Şimdi Ara

HEPSİBURDADAN ALIŞVERİŞ YAPARKEN DİKKAT

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
65
Cevap
0
Favori
2.524
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Değerli form üyeleri bu konu başlığını açmaktaki amacım özellikle internet üzerinden alışveriş yaparken (ne olursa olsun) dikkat etmeniz gereken konular içindir.Benim bu konuda yakın zamanda başımdan geçen bir olayı sizinle paylaşmak istiyorum.Bana yapılan haksızlık ve saygısızlığın kimsenin başına gelmemesi ve örnek olmasıdır.Formda amaç mademki paylaşım bende paylaşıyorum işte.
    Bahsi geçen ürün SWİVEL SWEPEER şarjlı süpürge ben bu ürünü 22.12 2006 tarihinde sipariş ettim eşimin doğumgünü hediyesi olacaktı ama malesef ürün arızalı çıktı üstelik şarj cihazının içerisinden salladığımda tıkırtılar geliyordu bende doğal olarak ürünün arızalı olduğunu de değişimini talep ettim bana ürünün arızasını bildirir bir yazıyla faturasıyla birlikte onlara(kargo karşı taraf ödemeli)kargolamamı istediler bende yaptım kargo yaklaşık dört gün sonra bana geri döndü karşı tarafın haberi bile yok kargoya sordum karşı taraf ödemeli gönderdiğim için teslim alınmamış ??? Neyse tekrar konuyu müşteri hizmetlerine yazdım arıza bölümünün dikkatine diye belirterek gönderin dendi bende söyleneni yaptım.Konuyla ilgili olarak arıza takip bölümündentakip edebileceğimi bildirip bir takip numarası verdiler fakat ne gariptirki bu bölümden hiçbirşey takip edemedim çünkü yanlızca giriş görünüyor ve açıklama yapılmıyordu;
    61864365 SWIVEL SWEPEER SÜPÜRGESİ
    08.01.2007-->Ürün Elimize Ulaştı
    08.01.2007-->Ürün Servise Gönderildi: Yeni ürünler "değişim" talebi ile incelenmek üzere tedarikçisine gönderilmektedir
    Garantili ürün arıza bildirimi. 20043389 08.01.2007 Açık
    Bu bildirim 11 gün boyunca hiç değişmeden aynen durdu(ben neyi takip etmeliydim?)
    Sonuçta aralarda yine yazışmalar oldu tabiki bu yazışmalar genelde benim iki mesajımın ardından onların basit baştan savma özürlü geri dönüşleri şeklinde geçti,bu arada ürünümün bir hafta içerisinde yenisiyle değişeceği bildirildiği halde 11 gün ellerinde kaldı 12.gün kargoyla bana gönderildi.
    Gelin görünki sorunlar burda bitmedi adamların sıfırıyla değiştik dedikleri ürünü kolisinden çıkardığımda fırçalarında tozlar ve tüyler olduğunu farkettim sonra şok ürünün toz toplama haznesinin takıldığı ayakta kırık!!! tabi bu arada eşimin doğumgünü geçmişti bende ürünü tekrar gönderip uğraşmak yerine kanuni hakkım olan ürünün geri alımını ve ödediğim paranın tarafıma geri iadesini talep ettim ama malesef 23.01.2007 tarihinde yaptığım talep yazıma bugün itibariyle henüz bir cevap verilmedi üstelik üç kez mesaj yazdım şimdi aşağıda bu yazışmalarımın aynını gönderiyorum;

    25.01.2007 12:40:13 RE :
    Şayet sorunum çözülmeyecekse bunu bildirin çünkü konuyu resmi makamlara taşıdım yarın itibariyle resmi işlemlere başlayacağım.
    Sorunuz en kısa sürede cevaplanacaktır. 24.01.2007 09:05:40 RE :

