Şimdi Ara

AVEA MÜŞTERİ HİZMETLERİ (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
85
Cevap
0
Favori
145.182
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Avea hat iptali olmaması için kaç kontör yüklemeliyim en az ? 20 mi yoksa 50 mi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eyoruk

    Avea hat iptali olmaması için kaç kontör yüklemeliyim en az ? 20 mi yoksa 50 mi


    Herhangi bir normal 20 kontör yüklenimi yada başka bir avea hattından alacağınız 20 kontör transfer 3aylık aktif sürenizi uzatır.
  • teşekrüer.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: djokan

    benimde bi sorunum var 150 kontör yükledim bana 10 dk si 2 konyör olmuştur diye mesaj geldi.Ben 15 dk konuştum 55 kontör gitti lütfen bi yardım




    Aradığınız numara avea numarasıysa , fazla kontör düşümü olmuş bunla ilgili 500 ü ararsanız orda inceleme yapılır. Fakat aradığınız numara aveadan başka operatöre taşımışsa hattını ve ordada kalmayıp 3. operatöre geçmişse , uyarı sesi gelmeyecektir arama yaptığınızda. Bunu farketmemiş olabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozeta

    Avea bayiinde 5 lira verip kontörlüden faturalıya geçmek için başvuruda bulunduğumun 7. günündeyim.
    2 gün önce de 500'ü arayıp sordum, "ne olacak bizim bu hattın durumu?" diye. "Hattınızla ilgili işlem sıraya konulmuş beyfendi" diye bi cevap aldım.
    Bugün Cuma ve son iş günü, bugün de olmazsa Pazartesiye kalacak, bu da demektir ki minimum 9 gün. YUH
    Yine de Avea'dan memnunum, az ödeyerek çok konuşturduğu için.


    sıraya konulma diye bir mevzu yok. Bu belkide tecrübesiz temsilcinin sürelerini düşürmek için biraz daha bekleyini bu şekilde söylemesidir. Onun dışında gitmiş olduğunuz avea bayisi belgelerinizi göndermediyse merkeze , müşteri hizmetleri napabilir ki?




  • merhaba arkadaşlar,
    benim öyle bir sorunum var ki avea aciz kaldı!!!!

    çok büyütelecek bir sorun gibi gelmeyebilir fakat, yaklaşık bir yıl önce e-fatura aboneliğine geçtim fakat mail adresime hiç fatura gelmedi. her ay defalarca aradım bişey değişmedi. farklı mail adresleri verdim yine bişey degişmedi. ve her aradıgımda aynı işlemler, aynı prosedürleri yapıyorlar. bu ay kapatmaya kararlıydım ki birde ne göreyim. öyle bir fatura geldi ki, gece gündüz açık kalsa telefon öyle astronomik bir rakama ulaşamam.

    akla şu gelebiliyor, tarifenden dolayı limit aşmışsındır vs. inanın bütün ihtimalleri düşünün ama her ay konuştugumdan farklı oranda konuşmadım. ve yine defalarca avea yı aradım. birden farklı mail adresi verdim ayrıntılı fatura için fakat yine gelmiyor faturalar. adrese istedim o da henüz gelmiş degil.

    benim yerimde olsaydınız ne yapardınız. inanın ne yapacagımı şaşırdım.....




  • Zamanında (2005-2006) 2. bir hat aldığımdan dolayı o zamanki kampanyayla 35 tl vergi ücretinden muaf olmuştum.. Fakat yapılan yanlışlık neticesinde bu para benden alınmıştı...Bu yanlışlık bir türlü düzeltilmemiş ve muhatap bulamadığımdan avea shop ve müşteri hizmetlerinin oyalamaları sonucu paramı kaptırmıştım...Ankara da dahi gerçekten bir muhatap bulamamıştım..Şimdi durum nasıl bilmiyorum ama konu başlığına bakılırsa eski tas eski hamam..
  • Yafes arkadaşım bence en etkili yol: sikayetvar adlı site.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yafes45

    merhaba arkadaşlar,
    benim öyle bir sorunum var ki avea aciz kaldı!!!!

    çok büyütelecek bir sorun gibi gelmeyebilir fakat, yaklaşık bir yıl önce e-fatura aboneliğine geçtim fakat mail adresime hiç fatura gelmedi. her ay defalarca aradım bişey değişmedi. farklı mail adresleri verdim yine bişey degişmedi. ve her aradıgımda aynı işlemler, aynı prosedürleri yapıyorlar. bu ay kapatmaya kararlıydım ki birde ne göreyim. öyle bir fatura geldi ki, gece gündüz açık kalsa telefon öyle astronomik bir rakama ulaşamam.

    akla şu gelebiliyor, tarifenden dolayı limit aşmışsındır vs. inanın bütün ihtimalleri düşünün ama her ay konuştugumdan farklı oranda konuşmadım. ve yine defalarca avea yı aradım. birden farklı mail adresi verdim ayrıntılı fatura için fakat yine gelmiyor faturalar. adrese istedim o da henüz gelmiş degil.

    benim yerimde olsaydınız ne yapardınız. inanın ne yapacagımı şaşırdım.....



