Şimdi Ara

186k km de 407 almayı düşünüyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
58
Cevap
0
Favori
1.486
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar bugun 180k da olan 206 feline aracimi sattim yerine daha buyuk bir model bakiyorum onceden beri sevdigim model.olan 407 ye yoneldim 186k km de gorusleriniz varsa uyarilariniz varmidir varsa nedir alirken nerelerine dikkat etmeliyim. Birde 70k kmde 207 outdoor buldum ama esim yasli arabasi dedi diye elemis bulunmaktayim. Baktigim 407 ise 2007 model executive donanim paketli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Ufuk kardeşim , 407 konusunda size istediğiniz bilgileri verebilirim ayriyeten 30 bin tl. cıvarı bir bütçeyede 407 yi şiddetle tavsiye ederim. 2007 model executive donanım oldukça doludur ve keyifli bir araçtır. Bu arada 407 alacaksanız 1.6 hdi ve manuel tercih ediniz , diğerleri pek tutulmuyor. Siz aracı kendinizce bir değerlendirin evet 407 alacağım dediğiniz noktada artıları ve eksileriyle uzun uzadıya konuşma fırsatımız olur. Hayırlı geceler ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orhan1461 -- 25 Mayıs 2016; 2:52:25 >
  • Altini cok vuruyor bilginiz olsun. Kullananlar genelde bundan sikayetci

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç çok güzel, konforlu fakat yukarıdaki arkadaşın da belirttiği gibi altını çok vuruyor. Yakın bir arkadaşımda var ve buna defalarca bizzat şahit oldum.
  • Altını surtmesi ve uzun burundan dolayı dar alanlar zor sürüşu dert etmesseniz bu paraya mukemmel bir araç..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cevaplar icin cok sagolun fp arabasi istiyorum ve 2008 den peri pug ailesi kullandim ve memnunum orhan kardes valla cok konusmak isterim aklimdaki tek soru km altini ustunu vurmak cokda dert degil 206 dada vuruyordum malum :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alirsaniz altini pvc kaplatin ve servis bakimi aksatilmamis temiz olanına bakin,yoksa basiniza is acar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: u.f.u.k_XVI

    Cevaplar icin cok sagolun fp arabasi istiyorum ve 2008 den peri pug ailesi kullandim ve memnunum orhan kardes valla cok konusmak isterim aklimdaki tek soru km altini ustunu vurmak cokda dert degil 206 dada vuruyordum malum :)

    Kardeş pm den ziyade buraya yazmayı daha uygun gördüm , 407 düşünen başka arkadaşlarımızında işine yarar inşallah.
    Öncelikle konuda çokça bahsi geçen altının alçak olması hususuna şunu vurgulamak isterim; evet altı alçak ancak yapan mühendis altını öyle dizayn etmiş ki altını vurarak, sürterek herhangi bir hayati organa zarar vermeniz mümkün değil. Herşey karoserin içerisine gömülmüş karoserde tarafından muhafaza edilir durumda. Bunun üzerinde 150 tl.ye bir de sac karter muhafazası taktırdınızmı gönül rahatlığı ile dolaşabilirsiniz. Benim bu şekilde Karadeniz'de yaylalara çıkıp inmişliğim var. Bu arada geçenlerde yine bir arkadaş 407 hakkında bilgi istemişti bir konuda , başka bir arkadaş sakın yanaşma yazmıştı altına bende merakımdan neden yanaşmasın diye sordum , belkide benden daha fazla kullanmıştır aracı benden daha iyi tanıyordur diye düşündüm. Aldığım cevap aynen şçyleydi ; ÖYLE DİYORLAR dedi. Evet aynen bu cevabı verdi ÖYLE DİYORLAR ...

    Gelelim kronik sıkıntılara , aslında zannedildiği gibi pejodur aman uzak durun tarzda kronik sıkıntıları yok. Bilinen bariz 3 tane sıkıntısı var ;
    1- Turuncu ekranda aşırı sıcaklarda renk atma sorunu,
    2- Klima klape sorunu,
    3- Hareketli volantlarda kalkışlar silkeleme...

    Bunların dışında kronik denebilecek bilinen başka sorunu yoktur. Yaşanan arızalar bakımsızlıkla ve kullanım tarzı ile alakalı arızalardır bütün 407 lere mal etmemek lazım.