    Sanırım siz ne demek istediğimi anlamadınız ürünün toz toplama haznesinin yuvası kırık bunda kargonun herhangi bir hatası yok üstelik kargo paketi gayet muntazam geldi ama ürünün orjinal kutusu geldiğinde açıktı(kargo kolisi değil)üstelik ben ürünün geri iadesini ve hakkım olan paramın geri ödenmesini talep ediyorum lütfen bu konuda zorluk çıkarmayın.Bende sizin anlayışsızlığınıza üzülüyorum.Lütfen size yazdığım mesajları tam ve düzgü okuyarak cevaplayın.Teşekkürler.
    Sorunuz en kısa sürede cevaplanacaktır. 23.01.2007 10:05:02 RE :

    Cevap vermeniz için ne yazmam lazım? Eğer yardımcı olmayacaksanız Tüketici Sorunları Hakem Heyeti Başkanlığına başvuruda bulunup kanuni yollardan hakkımı arayacağım daha öncede belirttiğim gibi malesef bu yaklaşımınızdan dolayıda sizi kınıyorum. 23.01.2007 22:32:07 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.

    Sitemizde satışı yapılan ürünler ürünü temin ettiğimiz firmalardan orijinal kutularında gelmekte ve ürünler açılmadan paketlemesi yapılarak kargoya teslim edilmektedir.
    Ürünlerin sevkiyat işlemleri sırasında yaşanabilecek hasar ya da deforme sorunlarına karşı ürün kargo paketleri üzerine yapıştırdığımız etiketlerde ürünün teslimatı sırasında kargo görevlisi yanınızda iken açılıp kontrol edilmesi yönünde bir uyarı bilgisi bulunmaktadır. Ürünün kontrolü sırasında herhangi bir hasar, veya deforme sözkonusu ise kargo görevlisine “HASAR TESPİT TUTANAĞI” tutturmanız ve ürünü teslim almayarak bu tutanak ile birlikte bize geri göndermenizi rica ederiz.
    Üründe eksik parça ya da faturanızda belirtildiği halde koliden çıkmayan ürün sözkonusu ise kargo görevlisine “DURUM TESPİT TUTANAĞI” tutturmanız ve ürünü dilerseniz teslim alarak sadece tutanak ile bize başvurmanızı rica ederiz.
    Hasar tespit ya da durum tespit tutanağı ile bize başvurduğunuz takdirde gerekli kayıtlar alınacak ve işlemleriniz başlatılacaktır. Hasarlı olan ürünler için kargo firması ile gerekli görüşmeler yapılıp ürününüz için yeni sipariş kaydı açılacaktır. Yeni sipariş kaydınızdaki ürün/ürünler en kısa sürede temin edilecek ve size yeniden gönderimi sağlanacaktır.
    Eksik ürün ya parça olarak size ulaşan ürün için ise yine gerekli kayıtlar alınacak ve eksik parça ya da ürün için sipariş oluşturulacak ve size en kısa sürede gönderimi yapılacaktır.
    Yaşanan sorun nedeniyle siz değerli müşterimizden özürdiler, anlayışınız için teşekkür ederiz.
    Saygılarımızla…
    22.01.2007 13:19:37 RE :

    Ayrıca ürünü alırken ödediğim kargo ücretinin de iadesini istiyorum. SWİVEL SWEPEER SÜPÜRGE :68.99 YTL KARGO ÜCRETİ : 8.53 YTL TOPLAM İADE TUTARI :77.52 YTL ürünle birlikte fatura edilen kargo ücreti 14.97 YTL olup aynı dönem içerisinde aldığım web cameranın kargo ücreti olan 6.44 ytl'yi düşerek hesaplanmıştır.
    Sorunuz en kısa sürede cevaplanacaktır. 22.01.2007 11:29:53 RE :

    Sayın yetkili; Bana yenisiyle değişimi yapılıp gönderilmiştir dediğiniz ürün yeni değil kullanılmış muhtemelen size gönderdiğim ürünü bana geri göndermişsiniz(ürün fırçalarındakıllar var)üstelik toz toplama haznesinin takıldığı ayak yuvası kırık. Konuyla ilgili olarak uzun zamandır duyduğum rahatsızlık hat safhaya ulaşmış olup ürünün geri iadesini ve ödemiş olduğum miktarın tarafıma geri iadesini rica ediyorum eski bir müşteriniz olarak bu konuda gereken hassasiyeti göstereceğinizi umuyorum. Orhan ORAL
    Sorunuz en kısa sürede cevaplanacaktır. 17.01.2007 12:25:25 RE :

