnunum, az ödeyerek çok konuşturduğu için.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozeta -- 24 Ekim 2008; 9:51:15 >


_____________________________

Hatalıysam PM at.


6891 Mesaj
24 Ekim 2008; 11:50:41 


quote:

Orjinalden alıntı: ozeta

Avea bayiinde 5 lira verip kontörlüden faturalıya geçmek için başvuruda bulunduğumun 7. günündeyim.
2 gün önce de 500'ü arayıp sordum, "ne olacak bizim bu hattın durumu?" diye. "Hattınızla ilgili işlem sıraya konulmuş beyfendi" diye bi cevap aldım.
Bugün Cuma ve son iş günü, bugün de olmazsa Pazartesiye kalacak, bu da demektir ki minimum 9 gün. YUH
Yine de Avea'dan memnunum, az ödeyerek çok konuşturduğu için.


hala mrmnunum dediğin için aveada tüm işlemler her zaman aksamaya devam edecek.

arayacaksın bağıracaksın. acımayacaksın. yoksa acınacak duruma düşersin benim gibi


_____________________________




8200 Mesaj
24 Ekim 2008; 12:12:38 


quote:

Orjinalden alıntı: piri.reis



hala mrmnunum dediğin için aveada tüm işlemler her zaman aksamaya devam edecek.

arayacaksın bağıracaksın. acımayacaksın. yoksa acınacak duruma düşersin benim gibi

aynen seni daha çok sallarlar git şikayetvar.com a yaz 1 gün içinde deiştrsinler yayınlandıktan sonra


_____________________________



 
36 Mesaj
27 Ekim 2008; 12:44:47 

Arkadaşlar şikayet var.com a şikayetimi yazdım ancak 3 gün oldu hala ses seda yok. dün avea dan aradılar sorunum hakkında , yine aynı sorular ve yine aynı cevaplar , sonuç yine koskoca bir sıfır yine çözüm yok yeniden bir kayıt daha açtılar. Bağırıp çağırıyorum yine çözülmüyor. Birde utanmadan bana "lütfen bağırmayın bağırınca sorununuz çözülmüyor , bağırmaya devam ederseniz görüşmeyi sonlandıracağız " diye ukalaca ve tehditkar bir cevap veriyorlar. Bu kadar pişkin ve ukala bir operatör görmedim ben. Yakında en çok arıza kaydı açtıran müşteri olarak teşekkür plaketi verecekler bana. yani avea gibi ödediğim paraya kıyasla bu kadar konuşabileceğim başka bir operatör bulsam bugün kapatacağım hattımı.


_____________________________

Kemal ERGUN
Meslek : Muhasebe
Canon S5 IS
Peugeot Partner 1.9D (2004)



8200 Mesaj
27 Ekim 2008; 12:58:18 


quote:

Orjinalden alıntı: kemalergun

Arkadaşlar şikayet var.com a şikayetimi yazdım ancak 3 gün oldu hala ses seda yok. dün avea dan aradılar sorunum hakkında , yine aynı sorular ve yine aynı cevaplar , sonuç yine koskoca bir sıfır yine çözüm yok yeniden bir kayıt daha açtılar. Bağırıp çağırıyorum yine çözülmüyor. Birde utanmadan bana "lütfen bağırmayın bağırınca sorununuz çözülmüyor , bağırmaya devam ederseniz görüşmeyi sonlandıracağız " diye ukalaca ve tehditkar bir cevap veriyorlar. Bu kadar pişkin ve ukala bir operatör görmedim ben. Yakında en çok arıza kaydı açtıran müşteri olarak teşekkür plaketi verecekler bana. yani avea gibi ödediğim paraya kıyasla bu kadar konuşabileceğim başka bir operatör bulsam bugün kapatacağım hattımı.

sorun nedir?
cuma günü akşam üzerimi yazdınız?öyle ise salı günü yayınlanır...
1 de şikayetvar.com a kullanıcı adınla gir yayınlanmaya uygun görmemiş olabilrler


_____________________________



8200 Mesaj
31 Ekim 2008; 23:40:58 

http://www.ktunnel.com/...4d530f63ff2ae1734b18344



avea temsilcisinin sabrı +16


_____________________________



8200 Mesaj
10 Haziran 2009; 16:24:28 

avea müşteri hizmetlerinde gelişme gördüm dün aradılar beni fazla kontör düşümü için
her zamnk gibi i hediye ve normal kontör olmasına rağmen hediye öncelikli olduğundan önce düşeceğinden normalden düştü şikayet ettim tabi ertesi sabah aradılar beni 9 'a doğru

önce kendini tanıttı müsaitmisiniz diye sordu (hiç yapmazlardı)
durumu anlattı bizden kaynaklanan 1 durum olmuş dedi yanlış şekilde kontör düşmüş memnuniyetiniz için size kontör yüklemesi yapacam dedi iyi dedim kontörüde aldık
hoşgörü vardı yeni almışlar heralde bu bayanı


_____________________________



9065 Mesaj
10 Haziran 2009; 21:08:07 

şansa bala gelmiştir.


