Şimdi Ara

Nikon d750'yi ikinci kez servise çağırıyor !!!!!!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
1.125
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Daha önce ışık yansımasından ben yırtmıştım, benim seri numarasına vurmamıştı. Fakat bu seferde obtüratör ( denklanşör gölgesi ) nedeni ile çağırıyor. Makinenin içine toz kaçmasın diye kıyamadığımız makinemizi Türkiyede dandirik servise vereceğiz, mahvedecekler. Obtüratörün ( denklanşörün ) değişmesi demek makinanın tamamen sökülmesi demek. Sen kalk dünya kadar paraya böyle bir cihaz al, sonra serviste içine etsinler. Makinem halen garanti kapsamındadır, acaba mahkemeye versem ayıplı ürün kapsamında paramı geri alabilirmiyim ? Tavsiyelerinizi bekliyorum arkadaşlar, canım çok sıkkın, nerdeyse fotoğrafçılığı bırakacağım, bıktırdılar yani.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mt8 -- 27 Haziran 2016; 17:17:24 >



  • Bu ciddi bir sorun bile değil. Bu size fotoğraf çekemyi bıraktıracaksa zaten bunu bahane etmeyin bırakın. Bir cep telefonu alın bol bol fotoğraf çekersiniz.

    Nikon servisleri neden dandik? Nereden vardınız bu kanıya anlamadım. Şu insanları bu kadar gömmeyi bırakın artık. 3 kuruş para verip markayı satın aldığını zanneden tiplere bitiyorum zaten.

    Adamlar onca prestij kaybı ile karşı karşıya kalkmaktan korkmuyorlar ikinciye aynı ürünü geri çağırabilecek kadar ürünlerinin arkasındalar gelmiş tonla laf ediyorsunuz. Hadi araç alsanız da freni tutmasa anlarım bu tavrınızdan.

    Açın Nikon'a telefon, endişelerinizi adam gibi anlatın. Size yardımcı olacaklardır.
  • X Files kullanıcısına yanıt
    Öncelikle uslubun çok ters ve terbiyesizce, bu kadar dengesiz ve terbiyesizce konuşan birisine cevap dahi vermeyi düşünmüyorum, seninle bu konuda konuşacak bir şey yok, fikirlerini kendine sakla. Sen yapıcı bir tutumdan daha sizayede zaten mağdur olmuş bir tüketiciyi yerden yere vurmaya çalışıyorsun. Verdiğim para üç kuruş değil, Benim nikona verdiğim para sıfır araba parası. Bu makine için verdiğim parada sıfır arabanın 3 te biri kadar. Bilip bilmeden konuşma.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mt8

    Öncelikle uslubun çok ters ve terbiyesizce, bu kadar dengesiz ve terbiyesizce konuşan birisine cevap dahi vermeyi düşünmüyorum, seninle bu konuda konuşacak bir şey yok, fikirlerini kendine sakla. Sen yapıcı bir tutumdan daha sizayede zaten mağdur olmuş bir tüketiciyi yerden yere vurmaya çalışıyorsun. Verdiğim para üç kuruş değil, Benim nikona verdiğim para sıfır araba parası. Bu makine için verdiğim parada sıfır arabanın 3 te biri kadar. Bilip bilmeden konuşma.

    Kesinlikle size katılıyorum. Tüketici Mahkemesine gitmekte yarar var.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • mt8 kullanıcısına yanıt
    Çok mu alındın?

    O zaman bir Nikon teknisyeni okursa ne hissedebileceği konusunda biraz empati yapmış olursun. Acaba yapabilecek misin?
  • X Files kullanıcısına yanıt
    Sen nikon teknik elemanımısın ? yoksa öyle gözükmeye, ilgi çekmeye çalışan birimisin ? Açıklamadığına göre olmadığını varsayıyorum. Neyi savunduğunu bile bilmiyorsun, amacın ilgi çekmek veya ilgilenilmek istiyorsun galiba. Burda mağdurluğu ispatlanmış ve çözüm arayan insanlarla gereksiz yere saçma sapan tartışmalara giriyorsun. Eğer nikon ile hiç alakan yoksa boş konuşuyorsun
  • mt8 kullanıcısına yanıt
    Bir sorunu dile getirmek, yaptığın bir yanlışı söylemek için illa ondan mı olmam lazım?

