Şimdi Ara

Kenan Sofuoğlu, Osmangazi Köprüsü’nden 400 km/s hızla geçti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
67
Cevap
0
Favori
557
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bir süredir test sürüşleri gerçekleştiren ve bu hafta içerisinde maksimum 350 km/s hıza çıkmayı başaran Sofuoğlu, bugünkü asıl sürüşünde Kawasaki Ninja H2R motorsikletiyle hedeflediği hıza ulaşmayı başardı.
     
    Açıklamasında rekor için doğru hava koşullarını beklediğini belirten milli sporcu bu yüzden sabah 05:00’i seçtiğini söyledi. Köprüde saatte 400 kilometre hızın üzerine çıkılabileceğini düşünmediğini ifade eden Kenan Sofuoğlu ayrıca Kawasaki H2R ile en yüksek hıza ulaşan kişi oldu.
     
    Toplam uzunluğu 2682 metre olan Osman Gazi Köprüsü'nün orta açıklığı 1550 metre uzunluğunda. Köprü dünyanın en uzun dördüncü orta açıklığa sahip köprüsü. Ayrıca 16,75 lira ile dünyada kilometre başına geçiş ücretinin en pahalı olduğu köprü konumunda. İkinci köprü İngiltere'deki Severn Köprüsü (16 lira), üçüncü ise Japonya'daki Akaish Kaikho (12,60 lira) Köprüsü'dür.
     
    Kenan Sofuoğlu’nun 30 saniyede geçtiği Osmangazi Köprüsü’nde 400 kilometreye ulaştığı videoyu hemen aşağıdan izleyebilirsiniz.
     







  • Birileri can derdinde, birileri yol derdinde...

  • Kardeş 400 de yaparız sıkıntı yok.

  • 400 km hıza çık , bu iş huzur içinde çözülsün.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • O kadar geçiş ücreti olunca vermemek için bende 400'le giderdim

    Herşey para,hizmet hikaye,herşey rant,doğaymış insanmış hiç önemi yok.
  • Kadran hızına güvenemem şahsen. Motorsikletlerde zincir dişlilerini değiştirdiğiniz zaman çok ciddi hız farkı oluyor kadrana göre. GPS hızı lazım.

  • Osman Gazi Köprüsü’nün maliyeti 1 milyar Amerikan Doları civarındadır. Yapımına harcanan bu paranın tamamı aralarında Halkbank ve Vakıflar Bankası gibi devlet bankalarının da olduğu dokuz bankadan AKP'nin verdiği gelir garantisi karşılığı kredi olarak temin edilmiş ve müteahhidin (yüklenicinin) cebinden hiç para çıkmamıştır.

    Köprü dahil 12 km otoyol geçiş ücreti 35 USD + KDV'dir. Bu bedeli öder geçersiniz geçmezsiniz, o sizin cebinizdir beni ilgilendirmez.

    Çok başarılı AKP iktidarı tarafından yükleniciye verilen araç geçiş garantisi günlük 40.000 araçtır. Şu anda İstanbul'da iki köprüden Anadolu istikametine geçen araç sayısı günde ortalama 200.000 araçtır. Sizce, bunların kaçı Bursa-İzmir istikametine gitmektedir?

    KDV hariç Osman Gazi Köprüsü’nün günlük gelir garantisi 1.400.000 USD, yıllık gelir garantisi ise 511.000.000 USD'dir. Araç geçerse geçenler, geçmezse bütçeden yükleniciye ödenecektir.

    Bu ödemeler her gün 15 Temmuz 2035 tarihine kadar taahhüt edilmiştir. Bu tarihe kadar toplam KDV hariç en az 9 milyar 709 milyon USD para yüklenicinin kasasına girecektir.

    Özetle tekrar edeyim; yüklenici cebinden hiç para koymadan 2035 yılına kadar her sene 511 milyon USD parayı kasasına koyacaktır. Sizin hiç böyle gelir getiren bir işiniz oldu mu?

    2016 yılının ilk 3 ayında Türkiye Cumhuriyeti’nin tüm köprü ve otoyollardan elde ettiği gelir ise 288 milyon 600 bin TL'dir. KDV'sini çıkardığımızda mevcut köprü ve otoyollarımızın yıllık geliri 340 milyon USD civarındadır.

