Şimdi Ara

DSLAM yüksek ping

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
354
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    Yaklaşık 1 haftadır DSLAM'den çok yüksek ping alıyorum. Bazen 900ms'lere kadar çııyor. Öyle olunca da internet hiç kullanılmıyor. 2 kez arıza kaydı bıraktım ancak ilgilenen yok.

    Bunun ADSL hat değerleriyle bir ilgisi var mıdır? Traceroute ve hat değerlerini aşağıya koyuyorum.

    Nasıl bir yol izlemek gerekir? Sağolun.

     DSLAM yüksek ping
     DSLAM yüksek ping







  • Bilen birinin çıkmamasını olağan karşıladım zira saha ekibi geldi onlar da çözemedi.
  • Dslam ne durumda hocam su felanmi alıyor o crc normal değil. Sizin hattinizda sorunlu olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O CRC modemin firmware bug'i. Bazen öyle yüksek sayılar çıkıyor durum sayfasında ama hata istatistikleri sayfasında 0 oluyor genelde.

    Saha ekibi DSLAM'de port değişikliği yaptı, ankastreden eski kroneyi by-pass edip hattı direkt boncukladı. Hat değerleri biraz daha iyileşti. Bir de üstüne 8Mbit'e sabitlendim. Problem network problemi saha ekibi de network bilmiyor. Trace çıktısını gösterdim, anlamadılar. Sabah 6'da ping 8ms falan. :)
  • Gönderdiğin foto da veri alma SN margin çok düşükmüş. Bilen birinin çıkmaması gibi bir durum yok. Konu, bölümdeki tecrübeli arkadaşların gözünden kaçmış yoksa portla ilgili sorun oldugu net ortada(eğer bina içi bağlantında sorun yok ise.)
  • Modemi ankastreden direkt bağladım. Hat değerleri yükseldi tabii ama ping süresinde değişiklik olmadı. Reglet su almış, onu da by-pass edip direkt boncukladım. Şu anki hat değerleri:

     DSLAM yüksek ping
  • Bugün ilçenin telekom şefliğine gittim, bölgede yoğun kullanım olduğunu söylediler ama orada da network ile ilgili bir birim yokmuş. Derdimi anlatamadım yani. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cormen

    Bugün ilçenin telekom şefliğine gittim, bölgede yoğun kullanım olduğunu söylediler ama orada da network ile ilgili bir birim yokmuş. Derdimi anlatamadım yani. :)

    Hocam arıza kaydı açtırdıktan sonra kaç gün içinde saha ekibı geldi kontrol için?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tezekos -- 25 Temmuz 2016; 17:31:21 >
  • tezekos kullanıcısına yanıt
    İlk 2 arıza kaydını saha ekibi gelmeden kapattılar. Üçüncüde geldiklerinde 8 gün olmuştu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cormen

    İlk 2 arıza kaydını saha ekibi gelmeden kapattılar. Üçüncüde geldiklerinde 8 gün olmuştu.

    Çok sürmüş.. :( bende bugün arıza kaydı açtırdım kopma probleminden dolayı da ne olacak bakalım gelecekler mi ayrıca santrale de gidip söyledim kopma problemi yaşıyorum diye arıza kaydın bize düşsün bakarız dediler.Bilmiyorum artık ne zaman düşer kayıt. Hangi sağlayıcıyı kullanıyorsunuz siz?
  • tezekos kullanıcısına yanıt
    Türk Telekom
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.