Şimdi Ara

Bu digitürk tam dayaklık!! (çözüldü)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
416
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • BENİM İLE ALAKASI OLMAYAN EVİMDEN İÇERİ GİRMEMİŞ CİHAZIN 6. TAKSİDİNİ ÖDEMİŞİM.. (çözüldü)


    normalde pek mail adresime gelen faturaları kontrol etmem. bir bakayım dedim!!

    tl-pa411kit ( evde ki elektirik hattandan ağ taşıyan cihazın 6. taksidini ödemişim. digitürk ün yetersiz müşteri temsilcisi tiki bayan bana "internete bağlandığınız kablo nun taksidi diyor" dalga geçer gibi. o da haklı çünkü hayatında bildiği tek kablo var o da telefonunun şarj kablosu!

    ne böyle bir cihaz aldım ne de talep ettim..

    durun bakalım bu işin sonu nereye gidecek..

     Bu digitürk tam dayaklık!! (çözüldü)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi focusrite -- 15 Haziran 2016; 15:45:21 >







  • çok yapışkan bu digitürk bir bulaştınızmı bir türlü kurtulamıyorsunuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: marantz

    BENİM İLE ALAKASI OLMAYAN EVİMDEN İÇERİ GİRMEMİŞ CİHAZIN 6. TAKSİDİNİ ÖDEMİŞİM..


    normalde pek mail adresime gelen faturaları kontrol etmem. bir bakayım dedim!!

    tl-pa411kit ( evde ki elektirik hattandan ağ taşıyan cihazın 6. taksidini ödemişim. digitürk ün yetersiz müşteri temsilcisi tiki bayan bana "internete bağlandığınız kablo nun taksidi diyor" dalga geçer gibi. o da haklı çünkü hayatında bildiği tek kablo var o da telefonunun şarj kablosu!

    ne böyle bir cihaz aldım ne de talep ettim..

    durun bakalım bu işin sonu nereye gidecek..

     Bu digitürk tam dayaklık!! (çözüldü)



    Bu digiturkle ilgili değil gibi hocam. Olay sana gelen serviste yani servis bu cihazı taktı diye digiturke bildirmiş ve sana takmayıp cihazı cebe atmışlar sana gelen servisin servis formu duruyorsa bir kontrol et istersen yoksada müşteri hizmetlerinden talep et




  • Servislik durum digitürke cihaz taktık diye bildirmiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • evet aynen o aklıma geldi fakat bana gelen servis bana bir form kağıt imzalatmadı, ilk sözleşmem 2014-2016 ocak da bitti ve ben sözleşmeyi telefonda yeniledim. zaten digitürk online işlemler de 2. sözleşmem görünmüyor. çünkü yazılı olarak yok.
  • Servis kitlemiş size büyük ihtimal cihaz taktık diye ama takılan birşey yok çakmışlar yani benim anladığım mhlerinden şikayet kaydı oluşturun. Çözülmez ise btk falan yazın tüketici şikayetleri kısmına falan etkili olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tezekos

    Servis kitlemiş size büyük ihtimal cihaz taktık diye ama takılan birşey yok çakmışlar yani benim anladığım mhlerinden şikayet kaydı oluşturun. Çözülmez ise btk falan yazın tüketici şikayetleri kısmına falan etkili olabilir.

    hocam hem müşteri hizmetleri ile konuştum hem de digitürk online işlemlerde şikayet yazdım. hafta sonuna denk geldi bakalım yarın ne olcak. muhtemelen dediğiniz gibi.
  • Keneden farkı yok digiturkun

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Biz kurtulduk, darısı size.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün digitürk mh tekrar aradılar, söylediklerine göre bunu yapan bayii kapanmış. durumdan dolayı çok özür dilediler önümüzde ki ay faturada kesilmiş ayları düşülecekmiş. 4 ay da dizimax üyeliğini bedava açtılar. şimdilik sorun yok. cevaplar için teşekkür ederim.
  • servis hizmet vermediği ürün için işlem yapmış gibi göstermiş bundan dolayı size fatura yansımış neyse ki digiturk genel merkez sorununuzu çözmüş.
  • Ortada daha vahim durum var, servis size herhangi bir form imzalatmadı diyorsunuz. Bu da demek oluyor ki servis elemanları, servis formuna kafasına göre ürünleri yazıp, sahte imza ile merkeze göndermiş ve bu ürünleri cebe indirmiş.

    Düzeltme: Kelime hatası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 15 Haziran 2016; 16:35:01 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Ortada daha vahim durum var, bayi size herhangi bir form imzalatmadı diyorsunuz. Bu da demek oluyor ki bayi, servis formuna kafasına göre ürünleri yazıp, sahte imza ile merkeze göndermiş ve bu ürünleri cebe indirmiş.

    Aynen öyle hocam. resmen hırsızlık. dediklerine göre bayi kapanmış belki de kapanacağı için yapabildi. işin garip yanı ben 2. taahütümde bir belge imzalamadım dt müşteri hizmetleri ile telefon onayı ile uzattım. nasıl oldu ocaktan beri farketmedim anlamadım. 2014 de ilk aboneliğimi bahadır elektronik yapmıştı ama onlar bana sadece cihazı teslim etmişti, hatta o belgeyi ben online işlemlerde görebiliyorum. onlarla alakası olacağını sanmıyorum.
  • Bahadır elektronik denilen oluşum yasadışı olarak Türk telekomdan abone bilgilerini satın alıp herkesi taciz ediyor.

    Düzeltme: Üst mesajımda servis yerine "bayi" yazmışım. Benim bahsettiğim, size form vermeyen servistir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 15 Haziran 2016; 16:34:21 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.