    Devletimizin sahip olduğu iki Boğaziçi Köprüsü ve tüm otoyollar Osman Gazi köprüsünden % 35 daha az para getirmektedir.

    Ve gözüken odur ki Osman Gazi Köprüsü’nden garanti edilen ücretle bu kadar araç geçmesi mümkün olmadığından tüm köprü ve otoyol gelirlerimiz yükleniciye ödenecektir.

    Alıntı...





  • 400km/h yazılması gerekmiyor mu sonuçta bu evrensel ölçü ve km/s saniyede alınan kilometre değil mi

  • quote:

    Orijinalden alıntı: AiQUiDiE

    Osman Gazi Köprüsü’nün maliyeti 1 milyar Amerikan Doları civarındadır. Yapımına harcanan bu paranın tamamı aralarında Halkbank ve Vakıflar Bankası gibi devlet bankalarının da olduğu dokuz bankadan AKPnin verdiği gelir garantisi karşılığı kredi olarak temin edilmiş ve müteahhidin (yüklenicinin) cebinden hiç para çıkmamıştır.Köprü dahil 12 km otoyol geçiş ücreti 35 USD + KDVdir. Bu bedeli öder geçersiniz geçmezsiniz, o sizin cebinizdir beni ilgilendirmez.Çok başarılı AKP iktidarı tarafından yükleniciye verilen araç geçiş garantisi günlük 40.000 araçtır. Şu anda İstanbulda iki köprüden Anadolu istikametine geçen araç sayısı günde ortalama 200.000 araçtır. Sizce, bunların kaçı Bursa-İzmir istikametine gitmektedir?KDV hariç Osman Gazi Köprüsü’nün günlük gelir garantisi 1.400.000 USD, yıllık gelir garantisi ise 511.000.000 USDdir. Araç geçerse geçenler, geçmezse bütçeden yükleniciye ödenecektir.Bu ödemeler her gün 15 Temmuz 2035 tarihine kadar taahhüt edilmiştir. Bu tarihe kadar toplam KDV hariç en az 9 milyar 709 milyon USD para yüklenicinin kasasına girecektir.Özetle tekrar edeyim; yüklenici cebinden hiç para koymadan 2035 yılına kadar her sene 511 milyon USD parayı kasasına koyacaktır. Sizin hiç böyle gelir getiren bir işiniz oldu mu?2016 yılının ilk 3 ayında Türkiye Cumhuriyeti’nin tüm köprü ve otoyollardan elde ettiği gelir ise 288 milyon 600 bin TLdir. KDVsini çıkardığımızda mevcut köprü ve otoyollarımızın yıllık geliri 340 milyon USD civarındadır.Devletimizin sahip olduğu iki Boğaziçi Köprüsü ve tüm otoyollar Osman Gazi köprüsünden % 35 daha az para getirmektedir.Ve gözüken odur ki Osman Gazi Köprüsü’nden garanti edilen ücretle bu kadar araç geçmesi mümkün olmadığından tüm köprü ve otoyol gelirlerimiz yükleniciye ödenecektir.Alıntı...



    Peki kuruş para harcamadan 9.000.000.000 usd kazanacak olan yüklenici bu firma kime aittir, perde arkasında ortakları var mıdır, varsa kimlerdir.

    Memleketin yarısı için bu cevapların hiç bir önemi yok ne yazık ki.

    Bu köprü 43 insan can verdikten 2 gün sonra açılmasa olmaz mıydı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vega -- 30 Haziran 2016; 20:03:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AiQUiDiE