    Geelim çözümlere ;
    Turuncu ekranla alakalı değişimden başka bir çözüm yok , bu ekran servislerde 250 tl. Yeni ekranlar renkli ekrandır 8 ayrı renge ayarlanabiliyor ve akma sorunu ortadan kaldırılmıştır. Aynı ekran Aliexprex gibi sayfalarda 20 $ cıvarında ve forumlarda bu ekranlardan çokça getiren elinde bulunduran aracılar mevcut, yurt dışı alışverişlerinden anlıyorsanız sizde getirebilir çok ucuza bu sorunu çözebilirsiniz.

    Klima klape sorununda ise klimanın sağa ayrı sola ayrı üfleme yapma özelliğini kaybetmesi bu sorunun aslında onarımı mevcut ve maliyetide yok denecek kadar düşük ancak şöyle bir durum söz konusu o klima klapesine ulaşmak için göğüs komple iniyor. Bu dururmda da işçilik ön plana çıkıyor. Yani parça onarımı var ama işçilik fazla. Göüğüsü genelde 300-400 tl cıvarında indiriyorlar sanayide tanıdık ustan varsa daha uygunada çözebilirsin. Klapeye plastik kaynaktan sonrada sac veya metal çubuklarlada destekleyince orjinalden sağlam ömürlük oluyor.

    Volantla alakalı sorunda da baskı balatan yarı ömrü geçtimi kalkışlarda silkeleme sorunu yaşıyorsun. Bunuda baskı balatayı değiştirirken güncellenen hareketsiz volantla değiştirdin mi bu sorunda ortadan kalkıyor.

    Kardeş 1.6 hdi piyasada en çok tutulan motor versiyonu 2.elde de bölgeye göre sorun yaşamazsın özellikle 407 nin peşine giden çokça insan var piyasada. Mesela ben 3. 407 mi almayı planlarken bazı gelişmelerden ve ülkenin 2.el politikasına tepkiden dolayı sıfır araca yöneldim. 407nin teknolojisi hala arabayım diyen birçok sıfır araçtan daha iyidir. Motor olarak 180- 200 bin.ler temiz bakımlı bir 1.6 hdi için korkulacak rakamlar değildir. Düzgün kullanılmış bu motor inannın bana 500-600 bin km.leri çok rahatlıkla görür. Bütün dizeller için geçerli olan parametreler bu motor içinde geçerlidir , soğukken sıkıştırma , ilk çalıştırmada 45 sn - 1 dk. kadar bekle stop ederken bi 45 sn.ye kdr. bekle yağını zamanında hatta birazda erken olsa tadından yenmez filtreleri değiştir , mazotunu güvenilir istasyonlardan al sürekli redlinelarda dolaşma yeter. Daha önce kullandınızmı denediniz mi bilemiyorum ama içine binin bir kulanın Sizi ikna edeceğine eminim.

    Bu cüsseyle beklemediğiniz şekilde yakıt ekonomisi sunar ve zannedildiği gibide pek hantalda denemez. Yol tutuşu efsanedir buna emin olun kolay kolay arka bırakmaz ihtiyaç anında esp nin yerinde dokunuşları yol tutuşu ve güvenliği üst düzeyde tutuyor.

    KISACA BEN 30 BİN TL.LERİ CLİOLARA POLORA VERMEKTENSE (ÖZELLİKLE KÜÇÜK ARAÇ İSTENİYORSA AYRI) BU ARACA VERMEYİ HER ZAMAN YEĞLERİM.

    Bu arada baktığınız araç kaç model kriterleri nedir bilemiyorum ama 35-36 bin tl.nin de üzerinde bir fiyat vermezdim. Bu fiyatların altında alınan temiz kullanılmış bir 407 daha iyi ekonomik şartlar sağlanıp daha yüksek modellere geçme durumu oluşmadığı sürece kolay kolay kendini sattırmaz...

    Umarım kafanızdaki soru işaretlerine değinebilmişimdir , bunların dışında kafanıza takılan hususlar varsa seve seve yardımcı olabilirim ...




