Şimdi Ara

HEPSİBURADA.COM KULLANILMIŞ ÜRÜNÜ SIFIR DİYE SATIYOR... İADE EDİLDİ.İPHONE 6S PLUS 64 GB GOLD

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
139
Cevap
1
Favori
3.658
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkdaşlar düş hepsiburada.com dan aldığım iphone 6s plus ın faturası maille tarafıma geldi telefon yarın bende olur fakat seri nodan sorgulayınca rezillik diz boyu bana kullanılmış iphone 6s plus göndermişler baksanıza

    garanti geçerlilik süresi

    5 mayıs 2018 yazıyor....

    APPLE MÜŞTERİ HİZMETLERİYLE GÖRÜŞTÜM ŞİMDİ

    TAKILAN HATTIN SON 2 HANESİ HARİÇ NUMARAYI BİLE SÖYLEDİ 5 MAYISDA TÜRKCELL HAT TAKILIP AKTİF EDİLMİŞ CİHAZ SONUÇTA KULLANILMIŞ CİHAZI BANA GÖNDERİYOR HEPSİBURADA.COM, AYRICA CİHAZDAN İCLOUD HESABINA BİLE GİRİLMİŞ

     HEPSİBURADA.COM KULLANILMIŞ ÜRÜNÜ SIFIR DİYE SATIYOR... İADE EDİLDİ.İPHONE 6S PLUS  64 GB GOLD


    EDİT ÜRÜN İADE EDİLDİ ARKADAŞLAR HB İADE ALDI DİREK HEPSİBURADA.COM KULLANILMIŞ ÜRÜNÜ SIFIR DİYE SATIYOR... İADE EDİLDİ.İPHONE 6S PLUS  64 GB GOLD



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakangündüz -- 2 Haziran 2016; 12:15:41 >







  • hocam telefonu aktifleştirin, yeniden kontrol edin, eğer tarih düzelmezse cayma hakkınızı kullanabilirsiniz. ama sanıyorum ki düzelecektir giriş yaptığınızda.
  • Hemen yaftalama güzel kardeşim benim bildiğim normal bir durum bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • APPLE MÜŞTERİ HİZMETLERİYLE GÖRÜŞTÜM AYNEN ÖYLE 5 mayısda sim kart takılmış cihazı sıfır diye bana hepsiburada.com 29 mayısda sattı cihaz yarın bana gelir kutusunu açmadan iade edeceğim arkadaşlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakangündüz

    APPLE MÜŞTERİ HİZMETLERİYLE GÖRÜŞTÜM AYNEN ÖYLE 5 mayısda sim kart takılmış cihazı sıfır diye bana hepsiburada.com 29 mayısda sattı cihaz yarın bana gelir kutusunu açmadan iade edeceğim arkadaşlar

    kargoyu teslim alma
  • quote:

    Orijinalden alıntı: F355 Challenge

    Hemen yaftalama güzel kardeşim benim bildiğim normal bir durum bu.

    HOCAM BENCE SİZ YAFTALIYORSUNUZ BİLİP BİLMEDEN .....

    APPLE İLE YAPTIĞIM GÖRÜŞME

    APPLE MÜŞTERİ HİZMETLERİYLE GÖRÜŞTÜM ŞİMDİ

    TAKILAN HATTIN SON 2 HANESİ HARİÇ NUMARAYI BİLE SÖYLEDİ 5 MAYISDA TÜRKCELL HAT TAKILIP AKTİF EDİLMİŞ CİHAZ SONUÇTA KULLANILMIŞ CİHAZI BANA GÖNDERİYOR KENDİLERİ....
    0 | |
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seven44

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakangündüz

    APPLE MÜŞTERİ HİZMETLERİYLE GÖRÜŞTÜM AYNEN ÖYLE 5 mayısda sim kart takılmış cihazı sıfır diye bana hepsiburada.com 29 mayısda sattı cihaz yarın bana gelir kutusunu açmadan iade edeceğim arkadaşlar

    kargoyu teslim alma

    TESLİM ALMAYINCA SÜREÇ ACAYİP UZUYOR... TESLİM ALIP KUTUYU AÇMADAN HEPSİBURADA.COM DAN ALDIĞIM İADE KODUYLAA iade için gönderiyim diyorum. teslim almazsam 3 gün kargo sürünüyor şubede.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AFrost

    Sorun büyük ihtimalle çözülür ama sizin adınıza böyle bir şey olmasına üzüldüm.
    Aktivasyon yapılmış ise garanti başlamıştır. Çok kısa bir süre bile olsa sonuçta sim kart takılmış ise ikinci eldir.