    Osman Gazi Köprüsü’nün maliyeti 1 milyar Amerikan Doları civarındadır. Yapımına harcanan bu paranın tamamı aralarında Halkbank ve Vakıflar Bankası gibi devlet bankalarının da olduğu dokuz bankadan AKPnin verdiği gelir garantisi karşılığı kredi olarak temin edilmiş ve müteahhidin (yüklenicinin) cebinden hiç para çıkmamıştır.Köprü dahil 12 km otoyol geçiş ücreti 35 USD + KDVdir. Bu bedeli öder geçersiniz geçmezsiniz, o sizin cebinizdir beni ilgilendirmez.Çok başarılı AKP iktidarı tarafından yükleniciye verilen araç geçiş garantisi günlük 40.000 araçtır. Şu anda İstanbulda iki köprüden Anadolu istikametine geçen araç sayısı günde ortalama 200.000 araçtır. Sizce, bunların kaçı Bursa-İzmir istikametine gitmektedir?KDV hariç Osman Gazi Köprüsü’nün günlük gelir garantisi 1.400.000 USD, yıllık gelir garantisi ise 511.000.000 USDdir. Araç geçerse geçenler, geçmezse bütçeden yükleniciye ödenecektir.Bu ödemeler her gün 15 Temmuz 2035 tarihine kadar taahhüt edilmiştir. Bu tarihe kadar toplam KDV hariç en az 9 milyar 709 milyon USD para yüklenicinin kasasına girecektir.Özetle tekrar edeyim; yüklenici cebinden hiç para koymadan 2035 yılına kadar her sene 511 milyon USD parayı kasasına koyacaktır. Sizin hiç böyle gelir getiren bir işiniz oldu mu?2016 yılının ilk 3 ayında Türkiye Cumhuriyeti’nin tüm köprü ve otoyollardan elde ettiği gelir ise 288 milyon 600 bin TLdir. KDVsini çıkardığımızda mevcut köprü ve otoyollarımızın yıllık geliri 340 milyon USD civarındadır.Devletimizin sahip olduğu iki Boğaziçi Köprüsü ve tüm otoyollar Osman Gazi köprüsünden % 35 daha az para getirmektedir.Ve gözüken odur ki Osman Gazi Köprüsü’nden garanti edilen ücretle bu kadar araç geçmesi mümkün olmadığından tüm köprü ve otoyol gelirlerimiz yükleniciye ödenecektir.Alıntı...

    Burada ki yazılanlar tamamen hayal ürünüdür en baş cümlesi dahi yalanla başlamaktadır köprünün maliyeti 7.5 milyar dolardır.http://www.denizhaber.com.tr/izmit-korfez-gecisi-koprusu-2016-basinda-gecise-hazir-haber-60916.htm





  • Haberin başlığı hız rekoru yalnız sizin kuyruk acınız değil.

  • Değil 135 tl, lütüf edip 90 tl'ye indirseler bile benim için pahalıdır, geçemem. Saatte o kadar para kazanan, bir saatinni ederi o kadar olan buyursun versin. Körfezi dolaşmaya devam
  • bu gerçekse ona buna belge hazırlayan partiler şu olayıda gündeme getirse bari.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • BekirTemel B kullanıcısına yanıt
    17 aralık skandalını gündeme getiremeyen(sonuçta hepsi sıyrıldı) partiler,bunu getirse ne olacak ki,hala 'bu milletin biiip..ine koyacağız' diyen adamlar ihale alıyor kimsenin bir şey yaptığı yok.

    Amerika'dan adalet bekler olduk sayelerinde,burada ne yargı kaldı ne birşey.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xabc

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkayjanBirileri can derdinde, birileri yol derdinde...
    birileri polis asker öldürme, ülkeyi karıştırma derdinde, birileri de acaba bundan nasıl nemelanırımın, acaba nasıl çapulculuk yaparımın derdinde.


    birileride nasıl herşeye rağmen savunurum derdinde.O kadar olan şeye rağmen.Hemen sucu başkasına atmanın peşinde haldır haldır forumlarda muhalif bulma peşinde

  • Ülkemiz için hayırlı olsun. Ulaşım önemli konulardan birisi.

  • Teknoloji haberleri paylaşın şurda ya. İki üç yurt haberi paylaşıyorsunuz millet birbirine giriyor..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AiQUiDiE

    Osman Gazi Köprüsü’nün maliyeti 1 milyar Amerikan Doları civarındadır. Yapımına harcanan bu paranın tamamı aralarında Halkbank ve Vakıflar Bankası gibi devlet bankalarının da olduğu dokuz bankadan AKP'nin verdiği gelir garantisi karşılığı kredi olarak temin edilmiş ve müteahhidin (yüklenicinin) cebinden hiç para çıkmamıştır.

    Köprü dahil 12 km otoyol geçiş ücreti 35 USD + KDV'dir. Bu bedeli öder geçersiniz geçmezsiniz, o sizin cebinizdir beni ilgilendirmez.