  • u.f.u.k_XVI kullanıcısına yanıt
    Dilerseniz Elimde 2003 Wv Passat var Otomatik Comfortline kazasız 1.9 TDİ Çift Kırmızı 240.000 veya 2005 Highline var FULL+FULL Solaryum Paket Arka Koltuklar da Dahi Koltuk Isıtma var 200.000 km De İlgilenirseniz Pm Atabilirsiniz 2 side Tertemiz Sıkıntısızdır.
  • Bende 240.000km'dir 10 yildir kullandigim arac.

    Altini vurur ama bu bir sorun teskil etmez tasarimi buna goredir. Altina full koruma yaptırabilirsiniz.Burada asil sorun marspiyelin ezilmesidir. Tumseklere bilincsiz girilirse marspiyel ezilir autokingde duzeltilir


    Alt rotiller 80.000km de bir degisir.

    Ben sabit volant'a gectim bu da bir cozum. Volant konusu da caninizin sikilmasina degmez.80.000km den beri baski balata ve volant ile isim olmadi.
    Benim ki 2006 comfort DPF filtresi yok ve dpf olmamasini tavsiye ederim.
    İstanbul'da suren biri yaklasik her turbo gibi 120.000km de bir turbo degistirir. Onarilan turbolarin %70 i randiman vermez 30.000 km sonra dagilir.

    Konforu guzeldir.Ici genistir ozellikle on yolcu ayak ayak ustune atabilir. Surucusunun arabasidir. Surene ve on yolcuya zevk verir. arka koltukta oturanlar icin ayni durumu soyleyemem.

    180.000km de bir arac kule takozlarindan ve arka viraj cubugumdan gicirdama sesi gelir ufak tefek bir maliyeti olur.

    Yol tutusu, onler standart 205 tabanli birakilarak arka lastikler 225 taban yapildigi zaman savurmaz. virajlarda yatar ama ozellikle arkasi 225 tabanli lastikle binenleri hayrete dusurur.

    100km de 6,2 litre den fazla yakmaz kolay kolay bu deger de kopru trafiginde.

    Triger ve devirdaim pompasi ve gergi-zincir 200.000km de degisir 650 lira.

    her 100.000km de bir tum sivilarin degistirilmesi ve sanziman yaginin kontrol edilmesi gerekir.
    Buradan sonrasi Tum dizeller icin.
    Enjektorler her dizel aracta oldugu gibi 180.000km omure sahiptir ama titiz yakit alan kullanicidan alirsaniz ufak tefek enjektor temizleme operasyonu ile omurublnu uzatirsiniz. Alirken bilgisayara baglatip enjektor duzeltme vuruntu degerlerine baktiriniz +/-0.5% duzeltme ile rolanti calisiyorsa sorun yoktur. Turbo icin de buradan basinc degerine bakiniz.

    Eger Turbo bozuk veya bozuk olarak kullanildi ise(ötuyorsa) intercooler da yag birikir ve zamanla motora basmaya baslar, motor kurum kaplar maf'tan egzoz dumani yakit artisina kadar hepsini bozar.

    Radyo paneli haric hicbir yeri sert plastik degildir. Biraz yol sesi alir. Ruzgar ugultusunu hic bir hizda duymazsiniz.

    Aynalari ufaktir, acemiler icin tavsiye etmem.

    Kisacasi parasinin cok daha fazlasini hak eder.Keyifli bir aractir. Hala satmadigima gore oldukca memnunum.
    30 liraya satip yerine 508 almayi dusundum bir ara 407 den sonra pek tutmadim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bende 240.000km'dir 10 yildir kullandigim arac.

    Altini vurur ama bu bir sorun teskil etmez tasarimi buna goredir. Altina full koruma yaptırabilirsiniz.Burada asil sorun marspiyelin ezilmesidir. Tumseklere bilincsiz girilirse marspiyel ezilir autokingde duzeltilir


    Alt rotiller 80.000km de bir degisir.

    Ben sabit volant'a gectim bu da bir cozum. Volant konusu da caninizin sikilmasina degmez.80.000km den beri baski balata ve volant ile isim olmadi.
    Benim ki 2006 comfort DPF filtresi yok ve dpf olmamasini tavsiye ederim.
    İstanbul'da suren biri yaklasik her turbo gibi 120.000km de bir turbo degistirir. Onarilan turbolarin %70 i randiman vermez 30.000 km sonra dagilir. Orjinal Garret ile degismesi gerekir parca iscilik dahil 1500e cikar. Onarim 600liraya cikar.