    Bunla ilgili olarak mailinizin güvenliği üst düzeyde ise orta veya alt düzeye çekin. Avea ve diğer taraftar hatlarından gelen mailler hotmailde güvenli kabul edilmiyor. Yüklü değilse mail junk a atıyor yüklü ise kabul etmiyor. Ki detaylı faturada yüklü geldiği için almamıştır mailiniz. Ya düşürün güvenliği yada başka bir mail adresi verin mynet , gmail , yahoo gibi.


    Adresinizede minimum 1 haftada gelir. 3 gün detayları işleme + 3 gün kargo veya posta. ( oturduğunuz yere bağlı olarak 4,5,6 gün)..




  • bende bişey sorucamm bu ktr kuruşa geçildi ve ben bişi bilmiyorummm banada cv verinnnnnnnnnn
  • Müşteri Hizmetleri değil müşteriyi sinir etme hizmetleri olur anca!!!!
    Avea Müşteri Hizmetlerine Bir Mektubum!!!
    Sonunda Aveanın, müşteri hizletleri arama tutarları ile geçindiğini öğrenmiş bulunmaktayım.Bir referans tarifesine geçiş işin 10-15 kere belki fazla aradım Genel Müdürlüğünüzü aradım.Anca geçiş sağlayabildim.
    Verdiğiniz hizmetler çok lakayıt ve sorumsuz.Ayrıca sizin bana söz ile değil de yaptıklarınızla:” zaten alacağımız 29 lira ve karşılığında 2000 dakika veriyoruz bir de üstüne hizmet mi bekliyorsun anca bu kadarı ile yetin hatta ne kadar oyalasak kardır hepsi bir tarifesi bize daha fazla para getirir bir gün bir gündür ayrıca ara ki müşteri hizm den de para kazanalım” demek ki sizin müşteri hizmetlerini aradığımız üç beş kuruş ücrete çok ihtiyacınız var.Zaten fatura gelsin onu ödeyip bağış mektubu olarak yollayacağım aldığımız bağışlar diyerek çerçeveleyip asarsınız.Ayrıca ayda imkanım oldukça üç beş kere 500 ü arar kapatırım biraz bağışım olsun onla geçinirsiniz. Çünkü o fatura ile yasal haklarımı aramaya kalksam arkamda kimseyi bulamayacağım çok yazık hayatımdan bezdim resmen

    Belki bir gün Turkcell müşteri hizmetlerinden birşeyler öğrenirler de düzelirler....




  • 15 gün civarı oldu turkcell e geçtim,müşteri hizmetleri olgusunun ne olduğunu öğrendim

    Avea nın m.h'leri strese sokma sinir bozma dışında hiç bir işey yaramadığını en az 10 kere tecrübe etmişimdir
  • Bu kadar zaman oldu avea tam anlamıyla ne zaman kurumsallaşacak merak ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Asaf15


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yafes45

    merhaba arkadaşlar,
    benim öyle bir sorunum var ki avea aciz kaldı!!!!

    çok büyütelecek bir sorun gibi gelmeyebilir fakat, yaklaşık bir yıl önce e-fatura aboneliğine geçtim fakat mail adresime hiç fatura gelmedi. her ay defalarca aradım bişey değişmedi. farklı mail adresleri verdim yine bişey degişmedi. ve her aradıgımda aynı işlemler, aynı prosedürleri yapıyorlar. bu ay kapatmaya kararlıydım ki birde ne göreyim. öyle bir fatura geldi ki, gece gündüz açık kalsa telefon öyle astronomik bir rakama ulaşamam.

    akla şu gelebiliyor, tarifenden dolayı limit aşmışsındır vs. inanın bütün ihtimalleri düşünün ama her ay konuştugumdan farklı oranda konuşmadım. ve yine defalarca avea yı aradım. birden farklı mail adresi verdim ayrıntılı fatura için fakat yine gelmiyor faturalar. adrese istedim o da henüz gelmiş degil.

    benim yerimde olsaydınız ne yapardınız. inanın ne yapacagımı şaşırdım.....



    Bunla ilgili olarak mailinizin güvenliği üst düzeyde ise orta veya alt düzeye çekin. Avea ve diğer taraftar hatlarından gelen mailler hotmailde güvenli kabul edilmiyor. Yüklü değilse mail junk a atıyor yüklü ise kabul etmiyor. Ki detaylı faturada yüklü geldiği için almamıştır mailiniz. Ya düşürün güvenliği yada başka bir mail adresi verin mynet , gmail , yahoo gibi.


    Adresinizede minimum 1 haftada gelir. 3 gün detayları işleme + 3 gün kargo veya posta. ( oturduğunuz yere bağlı olarak 4,5,6 gün)..