_____________________________



8200 Mesaj
10 Haziran 2009; 23:35:46 


quote:

Orjinalden alıntı: AhmedKaymakcı

şansa bala gelmiştir.

nasıl olsa hep beraberiz konuşuyoruz bidahakine nasıl 1isi gelecek


_____________________________



6891 Mesaj
10 Haziran 2009; 23:38:01 


bana avea müşteri hizmetleri demeyin. 15 gündür çözemediler sorunumu....


edit. az sonra 16 gün oluyor.
sözde en geç 48 saat içinde çözeceklerdi.
Avrupa insan hakları mahkemesine vereceğim bunları



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi piri.reis -- 10 Haziran 2009; 23:38:18 >


_____________________________




8200 Mesaj
10 Haziran 2009; 23:39:36 


quote:

Orjinalden alıntı: piri.reis


bana avea müşteri hizmetleri demeyin. 15 gündür çözemediler sorunumu....


edit. az sonra 16 gün oluyor.
sözde en geç 48 saat içinde çözeceklerdi.
Avrupa insan hakları mahkemesine vereceğim bunları

olur böyle vakalar doğaldır sorun neydi bi hatırlat istersen temsilciye


_____________________________



6891 Mesaj
10 Haziran 2009; 23:43:20 


quote:

Orjinalden alıntı: HePsİ1LeŞmE


quote:

Orjinalden alıntı: piri.reis


bana avea müşteri hizmetleri demeyin. 15 gündür çözemediler sorunumu....


edit. az sonra 16 gün oluyor.
sözde en geç 48 saat içinde çözeceklerdi.
Avrupa insan hakları mahkemesine vereceğim bunları

olur böyle vakalar doğaldır sorun neydi bi hatırlat istersen temsilciye



şimdi aradım.
inceleme halen devam ediyormuş, az kalmış sonuçlanmasına dedi.
iğne ile kuyu kazsalar şimdiye metro gibi olurdu.


_____________________________




8200 Mesaj
10 Haziran 2009; 23:47:16 


quote:

Orjinalden alıntı: piri.reis




şimdi aradım.
inceleme halen devam ediyormuş, az kalmış sonuçlanmasına dedi.
iğne ile kuyu kazsalar şimdiye metro gibi olurdu.

ardından bida şikayetvar.com dan firmaya mesaj yolladan avea firmasına mesaj yolla hızlandırsınlar sıkıştır biraz bunlar böle yola geliyor


_____________________________



6891 Mesaj
10 Haziran 2009; 23:49:26 


quote:

Orjinalden alıntı: HePsİ1LeŞmE


quote:

Orjinalden alıntı: piri.reis




şimdi aradım.
inceleme halen devam ediyormuş, az kalmış sonuçlanmasına dedi.
iğne ile kuyu kazsalar şimdiye metro gibi olurdu.

ardından bida şikayetvar.com dan firmaya mesaj yolladan avea firmasına mesaj yolla hızlandırsınlar sıkıştır biraz bunlar böle yola geliyor



sıkıştırdıkmı su kaynatıyorlar.
fazla ellemeyelim.
rekor kırmayı düşünüyorum, en geç çözülen şikayet diye.

vay be, bu konuyu da 2 sayfa yaptık akşam akşam.


_____________________________




8200 Mesaj
11 Haziran 2009; 0:07:52 


quote:

Orjinalden alıntı: piri.reis


sıkıştırdıkmı su kaynatıyorlar.
fazla ellemeyelim.
rekor kırmayı düşünüyorum, en geç çözülen şikayet diye.

vay be, bu konuyu da 2 sayfa yaptık akşam akşam.

