Şimdi Ara

2002 Clio Expression Gösterge Paneli

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
1
Favori
3.817
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  2002 Clio Expression Gösterge Paneli
    Arkadaşlar göstergedeki hararet panelinde 7 tane tek nokta sonra da ikişer nokta var. Bu noktaların santigrat olarak değerleri nedir. Benim 5.noktayı buluyor şehiriçinde. Uzunyolda 2 ile 3 arası oluyor hıza göre. 100-110 gidersem 2ye kadar düşüyor. Ancak dediğim gibi şehiriçi dur kalk yapa yapa 5.noktayı çok az geçiyor ve daha da yükselmiyor. Ne zaman hızlandım o zaman düşüyor 4e 3e.. Bu durum normal değer midir nedir anlayan bi arkadaş açıklayabilir mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi münşi -- 24 Haziran 2016; 11:40:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Sabit kalması gerekir, genellikle boşa atıp yokuş inerseniz sıcaklık düşer. Termostat değiştirmenizi öneririm. Zamanla eskiyen bir parça. Fazla maliyetli de değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big

    Sabit kalması gerekir, genellikle boşa atıp yokuş inerseniz sıcaklık düşer. Termostat değiştirmenizi öneririm. Zamanla eskiyen bir parça. Fazla maliyetli de değil.

    Sabit kalması gerekir demişsiniz ama kaçta sabit kalması gerekiyor anlayamadım. En yüksek kaç olabiliyor cliolarda. Sizin araç da clio mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • münşi kullanıcısına yanıt
    5 tam doksan hocam 6 ya varmadan 98 de fan acar renault larda gosterge cakili kalmaz pek oynar surekli.
    Cift noktalara gelmezse sorun yok.dur kalk trafik te 6 ya gelmesi cok normal

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: babapars

    5 tam doksan hocam 6 ya varmadan 98 de fan acar renault larda gosterge cakili kalmaz pek oynar surekli.
    Cift noktalara gelmezse sorun yok.dur kalk trafik te 6 ya gelmesi cok normal

    Hocam sizin araç ne? Clio bu güne kadar 6ya gelmedi de hiç? Şehiriçi 1 saat dolaşsam bile 5i hic geçmedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi münşi -- 24 Haziran 2016; 20:07:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • münşi kullanıcısına yanıt
    Hocam 5. çizgi tam doksan benim bildiğim şehir içi trafikte bile hep 5. çizgide olması gerekiyor bizim araçta sorun var şehir içinde 6. çizgiye geliyor bazen en yukarıya gidip geliyor anlık olarak gösterge aynı gösterge bizimkinde de
  • münşi kullanıcısına yanıt
    1.4 8v kangoo kullaniyorum hocam

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sabit kalma olayı Fordlarda filan oluyor olması gerekende o bence çok merak ediyorsanda gauge menuden dijital olarak derece derece takip edebiliyorsun.
    Dikkat dağıtmıyormu böyle

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Termostat arizali. 40 lira iscilik dahil hallolur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pi

    Termostat arizali. 40 lira iscilik dahil hallolur

    Hocam ben bilmediğim için sordum. 5 tam 90 demekmiş ve benim de hiç 5i geçmiyor bu sıcaklarda falan. Bu durumda termostat nasıl arızalı oluyor???

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZETEC SE

    Sabit kalma olayı Fordlarda filan oluyor olması gerekende o bence çok merak ediyorsanda gauge menuden dijital olarak derece derece takip edebiliyorsun.
    Dikkat dağıtmıyormu böyle

    Gauge menu??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • münşi kullanıcısına yanıt
    Simdi bak motor tamamen isininca ortada durur hararet. Uzun yolda hararet tam ortaya gelmiyor dedin. Sayet gelmiyorsa normal konuma termostat bozuktur demektir. Bu kisin olursa motor daha gec isinir hatta isinmaz. Daha cok yakar. Bu is böyledir. Bu kis benim hararet normale gelmiyordu bir turlu. Gittim degistirdim termostati normale dondu. Dedigim gibi bi para tutmuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pi

    Simdi bak motor tamamen isininca ortada durur hararet. Uzun yolda hararet tam ortaya gelmiyor dedin. Sayet gelmiyorsa normal konuma termostat bozuktur demektir. Bu kisin olursa motor daha gec isinir hatta isinmaz. Daha cok yakar. Bu is böyledir. Bu kis benim hararet normale gelmiyordu bir turlu. Gittim degistirdim termostati normale dondu. Dedigim gibi bi para tutmuyor.

    Evet uzun yolda tam ortada durmuyor çünku hızlı gittiğim için daha aşagida oluyor. 3te falan oluyor. Bu iyi degil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • münşi kullanıcısına yanıt
    Hayir kesinlikle alakasi yok. Bak bu kadar net konusuyorum. Ustaya anlat bi. Diyecek termostat arizali

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • münşi kullanıcısına yanıt
    https://youtu.be/3nbYKOaA10Y

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Genelde tam.ortada kalmasi gerrk o iprenin sicaklikta normal.oldugunu gosterir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence sorun yok dacia reno grubu harareti oynar 5-6 çizgi normal uzun yolda da düşmesi normaldir arıza hararet yoksa kurcalamayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • "5i hiç geçmedi" dememe rağmen termostat arızalı denilince ne yapsam bilemedim. Akşam şehiriçi 1 saat dolaştım tam 5inci noktaya gelmişti sonra 10km falan çevreyolunda 100 110hızla gidince 2buçuğa kadar düştü. Kontak kapatırken baktım 2buçuktaydı tam. Bu durumda termostat arızalı mı oluyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uppp

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pi

    Hayir kesinlikle alakasi yok. Bak bu kadar net konusuyorum. Ustaya anlat bi. Diyecek termostat arizali

    Lütfen yanlış yönlendirmeyelim. Araçtan araca değişiyor o. Aslında normal olan trafikte motorun belli bir noktaya kadar ısınması (sonrasında fan devreye girer), uzun yolda ise belli bir noktaya kadar soğumasıdır. (eğer 70 derecenin falan altına düşerse termostat arızalıdır) Fakat yeni model araçlarda sürücünün aklını karıştırmamak için motor ısındıktan sonra çok büyük ısı değişimi olmadığı sürece ibre hep sabit kalır. Bazı eski araçlarda ise gösterge çok hassastır en küçük değişimi bile gösterir. 2000 modelden eski opeli olanlar iyi bilir mesela uzun soluklu yokuşlarda motor ısısı 90 derecenin bile altına iner ibrede. Bende 99 corsa vardı oradan biliyorum.

    Şimdi sizin araştırmanız gereken kendi model kendi yıldaki araçlarınızda ibre nasıl hareket ediyor. Kullanıcılara sorun. Eğer ibre hassas ise aracınızda sorun yok termostat da fan müşürü de gayet düzgün çalışıyor. Ancak yeni araçlardaki gibi bir ibre varsa o zaman üstteki arkadaşın yazdığı bir sorun olabilir ancak 2002 model renault da böyle bir ibre olacağını zannetmem. İyi araştırın boşu boşuna para kaptırmayın. Sanayide de ben bu işin ustasıyım, bu kadar net konuşuyorum diyen tipler olacaktır aman dikkat.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.