    Merak ettiğim konu satıcı olarak hepsiburada.com mu yazıyordu, yoksa farklı bir satıcıdan mı tercih ettiniz?


    daha fazla para verip garanti olsun diye hepsiburada.com satıcısından aldım cihaza sim kart takmakla kalmayıp icloud hesabı bile tanımlanmış dedi apple, hatta bana türkcel hat ile aktifleştirilmiş diyip hattın son 2 hanesi hariç gsm numaarası bile verildi...

    1 ay garanti geçmesi problem değil iade eden niye iade etti birde o sorun var...

    zaten iade oluşturdum o kodla yarın göndereceğim.




  • Türkiye'ye, Apple Store açılmışken hala böyle sitelerden iPhone alıyorsanız, yaşanan her şey müstehak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • F355 Challenge F kullanıcısına yanıt
    Neyi normal? Telefon daha önce açılmış aktifleştirilmiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AFrost

    Hepsiburada.com bile bu zamanda böyle yapıyorsa yandık demektir. Hele de Apple'da bu işler çok kolay tespit edilecek durumda iken...

    Hoş 4-5 yıl önce de bana kullanılmış Morphy Richards el süpürgesi göndermiş, iade etmek isteyince bir de "siz kullanmışsınız" demişlerdi. İçinde köpek kılları olduğunu ve köpeğim olmadığını iki ayda anlatabilmiştim. Sitedeki en pahalı el süpürgesiydi o da! O zamandan bu zamana ikinci el ürünleri gönderirken biraz daha dikkatli davrandıklarını varsayıyordum. Demek değişen bir şey olmuyor. Bana denk gelmemiş sadece. Güçlü başka bir alternatifi olmadığı için kullanmaya devam ediyorum ama her seferinde korkmuyorum dersen yalan olur. Özellikle elektronik ürünlerde...

    Her şeyi koşulsuz iade almak güzel de yurtdışında olduğu gibi REFURBISHED gibi bir kavram geliştirmeden bu işi yapmak diğer müşterileri mağdur etmek anlamına geliyor. Bu çok güven sarsıcı. :(

    aynen kardesim malesef baya uzucu bir durum bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • BurcuHale kullanıcısına yanıt
    Bana 9 Haziran gönderim tarihi veriyor apple store. Belki daha erken gönderecekler ama neden 9 haziranı göze alayım ki! Kaldı ki bir çok elektronik mağaza bulunmakta ve 2 gün içinde elimde oluyor. Ha bimeks, vatan, teknosa gibi bir çok mağaza ve bunların sanal mağazaları dururken hepsiburada gibi son zamanlarda güven sorunu yaşayan bir mağazadan almam ayrı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DODANLI

    Bana 9 Haziran gönderim tarihi veriyor apple store. Belki daha erken gönderecekler ama neden 9 haziranı göze alayım ki! Kaldı ki bir çok elektronik mağaza bulunmakta ve 2 gün içinde elimde oluyor. Ha bimeks, vatan, teknosa gibi bir çok mağaza ve bunların sanal mağazaları dururken hepsiburada gibi son zamanlarda güven sorunu yaşayan bir mağazadan almam ayrı.

    Geç olsun, güç olmasın demişler. Apple Store'dan şaşmamak lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merak ettiğim telefonun jelatinli sıfır mı geleceği?