    Açıkçası ben hayatımda bırak Nikon çalışması olmayı, Nikon'a doğru düzgün para vermiş birisi dahi değilim. Ciddi şekilde yazdıklarını okuyunca canım sıkıldı. Evet para vermişsindir. Ama benim param karşımdakini parayla döverim gibi tepeden bakan bir anlayışla insanların emeklerini hiçe sayman canımı sıktı. Aynı şekilde sana davranarak belki hatanı anlarsın diye yazdım.

    İlgi çekmek isteyeceğim çağı çoktan geçtim. Ha varsayalım öyle birisiyim. O zaman sokağa çıkar güzel kadınların ilgisini çekmek için zaman harcarım. Burada tanımadığım bir yerde tanımadığım birisinin ilgisini çeksem ne olur? Çekmesem ne olur? Vakit kaybı olur, başka bir şey olmaz. Hatanı anlarsan ne ala, anlamazsan bana zaten vakit kaybı oldun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mt8

    Daha önce ışık yansımasından ben yırtmıştım, benim seri numarasına vurmamıştı. Fakat bu seferde obtüratör ( denklanşör gölgesi ) nedeni ile çağırıyor. Makinenin içine toz kaçmasın diye kıyamadığımız makinemizi Türkiyede dandirik servise vereceğiz, mahvedecekler. Obtüratörün ( denklanşörün ) değişmesi demek makinanın tamamen sökülmesi demek. Sen kalk dünya kadar paraya böyle bir cihaz al, sonra serviste içine etsinler. Makinem halen garanti kapsamındadır, acaba mahkemeye versem ayıplı ürün kapsamında paramı geri alabilirmiyim ? Tavsiyelerinizi bekliyorum arkadaşlar, canım çok sıkkın, nerdeyse fotoğrafçılığı bırakacağım, bıktırdılar yani.

    Bendede Nikon d750 var. O hatalı ilk seriden değil diye almıstım, nitekimde ısık yansıma sorunu yoktu ama bi tuhaflık oldugunu seziyordum cektiğim fotograflarda. Ve nette dolasırken deklanşörden olası görüntü gölgelenmesi durumunu öğrendim. Cihazımı spot olarak almıstım neyse servise gönderip ücretsiz olarak yapıldı ama bu seferde yüksek enstantane (1/1000 gibi) çektiğim fotograflarda Err hatası vermeye başladı, her zaman yapmıyor arada yapıyor ama canım sıkıldı tekrar servise gönderip böyle bir arızanın daha önce olmadıgını, servisten döndükten sonra bu hata kodu ile karsılastıgımı belirten bi yazıda iliştirerek tekrar gönderdim. 10 gün oldu hala bekliyorum bi haber yok.




  • Memento-Mori35 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, benim cihaz karfo karacasulul. ilk hata bende yoktu. ikinci hata seri numarasından baktığımda etkilendiği ve servise götürmem gerektiği yazıyordu. Servise gittim, ilk başta benim yanımda bilgisayara takıp Shutter seri nosuna baktılar, yine benim etkilenmediğimi söylediler. Tamire girmeden geri dönüp geldim ve sevindim. Zaten ben bir hatasını bulamamıştım. internette yayınlanan hiç bir hata bende yok ( ışık yansıması, shutter err ). Cihazımıda ayrıntılı teste tabii tutmama rağmen, en ufak bir hata ile karşılaşmadım. 1/4000 de 650 adet foto çektim, banamısın demiyor. Zaten ışık yansıması bende hiç yoktu. İnternette böyle servis çağrısı yapılınca canım sıkılmıştı, ama halen sıkkın. Bunlar bende olmayabilir ama benim gibi bu üst seviye bir cihazı kullanan arkadaşlarımın cihazlarında böyle sorunların olması can sıkıcı. Aslında genele vurmak doğru olmaz, bazı makineler etkilenmiş. Yalnız şu var ki Nikon bu servise çağırma işinin suyunu çıkarmış vaziyette. Bu kadar üst segment bir cihazın tamir edilmiş, oynanmış, fabrika ortamında olmayan bir ortamda içi tamamen açılmış, tekrar takılmış bir cihaza razı olsaydım, gider hayyamdan alırdım, ardıma bile bakmazdım. Umursamazdım zaten. Demekki ben titiz bir insanım ki, yarı yarıya fazla para verip karfo karacasulu garantili almışım. Şimdi bu gibi insanları iki kez servise çağırıp tamir edersen, Senden bir daha makine alırlar mı ey nikon ? Aslın bu tip hatalar ayıplı mal kapsamına girer, uğraşacak arkadaş varsa ( ben uğraşırdım ama bende hata çıkmadı ) Tüketici mahkemesine gitsin, dava 8 yıl sürer ama olsun, sonuçta emsal teşkil eder belki, hanyayı konyayı görürler. Bu arada size de geçmiş olsun, Umarım bu sefer adam gibi yaparlar. Yukarıda bir arkadaş servislere destek veriyordu, bak sende servisten mağdur olmuşsun. Yani seni hem nikon firması mağdur ediyor, hemde servis. Gerçi sen tamir hakkını kullanmışsın artık mahkemeyede veremezsin. Mahkemeye verecek olanların tamire vermemeleri gerekiyor. Mahkemeye verirkende tamir için değil, para iadesi için verilmesi gerekli.