    Ürün yenisiyle mi değiştirildi?
    17.01.2007 15:16:52 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.
    Ürününüzün değişimi yapılmıştır.
    Saygılarımızla.
    17.01.2007 09:55:58 RE :

    Sayın yetkili ürünümün arızalı çıkıp size göndermemin üzerinden yaklaşık 15 gün geçti daha öncki mesajınızda bir hafta içerisinde ürün değişiminin sonlandırılacağını ve konuyla ilgili bilgilendirileceğimi belirtmiştiniz ancak gördüğüm kadarıyla ben sormadan siz cevap vermiyorsunuz. Sonuç olarak içine düşütüğüm bu mağduriyetimin en kısa zamanda giderilmesini şayet ürünün cuma gününe kadar yenisiyle değişimi mümkün değilse paramın geri iade edilmesini istiyorum aksi taktirde tüketici yasası ikinci kısım madde 4 ve 4/a 'dan hakkınızda şikeyette bulunmak zorunda kalıcam.Gereğinin yapılmasını rica ederim. 17.01.2007 11:35:19 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.

    Ürününüzün bugün itibariyle tarafınıza sevk edilmek üzere kargoya teslimatı yapılcaktır.
    Saygılarımızla.
    12.01.2007 15:02:28 RE :
    Bildirim Takibi - Bütün Bildirimler Sipariş No Ürün Bildirim Nedeni Bildirim No Tarihi Durumu 61864365 SWIVEL SWEPEER SÜPÜRGESİ 08.01.2007-->Ürün Elimize Ulaştı 08.01.2007-->Ürün Servise Gönderildi: Yeni ürünler "değişim" talebi ile incelenmek üzere tedarikçisine gönderilmektedir Garantili ürün arıza bildirimi. 20043389 08.01.2007 Açık değerli hepsiburda yetkilileri 11.01.2006 Tarihinde eşimin doğumgünüydü ve sayenizde almış olduğum hediyeyi kendisine veremedim konuyla ilgili açıklama yapmıyorsunuz 3-4 gündür yukarıdaki ayzı aynen duruyor ürünü tederikçisine göndermek neden bukadar uzun sürüyor neden açıklama yapılmıyor bu durumdan hiç memnun değilim sizden almayı düşündüğüm bir laptop bil. başka bir firmadan sipariş verdim firma aynı sizin iki sene önceki haliniz gibi çok ilgiliydiler.Lütfen eğer ürün yenisiyle değiştirilemiyorsa geri iade alınıp ücretinin kredi kartımdan geri iadesini talep ediyorum.
    13.01.2007 11:27:57 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.

    Ürününüz yenisi ile değişiminin yapılabilmesi için yetkili servise gönderilmiştir. Ürün yetkili servis tarafından incelenecek ve servis raporu doğrultusunda işlem yapılacaktır.
    Ürününüz için teknik servis “yenisi ile değişim raporu” verdiği takdirde tedarikçi firma tarafından bize yeni ürün gönderimi yapılacaktır. Yeni ürün bize ulaştığında siparişinizde kayıtlı teslimat adresinize gönderilmek üzere kargoya verilecektir.
    Ürünün teknik servis işlemleri tarafımızdan takip edilecek olup işlemleriniz ortalama 1 hafta içinde sonuçlandırılmaya çalışılacaktır. Teknik servis işlemlerinizde yaşanacak sorunlar hakkında size bilgi verilecektir.
    Ürününüzün durumunu sitemizde "MÜŞTERİ HİZMETLERİ / ARIZALI ÜRÜNLERİM / BEKLEYEN BİLDİRİMLERİM BÖLÜMÜNDEN " 20043389 bildirim numarası ile takip edebilirsiniz.
    İlgi ve anlayışınız için teşekkür ederiz.
    05.01.2007 16:13:37 RE :

    Ben ürünü anlaşmalı olduğunuz aras kargoyla göndermiştim ama şimdi yurtiçi kargoyla göndericem. Yanlız eskiden daha hızlı geri dönüş oluyordu şimdi sizden bir bilgisayar almayı düşünüyorum ama bu şekilde problemler geç çözülünce açıkcası tereddüte düştüm çünkü yıllardır sizden alışveriş yapıyorum ama hizmet kalitesi biraz düşmüş gibi geldi bana yinede geçte olsa ilginize teşekkür ederim.
    05.01.2007 18:03:53 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.