    O kadar para verdikten sonra böyle bir soru işareti kalması kötü. Ürünü teslim alın, ardından açmadan iade edin, iade alırsınız rahatça. Sonrada artık sürpriz yaşamamak için biraz daha ekleyip apple online store dan alırsınız kafanız rahat eder.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi donanımcı123 -- 30 Mayıs 2016; 18:30:08 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AFrost

    Nacizane tavsiyem başlangıçta çok sert gitmeyin. Hatta normal iade prosedürünü bile kullanabilirsiniz. Çok fazla detaya girmek bazen süreci uzatıyor. İade almama durumu oluşursa iade nedeninizi tam olarak aktarır bastırırsınız. Ama dediğim gibi sorun çıkmadan iade alırlar. Cep telefonlarında sim takılması olayına dikkat ettiklerini ve kontrollerin sıkı olduğunu iddia ediyorlar ama bence önceki müşteri durumu çok temiz idare etmiş. Ürün geldiğinde teslim alırsanız göreceksiniz ürün ciddi anlamda sıfıra yakındır. Sim kart taktığının farkında değiller. Oysa her iade talebi yapılan Apple ürünü için seri numarası kontrolü yapılmalı. Bu kadar pahalı bir ürün iade alınırken dikkat etmemek çok garip.

    hocam o zaman urune ihtiyacim kalmadi siparisi iptal edemedim kutu acmadam iade ediyorum diye mi gireyim olaya.... oyle mi iade edeyim

    sim kart vs dersek ugrasmayalim bir daha

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben olsam kargoya elimi bile sürmeden iade ederdim çok tehlikeli bir durum çok konu görüyoruz hepsiburadadan boş kutu alan bile vardı geçenlerde bence normal iade prosedürü ne ise onu uygulayın aktive edilmiş vs şeklinde bişey demeyin gerekmedikçe

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siskohobit

    Ben olsam kargoya elimi bile sürmeden iade ederdim çok tehlikeli bir durum çok konu görüyoruz hepsiburadadan boş kutu alan bile vardı geçenlerde bence normal iade prosedürü ne ise onu uygulayın aktive edilmiş vs şeklinde bişey demeyin gerekmedikçe

    aynen iade şeklimi değiştirip buna çevirdim arkadaşlar
    ÜRÜNE İHTİYACIM KALMADIĞI İÇİN 1 GÜNDÜR SİPARİŞİ İPTAL ETMEYE ÇALIŞIYORUM. SİSTEMSEL HATA YÜZÜNDEN BİR TÜRLÜ SİPARİŞİ İPTAL EDEMEDİM. MÜŞTERİ HİZMETLERİYLE GÖRÜŞTÜM. ÜRÜNÜN KARGOYA VERİLMEYECEĞİ SÖYLENDİ FAKAT KARGOYA VERİLMİŞ. TEKRAR GÖRÜŞTÜM ÜRÜNÜN KUTUSUNU AÇMADAN İADE OLUŞTURUP KODLA GERİ GÖNDERİN DENİLDİ. ÜRÜNÜN KUTUSUNU AÇMADAN İADE İÇİN GÖNDERİYORUM...

    yazdım yarın kutuyu karton kutuda dahil açmadan göndericem




  • Hepsiburada.com'dan bende 6s plus 64gb almayı düşünüyordum. Satıcı kimdir ve süreci paylaşır mısınız? ve bu cihazı hangi kod ile nereden sorgulamak gerekiyor kısaca bilgilendirirseniz sıkıntı yaşamamış olurum. Teşekkürler. Geçmiş olsun hocam.
  • AFrost kullanıcısına yanıt
    Hocam dediğinize katılıyorum. Ben açıkçası bu tarz telefon alımlarını mecbur kalmadıkça elden yapıyorum. Daha doğrusu ön siparişle almadığım hiç bir sıfır telefonu internet üzerinden almayı sevmiyorum. Tabi tercih meselesi saygı duyarım alan arkadaşlara.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hakangündüz H kullanıcısına yanıt
    Hocam kutuyu teslim almayın sisteme öyle bilgi düşmesin kargocu yani kargoyu alıp geri göndermek ayrı geri göndermek ayrı gidin şubeye kargo gelecek adıma ama iade edicem almıyorum diyin eğer bilgi eklemeniz gerekiyorsa kutunun üstündeki poşetin içine koysun kargocu rica edin yada yapıştırın kutuya kabul etmezsede tamam diyin çıkın takip nosunu alıp teslim alırsanız bir sorun çıkabilir ne olur ne olmaz ben olsam temkinli yaklaşırdım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.