Şimdi Ara

Alfa Romeo 4C'nin üretim sürecine tanıklık edin

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
192
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Alfa Romeo 4C'nin üretim sürecine tanıklık edin
     
    Otomobillerle ilgilenenlerin bileceği üzere Alfa Romeo 4C sunduğu lüks özelliklerle bilinen bir model değil. Lükslüğün ve konforun aksine, bu otomobil tamamen hafiflik, basitlik ve doğrudan sürüş için geliştirilmiş bir model. Hatta bu uğurda hidrolik veya elektronik desteği bile bulunmayan bir direksiyon sistemine sahip bir araçtan bahsediyoruz. 1,75 litre hacmindeki 4 silindirli turbo besleme motoru yalnızca 240 beygir güç üreten otomobilin 0’dan 100 km/s’ye ulaşma süresi fabrika tarafından 4,5 saniye olarak açıklanmasına rağmen, gerçek dünya koşullarında 4,2 saniye gibi sürelerde bu hızlanmayı gerçekleştiren testler de bulunmakta.
     
    Peki nasıl oluyor da gücü o kadar da etkileyici olmayan bir araba neredeyse süper spor otomobillere yakın bir hızlanma değeri sunuyor? 4C, başarısını sahip olduğu karbon fiber şasisine borçlu. Tabii ki bu tarz üretim tekniklerine milyonlarca lira fiyata sahip olan araçlarda da rastlıyorsunuz. Ancak bu denli ulaşılabilir bir araçta böyle bir teknolojiye sahip olmak sıra dışı bir şey. Burada bir not düşmek lazım, o da ulaşılabilir ifadesinin maalesef ezici vergi sistemi ve döviz kurlarından dolayı ülkemiz için geçerli olmadığı gerçeği zira otomobilin Türkiye’deki fiyatı 460 bin TL civarında.
     
    Sözü daha fazla uzatmadan sizleri Alfa Romeo 4C’nin tamamen teknolojik bir ortamda lazerlerin, akıllı elektrikli aletlerin ve bilgisayarların işçilerle ortak olarak çalıştığı tesiste baştan sona nasıl üretildiğini gösteren videoyla baş başa bırakıyoruz.
     
     







  • Hidrolik direksiyonu yok kısmından sonrasını okumadım o ne öyle şahin gibi

  • Dünyada çeşit çeşit vergi türleri yaratarak vatandaşını bizim ülkemizdeki kadar SOYAN bir ülke daha yok. Mesela ÖTV denen vergi 1999 depremi sonrası yaraların sarılması için ''geçici süre'' ile alınan bir vergi türü olarak çıktı. Peki ne oldu.? Resmen KDV yi geçti ve günümüzde en fazla cep yakan vergi türü. Bir araba alırken aldığımız arabanın saf fiyatı kadar da vergi veriyoruz, 2 araba almış kadar olunuyor. Vergi kutsaldır ayağına yatıp vatandaşını soymak ahlaksızca. Her şeyin kabul edilebilir bir ölçüsü vardır, vergide de olacağı gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi strathmorea -- 24 Mayıs 2016; 21:24:51 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmedaltair

    Hidrolik direksiyonu yok kısmından sonrasını okumadım o ne öyle şahin gibi

    Ben videoyuda izlemedim.. 460 falan enayi yakalama arabası resmen...
  • Go cart gibi araba . Eskiden maseratilere cakma ferari derlerdi sanırım bunada çakma maserati diycekler bu gidişle . Ben beğendim fiyatı 200binlerde gezseydi şartları zorlardım.

  • İnsanların yapacağı yardımı devlet yapıyor, çok fazla devletten maaş alan insan var, bunların bir kısmıda haksız yere yalan beyanla alıyor. Devlet insanlardan zorla para almaktan vazgeçse acaba bu fazla parayla yoksullara yardım edermiydik oda ayrı bir konu. Sonuçta yaptığı sevapla Türkiye Cumhuriyeti cennete gitmeyecek.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcebi001

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmedaltair

    Hidrolik direksiyonu yok kısmından sonrasını okumadım o ne öyle şahin gibi

    Ben videoyuda izlemedim.. 460 falan enayi yakalama arabası resmen...

    Fiyatı görmemiştim bile allah böyle vergi sisteminin belasını versin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kartal sanayimi orası

  • Sıfır arabanın %45 i vergi.
    Sen kalk onbinlerce kişiyi bünyende çalıştır, deli arge yatırımları yap, tasarımlar, motor mekaniği vs.her şeyiyle bir araba oluştur. Devlet gelsin, neredeyse fiyatın yarısı kadar vergi koysun. Olacak iş değil! KDV' yi anladık ta ÖTV çok saçma bir vergi hakkaten ve kalkması lazım. Araştırmaddım ama ben inanmıyorum, sıfır arabada bu kadar vergi hiç bir ülkede yoktur.
  • Anca oyunlarda görürüz

  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmedaltair

    Hidrolik direksiyonu yok kısmından sonrasını okumadım o ne öyle şahin gibi

    Aracın amacı yumuşak koltuklarla hidrolik direksiyon ile keyifli bir uzun yol yapmak değil zaten dibine kadar spor olan, yol ile sürücüyü birleştiren bir araç Ferrari almak isteyip de parası olmayanlar için çok iyi bir alternatif.
    Kendisinden 200-300 beygir daha güçlü çok daha pahalı olan araçlara r8, caymanlara nal toplatan harika bir bir şekilde viraj alan, hisleri olan bir araç var karşısınızda o yüzden hidrolik direksiyon her yeri düğme dolu teknolojik bir araç olmaması alan kişinin hiç umrumda değil.