    Sistemimizin yoğunluğundan ötürü mesajlarınıza gec cevap verdiğimiz için özür diler, ilgi ve anlayışınız için teşekkür ederiz.
    Saygılarımızla.
    05.01.2007 09:14:55 RE :

    Gönderi adresi:Taşaocağı Yolu No:11 Çubuklu/Beykoz/İSTANBUL Gönderi tarihi:27.12.2006 İade dönüş tarihi:04.01.2007 İade nedeni:Alıcı ödemeli olduğu için kabul edilmemiş. Bana daha önce gönderdiğiniz cevap mesajında karşı taraf ödemeli olarak göndermemi söylemiştiniz ama ücretten dolayı ürünüm kabul edilmemiş böyle saçma şey daha önce başıma hiç gelmemişti lütfen konuyla ilgilenin.Gerekirse bir isim verin o kişi adına göndereyim kargoyu.Teşekkürler.
    05.01.2007 14:43:23 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.



    Ürünününüzü yurtici kargo ile karşı ödemeli olarak belirttiğimiz şekilde arıza bölümünün dikkatine göndermenizi rica ederiz.
    Saygılarımzla.
    04.01.2007 15:33:12 RE :

    04.01.2007 12:42:45 RE : 27.12.2006 Tarihinde tarafınıza gönderdiğim arızalı ürün kargosu tarafıma geri iade gönderilmiş.Geri iade nedenini kago şirketinden öğrenemedim konuyla ilgili olarak bilgilendirmenizi rica ederim. Sorunuz en kısa sürede cevaplanacaktır. Soruma halen bir cevap verilmedi...Yaklaşık üç saat oldu cevap vermek neden bu kadar uzun sürüyor? Sorunuz en kısa sürede cevaplanacaktır. 04.01.2007 12:42:45 RE :
    27.12.2006 Tarihinde tarafınıza gönderdiğim arızalı ürün kargosu tarafıma geri iade gönderilmiş.Geri iade nedenini kago şirketinden öğrenemedim konuyla ilgili olarak bilgilendirmenizi rica ederim.
    04.01.2007 20:05:57 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.

    Ürününüz kayıtlarımızda henüz firmamıza ulaşmamış olarak gözükmektedir. Tarafımıza gönderdiğinizi belirtmiş olduğunuz ürününüz için kargo takibinizi yapmanızı ve tarafımızdan teslim alınmış ise hangi tarihte ve kim tarafından alındığı yönünde bize bilgi vermenizi rica ederiz.
    Bu bilgileri bize ulaştırdığınız takdirde gerek kargo firmasında gerekse firmamız bünyesinde gerekli araştırma yapılacak ve size en kısa sürede bilgi verilecektir.
    Saygılarımızla.
    28.12.2006 14:34:31 RE :

    Teşekkür ederim.Yanlız ben ürünün tamir değil yenisiyle değişmesini istiyorum.Ürünü hiç kullanmadığım halde rahatsız oldum gereğini yaparsanız sevinirim. 28.12.2006 14:35:43 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.

    Arızalı yeni ürünler için tedarikçi firma bünyesinde değişim işlemi yapılmakta olup, ürününüz yenisiyle değiştirilecektir.
    İlgi ve anlayışınız için teşekkür ederiz.
    27.12.2006 16:56:03 RE :

    Ürünün arızasını belirten bir notla faturayı tarafınıza kargoyla gönderdim ancak sipariş numaramı son mesajınızı görmeden önce ürünü kargoya verdiğim için yazmadım sizin için sakıncası yoksa sipariş numaramı buradan gönderiyorum.İlginize teşekkür ederim. Sipariş no : 61864365 Sipariş Tarihi : 21.12.2006
    28.12.2006 13:14:38 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.