    Konforu guzeldir.Ici genistir ozellikle on yolcu ayak ayak ustune atabilir. Surucusunun arabasidir. Surene ve on yolcuya zevk verir. arka koltukta oturanlar icin ayni durumu soyleyemem.

    180.000km de bir arac kule takozlarindan ve arka viraj cubugumdan gicirdama sesi gelir ufak tefek bir maliyeti olur.

    Yol tutusu, onler standart 205 tabanli birakilarak arka lastikler 225 taban yapildigi zaman savurmaz. virajlarda yatar ama ozellikle arkasi 225 tabanli lastikle binenleri hayrete dusurur.

    100km de 6,2 litre den fazla yakmaz kolay kolay bu deger de kopru trafiginde.

    Triger ve devirdaim pompasi ve gergi-zincir 200.000km de degisir 650 lira.

    her 100.000km de bir tum sivilarin degistirilmesi ve sanziman yaginin kontrol edilmesi gerekir.
    Buradan sonrasi Tum dizeller icin.
    Enjektorler her dizel aracta oldugu gibi 180.000km omure sahiptir ama titiz yakit alan kullanicidan alirsaniz ufak tefek enjektor temizleme operasyonu ile omurublnu uzatirsiniz. Alirken bilgisayara baglatip enjektor duzeltme vuruntu degerlerine baktiriniz +/-0.5% duzeltme ile rolanti calisiyorsa sorun yoktur. Turbo icin de buradan basinc degerine bakiniz.

    Eger Turbo bozuk veya bozuk olarak kullanildi ise(ötuyorsa) intercooler da yag birikir ve zamanla motora basmaya baslar, motor kurum kaplar maf'tan egzoz dumani yakit artisina kadar hepsini bozar.

    Radyo paneli haric hicbir yeri sert plastik degildir. Biraz yol sesi alir. Ruzgar ugultusunu hic bir hizda duymazsiniz.

    Aynalari ufaktir, acemiler icin tavsiye etmem.

    Kisacasi parasinin cok daha fazlasini hak eder.Keyifli bir aractir. Hala satmadigima gore oldukca memnunum.
    30 liraya satip yerine 508 almayi dusundum bir ara 407 den sonra pek tutmadim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ülkücü arabası, uzak dur parçası pahalı.
  • Mesajım bulunsun, bir süredir benim de dikkatimi çekiyor. Tek korkum ilk araba olarak sağını solunu bolca sürtmek
  • Konu Sahibi soruyu sorup kacmis resmen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok özür dilerim arkadaşlar.ARacı aldım ama pahalı aldım ve boş anıma denk geldi 3 gündür sanayideyim araba beklediğimden fazla masraf çıktı tamamen önceki sahiplerinden kaynaklı. tubo alt takım komple yaptırdım lastıklerı degıstırdım.Ama bulamadıgım parçalar var özellikle yolcu koltugu ayar kısmının cubugu kırılmıs. Ben her yerin 4 4 lük çalışmasını ısteyen bırıyım. Basınc sensorlerı sökülmüş... Dertliyim anlayacagınız.
  • ÜStad kusura bakma haklısın sanayi fln derken çok sağılldım....
  • Hayırlı olsun kaca aldiniz ve ne kadar masraf ettiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • u.f.u.k_XVI kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun. Canını sıkma arabanı içine sindiği gibi yaptırıyorsun. Öyle düşün
  • hayırlı olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: u.f.u.k_XVI

    ÜStad kusura bakma haklısın sanayi fln derken çok sağılldım....

    Keske alirken herseyine baksaydiniz az para degil,avrupa araci ve parcasi pahali.Satan adam neden basinc sensorlerini sokmus ? Geri aradiniz mi araci geri alin 1000 tl heba olsun falan diye ?

    Arac iyi guzelde Turkiye de alinmaz,nazik ve nazli.Ozellikle is stresi,ev stresi,zaman darligi (memur degilseniz zamaniniz degerli) ve maddi refahiniz yoksa uzak durun.Zamaninda fransiz clio 1 almistim orasini yaptir fransadan parca gelcek usta anlamaz burasini yaptir en sonunda motor rektefe isteyince lanet olsun aldigim paraya sattim kurtuldum.Bu ulkede duygularina gore degil mantiga gore hareket edeceksin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.