Şimdi Ara

80-90bin tl Volvo S-60 mı? Skoda Superb mi? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
79
Cevap
0
Favori
2.086
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Kriterlerine bakınca en mantıklısı 1.6 dizel insignia hem performans hem de yalıtım tatmin edici tek sıkıntı satarken değer kaybeder.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2. el temiz s60 bulursan al bence, superb sıfır alırsan alınır anca garanti uzatma vs. de lazım
  • insignia nın performansından şüphem yok gayet tatmin edici. yalıtımı bilemiyorum onda da motor sesi aynen içerde.
    ama her nedense bi türlü ısınamadım ben o arabaya onun için hiç listeme dahi almadım.
  • Master_Evil kullanıcısına yanıt
    2. el temiz s60 bulmak zor bulduğumda baya pahalı. superb baktığım arac sıfıra yakın daha 19bin de. garantisi devam ediyo
  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    2012 öncesi dsg lerin gerçekten sorunlu olduğunu herkes biliyo,
    ama 2013 sonrası dsg nin arıza verme oranını hiç inceleme fırsatınız oldumu? kaç adet dsg satılmış ve kaç adetinde problem çıkmış?? yani 2013 sonrası yeni dsg nin % kaçı problemli?
    matamatiksel olarak % oranını bilmeden işkembeden atanlar cevaplarsa sevinirim....!!!
  • profession P kullanıcısına yanıt
    Rüzgar sesinde çok başarılı okumuştum ısınamadıysanız yapacak bir şey yok tabi ki.
  • Cevaplayalim hemen:
    2012deki dsg ile 2013teki dsg ayni sistemdir.ikisi de kuru kavramadir ve mekatronik uniteleri aynıdır.arzu eden dogusu arar,cevabini harf harf ziyadesiyle alir,iskembei kubrasini da `matematiksel olarak` hesaplar.
    Ariza olayında da bir gelisim olduguna dair tek satir dogus veya vag grubu kaynakli resmi aciklama yoktur.

    Kac satiyo da bise olmuyo fanboy palavrasidir.ve daha da ilginci bu 2013 pacavrasina inanan,bu mavralari atan ve inananlarin aksine,
    dsgnin sorunlu bir sanziman olduguna dair aciklama mayis 2013te vag iletisim direktoru tarafindan yapilmistir.
    muhatap alinacak konu resmi aciklamadir.ozetle:
    Dsg sorununun azaldigina dair resmi aciklamaniz varsa alabilir miyiz?
    @profession



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 26 Haziran 2016; 0:19:09 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir VOLVO kullanıcısı olarak;

    V O L V O

    diyorum...
  • Ya ben hep şunu derim
    A segment 1.3
    b segment 1,3-1,5
    c segment 1.6
    d segment 2
    2 litre otomatiklerin eski tip tork konvertörlü olanları daha sorunsuz olur.
    Dsg 2.elde macera olur. Bu kadar para verip şanzıman sorunları ile uğraşma.
    Hele de dizel 1.6 en sorunlu ikili.
    Sıfır bakmadığına göre 2.0 motor al dizel al bastım mı şahlansın. Ve kesinlikle volvo. Passat da düşünülebilir aslında.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi citykhan -- 26 Haziran 2016; 1:51:12 >
  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    ne yani sizin deyiminize göre her yıl milyonlarca satan volkswagen çok problem yaşadığı dsg şanzuman ile ilgili hiçbir çalışma yapmamışlar hiç bi geliştirme iyileştirme yapmamışlar. hatta ar-ge için ayırılan yüz milyonlarca euro yu çöpe atmışlar ve yüzlerce ar-ge mühendisi de boş boş oturup pişti falan mı oynuyo!!!!

    hem az bilip hemde bu kadar ukalaca yazabilmenize ne demeli bilmem sadece pes diyorum şimdilik !!!

    peki bay çok bilmiş size yanlış bildiğiniz doğruları biraz anlatmaya çalışayım dilim döndüğünce::