  • Bu olayı-konuyu pek fazla kişi görmez, sonra da çok çabuk unuturuz zaten. Nikon da bunu çok iyi biliyordur. E bir de siz buna forumlardaki fanboyları ekleyin, zerre etkisi olmaz Nikon'un satışlarına. 1000'de 3'lük veya 5'lik bir memnuniyetsizlik ne kadar duyulur, ne kadar etkili olur ki zaten ? Verdiğim oran varsayım olaraktır, bir kanıta dayanmamaktadır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mt8

    Merhaba, benim cihaz karfo karacasulul. ilk hata bende yoktu. ikinci hata seri numarasından baktığımda etkilendiği ve servise götürmem gerektiği yazıyordu. Servise gittim, ilk başta benim yanımda bilgisayara takıp Shutter seri nosuna baktılar, yine benim etkilenmediğimi söylediler. Tamire girmeden geri dönüp geldim ve sevindim. Zaten ben bir hatasını bulamamıştım. internette yayınlanan hiç bir hata bende yok ( ışık yansıması, shutter err ). Cihazımıda ayrıntılı teste tabii tutmama rağmen, en ufak bir hata ile karşılaşmadım. 1/4000 de 650 adet foto çektim, banamısın demiyor. Zaten ışık yansıması bende hiç yoktu. İnternette böyle servis çağrısı yapılınca canım sıkılmıştı, ama halen sıkkın. Bunlar bende olmayabilir ama benim gibi bu üst seviye bir cihazı kullanan arkadaşlarımın cihazlarında böyle sorunların olması can sıkıcı. Aslında genele vurmak doğru olmaz, bazı makineler etkilenmiş. Yalnız şu var ki Nikon bu servise çağırma işinin suyunu çıkarmış vaziyette. Bu kadar üst segment bir cihazın tamir edilmiş, oynanmış, fabrika ortamında olmayan bir ortamda içi tamamen açılmış, tekrar takılmış bir cihaza razı olsaydım, gider hayyamdan alırdım, ardıma bile bakmazdım. Umursamazdım zaten. Demekki ben titiz bir insanım ki, yarı yarıya fazla para verip karfo karacasulu garantili almışım. Şimdi bu gibi insanları iki kez servise çağırıp tamir edersen, Senden bir daha makine alırlar mı ey nikon ? Aslın bu tip hatalar ayıplı mal kapsamına girer, uğraşacak arkadaş varsa ( ben uğraşırdım ama bende hata çıkmadı ) Tüketici mahkemesine gitsin, dava 8 yıl sürer ama olsun, sonuçta emsal teşkil eder belki, hanyayı konyayı görürler. Bu arada size de geçmiş olsun, Umarım bu sefer adam gibi yaparlar. Yukarıda bir arkadaş servislere destek veriyordu, bak sende servisten mağdur olmuşsun. Yani seni hem nikon firması mağdur ediyor, hemde servis. Gerçi sen tamir hakkını kullanmışsın artık mahkemeyede veremezsin. Mahkemeye verecek olanların tamire vermemeleri gerekiyor. Mahkemeye verirkende tamir için değil, para iadesi için verilmesi gerekli.