BIRAK DAĞINIK KALSIN OZAMN canları ne zamn isterse çözsünler senin için acelesi yok ise


_____________________________



 
11460 Mesaj
11 Haziran 2009; 0:39:45 

bir kere aramıştım puk sormak için çok önce 5 sene olmuştur belki ilgilenmişlerdi şimdi nasıl bilmiyorum


_____________________________



 
2507 Mesaj
11 Haziran 2009; 8:46:07 

Herkese günaydın,
biz pazar araştırmaları grubu olarak müşteri hizmetleri ile ilgili pek çok araştırma yürütüp raporlar hazırlıyoruz. Ayrıca o bölümün yetkilileri ve çalışanları ile görüşüldüğünde hiçkimse böyle ekstrem problemlerden bahsetmiyor. Ben forumdan sizlerin sorunlarını, yorumlarını toplayıp aylık rapor haline getiriyorum yani iletilmiyor diye kızdığınız sorunlar iletiliyor.
Ancak şunu belirtmeliyim, burada söylenen 2-3 belki 10 kişinin yaşadığı müşteri hizmetleri ve bayi problemleri tüm Avea'ya mal edilmemeli. Anketlerde çıkan bayi şikayetleri olsun, müşteri temsilcisi şikayetleri olsun hepsiyle tek tek ilgileniliyor. Siz biraz da haklı olarak sorunu yaşayan kişi duyguları ile yorum yapıyorsunuz. Eğer operatör geneli böyle olsaydı şu an 12 milyondan fazla abone tarafından tercih edilmezdi.
Avea'yı aradığımda bazen 3-4 dakika beklemek çok sinirlendiriyordu beni de. Araştırma kapsamında 444 0 532'yi(turkcell) arıyorum soru sormak için, abartmıyorum dün 11 dakika bekleyip anca bağlanabildim müşteri temsilcisine. Yani Türkiye nüfusu kadar GSM kullanıcısı olduğunu düşünürseniz bunlara anlık çözümler sunan bir müşteri temsilcisi grubu kurmak imkansızdır. Ancak yatırımla, ilgi ile hizmet iyileştirilebilir.
Avea'nın 2004 yılında kuruldu, bunu göz önünde bulundurursanız şu an aslında ne kadar çok yol kat edildiğini görürsünüz. Turkcell ve Telsim 1994'te kurulan şirketler. 10 yıl ne demek tahmin edebilirsiniz.
+ GSM sektörü Avea pazara girene kadar o kadar kârlıydı ki tahmin bile edemezsiniz. Etrafımdaki Turkcell faturalı hat kullanıcıları eski faturalarını düşündükçe iç geçirir hep.
+Şu an bile Turkcell'in kendi içinde konuştuğundan daha ucuza Turkcell ile konuşturan avea tarifeleri var arkadaşlar. Ancak Turkcell kullanıcıları bunu bilmiyor, kendi tarifeleri daha ucuz sanıyor. "Turkcell'liyle konuşmanın en ucuz yolu Turkcell'de" diye reklam yapılmasının sebebi bu.
Mobil öğrenci ile 10 dakikası 2 kontöre konuşma piyasaya çıkınca yer yerinden oynamıştı zamanında.
SMS paketleri çıkarıldığında insanlar ayda 20-30 mesaj anca atabiliyordu 2 kontöre, şu an 3-4bin mesaj atan insanlar var.
Bugün tüm operatörlerde bu fiyatlara iletişim kurabilmemizin nedeni Avea'nın gerçekçi fiyat politikalarıdır. bence Cep1, Süper Tarife gibi değişik detaylara sahip tarifeler 1000-1200 dk botunda 1 kontör daha ucuz konuşturuyor diye hemen almayın, iyice araştırın tarifeleri. Bin tane tarife var piyasada, illa ki biri size uyar.

Yaşadığınız sorunlara gelince, o kadar çok bekletilip kızmakta haklısınız. Bazı işlemler telefonda kaydı alınıp back-office dediğimiz yerde yapılmak zorunda. Burada da dönem dönem yoğunluklar oluyor. Yine de şikayetlerinizi eksik etmeyin ki sorun farkedilip düzeltilebilsin. Avea'da hiçkimsede (sadece müşteri hizmetleri değil) "iş yapmayalım, parayı götürelim" mantığı yok, herkes ilgili, hevesli ve sıcak kanlıdır.

Bu dönem GSM'de bir geçiş dönemidir, orta vadede çok farklı gelişmeler yaşanabilir. Ruhunuza uyan operatörü tercih edin.

Bulunduğunuz yerde çekmiyorsa bunu da şikayet edin. Şikayet ile baz kurulabiliyor.
Ayrıca Avea güneş enerjisi ile çalışan çevreci baz istasyonları kurmaya başladı.

Bilginize.