    Sipariş numaranız faturanızda yazdığı için sorun oluşmayacaktır.
    Ürününüz bize ulaştığında mail ile tarafınıza bilgi verilecek olup, talebiniz doğrultusunda tedarikçi firmasına yönlendirilecek ve gerekli işlemler yapılarak ortalama 1 hafta içerisinde tarafınıza gönderimi sağlanacaktır.
    İlginiz için teşekkür ederiz.
    26.12.2006 18:20:54 RE :
    teşekkür ederim yarın ürünü tekrar kargoya veriyorum.
    27.12.2006 12:12:40 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.

    Ürününüzü probleminizi içeren bir not ve sipariş numaranızı yazarak aras yada yurtiçi kargo ile karşı ödemeli olarak fatura üzerindeki adresimize gönderebilirseniz size yardımcı olabiliriz.
    Saygılarımızla.
    26.12.2006 15:38:49 Göndermiş olduğunuz ürün problemli
    Merhaba 22.12 2006 Tarihinde siparişim üzerine göndermiş olduğunuz SWİVEL SWEPEER marka şarjlı süpürge malesef çalışmamaktadır ilk şarjını ürünün kullanma klavuzunda tarif edildiği şekilde şarj etmemize rağmen ürün çalışmadı zaten ürünü kutusundan çıkardığımda şarj aletinin içinde birşey varmış gibi(sanki bir parça kopuğu)salladığımda ses geliyordu doğal olarak ürünü hiç kullanma şansım olmadı bu yüzden ürünün geri iadesini talep ediyorum.Teşekkür ederim.
    26.12.2006 17:45:52 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.
    Ürününüzü problemi bildiren bir not eki ve faturanız ile gönderiniz. Gerekli işlemler yapılarak tarafınıza bilgi verilecektir.
    Saygılarımızla...

    Şimdi yorum sizin bu adamlar yoğunluktan bahsediyor ama geçmişte sorduğum sorulara verdikleri cevap hızlarını duysanız şok olursunuz.
    25.05.2005 17:57:01 TEDARİK SÜRECİNİN UZAMASI

    SİTENİZDE SİPARİŞLERİN ORTALAMA 3 İŞ GÜNÜ İÇERİSİNDE GÖNDERİLDİĞİNİ BELİRTMENİZE RAĞMEN 21.05.2005 TARİHİNDE VERDİĞİM SİPARİŞİM HALA TEDARİK SÜRECİNDE GÖRÜNÜYOR Sipariş no : 78458913 SiparişTarihi :21.05.2005 Sipariş Durumu : Tedarik Sürecinde Ödeme Şekli : Finans 6 Taksit KARGO TESLİMATI NEDEN BU KADAR UZADI AÇIKLARMISINIZ!?AKSİ TAKTİRDE SİPARİŞİ İPTAL EDECEĞİM. İYİ ÇALIŞMALAR DİLERİM

    25.05.2005 18:04:39 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.


    78458913 Nolu siparişiniz bugün kargoya teslim edilecektir.

    Saygılarımızla...
    Lütfen süreye dikkat edin 7:00:38 dakika üstelik lütfen soruma ve cevaba dikkat edin adamlarda stok görünüyor bende sipariş veriyorum işlemlerim bitiyor ve bir yazı ürün tedarik sürecinde üstelik bu durum neredeyse tüm siparişlerimde başıma geldi ve bu süre bende hep en az iki gün olmuştur sanki yurt dışından geliyor e maden elinde stok yok neden belirtmiyorsunuz?
    Şimdi içinizden tabi sorunsuz ürünlerde susup arızalı ürünlerde böyle asabi olman doğrumu diye soranlar olabilir,burası senin özel formunmu banane senin alışverişinden diyenlerde mutlaka olacaktır belkide haklısınız ama eğer bu siteden alışveriş yapacaksanız bu konuyu dikkate almanızı önermek için belgeli fikir vermek istedim
    Sonuç;ürün sorunsuz olunca ballı kaymaklı arızalı çıkınca kanlı bıçaklı olan ve müşterilerine bu şekilde değer veren bir firmayla artık çalışmak istemiyorum.Ya siz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orhanoral -- 26 Ocak 2007; 11:32:44 >