    Bugün yetkili servise telefon açıp cihazın akibetini sordum. Shutter mekanizmasını değiştirmişler ve dün kargolamışlar. Henüz elime geçmedi. Umarım adamakıllı yapmıslardır. Bu arada cihazınızda sıkıntı olmamasına en az kendi cihazımmış gibi sevindim. Güzel günlerde kullanın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Memento-Mori35 -- 29 Haziran 2016; 16:01:15 >




  • Memento-Mori35 kullanıcısına yanıt
    Temennilerin için teşekkür edirim, umarım senin cihazda iyi yapılmıştır, bundan sonra sıkıntı çıkarmaz. Sanat ile uğraşmak isteyen insanlar ( Türkiye gibi pahalı bir ülkede ) elindekini avucundakini bir araya koyup bir şeyler yapmaya çalıyorlar, gerçekten buna çok saygı duyulmalı. Cihazını alınca, shutter err hata kontrolü yap, ışık yansıma kontrolü yap, birde pozlama kontrolü yap ( pozlamanın iyi yapılıp yapılmadığı ), Sonra sensörde toz varmı diye toz kontrolü yaparsan senin için rahat eder, sonucu paylaşırsan sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mt8

    Temennilerin için teşekkür edirim, umarım senin cihazda iyi yapılmıştır, bundan sonra sıkıntı çıkarmaz. Sanat ile uğraşmak isteyen insanlar ( Türkiye gibi pahalı bir ülkede ) elindekini avucundakini bir araya koyup bir şeyler yapmaya çalıyorlar, gerçekten buna çok saygı duyulmalı. Cihazını alınca, shutter err hata kontrolü yap, ışık yansıma kontrolü yap, birde pozlama kontrolü yap ( pozlamanın iyi yapılıp yapılmadığı ), Sonra sensörde toz varmı diye toz kontrolü yaparsan senin için rahat eder, sonucu paylaşırsan sevinirim.

    Makine 2 saat önce elime ulaştı. İlk önce Err hatası artık yapmıyor buna sevindim. Işık yansıma kontrolü için dışarda olmam lazım malum iş yerimdeyim şu an. Tek sıkıntı sensördeki toz olsun razıyım. Kolayca giderilir. Pozlamadada bi sıkıntı göremedim. İlgine teşekkürler. Gerçekten bi hobi için dişimizden tırnagımızdan arttırdıgımızı iyi diye bildiğimiz markaların iyi gövdelerine veriyoruz. Bu tip şeyler gerçekten can sıkıyor.