    dgs şanzumanın en büyük problemi ısınma kaynaklıdır ve genelde mekatronik beyin kısım ile alakalıdır. Mekatronik ünitesi 2013 yılında ayrı yere alındı. Yeni serilerde mekatronik bozulmuyor.
    Eskiden (2013 öncesi) mekatronik direk şanzıman ünitesinin içinde yağdaydı.
    Şanzıman beyni içindeki iletişim ve çalışma sisteminin temel kaynağı şanzıman yağıdır.
    Şanzıman yağının yeterli miktarda ve özelliklerde olması şanzıman beyninin ilk günkü performansı ile çalışmasını sağlar.
    Yağın azalması şanzıman beyni içindeki diğer unsurlarda basınç hesaplama ve diğer oksitlenme tarzı sonuçlara yol açar.
    Bunlar da mekatronik veya kavramada hasarlar doğurabilir. Isınmaya sebep veren aşırı dur kalklardan dolayı şanzımanın ısınması
    ve özellikle soğuk havalarda çeperinin soğumasına bağlı olarak şanzıman içerisindeki su buharı ile yağda yoğuşmaya
    ve yağ seviyesini düşürmek yanı sıra, yağ vizkozitesini bozmasıyla içerideki elektrik aksamın kısa devreye sebep vermesine de
    neden olmaktadır.
    Yağ korozoyona uğrayarak mekatronikte arızaya sebap oluyordu. Eski model araçlarda önce Sülfürsüz sentetik yağdan, sülfürlü mineral yağa geçilmiştir. buda yeterli olmayınca 2013 sonrakilerde de mekatroniği ayrı kısma aldılar tamamen. Böylece problem de çözüldü büyük ölçüde.
    Ayrıca DGS şanzuman toplamda 6 nesilden oluşmaktadır.
    DQ250 350 NM, 6 ileri
    DQ250 400 NM, 7 ileri
    DQ200 250 Nm, 7 ileri
    DQ500 650 Nm, 7 ileri
    DQ501 500 Nm, 7 ileri
    DQ380 380 Nm, 7 ileri
    yani sizin kastettiğiniz şekilde ar-ge mühendisleri pişti falan oynamıyolar... Sürekli geliştiriyorlar. Eğer merak ediyor ve ilginizi de çekiyorsa yukarıdaki şanzuman gruplarının hangi araçlar ve modellerde kullanıldığını da daha detaylı bir şekilde başka bi yazıda anlatabilirim.

    DSG şanzuman çok fazla eleştirilse de şu anda en hızlı vites değiştiren otomatik şanzımandır.
    Yeni nesillerinde arızalanma çok daha nadir görülmektedir. Yakıt ekonomisi ve performansta çok verimli bir şanzımandır.

    Umarım ön yargılarınızı kırmaya yardımcı olmuştur!! gerçi atomu parçalamayı tercih ederim...




  • hala 2013 oncesi diyor ya,adamlar malin sorunlu olduğunu 2013te itiraf etti zaten
    Arkadaşım,bu forumdaki fanboy takimi gibi bana efsane anlatma.resmi aciklama var mi elinde?


    A VW spokesman has commented on 8 May 2013, saying that the “hot and humid climate mixed with the traffic chaos makes the DSG incompatible” while not revealing the problem that would occur. VW further says that the DSG gearbox would need a fair amount of “cooling by the wind” to work efficiently.
    Çevirirsek,sıcak ve nemli hava(ülkemizde mevcut),sıkışık trafik(itiraz edenimiz olmaz herhalde) dsg yi uyumsuz hale getiriyor ve oluşabilecek problemler kestirilemiyor.Daha sonra aynı vw şöyle bir açıklama yapıyor: dsg etkili çalışabilmek için rüzgar tarafından soğutulmaya ihtiyaç duyuyor.

    sanzimanin kendisi problem zaten Ne yagindan ne sulfurunden bahsediyosun?fanboy palavralarını copy paste yapma bana,resmi aciklama getir buyur bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 26 Haziran 2016; 16:43:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    Ne palavrası!!! ben fanboy fln değilim ayrıca vw. yi de çok sevmem ama;
    Eğer ki sen dgs şanzumanın mekatronik beyin kısım ile ilgili yazdıklarım konusuna palavra diyosan asıl sen anti vw. fanları gibi körü körüne konuşmuş oluyosun.
    Mekatronik ünitesinin şanzumanın içinde yağda olduğu durumdan çıkartılıp tamamen şanzumanın dışına alındığı ile ilgili bi açıklama falan bekliyosan bu çok komik.
    youtube u açıp bikaç dsg şanzuman re-assembly videosu izlemeni tavsiye ederim. bak bakalım mekatronik daha önce nerdeymiş sonra nereye gelmiş ve nasılmış!!!
    Ayrıca kullanılan yağın özelliklerini de çok kolay bulabilirsin, kullanılan yağların Sülfürsüz sentetik yağdan, sülfürlü mineral yağa geçildiğini de bi ustaya sorup gayet de teyit ettirebilirsin.
    hem bilgisiz hemde bu kadar körü körüne cahil cesaretiyle yazmana da çok şaşırıyorum. ancak yalanlama ve karşısındakinin bişey bilmeyip uydurduğu teziyle hem bi yere varamassın hemde hiçbişey öğrenemessin. onun için yukarda yazdıklarım ile alakalı bilgi sahibi olmak istiyosan git araştır,
    sana kolay yoldan bu anlattıklarımla ilgili daha detaylı bilgi ve paylaşım vermeyeceğim....
    körü körüne karalamak yerine belki biraz açıp okumayı öğrenmeyi tercih edebilirsin...