  • Bukadar uzun yazı yazmışsın kimse cevap vermemiş klavyenede elinede yazık. Birazını okudum gerisini okuyamadım , konuyu 4-5 satırda kısacık anlatsan herkes anlar ve öneride bulunur.
  • BUNU KİMSE OKUMAZ NE BU YA KISACA ANLATSANA
  • niye okumasın problem yaşayanlar bal gibi okur

    hepsiburada denen mağaza ile bende şuan problem yaşıyorum detayını akşam yazarım ama bir daha asla buradan ne kendime veya bana soran başkalarına alışveriş yaptırmayacağım

    HEPSİBURADA

    Doğan Holding gibi bir firmaya yakışmıyor hele çalışanları rezalet cahil birşeyden anlamayan
  • bende direndim okumak için ama bitiremedim valla
  • Arkadaşlar kısası bu;

    Değerli form üyeleri bu konu başlığını açmaktaki amacım özellikle internet üzerinden alışveriş yaparken (ne olursa olsun) dikkat etmeniz gereken konular içindir.Benim bu konuda yakın zamanda başımdan geçen bir olayı sizinle paylaşmak istiyorum.Bana yapılan haksızlık ve saygısızlığın kimsenin başına gelmemesi ve örnek olmasıdır.Formda amaç mademki paylaşım bende paylaşıyorum işte.
    Bahsi geçen ürün SWİVEL SWEPEER şarjlı süpürge ben bu ürünü 22.12 2006 tarihinde sipariş ettim eşimin doğumgünü hediyesi olacaktı ama malesef ürün arızalı çıktı üstelik şarj cihazının içerisinden salladığımda tıkırtılar geliyordu bende doğal olarak ürünün arızalı olduğunu de değişimini talep ettim bana ürünün arızasını bildirir bir yazıyla faturasıyla birlikte onlara(kargo karşı taraf ödemeli)kargolamamı istediler bende yaptım kargo yaklaşık dört gün sonra bana geri döndü karşı tarafın haberi bile yok kargoya sordum karşı taraf ödemeli gönderdiğim için teslim alınmamış ??? Neyse tekrar konuyu müşteri hizmetlerine yazdım arıza bölümünün dikkatine diye belirterek gönderin dendi bende söyleneni yaptım.Konuyla ilgili olarak arıza takip bölümündentakip edebileceğimi bildirip bir takip numarası verdiler fakat ne gariptirki bu bölümden hiçbirşey takip edemedim çünkü yanlızca giriş görünüyor ve açıklama yapılmıyordu;
    Bu bildirim 11 gün boyunca hiç değişmeden aynen durdu(ben neyi takip etmeliydim?)
    Sonuçta aralarda yine yazışmalar oldu tabiki bu yazışmalar genelde benim iki mesajımın ardından onların basit baştan savma özürlü geri dönüşleri şeklinde geçti,bu arada ürünümün bir hafta içerisinde yenisiyle değişeceği bildirildiği halde 11 gün ellerinde kaldı 12.gün kargoyla bana gönderildi.
    Gelin görünki sorunlar burda bitmedi adamların sıfırıyla değiştik dedikleri ürünü kolisinden çıkardığımda fırçalarında tozlar ve tüyler olduğunu farkettim sonra şok ürünün toz toplama haznesinin takıldığı ayakta kırık!!! tabi bu arada eşimin doğumgünü geçmişti bende ürünü tekrar gönderip uğraşmak yerine kanuni hakkım olan ürünün geri alımını ve ödediğim paranın tarafıma geri iadesini talep ettim ama malesef 23.01.2007 tarihinde yaptığım talep yazıma bugün itibariyle henüz bir cevap verilmedi üstelik üç kez mesaj yazdım
    stok görünüyor bende sipariş veriyorum işlemlerim bitiyor ve bir yazı ürün tedarik sürecinde üstelik bu durum neredeyse tüm siparişlerimde başıma geldi ve bu süre bende hep en az iki gün olmuştur sanki yurt dışından geliyor e maden elinde stok yok neden belirtmiyorsunuz?
    Şimdi içinizden tabi sorunsuz ürünlerde susup arızalı ürünlerde böyle asabi olman doğrumu diye soranlar olabilir,burası senin özel formunmu banane senin alışverişinden diyenlerde mutlaka olacaktır belkide haklısınız ama eğer bu siteden alışveriş yapacaksanız bu konuyu dikkate almanızı önermek için belgeli fikir vermek istedim
    Sonuç;ürün sorunsuz olunca ballı kaymaklı arızalı çıkınca kanlı bıçaklı olan ve müşterilerine bu şekilde değer veren bir firmayla artık çalışmak istemiyorum.Ya siz?




