Bildirim
Bu digitürk tam dayaklık!! (çözüldü)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
çok yapışkan bu digitürk bir bulaştınızmı bir türlü kurtulamıyorsunuz -
-
Servislik durum digitürke cihaz taktık diye bildirmiş.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
evet aynen o aklıma geldi fakat bana gelen servis bana bir form kağıt imzalatmadı, ilk sözleşmem 2014-2016 ocak da bitti ve ben sözleşmeyi telefonda yeniledim. zaten digitürk online işlemler de 2. sözleşmem görünmüyor. çünkü yazılı olarak yok. -
Servis kitlemiş size büyük ihtimal cihaz taktık diye ama takılan birşey yok çakmışlar yani benim anladığım mhlerinden şikayet kaydı oluşturun. Çözülmez ise btk falan yazın tüketici şikayetleri kısmına falan etkili olabilir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: tezekos
Servis kitlemiş size büyük ihtimal cihaz taktık diye ama takılan birşey yok çakmışlar yani benim anladığım mhlerinden şikayet kaydı oluşturun. Çözülmez ise btk falan yazın tüketici şikayetleri kısmına falan etkili olabilir.
hocam hem müşteri hizmetleri ile konuştum hem de digitürk online işlemlerde şikayet yazdım. hafta sonuna denk geldi bakalım yarın ne olcak. muhtemelen dediğiniz gibi. -
Keneden farkı yok digiturkun
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Biz kurtulduk, darısı size.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bugün digitürk mh tekrar aradılar, söylediklerine göre bunu yapan bayii kapanmış. durumdan dolayı çok özür dilediler önümüzde ki ay faturada kesilmiş ayları düşülecekmiş. 4 ay da dizimax üyeliğini bedava açtılar. şimdilik sorun yok. cevaplar için teşekkür ederim. -
servis hizmet vermediği ürün için işlem yapmış gibi göstermiş bundan dolayı size fatura yansımış neyse ki digiturk genel merkez sorununuzu çözmüş. -
Ortada daha vahim durum var, servis size herhangi bir form imzalatmadı diyorsunuz. Bu da demek oluyor ki servis elemanları, servis formuna kafasına göre ürünleri yazıp, sahte imza ile merkeze göndermiş ve bu ürünleri cebe indirmiş.
Düzeltme: Kelime hatası
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 15 Haziran 2016; 16:35:01 > -
quote:
Orijinalden alıntı: Dr. Boone
Ortada daha vahim durum var, bayi size herhangi bir form imzalatmadı diyorsunuz. Bu da demek oluyor ki bayi, servis formuna kafasına göre ürünleri yazıp, sahte imza ile merkeze göndermiş ve bu ürünleri cebe indirmiş.
Aynen öyle hocam. resmen hırsızlık. dediklerine göre bayi kapanmış belki de kapanacağı için yapabildi. işin garip yanı ben 2. taahütümde bir belge imzalamadım dt müşteri hizmetleri ile telefon onayı ile uzattım. nasıl oldu ocaktan beri farketmedim anlamadım. 2014 de ilk aboneliğimi bahadır elektronik yapmıştı ama onlar bana sadece cihazı teslim etmişti, hatta o belgeyi ben online işlemlerde görebiliyorum. onlarla alakası olacağını sanmıyorum. -
Bahadır elektronik denilen oluşum yasadışı olarak Türk telekomdan abone bilgilerini satın alıp herkesi taciz ediyor.
Düzeltme: Üst mesajımda servis yerine "bayi" yazmışım. Benim bahsettiğim, size form vermeyen servistir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 15 Haziran 2016; 16:34:21 >
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X