Şimdi Ara

Vites geçişlerini hissettirmeyen otomatikler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
1
Favori
1.533
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Otomatik viteslerde (ýarı veya çift kavrama hepsi dahil) vites geçişlerini hiç hissettirmeyen şanzıman hangisi sizce iyiden kötüye sıralama hangisi? Ya da hepsi hissettiriyorSa bu konuda en iyisinden kötüye doğru sıralama hangisi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mutdos -- 28 Mayıs 2016; 16:01:09 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • DSG

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dsg vites geçişlerini hissettirmiyor da belli bir süre sonra vites kolunu hissettiriyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Golf diyen çıkmadı daha şaşkınlığımı mazur görün. Otomatikte pek tecrübem yok. En güzeli w210 2000 kompressor e200 dü. Sonrada 2004 e46 325ci. Tabi araçlar benim değildi dazla uzun kullanamadım.ama opellerin kötü olduğunu corsa d de ve astra h tan biliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bayer71

    Golf diyen çıkmadı daha şaşkınlığımı mazur görün. Otomatikte pek tecrübem yok. En güzeli w210 2000 kompressor e200 dü. Sonrada 2004 e46 325ci. Tabi araçlar benim değildi dazla uzun kullanamadım.ama opellerin kötü olduğunu corsa d de ve astra h tan biliyorum.

    Golf diyen cikmadi derken 2 mesaj var ikisi de dsg yani golfun sanzumani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bayer71

    Golf diyen çıkmadı daha şaşkınlığımı mazur görün. Otomatikte pek tecrübem yok. En güzeli w210 2000 kompressor e200 dü. Sonrada 2004 e46 325ci. Tabi araçlar benim değildi dazla uzun kullanamadım.ama opellerin kötü olduğunu corsa d de ve astra h tan biliyorum.

    Şanzıman sormuş araba değil
    O yüzden golf diyen çıkmaz. VW i karalayacağım diye komik duruma düşmeyin iyice cahil cahil konuşmayın.



    Konuya gelince de DSG dir (hani şu golf de de kullanılan)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CeLLaT_1905 kullanıcısına yanıt
    hocam Adamlara selam veriyorsun golflü çıkıyorsun. Adam 4 cümlede 8 defa golf diyor. Noktalama işareti gibi her lafın sonu golf kaza yaptım golf olsaydı olmazdı,arıza yaptı golf olsaydı olmazdı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dsg ve bmw nin kullandığı zf şanzıman tork konvektörlü olmasına rağmen geçişleri müthiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ilerde bu konuda olacaklari yazayim.

    Birileri dsg diyecek (hatta dediler bile). Sonra dsg kavgasi cikacak. Vw ve anti vwciler biribirini yiyecek.

    Unlu mercedes fani mi artık calisani mi ne diyeyim gelip Mb yi ovecek. Audi ve bmw yi gomecek.

    Japon otomobil fani olan bir arkadas gelip. Dsg faturasi atacak. Sonra 1.33 motorun yokusta cok iyi gittiğini anlatacak.

    Baska biri gelip golfe 49.987 liradan fazla verilmez diyecek.

    Iyice bozuldu forum, eskiden sanziman tipleri anlatilir fotolari konur avantaji dezantaji anlatılırdı. Vay be der hayretle okurduk. Simdiler millet sahibinden araba koyuyor bu nasil diye. Off off

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Audi'nin multitronic sanzimani ustune bu konuda hicbir sanziman yoktur o kadar hissettirmez ki bazen araba surdugunuzu unursunuz,iyi mi kotu mu ona siz karar verin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dsg iyi güzel ama işte malum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu millet kafayi yemis DSG DIYORLAR
    Bir kere cvt kokenli sanzimanlar bu konuda 1 numaradir.Onlardan da multitronic sanirim en iyisi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 7g tronic

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 cvt sanziman çünkü dişli yok 2 tork konvertorlu tam otomatikler çünkü baski.balata vs yok 3 çift kavrama robotize sanzimanlar 4 tek.kavramali.robotize sanzimanla . Siralama bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kullandıklarım içinde dsg-PowerShift -zf -7gtronic gayet başarılıydı

    En kötüsü de MCP idi.EDC li fluence kullandım. Ama sanki ilk viteslerde ciddi kararsızlık var gibiydi.

    Bu arada dsg ile 106.000 km oldu:) sorun yok hala:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cvt tabii ki. Daha iyisinin imkanı yok, çünkü tek dişli. Vites geçişi diye bir şey yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cvt şanzuman hangi marka ve modellerde var?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Mercedes 7g tronic Plus, gayet dengeli, bmw deki zf bir tık iyi. Yalnız yine Mercedes 9g tronic şanzımanı ile ortaya mükemmel iş çıkartmış. 2.0 dizelde 110 km hız ile 1150 devir çeviriyor araç. 200 ile giderken 2300 devir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Civic de ne var bilmiyorum ama ben hissetmedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herhangi bir sıralama şeklinde değil ama en azından azdan çoğa doğru yazmaya çalışayım

    Dual Clutch Transmission ( Çift Kavrama çünkü Güç akışı asla kesilmez 1 .kavramının momenti düşerken o sırada 2. kavramanınki artmaya başlar yani hep 1 dir )

    Tork Konvertörlü şanzıman ( trilok ) Bunda da pompa türbin ve statör sayesinde debriyaj görevi görür ve sarsmaz .

    CVT zaten dişli yok videolarını izlerseniz gayet güzel bir sistem ve konforlu

    Otomatikleştirilmiş Manuel Şanzıman ( MMT , Easytronic gibi ) Baya baya hissettiriyor .
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.