    Hastasıyım bu aracım bu arada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Grkwnxs


    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmedaltair

    Hidrolik direksiyonu yok kısmından sonrasını okumadım o ne öyle şahin gibi

    Aracın amacı yumuşak koltuklarla hidrolik direksiyon ile keyifli bir uzun yol yapmak değil zaten dibine kadar spor olan, yol ile sürücüyü birleştiren bir araç Ferrari almak isteyip de parası olmayanlar için çok iyi bir alternatif.
    Kendisinden 200-300 beygir daha güçlü çok daha pahalı olan araçlara r8, caymanlara nal toplatan harika bir bir şekilde viraj alan, hisleri olan bir araç var karşısınızda o yüzden hidrolik direksiyon her yeri düğme dolu teknolojik bir araç olmaması alan kişinin hiç umrumda değil.

    Hastasıyım bu aracım bu arada



    Hayatında hiç hidrolik direksiyonu olmayan araç kullandın mi bilmiyorum. Ama hidroliksiz direksiyon hidroliğe göre çok çok serttir. Bunun "hissetmekle" alakası yok, resmen eziyet. Ayrıca hidrolik direksiyon çok teknolojik bir zımbırtı değil. Bizim 99 model Şahinde dahi var. 90 model araçlarda dahi hidrolik direksiyon var. Hidrolik direksiyon elektronik düğmeleri olacağı anlamına da gelmiyor, hidrolik direksiyon tamamen farklı bişey, paskal prensibiyle çalıştığını gösterir. Paskal prensibi 17.yy'da bulunmuş birşey. Haberde ya hata var, ya hidroliktir ama elektronik destekli değildir, ya da bunu alan adam harbi gerizekalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Haberde yanlışlık var galiba, elektrik destekli hidrolik direksiyon yoktur büyük ihtimalle. Zira elektrik desteği sürüş hissini zayıflatıyor. Bu araçta hidrolik direksiyon vardır. McLaren'ler de elektrik destekli direksiyon kullanmıyor sürüş hissi için.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Grkwnxs


    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmedaltair

    Hidrolik direksiyonu yok kısmından sonrasını okumadım o ne öyle şahin gibi

    Aracın amacı yumuşak koltuklarla hidrolik direksiyon ile keyifli bir uzun yol yapmak değil zaten dibine kadar spor olan, yol ile sürücüyü birleştiren bir araç Ferrari almak isteyip de parası olmayanlar için çok iyi bir alternatif.
    Kendisinden 200-300 beygir daha güçlü çok daha pahalı olan araçlara r8, caymanlara nal toplatan harika bir bir şekilde viraj alan, hisleri olan bir araç var karşısınızda o yüzden hidrolik direksiyon her yeri düğme dolu teknolojik bir araç olmaması alan kişinin hiç umrumda değil.

    Hastasıyım bu aracım bu arada



    Hocam arkadaş zaten yazmış ama işin teknik kısmını bilmem belki ekstra bir şeyi vardır ama hidroliksiz araba sürmediyseniz bilmezsiniz resmen işkence ama kimse bana bu spor araba ondan hidrolik direksiyon yok demesin o zaman ferrariye de koymazlardı

    Bu arada arabanın tipi çok güzel evet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemalboran

    Haberde yanlışlık var galiba, elektrik destekli hidrolik direksiyon yoktur büyük ihtimalle. Zira elektrik desteği sürüş hissini zayıflatıyor. Bu araçta hidrolik direksiyon vardır. McLaren'ler de elektrik destekli direksiyon kullanmıyor sürüş hissi için.

    Araçta ne elektrik destekli hidrolik ne elektrikli ne de hidrolik direksiyon bulunmakta. Araç bu yardımcı sistemlerden hiçbirine sahip değil. Haberde yanlışlık yok
  • Degisken D kullanıcısına yanıt
    Doğrudur, ilk başta McLaren spor araçları gibi sadece hidrolik direksiyon kullanılabileceğini düşünmüştüm. Aracın sürüş zevkinin mükemmel olacağından şüphe yok. Para olsa alır koyardım kenara.
  • Şu paraya bak:P

  • aynı lotus mantığında bir araba olmuş ama son sürati daha iyi.ne yazıkki fiyatlandırma kurbanı olmuş.bunun üzerine 1.8lt 300bg modeli de çıkacakmış.burda satabilmesi için 200-250bin tl civarı olması lazım.şayet 420bin tl'ye 370bg'lik M2 alınıyor.
  • Hidrolik direksiyon yok he? Yani düz kremayer dişlisi var o kadar?


    İlginç...

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.