  • Hala resmi bir satir yok,iskembe i kubradan masallar.arkadasim sorunun giderildigine dair belgen var mi?YOK
    Alabilir misin servisten?
    ALAMAZSIN.
    O zaman fanboyun dik alasisin kusura bakma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    Hocam her mesajda belge var mı diyorsunuz da nasıl bir belge bekliyorsunuz anlamadım böyle bir belge olması sizce mümkün mü? Bu şanzımanda sorun yoktur diye bir mahkeme kararı mı bekliyorsunuz neticede üretilmiş her ürün sorun çıkartabilir, kimse hiçbir ürüne kesinlikle sorun çıkartmaz diyemez. 2016 model DSG li arçlar kesinlikle şanzıman arızası vermez diye kimse diyemez, sadece VW değil hiçbir otomobil üreticisi böyle bir iddiada bulunamaz, bulunursa inandırıcı olmaz. Ayrıca sizin düşüncenize göre diğer araçların şanzımanları hiç ama hiç arıza vermiyor olması lazım VW dışında herhangi bir araç üreticisi çıkıp benim üretmiş olduğum 1 tane bile şanzımanım bozulmadı diyebilir mi?

    Sonuçta DSG sistemine bir güncelleme yapılmış bu belli bir şey, kaynak istiyorsanız teknik araştırma yapabilirsiniz ki konuda detaylı bilgiler verilmiş. Dünya çapında üretim yapan bir otomobil firması en çok eleştirildiği konuda elbet sorunu çözmek için uğraşmıştır ve yeni versiyonlarında eski kronik sorunlarını çözdüğünü iddia etmektedir.

    Sizin mantığınıza göre Mercedes A Serisinin yani "takla atan Mercedes" lakabını almış bir otomobilin 2016 modelinde takla atma sorunu hala devam ediyor dememiz lazım. Sizce Mercedes çıkıp 2016 model araçlar için bu araç takla atmaz diye bir belge sunabilir mi? Ne kadar ESP vs. teknoloji donatılmış olsa da kesinlikle takla atmayacağına hangi araç üreticisi garanti verebiilr?




  • Mumkun degerli kardesim.nasıl munkun onu da soyleyeyim.her firmanin parcasi sanzimani spesifik olarak sorun çıkarabilir hondanin dahi sanzimani belirli modelde ariza yapabilir.yalniz;
    Kronik problem baska bir seydir.kronik sorun toyotanin mmt sanzimanda ve d4d motorda yasadigi soruna benzer,veya mercedesin geri cagirmalarla çözdüğü bazi sikintilara benzer.firma araci toplatir,sorunu cozdugunu beyan eder,is kapanir.
    Mahkeme demissin hemen tezine ek yapayım,dsg nin ayipli mal olduğu ulkemiz dahil dunyanin her tarafinda mahkeme karariyla hukuken kesinleşmiştir.
    Vw de bunu kabul etmis,sorunu çözemediğini beyan ederek dis ulkelerde 10yila varan garantiler sunmustur.peki bizde ne olmuştur?
    Bu yukarda gordugun fanboy vatandas gibilerin sorun yok yeaaa diye ortada gezmesi ve hakkini aramamasi yuzunden vw fazladan 2yil garantiyi bile parayla satmakta,şanzımanı arizalanan kullaniciya da sen bozdun bunu diyerek 5 10bin tl lik masraf çıkarmaktadır.ve daha da aci olan biz insanlari uyarinca bu tipler gelip cengir cengir uyarmayalım da baslarina bela alsinlar iye bizimle kavga etmektedir.herhalde servisten indirim falan kapiyorlar,veya baskalarini da sorunlarina ortak etmeye çalışıyorlar.baska bir sorun varsa cevaplarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • -80-90 civarı para bence eski kasa bi superb ye bağlanmaz.
    -S60 tasarım olarak güzel duruyor. ancak bu araçların da 2. elde gitmediğini, sahiplerinin satmak için bir hayli zorlandıklarını duydum.
    -ben olsam 85 bine 2. el yeni kasa 1.6 dizel mondeo alırdım. arabada yok yok..

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-acill-sahibinden-hatasiz-boyasiz-315232352/detay
  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    yaw he heee.
    walla bak he heeeee ..
    :)
  • manisa_tr kullanıcısına yanıt
    öneriniz için tşk. ederim ama otomatik vites araç bakıyorum.
    yinede bu araçda baya güzel.
  • Hee hee diyeceksin tabi,iskembe i kubradan konusmayacaksin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.