  • Dostum geçmiş olsun, eskiden çok itina ediyorlardı,taa ilk açıldığı yıllarda cep bilgisayarı almıştım, sorun olunca gönderdim sorgu sulasiz yenisini göndermişlerdi, ama aradan geçen zaman içinde müşteri sayısındaki artışa parelel olarak çamura yatma olayları artmış demek ki!
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Forumdaki en büyük şikayetler hep bu şirket üzerinden geliyor ve anlaşılmaz bir şekilde bu site hit yapıyor satışta.Enteresan olan başka bir konuda şikayetvar da rekor kırma yolunda hızla ilerleyen bu şirket halen ayakta ve büyük oranda satış yapıyor.Bu kadar şikayete rağmen satış yapıyorya adamlara helal olsun. Demekki bizim milletimize böyle kazık atmak lazım.

    Geçmiş olsun arkadaşım.İnşallah sorunun çözülür.Düşüncem mahkemeye verip bu adamları uğraştırmandan yana. Senide uğraştırır belki ama en azından o adamlarda uğraşırlar.Bir iki kere başına böyle uğraştıran müşteri geldi mi düzelirler belki.

    Hayırlı günler
  • Biraz önce sanayi ve ticaret bakanlığının int. sitesinden şikayet başvurusu yaptım en kısa zamanda da müşteri şikayetleri hakem heyetine şahsen dilekçeyle başvuruda bulunacam.Bu arada böyle bir durum başınıza gelirse diye size bazı linkler veriyorum bir inceleyin ve bilgi alın öz. tüder eğer hakem heyetlerinden sonuç alınamazsa bize başvurun diyor.

    Tüketiciler derneği :http://www.tuder.net
    Sanayi ve ticaret bakanlığı :http://www.sanayi.gov.tr/TRK/TukSikayetsektordis_.aspx?menuSec=234
  • direk konuya girsenize ne bu çok uzatmışınız
  • Bu arada tüketici hakem heyeti şayet hakkınızda olumlu karar verirde karşı taraf kabul etmeyim temyize giderse açılacak mahkeme masrafları ve harçlardan muaf oluyorsunuz yani herhangi bir ücret ödemiyorsunuz.
    http://www.tuder.net/index.php?mod=bildiri&bildiriid=31

    İl hakem heyetlerine yapacağınız başvuru dilekçeside aşağıda;
    http://www.tuketicimerkezi.org/edilekceler/dilekce4.doc

    Ayrıca bu hakem heyeti nedir diyenlere;
    http://www.sanayi.gov.tr/webedit/gozlem.aspx?sayfaNo=1491




  • Kısaltılmış halini yeniden yazdım.

    quote:

    Orjinalden alıntı: GoldWolf

    direk konuya girsenize ne bu çok uzatmışınız
  • yazini tamamen okudum ve çok büyük haksziliğa maruz kalmişsin bende hepsiburada.com'dan klaye seti vermişdim 6 gün sonra elime anca ulaşmişdi ist'da olmama rağmen doğan holding.'e yakişmiyor bence bu hareketler.