  • Memento-Mori35 kullanıcısına yanıt
    iyi günlerde kullanın. Servise bu kadar kızgın olmamın nedeni, bu makinenin toz ve ışık yalıtımlı olmasıdır. Bir kere açtıklarında acaba aynı hassasiyetle geri takabiliyorlarmı, işte bu düşünce insanı sinirlendiriyor. Kardeşim sen makineni yeterli arge yapmadan, beta olarak kullanıcılara dağıtmadan, aman piyasaya yetişeyim, kime ne satarsam kardır, mantığı ile hareket ettiği içen böyle oluyor. Bakın, Microsoft şirketinin ürünlerini bütün dünyanın yarısı bedava kullandığı halde, ürünü yayınlamadan önce 1 sene gelişmiş kullanıcılarına ücretsiz veriyor ve onlara hediyer dağıtıyor. Neden, sırf Microsotf ürününü test edip, hatalarını buldukları için. Bu sayede büyük hatalarla uğraşmak yerine, çok küçük düzeltmeler yapıyorlar.
    Şimdi, Nikon, Canon gibi cihazların kullanıcıları dünyanın neresinde olursa olsun, çok büyük meblağlar ödeyen insanlardır. Yani bedava birşey almıyorlar. Sormak lazım nikana sen bu ürünü piyasaya sürmeden evvel kaç kişiye test için ücretsiz dağıttın. Üstünden 1 sene geçmesini bekledin mi ? Yok. yapmadı. Peki ne yapıyor, Ben son kullanıcıya satarım, onlar ağlaya, sızlaya servislere gider, yaptırırlar. Eğer nikonun hiç bir ürünü elimde olmasaydı, yemin ederim ki, asla almazdım. Ya Sony olarak devam ederdim, Yada Olympus. Her ikiside gerçek kalite. Nikon d7100 d7200 ile video bile çekemiyorsunuz, çektiği vidyolar, en kötü cep telefonundan bile beter durumdalar. Bazı insanlar diyor ki, Nikonu alan insan video çekmek için almıyor, foto için alıyor, bunu da biliylor. Bende bu insanlara soruyorum o zaman; Bu video özelliğini makinelere koyduğunuz için bu kadar pahalıya satıyorsunuz, madem bir işe yaramıyor, neden dahil ediyorsunuz. D7000 d7100 d7200 .....vb makinelerin çektiği vidyonun siyah parazitlenmesini artık resmen çıplak gözle görüyorsunuz. Netlemeyi hiç yapamıyorlar. En kötü kompakt fotoğraf makinesi ile çektiğiniz videolar bile bunlardan daha iyi. Yani bütün bunları sorgulamak gerektiğini düşünüyorum. Ama forumlarda görmüşsünüzdür bir çok arkadaş Sony nin DSLR si ile çekiyor ve gayet başarılılar. Peki sony bunu yapıyorsa, ey nikon sana parayı biz az mı veriyoruz da sen bunu beceremiyorsun. ÜSTELİK nikonun Müşteri memnuniyeti geri dönüşü REZALET ötesi. İnsan D750 alan müşterisini bir arar, nasıl memmunmusunz, teşekkür ederiz filan der. Yahu ben HP marka laptop alıyorum, Türkçe konuşan bir bayan İNGİLTEREDEN beni arayıp, izlenimlerimi teker teker aldı, ve satın aldığım için teşekkür etti. Şimdi ben o bilgisayarın 10 katını bunlara vereceğim, gidip bide servisin ağzının kosunu çekeceğim, YANİ ÖZETLE BUNLAR HİÇ OLMUYOR. Bu kadar Nikon aksesuarından sonrada Sony ye geçmem imkansız gibi gözüküyor. Sony dslr nin içine 4k video koymuş. Uçan kuşu kare kara isterseniz fotoğrafa çevirebiliyorsunuz. Yani fps bazında içinden resim alabiyorsunuz. Özetle; tepkimizi her türlü koymak zorundayız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mt8

    Nikon troll taarruzuna hazırlık yapın. 4 çevreden kum torbalarını dizin. 1 aylık gıda ve mühimmatınızı acilen tedarik edin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mt8
    ...

    Çok yeni bir örnek sizin ne kadar haklı olduğunuzun kanıtı gibi.
     Nikon d750'yi ikinci kez servise çağırıyor !!!!!!!!
    DSC_1611 by İsmail Demez, on Flickr

    Dün Nikon servisinden gelen makina !..
    Buradaki son mesajlarda - forum.donanimhaber.com/m_52823854/mpage_134//tm.htm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jiddi


    ...


    Merhaba, eklemiş olduğunuz görsel medya, forumda gözükmüyor. kontrol ederseniz iyi olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mt8 -- 2 Temmuz 2016; 12:28:03 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mt8

    quote:

    Orijinalden alıntı: jiddi


    ...


    Merhaba, eklemiş olduğunuz görsel medya, forumda gözükmüyor. kontrol ederseniz iyi olur.

    Tamam, uyarı için sağolun... şöyle yapalım
    https://www.flickr.com/photos/144469003@N02/28024162685/

    Bakalım olacak mı ? Gerçi linkini verdiğim başlıkta görselin sahibi paylaşmış.




  • o lekeler toz değil yağ lekesi gibi. Yılların verdiği bir tecrübemle bir şey paylaşım, Her hangi bir elektronik ürün, tamire gittiyse, kaldır at, beş para etmez. %95 düzen tutmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mt8

    o lekeler toz değil yağ lekesi gibi. Yılların verdiği bir tecrübemle bir şey paylaşım, Her hangi bir elektronik ürün, tamire gittiyse, kaldır at, beş para etmez. %95 düzen tutmaz.

    Bir D600 kazazadesi olarak yazıyorum.D600 den beri dikiş tutmadı Nikon da bu gidişle kötü son yaklaşacak gibi görünüyor.Geçmiş olsun şimdiden..
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.