    Ne uğraşıyorsun yeni uygulama yapmışlar e posta adresi vermeden doğrudan online işlemlerden görüntüleyebiliyorsun.İstediğin zaman gir bak




  • avea her yöne tarifesini kullanıyordum .... bu tarife bu yıl o kadar değişti ki hangi tarifeyi kullandığımı ben bile bilmiyorum. dayanamadım. şikayetvar.com üyeliğim o zaman başladı :)) veryansın ettim. tam olarak 4 kere tarifem değişti. bir tanesinden haberim hiç olmadı. arkadaşlarım söyledi :)) kimi tarife de sadece 1 ay sürdü. en son 77 lira 3000 dakikada frenlediler. neyse... şikayetvar.com adlı siteye aynen şu satırı yazdım. " attırdığınız imzalar ile bizi hukuki yönden kısıtlıyorsunuz. her türlü hukuk yolunu tıkıyorsunuz dedim. müşteri memnuniyetiniz nerde sizin falan filan ...

    beni aramasına aradılar ama cevap şuydu... " siz o imzayı attınız mı, o zaman bize söyleyeceğiniz bir şey olamaz. tarife değişikliklerini de istediğimiz gibi yaparız. " :((( malesef

    m.h. kınıyorum...
  • avea devletin imkanlarını sömürmeye devam etsin. ne kurumsallaşması adamlar hala açık hat satıyorlar. müşteri hizemtlerinide çkarabilirseniz malesef ağzınızı bozmadan ayrılamazsınız. yeren doğru söylüyor. övende mutlak çalışandır.
  • aynısını bizim servisin şöförüne yapmışlar. 10000 dk ile turkcell den geçmiş sınırsız . daha ilk ayında 3000 dk çekmişler arayıncada size dediklerini demişler yasal hakkımızı kullanıyoruz. bizim şöförde bu yasal hak değil insanları kandırma şerefsizliğinden başka bir şey değildir demiş. bunların yedikleri ceza boylarını geçmiştir ama bir yolunu bulup kurtuluyorlar. hoş hepsi biribirinden kötü aynı bankalar gibiler. ama avea en kötüsü içlerinde. mecburuz malesef herhangi birini kullanmaya. mesela geçen gün bir anlattı. turkcell 1200 dk memur tarifesi çıkartmış sona aşağıya çekmeye çalışınca ceza almışlar bu kezde bir yolunu bulup tarifeyi kapatmışlar. bu kadarr. vodafone ise zaten geliş amacı başka, hiç bir yerde çekmesede önemli değil. yaşasın cem uzan t.telekoma kadar bütün hile yollarını o açtı zaten.



    quote:

    Orijinalden alıntı: maxim_ilyan

    avea her yöne tarifesini kullanıyordum .... bu tarife bu yıl o kadar değişti ki hangi tarifeyi kullandığımı ben bile bilmiyorum. dayanamadım. şikayetvar.com üyeliğim o zaman başladı :)) veryansın ettim. tam olarak 4 kere tarifem değişti. bir tanesinden haberim hiç olmadı. arkadaşlarım söyledi :)) kimi tarife de sadece 1 ay sürdü. en son 77 lira 3000 dakikada frenlediler. neyse... şikayetvar.com adlı siteye aynen şu satırı yazdım. " attırdığınız imzalar ile bizi hukuki yönden kısıtlıyorsunuz. her türlü hukuk yolunu tıkıyorsunuz dedim. müşteri memnuniyetiniz nerde sizin falan filan ...

    beni aramasına aradılar ama cevap şuydu... " siz o imzayı attınız mı, o zaman bize söyleyeceğiniz bir şey olamaz. tarife değişikliklerini de istediğimiz gibi yaparız. " :((( malesef

    m.h. kınıyorum...




  • Slm arkadaşlar.Bu Allahın cezası avenın herhangi bir operatörüne nasıl bağlanabilirim.40 karakterde 2. sms e geçiyo tel. o adilerin bir parmağımı var yoksa telefondan mı oluyor onu sorucam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abrek Cestav

    Slm arkadaşlar.Bu Allahın cezası avenın herhangi bir operatörüne nasıl bağlanabilirim.40 karakterde 2. sms e geçiyo tel. o adilerin bir parmağımı var yoksa telefondan mı oluyor onu sorucam



    telefonundan kaynaklanıyor.

    neyseki artık Türkçe karakter desteği olmayan telefonlar ithal edilmiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fusem


    quote:

    Orijinalden alıntı: Abrek Cestav

    Slm arkadaşlar.Bu Allahın cezası avenın herhangi bir operatörüne nasıl bağlanabilirim.40 karakterde 2. sms e geçiyo tel. o adilerin bir parmağımı var yoksa telefondan mı oluyor onu sorucam



    telefonundan kaynaklanıyor.

    neyseki artık Türkçe karakter desteği olmayan telefonlar ithal edilmiyor.


    eyv. dün arkadaşta öle söledi hallettik
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.