Şimdi Ara

Dizel Araç Tuningi Nasıl Yapılır..? (76. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.523
Cevap
4
Favori
150.756
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7374757677
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LoL'zz..

    '13 c4 115 mcp dizel uygulanabiliyor mu , değerler nasıl değişir teşekkürler

    Evet yapıyoruz. 140hp 340nm olur. Doğru kullanımda %12 kadar ekonomi elde edersiniz. Özellikle MCP den kaynaklı konfor sıkıntınız ortadan kalkar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    merhaba, megane 2 1.5 dci 85hp nekadar yükseltilebilir ?

    20hp kadar arttırabiliriz.

    Bursada subeniz varmı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj


    quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    merhaba, megane 2 1.5 dci 85hp nekadar yükseltilebilir ?

    20hp kadar arttırabiliriz.

    Bursada subeniz varmı ?

     Dizel Araç Tuningi Nasıl Yapılır..?




  • Bende düşünüyorum kendi aracıma yaptırmayı fakat takıldığım nokta bu motorların kendi yazılımları en optimum seviyede değiller mi? Emisyon mu olay. Birşey almadan vermek mümkün mü? Motorun ömründen bahsediyorum.

    Aracım 1.6 Dizel 109 hp peugeot 407 77bin kmde dinamometrede motor için %97.5 verdi.

    Benim derdim kalkışları biraz daha iyileştirmek araç 1.5 tondan fazla ara hızlanmaları iyi fena sayılmaz.

    Bir diğeride nefesi erken kesilmesi.Arac 120den sonra çok nazlı.Araç 5. vites 110km/h da 3bin devir çeviriyor.150 160 a kadar istekli gitmesini istiyorum.

    Kullanıcı istekleri doğrultusunda mı proglamlıyorsunuz. Yoksa copy paste mi?

    Bursa da yaşıyorum. Plasti dip bursa sizin temsilciniz heralde çünkü kendileriyle görüştüm.Sizin fiyatlarınız stardat sanırım 650 tl.Arkadaşlar 800 tl fiyat verdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Etkisiz Eleman

    Bende düşünüyorum kendi aracıma yaptırmayı fakat takıldığım nokta bu motorların kendi yazılımları en optimum seviyede değiller mi? Emisyon mu olay. Birşey almadan vermek mümkün mü? Motorun ömründen bahsediyorum.

    Aracım 1.6 Dizel 109 hp peugeot 407 77bin kmde dinamometrede motor için %97.5 verdi.

    Benim derdim kalkışları biraz daha iyileştirmek araç 1.5 tondan fazla ara hızlanmaları iyi fena sayılmaz.

    Bir diğeride nefesi erken kesilmesi.Arac 120den sonra çok nazlı.Araç 5. vites 110km/h da 3bin devir çeviriyor.150 160 a kadar istekli gitmesini istiyorum.

    Kullanıcı istekleri doğrultusunda mı proglamlıyorsunuz. Yoksa copy paste mi?

    Bursa da yaşıyorum. Plasti dip bursa sizin temsilciniz heralde çünkü kendileriyle görüştüm.Sizin fiyatlarınız stardat sanırım 650 tl.Arkadaşlar 800 tl fiyat verdi.



    copy paste ((: komik olmuş.

    size tork lazım güç değil esasen. Torkun daha erken üretilmeye baslanması ve daha yüksek olması ihtiyacınızı yüksek oranda karşılar. Motor gücünü fazla yükseltmeden 125-130hp gibi bırakıp 300nm üzerinde bir max tork ile hayli fayda görürsünüz.

    Plasti dip ile Bursa bayimin bir bağlantısı yok. Benim bursa bayim FIAT Yetkili servisi Çalışkanel Otomotiv dir.




  • Cevabınız için tşk ederim. Dediğiniz yerlede görüşücem

    İyi çalışmalar.
  • Sayın ChipTunning Uzmanı,

    Benim 11000 km' de 2012 Bravo S2 120 bg manuel vites aracım var. Bildiğiniz gibi 300Nm tork var. (Ayrıca 3 yılda garantisi var). Bu araca garantisini bozmadan işlem yapabilir miyiz? Yapabilirsek aracı üzmeden hangi değerleri elde edebiliriz?

    Şimdiden teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi illuminuel -- 12 Kasım 2013; 11:25:33 >
  • 95hp'lik Aveo dizeller için hala remap şansımız yok galiba? astra 95hp dizellere remap oluyor diye biliyorum; iki motor da aynı değil mi?

    izmir'e yolunuz yakın zamanda düşer mi? evo'yu bir daha görmek isterim :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: illuminuel

    Sayın ChipTunning Uzmanı,

    Benim 11000 km' de 2012 Bravo S2 120 bg manuel vites aracım var. Bildiğiniz gibi 300Nm tork var. (Ayrıca 3 yılda garantisi var). Bu araca garantisini bozmadan işlem yapabilir miyiz? Yapabilirsek aracı üzmeden hangi değerleri elde edebiliriz?