_____________________________



8200 Mesaj
11 Haziran 2009; 17:49:44 


quote:

Orjinalden alıntı: yigit+

Bulunduğunuz yerde çekmiyorsa bunu da şikayet edin. Şikayet ile baz kurulabiliyor.
Ayrıca Avea güneş enerjisi ile çalışan çevreci baz istasyonları kurmaya başladı.

Bilginize.

hadiya diğerlerinden farkı var mı?
çokmu elektrik harcıyor bu bazlar bugun bi baz istasyonlu abonnin evine girim faturaları saatin yanında duruyordu bakacaktım sonra bakmadım


_____________________________



 
2507 Mesaj
12 Haziran 2009; 12:22:28 


quote:

Orjinalden alıntı: HePsİ1LeŞmE



hadiya diğerlerinden farkı var mı?
çokmu elektrik harcıyor bu bazlar bugun bi baz istasyonlu abonnin evine girim faturaları saatin yanında duruyordu bakacaktım sonra bakmadım


net rakam bilmiyorum ama çevreci baz istasyonu olayı yayılır kısa sürede, Avea'yı yalnız bırakmazlar diye düşünüyorum. Çeşme tarafındaki rüzgar gülleri gibi ilginç olacak tamamlandığında ama pahalı biraz bu istasyonlar doğal olarak.


_____________________________



8200 Mesaj
12 Haziran 2009; 17:11:08 


quote:

Orjinalden alıntı: yigit+


quote:

Orjinalden alıntı: HePsİ1LeŞmE



hadiya diğerlerinden farkı var mı?
çokmu elektrik harcıyor bu bazlar bugun bi baz istasyonlu abonnin evine girim faturaları saatin yanında duruyordu bakacaktım sonra bakmadım


net rakam bilmiyorum ama çevreci baz istasyonu olayı yayılır kısa sürede, Avea'yı yalnız bırakmazlar diye düşünüyorum. Çeşme tarafındaki rüzgar gülleri gibi ilginç olacak tamamlandığında ama pahalı biraz bu istasyonlar doğal olarak.

zamanla ucuzlar


_____________________________



103 Mesaj
12 Haziran 2009; 22:22:40 

Bizim evde çekmiyo arayım baz kursunlar çatıya o zaman. öyle her arayanın istediği yere baz kurarlarsa ohooooo


_____________________________



8200 Mesaj
12 Haziran 2009; 23:39:54 


quote:

Orjinalden alıntı: Cashh23

Bizim evde çekmiyo arayım baz kursunlar çatıya o zaman. öyle her arayanın istediği yere baz kurarlarsa ohooooo

bölgenizde sorun varsa catınızın etrafı açıksa ara hemen kurarlar iyi miktarda para verirler çalışmadan geçinirsiniz


_____________________________



 
2339 Mesaj
19 Haziran 2009; 12:47:40 

telefonla aradığınız zaman TÜRKİYENİN EN ÇOK KONUŞTURAN OPERAÖTÜRÜNE HOŞGELDİNİZ demiyorlarmı hasta oluyorum işt eo zaman


_____________________________



 
185 Mesaj
6 Temmuz 2009; 16:53:52 

kayseriden bi avea bayisi benim kimlik fotokopim bilgilerimle hazır kullanıma açık hat satıyormuş bunun üzerine aveayı arayım benim adıma olan numaraların kullanım dışı olmasını ve problemimi dile getirdim
bi türlü yardımcı olupta müşteri tiskindiricisi sorunumu halletmedi iş hat kapamaya iptale geldimi
işlerine gelmiyor


_____________________________



8200 Mesaj
6 Temmuz 2009; 17:45:23 


quote:

Orjinalden alıntı: tege

kayseriden bi avea bayisi benim kimlik fotokopim bilgilerimle hazır kullanıma açık hat satıyormuş bunun üzerine aveayı arayım benim adıma olan numaraların kullanım dışı olmasını ve problemimi dile getirdim
bi türlü yardımcı olupta müşteri tiskindiricisi sorunumu halletmedi iş hat kapamaya iptale geldimi
işlerine gelmiyor

bu konuya bak neler yapabileceğini görebilrsin
http://forum.donanimhaber.com/m_32563090/tm.htm


_____________________________



 
2 Mesaj
12 Şubat 2010; 16:21:18 

ya bişi sorucam acil yardımınıza ihtiyacım var.telefonumdan bi numaraya msj çekiorum herkese gidio bitek ona giitmiyor bu neden olabilir acilen öğrenmem lazm ltfen yardımcı olun=(


_____________________________



 
2 Mesaj
12 Şubat 2010; 16:27:51