    Çok başarılı AKP iktidarı tarafından yükleniciye verilen araç geçiş garantisi günlük 40.000 araçtır. Şu anda İstanbul'da iki köprüden Anadolu istikametine geçen araç sayısı günde ortalama 200.000 araçtır. Sizce, bunların kaçı Bursa-İzmir istikametine gitmektedir?

    KDV hariç Osman Gazi Köprüsü’nün günlük gelir garantisi 1.400.000 USD, yıllık gelir garantisi ise 511.000.000 USD'dir. Araç geçerse geçenler, geçmezse bütçeden yükleniciye ödenecektir.

    Bu ödemeler her gün 15 Temmuz 2035 tarihine kadar taahhüt edilmiştir. Bu tarihe kadar toplam KDV hariç en az 9 milyar 709 milyon USD para yüklenicinin kasasına girecektir.

    Özetle tekrar edeyim; yüklenici cebinden hiç para koymadan 2035 yılına kadar her sene 511 milyon USD parayı kasasına koyacaktır. Sizin hiç böyle gelir getiren bir işiniz oldu mu?

    2016 yılının ilk 3 ayında Türkiye Cumhuriyeti’nin tüm köprü ve otoyollardan elde ettiği gelir ise 288 milyon 600 bin TL'dir. KDV'sini çıkardığımızda mevcut köprü ve otoyollarımızın yıllık geliri 340 milyon USD civarındadır.

    Devletimizin sahip olduğu iki Boğaziçi Köprüsü ve tüm otoyollar Osman Gazi köprüsünden % 35 daha az para getirmektedir.

    Ve gözüken odur ki Osman Gazi Köprüsü’nden garanti edilen ücretle bu kadar araç geçmesi mümkün olmadığından tüm köprü ve otoyol gelirlerimiz yükleniciye ödenecektir.

    Alıntı...


    siyasetle işim olmaz, kim kime ne peşkeş çekmiş hangi yükleniciye ne yedirecekmiş anlamam, anlamak da işime gelmez, canım ülkemde yemeden yedirmeden sıfır menfaat ile hizmet eden birisi var mı, gelmiş mi? el cevap: hayır! kaynağın bile belirsiz alıntı demişsin sen onu bunu bırak kardeş bugüne kadar bu köprüyü yapmak için ona buna yemeyi yedirmeyi bile becerebilen birileri çıktı mı? hayır ama %90'ı müslüman olan bir ülkede devlet dairesine bile memur olamazsın diyen kendisini aydın gören ileri kafalı olduğunu zanneden ama gerçekte geri kafalı olan çoktu. bu ülkenin başına bunlar geleceğine hiç gelmesin. yolmuş köprüymüş otobanmış havalanıymış, sonuçta bunlar bir ülkenin kalkınmasına destek olan yapılardır ve hatırlayın sabiha gökçen ilk yapıldığı yıllar gereksiz olduğunu, milletin parasının çöpe atıldığını ve bakımsızlıktan havalanının her tarafından döküldüğünü haberlere taşıdılar, hadi git şimdi sabiha gökçene bırak oturmayı adım atacak yer bulabilir misiniz? Allah bilir bunun yapımında da kimler neler yedi. 3. havalananında da kim bilir kimler neler yiyecek. doğru belki haklısın ama yemeden yapan kim sen onu göster?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alphekka -- 30 Haziran 2016; 22:01:55 >




  • blackzeros B kullanıcısına yanıt
    Maliyet arttı yazıyor haberde zaten ayrıca mesaj attığım kişi 1 milyar dolar demiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VeZiLay -- 30 Haziran 2016; 22:20:56 >
  • İki mevzu yanlış : 1) Yıllık 5 11 milyon dolar löp et değil. Yani yüklenici kredi ödeyecek. Ama tamamı krediyse ve gelir garantisi varsa o fark kar olarak kalır.

    2) İki çeşit insan vardır : İyi ve kötü.

    Bunlar az hırsız çok hırsız demek yada hırsızlık yapmadan hiç birşey yapılmıyor demek en az hırsızlık kadar aşağılıktir.



    Ha bu arada hırsızlık yapilmadiysa emeği geçenlere en az hırsız diyenler kadar b.k atmış oluyorsunuz.

  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.