  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi demiraz -- 26 Ocak 2007; 14:57:48 >
  • Hayır anlayamadığım şu niye cevap vermiyorlar tamam olur insanlık halidir ürün arızalıda olur kırıkta ama sen hiçbirşey olmamış gibi davranıp ne yapmaya çalışıyorsun.düşünün ben biri birşey almak istedimi hemen bu adamlara yönlendirirdim şimdi düşünüyorum neyseki alışveriş yaptırdıklarımda bir sorun çıkmamış yoksa adamlar bana sövseler haklıydılar.
    quote:

    Orjinalden alıntı: RockEvi

    yazini tamamen okudum ve çok büyük haksziliğa maruz kalmişsin bende hepsiburada.com'dan klaye seti vermişdim 6 gün sonra elime anca ulaşmişdi ist'da olmama rağmen doğan holding.'e yakişmiyor bence bu hareketler.
  • deseniza ben ucuz atlatmışım....

    yaklaşık 2 ay önce bir cep telefonu sipariş verdim ve 2hafta içinde geldi..bende çok tedirgindim ama bir arıza çıkmadı..demekki bende azınlık olan şanslı grubun içindeyim..

    o stresi yaşamaya değmez arkadaşlar..en iyisi gidip elleyerek,görerek bi sorun olduğunda kapısını çalabilceğin bir yerden almak..

    arkadaşa da büyük geçmiş olsun..inşallah en kısa zamanda herşey yoluna girer ve hakkıını alırsın...
  • Allah'ın izniyle benim kimseye yedirecek haram param yok.
  • yıllardır hepsiburadadan alışverişr yapıom..
    hiç bi sorunla karşılaşmadım..
    sorunu olan kişiler içinse yanlış yerdeler,
    şikayetvar.com adresine baksınlar..
    tüketici hakları halem heyetine başvursunlar,
    daha da önemlisi kargoyu alırken güvenmiolarsa kontrol etsinler..
    arıza varsa form doldursunlar..

    tüketici haklarımızı elbette kullanmalıyız ama bir sorun için firmanın kötü reklamını yapmadan evvell kendi haklarımızı da bilmeliyiz.. şahsen hepsiburada en güvendiğim online satış yeri..
  • Benimde öyleydi zaten burda anlatılmak istenen şu bu kadar güvenli bir şirket neden ürünü arızalı çıkınca arkasında durmuyor anladık ürün problemli bende iade etmek istiyorum hakkımında ne olduğunu biliyorum ve istiyorum vermeyenden almasınıda bilirim ha sana gelince ben sana alışveriş yapma demiyorumki başına gelirse şaşırma diye açtım bu konuyu.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Piêr Dé Sans

    Forumdaki en büyük şikayetler hep bu şirket üzerinden geliyor ve anlaşılmaz bir şekilde bu site hit yapıyor satışta.Enteresan olan başka bir konuda şikayetvar da rekor kırma yolunda hızla ilerleyen bu şirket halen ayakta ve büyük oranda satış yapıyor.Bu kadar şikayete rağmen satış yapıyorya adamlara helal olsun. Demekki bizim milletimize böyle kazık atmak lazım.

    Geçmiş olsun arkadaşım.İnşallah sorunun çözülür.Düşüncem mahkemeye verip bu adamları uğraştırmandan yana. Senide uğraştırır belki ama en azından o adamlarda uğraşırlar.Bir iki kere başına böyle uğraştıran müşteri geldi mi düzelirler belki.

    Hayırlı günler



    ilk once geçmiş olsun diyorum
    bide bende bi şikayet soliyim : ) her ne kadar sikayetvar da vatan için ( servis ) kötü deselerde başka alınacak yer bulamadıgımdan dolayı tüm elektronik alısverişlerimi ordan yapıyorum bir laptop almıştım şu anda DVD combo bozuk dvd okumuyor bunu garantiye vermek istemiyorum çünkü sikayetvar da 3 ayda anca aldım diyenler oluyordu korkumdan garantiye yolayamadım gittim dvd rom(ext ) aldım bu gibi şirketler bence birazcık dikkat etsinler şu servis işlerine


    bide birşey sormak istiyorum neden internet alışverişini tercih ediyorsunuz ? ( meraktan soruyorum )




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.