Şimdi Ara

Superonline'den vazgecicem boyle giderse, YARDIM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
207
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar süperonline kullanıyorum,

    sözleşmenin bitmesine 11 ay var ttnete geçsem cayma bedeli filan karşılanırmı, yada cayma bedeli ne kadar yansitilir

    çünkü mahallede hat yenileme çalışmaları vardı 3 aydır sadece 4-5 gün internet hizmetinden yaralandık,aradığımızda hattınız ayarlandı elektikçi çağırın yapılsın dendi

    bizde çağırdık 20 lira verdik (sözde internette televizyondaki reklamlarında kocaman harflerle ücretsiz sevis montaj vs. vs.) 4-5 gün kullandık sonra gitti

    binada yeni, 2-2,5 yıllık filan öyle eski hat olmasıda mümkün değil evde çoluk çocukta yok modemi kurcalasın dursun,

    sözün özü elektrikçi sorun süperonlinede onların halletmesi lazım diyor, süperonlinede elektrikçi bakması lazım diyor 2 arada bi derede kaldık anlayacağınız,

    en sonunda ttnete geçmek mümkünse öyle yapacağız sanırım

    İstanbul caglayan adliyesine yakin konumda ikamet ediyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • cayma bedel fazla olur sakın böyle bir şey yapmayın
  • 0365634b kullanıcısına yanıt
    İşte ne yapacagimizi sasirdik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • more34 kullanıcısına yanıt
    Baya bir ücret çıkabilir sizin tam sorununuz nedir?
    Süperonline bağlattınız ancak kendi kablonuzu ankastreyemi bağlamıyorlar tam olarak detaylı anlatırsanız sevinirim lakin Ttnet'te bağlatırsanız bina içi müşteriye aittir deyip gidecektir.
    Bir tane telefon kronesi alacaksınız telefon irtibatlama aleti 8 TL alın kendiniz yapın çok basit elektrikçiye felan mudara etmeyin.
    Türk telekom altyapısı varsa istediğiniz Servis sağlayıcıya geçin hepsi aynı durumu söyleyecekler.
    Hocam iptal bedeli baya bir yansır En az 150 TL çıkabilir müşteri hizmetlerini arayıp sorun.
    Elektrikçi çağırıp neden işini yapmıyor yada sorun nerede olduğuna bakmıyor anlamıyorum birde ücret alıp gidiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NitroNos -- 19 Mayıs 2016; 9:31:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elektrikçi eğer Telekom'un bıraktığı kabloya, sinyal geliyormu diye kontrol ettiyse, iş Telekom'a kalıyor. Aynı durum benim basıma geldi binaya gelen kabloyu sorunlu porta bağladığı için sinyal alamadım. Telekom gelip başka porta taktı sorun o şekilde çözüldü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • NitroNos kullanıcısına yanıt
    Yaklaşık 1 yildir sorun yoktu subat mart gibi mahallede calisma vardi 1-2 ay internet yoktu(tamam bunlar normal seyler sıkıntı yok) sonrasinda bizi aradilar elektrikci cagirip hattinizi eve cekilmesi gerekiyo dendi elektrikci geldi telekomun hatta olan yere etiket takmadigini soyledi bizde superonlineyi aradik yaklasik 1 hafta sonra etiket takildi elektrikciyi cagirdik baglattik 4-5 gun kullandik tekrardan gitti adsl isigi yanmiyo aradik yine superonlineyi , elektrikci bakmasi lazim bizlik bisey yok deniyo arada bi mesaj atiyolar talebiniz olumlu yanitlanmis olup kapanmistir diye, elektrikcide hatta problem yok diyo, bizde davayla filan ugrasmak istemiyoruz sıkıntısiz bu isi nasi tatliya baglayabiliriz bilmiyorum

    Durum budur hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emrihak kullanıcısına yanıt
    Merhaba, Yanlis port oldugunu sanmiyorum cunku 4-5 gun kullandik, belkide binadakiler degistirmistir diye dusunduk ama kablolar ayniydi, takip etmistim nerden hangi kabloya baglaniyo diye ama sonuc itibariyle internet yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • NitroNos kullanıcısına yanıt
    Ayrica bahsettiginiz telefon kronesine googleden baktim resimlerine, bu cihaz binanin telekom kutusunda var hocam, sizin bahsettiginiz sinyal alici gibi biseymidi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kullanamadiginiz gunler icin basvurun hakem heyetine paranizi alin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ressi1 kullanıcısına yanıt
    Kullanmadigimiz zamanlar icin faturalandirilmadik zaten ama sorunuda cozmeye pek niyetli degiller

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • NitroNos kullanıcısına yanıt
    hocam 150tl den fazladır benimde 11 ay kaldı 2300tl istiyorlar
  • more34 kullanıcısına yanıt
    Kapattırdıysanız sıkıntı yok hocam sorunu anlayamadım sorun portlarla alakalımı yoksa anlastre kutusuylamı alakalı tam net anlayamadık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sözleşmenin (veya taahhütün) 6502 sayılı kanuna göre bir yıldan sonra bağlayıcılığı yok. Sözleşmeyi iki yıl olarak imzalamış olsanız dahi bu yasal değil, her türlü abonelik sözleşmesini bir yıl dolduktan sonra hiçbir gerçekçe göstermeden ve cezai şart ödemeden iptal edebilirsiniz. Bu kanundan çoğu abone habersiz olduğu için sözde iki yıllık sözleşme yapıyoruz diyerek aboneleri ellerinde tutuyorlar.

    http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2013/11/20131128-1.htm

    Abonelik sözleşmeleri
    MADDE 52 –
    (4) Tüketici, belirsiz süreli veya süresi bir yıldan daha uzun olan belirli süreli abonelik sözleşmesini herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin istediği zaman feshetme hakkına sahiptir. Süresi bir yıldan az olan belirli süreli abonelik sözleşmesinde satıcı veya sağlayıcı tarafından sözleşme koşullarında değişiklik yapılması hâlinde de tüketici sözleşmeyi feshedebilir. Fesih bildiriminin kâğıt üzerinde veya kalıcı veri saklayıcısı ile satıcı veya sağlayıcıya yöneltilmiş olması yeterlidir. Satıcı veya sağlayıcı, abonelik sözleşmesinin feshi için sözleşmenin tesis edilmesini sağlayan yöntemden daha ağır koşullar içeren bir yöntem belirleyemez.




  • NitroNos kullanıcısına yanıt
    Valla hocam dun elektrikci cagirdim adam hatti kontrol etti binanin kutusuna kadar bakti, problem goremedi, bizde superonlineyi aradik, binaya grlen hattin kpntrol edilmesini istedik, gelip bakacaklarini soylediler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kontratak kullanıcısına yanıt
    Tesekkurler hocam sagolun, eger 4-5 gun icinde gelmezlerse arayip sozlesme fesh edecegimi soyleyecegim, yine laga luga yaparlarsa 6502 sayili kanunu bi arastirin ondan sonra konusalim dicem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.