    Şimdiden teşekkürler.

    Merhabalar

    Evet Garantinizi etkilemeden 150hp 360nm yapabiliriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mortarxl

    95hp'lik Aveo dizeller için hala remap şansımız yok galiba? astra 95hp dizellere remap oluyor diye biliyorum; iki motor da aynı değil mi?

    izmir'e yolunuz yakın zamanda düşer mi? evo'yu bir daha görmek isterim :)


    Merhabalar

    2012 ve 2013 lere program yükleyemiyoruz. Program çıkana dek Megabox a devam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ChipTuning Uzmanı -- 12 Kasım 2013; 12:13:05 >
  • mehmet bey merhaba

    uzun süreden beri yazdıklarınızı takip ediyorum aracıma chip uygulaması yaptırmaya karar verdim daha önce benzer sorular sorulmuş ancak ben tam anlamıyla cevaplardan tatmin olamadım.

    aracım auto6r dizel 308. 60000 km de daha önce 170 hp aşırı besleme bir araçtan dizele geçtim ve sonuç performans olarak hayal kırıklığı ancak ekonomi olarak tatmin edici.

    1-yukarıda bir arkadaş bahsetmiş copy paste olayından. şimdi ben sizin şubenize geldim diyelim önce nasıl bir uygulama istediğim dinlenecek mi? yoksa daha önce başka bir araca uygulanan yazılım mı yüklenecek?

    2-özellikle uzun yolculuklarda tek şeritli sollamalarda bu araçla risk alamıyorum riskten kastım araba yavaş hızlandığından önümdeki kamyon arkasında düzlüğe çıkana kadar baya bir beklemem gerekiyor. Bu durumu düzeltmek istiyorum yani 120 km üstü hızlara daha seri tırmanmasını istiyorum özellikle araç yüklü iken ( 2 kişi+bagajtahmini 150-200 kg arası.)

    3-baskı balata durumu çok iyi değil ancak kalkış vs meraklısı değilim . yüksek vites değişimlerinde ( özellikle sollamalarda) aracı zorladığımda tork nedeniyle şanzımana yada baskı ya zararı tahmini 100 de kaç olur yani 150000 de değişecek baskı-balatayı ne kadar öne atar?
    malum pejoların elektrik - beyin sistemi pek iyi değil yapılacak uygulama sonrası vites kutusu sapıtır mı? silecekler kendiliğinden çalışmaya başlarmı gibi endişelerim var :)

    4-sakin kullanımlarda turbo ömrüne olumsuz bir etkisi olur mu?

    5-maliyetiniz aynı motorlar için standart mı?



    teşekkür ederim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcsdirt

    mehmet bey merhaba

    uzun süreden beri yazdıklarınızı takip ediyorum aracıma chip uygulaması yaptırmaya karar verdim daha önce benzer sorular sorulmuş ancak ben tam anlamıyla cevaplardan tatmin olamadım.

    aracım auto6r dizel 308. 60000 km de daha önce 170 hp aşırı besleme bir araçtan dizele geçtim ve sonuç performans olarak hayal kırıklığı ancak ekonomi olarak tatmin edici.

    1-yukarıda bir arkadaş bahsetmiş copy paste olayından. şimdi ben sizin şubenize geldim diyelim önce nasıl bir uygulama istediğim dinlenecek mi? yoksa daha önce başka bir araca uygulanan yazılım mı yüklenecek?

    2-özellikle uzun yolculuklarda tek şeritli sollamalarda bu araçla risk alamıyorum riskten kastım araba yavaş hızlandığından önümdeki kamyon arkasında düzlüğe çıkana kadar baya bir beklemem gerekiyor. Bu durumu düzeltmek istiyorum yani 120 km üstü hızlara daha seri tırmanmasını istiyorum özellikle araç yüklü iken ( 2 kişi+bagajtahmini 150-200 kg arası.)

    3-baskı balata durumu çok iyi değil ancak kalkış vs meraklısı değilim . yüksek vites değişimlerinde ( özellikle sollamalarda) aracı zorladığımda tork nedeniyle şanzımana yada baskı ya zararı tahmini 100 de kaç olur yani 150000 de değişecek baskı-balatayı ne kadar öne atar?
    malum pejoların elektrik - beyin sistemi pek iyi değil yapılacak uygulama sonrası vites kutusu sapıtır mı? silecekler kendiliğinden çalışmaya başlarmı gibi endişelerim var :)

    4-sakin kullanımlarda turbo ömrüne olumsuz bir etkisi olur mu?

