Şimdi Ara

Tüketici Mahkemesi hakkında bilgiye ihyitaç

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
71
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar

    18/04/2016 tarihinde teknosadan alınan galaxy s7 edge telefonumu 20/05/2016 tarihinde servise verdim ısınma ve wifi sorunundn dolayı değişimi kabul etmediler hakem heyetne başvuracam

    Fatura miktarı 3767
    1 yıllık kasko 300
    Gözlük 300₺
    S7 edge 3100 küsür

    Şimdi ben telefon için hakem heyetine başvururken fatura miktarımı esas alınur yoksa sadece telefon bedelimi

    Telefon + kasko esas alınırsa mecburen tüketici mahkemesine başvuracam. Bu mahkeme sonuçlanma süreci ortalama kaç aydır?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • EÄŸer servis onarım önermiÅŸ sen kabul etmemiÅŸsen deÄŸiÅŸim veya iade için pek ÅŸansın yok. DeÄŸiÅŸmek zorunda deÄŸiller.
    5-6 ay telefonsuz kalabilir ve sonuç alamayabilirsin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PimpMyRide

    Eğer servis onarım önermiş sen kabul etmemişsen değişim veya iade için pek şansın yok. Değişmek zorunda değiller.
    5-6 ay telefonsuz kalabilir ve sonuç alamayabilirsin.

    Mesajı pek anlamadım karakterler karışmış ama tüketici haklarında ilk 6 ay iade ve değişim hakkımız var hangisini seçerseniz artık ve sonunda seve seve yapacaklarda işte fatura bedeli konusunda pek bilgim yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnternetten araştırın bence burada birilerinin size yardımcı olacağını zannetmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu konuda bir bilgim yok.(aksesuarlarından dolayı)
    ancak çok önceden telefonumda sorun çıkmıştı.daha doğrusu fabrikasyon hatası vardı. Telefon toshiba g500dü.

    telefonu tüm aksesuarlarıyla tüketici mahkemesine verdim.
    1ay sonra yeni telefon veya telefon ücretini mi istiyorsunuz dediler. ücretini dedim ve paramı geri aldım.

    ancak sizin durum farklı gözlük vs aksesuar çok olduğu için sadece telefonu değiştirebilirler. Veya aksesuarlarıyla birlikte alıp fatura tutarını geri de ödeyebilirler.
    Belediyelerde tüketici mahkeme bürosu var. oraya gidince detaylı bilgiyi alabilirsiniz. Sizi çok iyi bir şekilde yönlendirirler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gladiator947 -- 25 Mayıs 2016; 17:49:19 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.