    5-maliyetiniz aynı motorlar için standart mı?



    teşekkür ederim



    Merhabalar

    Herhangi bir yükleme merkezime ulaştığınızda ilgili arkadaşlar aracınızın içerisindeki yazılımı bana göndermek ve gönderdiğim yazılımı araca yerleştirmekle mükellefler. Ellerindeki herhangi bir programı aracınıza yükleyemezler. Tamamen benim kontrolümde işler. Bana program gönderildiğinde exta bir istek belirtilmemişse ben aracın yaşına ve km sine göre en optimum programı oluşturur gönderirim. O programın verimi bikaç depo yakıt kullanıldıktan sonra ortaya çıkar, eğer bir memnuniyetsizlik veya daha iyi olmasını istediğiniz bir durum varsa gerekli düzeltme yapılır.

    bu anlattığınız durumu bir aracın 50-150 hızlanma zamanı özetler. bu videoda aracınızın hızlanmasını görebilirsinizhttp://www.youtube.com/watch?v=XkIDYIQbo1E

    yaklaşık 20-21 sn sürüyor. bu süre 17-18lere iyileşir. buda size sollamalarda biraz daha otomobilinize güvenmenizi sağlar.

    uygulama sonrasında aracınız daha az vites değiştireceği için kavrama sisteminizin ömrü uzayacaktır.

    Bu motorların turboları hayli sağlam. bu hususda Sorun yaşayan müşterimiz olmadı.

    Sene sonuna kadar 650tl uyguluyoruz. opsiyon olarak +200 tl hız limitörü iptali tutar.




  • aracımda hız limitörü olduğunu bilmiyordum. 200km/h ı yokuş aşşağı bile geçmemesinin sebebi buymuş meğerse
  • Herkese merhabalar,

    Sayın ChipTuning Uzmanı benim sorum NitroData adlı ürünle ilgili olacak. Bu ürünün fiyatı daha ucuz olmasına rağmen performans olarak RaceChip markasının Pro modellerine denk olduğunu yazmışlar. Sizin bu ürün hakkında bir bilginiz var mı? Hangi ürünü kullanmak daha uygun olur? Yada performans açısında powerbox yerine chip tuning mi yaptırmak uygundur? Bu konularda biraz aydınlatırsanız çok sevinirim.

    Bu arada aracım Renault Kangoo Multix 1.5 63 kw
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kango09

    Herkese merhabalar,

    Sayın ChipTuning Uzmanı benim sorum NitroData adlı ürünle ilgili olacak. Bu ürünün fiyatı daha ucuz olmasına rağmen performans olarak RaceChip markasının Pro modellerine denk olduğunu yazmışlar. Sizin bu ürün hakkında bir bilginiz var mı? Hangi ürünü kullanmak daha uygun olur? Yada performans açısında powerbox yerine chip tuning mi yaptırmak uygundur? Bu konularda biraz aydınlatırsanız çok sevinirim.

    Bu arada aracım Renault Kangoo Multix 1.5 63 kw


    Bu ürünlerin hepsi aynı işi yapıyor. o bundan üstün bu şunun ayarında demek yanlış olur. Bana sorarsanı ben aracınızı programlatmanızı öneririm.
  •  Dizel Araç Tuningi Nasıl Yapılır..?
  • Merhabalar, dizel araçlarda downpipe uygulaması performans düşürür diyolar (2 egzozcuya sordum biri düşürür biri düşürmez dedi) nedir durum? arac 184 hp
  • kolay gelsin hocam.
    benim aracım megane 2 1.5 dci 100 hp. model yılı 2006. 195 binde baskı balata volan değişti.aracım hantal bir araç uzun yolda yeterli performansı veriyor ama daha canlı olmasını istiyorum.motor değerleri ve torg değerleri kaça kadar çıkar ve şuan km si 235 binde.torgu 200 fabrika verilerine göre.araca herhangi bir zararı olurmu ne dersiniz ve ben afyondayım afyonda şubeniz vs varmı yada ankarada
  • ChipTuning Uzmanı kullanıcısına yanıt
    Kolay gelsin hocam sizden bir konu hakkinda bilgi almak istiyordum benim bmw 320d aracim var 2009 model 175hpyanlis hatirlamiyorsam 300 civarinda tork var bu chip tuning yada yazilim konusunda pek bilgim yok yaptirmak istiyorum fakat bir kac sorum olcak zahmet olmassa bilgilendirirmisin

    1.araca yazilim yada chip uygularsam yukarda belirttigim guc degerleri bana ilerde masraf cikarmayacak yada arabayi yipratmiycak sekilde ne gibi degisim gosterir.

    2.yakit konusunda dahami tasarruflu olur yoksam rahatsiz edicek duzeyde artarmi.

    3.borusandaki mpower performance kitiyle sizin yapicaginiz islem arasinda ne gibi fark var.

    4.sizin yapicaginiz bu islemler maliyet acisindan ne kadar tutar.

    Simdiden tesekkurler saygilar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • üstadım bende golf 7 tdi (105 hp 250 tork) var.

    aracımın gücünü artırabilir miyim ve ne tür uygulamalar yapılabilir?
  • 
Sayfa: önceki 7374757677
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.